Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
24 thoughts on “Jak popsuć hybrydę?”
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Fajnie, tyle tylko, ze pytanie pozostalo. To troche tak jakbys zapytal mnie kim jestem a Ja zaczaol od daty urodzenia, miejsca urodzenia, gdzie chodzilem do szkoly, imion rodzicow. etc, etc, etc…
Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały. Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂
Współczuję ci Zachar, tłumaczyć ludziom w Polsce hybrydę którzy przez cale życie śnili o 2.0 TDI jest zajebiscie trudnym zadaniem, pozdrowienia fan C-HRki
Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .
Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.
Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej
fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!
Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
kosztuje kosztuje do priusa w serwisie cale 10500 tys pln
bzdury opowiadasz. mi sie czewsto zapycha akumulator w Hybrydzie. ..dlugi zjzd z gór… i czesto ladowanie sie wylacza.
pisz prawde w tytule a nie oszukuj ludzi
NO klimat jak z legendarnego programu Sonda, super wyjaśnione
Fajnie, tyle tylko, ze pytanie pozostalo. To troche tak jakbys zapytal mnie kim jestem a Ja zaczaol od daty urodzenia, miejsca urodzenia, gdzie chodzilem do szkoly, imion rodzicow. etc, etc, etc…
Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały.
Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂
fajne, ale scieranie opon zostaje, a jedynie klockow sie zmniejsza. o cos te auto musi trzec aby zwolnic :))
Bardzo mądre uzasadnienie. Mam hybrydę i polecam. Do miasta idealnie.
Współczuję ci Zachar, tłumaczyć ludziom w Polsce hybrydę którzy przez cale życie śnili o 2.0 TDI jest zajebiscie trudnym zadaniem, pozdrowienia fan C-HRki
Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .
Czyli hybrydki po miastku i eletrosyfy,a w trasę klasyk na paliwo!!Hybrydy mają jedną wielką wadę CENĘ😁💀👀🌞
Inteligentny film dla inteligentnych świadomych ludzi
stek bzdur
Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.
To teraz 2 lata później… Podtrzymujesz, że większe baterie (np. w plug-inach) nie mają najmniejszego sensu? Czy zmieniłeś zdanie?
Zmienilem sam opony w hybrydzie RAV4 i zaswiecila mie sie kontrolka w ksztalcie liry ,o co chodzi?
Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej
Good idea😄
Znowu tracisz wątek .. do dziś nie wiem jak popsuć hybrydę
fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!
aha, to ja mam inne pytanie; po jakom cholere mi 2 tonowy SUV jak mam sie poruszac 20kmh w korkach
Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?
Strata czasu to oglądać, a co z jazda po autostradzie?