Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

WYMIANA ROZRZĄDU PO 175.000KM ??? POSŁUCHAJ PRODUCENTA A TAK SKOŃCZYSZ !!!



Ta piękna chwila gdy mija ci gwarancja na nowy samochód, zbliża się wymiana rozrządu po 175.000 lub co 10 lat, ale nagle…. Jesteś w plecy kilka tyś zł bo coś poszło nie tak.KCIUK W GÓRĘ I Udostępniajcie ten film ku przestrodze, bo to już PATOLOGIA ASO.

Nowa książka już do nabycia!!! link poniżej
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

Spotkania autorskie dajcie znać kto będzie

2)Poznań
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/451721385437832/
———————————————————————————————

3)Łódź
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/620433255027723/
———————————————————————————————

4)Warszawa
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/384235509187582/
———————————————————————————————

5)Wrocław
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/702575766883400/
———————————————————————————————

6)Katowice
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/526008758165193/
———————————————————————————————

7)Rzeszów
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/553134698764489/
———————————————————————————————-

Promocje dla widzów M4K na Allegro
————————————————————-
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
————————————————————-

Jeśli szukasz firmy od naprawy elektrofoniki zajrzyj
———————————————————————————-
https://ecutronics.de/
———————————————————————————-

NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kocierzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

27 thoughts on “WYMIANA ROZRZĄDU PO 175.000KM ??? POSŁUCHAJ PRODUCENTA A TAK SKOŃCZYSZ !!!

  1. Dwa lata później, mam citroena który ma niby przejechać jeszcze 40 000 lub dwa lata, taaa na pewno. Wymiana rozrządu jutro. Trzymajcie kciuki. A stawiam pół litra, że pasek z iny, jakoś tak mają 9d jakiegoś czasu ze paski są "plastikowe". Pozdro i dzięki

  2. C I T R O E N N I E J E S T P R O D U C E N T E M PASKÓW ROZRZĄDU. Nie znamy warunków w jakich był pojazd eksploatowany i na jakich odcinkach. Zakładam, że był użytkowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego (nie był przeciążony) i specyfikacją techniczną producenta. Przejechałem takim modelem ponad 85000 km (sprzedałem z przebiegiem 232 000) i z samochodem nic się nie działo. Toteż winą nie obarczałbym producenta samochodu, a poszukałbym gdzie indziej. Pozdrawiam

  3. Ja wymieniłbym jeszcze wałek rozrządu,gdyż w wyniku kolizji często krzywki na wałku ulegają obróceniu(oczywiście jeśli ten nie jest z jednego kawałka żelaza tzn. że krzywki są zaprasowane na rurkę). Pozdrawiam

  4. Jak się coś rozleci na gwarancji jakoś przeżyje, zrobili jest ok zdarza się. Po gwarancji ta niemiła niespodzianka jest utrwalone w pamięci kilkoma tyśkami z kieszeni a to już się pamięta. Ja na opla nawet nie spojrzę😃 co mi krwi napsuła.

  5. Jest sposób na wymianę tego paska w ASO tylko trzeba trochę dobrej woli głównie ze strony ASO ale też klienta. Przepracowałem w Aso kilkanaście lat. Wymianialo się skorodowane blachy np 206 obok korka wlewu paliwa po 8.,9 latach na koszt producenta. Także można. Taki rozrząd po 3 4 latach też na pewno się da zrobić ale trzeba rozmawiać z ASO. Są tzw partycypacje w kosztach pokrywane do 100% przez producenta.

  6. Ja wymieniam rozrząd co 60-70 K kilometrów. Pasek jak pasek ale i pompy wody potrafią po 50K puścić. Podpowiedź ode mnie ( Przy sprawdzeniu stanu paska spójrzcie na to czy widać jeszcze napisy na zew stronie. Jak nie widać to wymienić kpl. rozrząd ) Pozdrawiam ŁYSY. Łapa w górę za film.

  7. była akcja serwisowa na wymiany rozrządu w 1.6 hdi, tam jakieś wadliwe paski poszły w pewnym okresie, u siebie w 6 letnim berlingu zmieniałem przy 180 tys i wyglądał całkiem ok. A co powiecie na 1,4 hdi tam jest 240 tys i zam 15 letnie auta które sobie jeżdzą na fabrycznym rozrządzie.

  8. Ja mam inny przypadek. Serwisuje auto od nowości w skodzie i … skoda zapomniała mi wymienić rozrządu po 5 latach (auto ma przebieg ok 30 po 8 latach)… Skoro serwisuje auto w ASO to oni powinni zadbać o wszystko…

  9. Dlatego jak się pasek zerwie, czy przeskoczy to też mamy koszty kilku tyś zł. Naprawa głowicy zaworów . Dlaczego producent paska podaje , że pasek ma max granicę wytrzymałości np. 170tyś lub 10 lat. Ale powinien być NAPIS zaleca się jego wymianę przy 100tyś lub po 7 latach. Taki zapis powinien być widoczny i wymagany. Co z tego , że pasek jest tani , ale za nim rosą też koszty : pasek, rolka napinacza , druga rolka , pompa wody , a to też trzeba wymienić. Przy łańcuchu nie łańcuszku od roweru wymieniało się zestaw koła zębate i łańcuch. Obecne łańcuszki osiągają też przebieg do 100tyś, ale nie wymienia się ich ze względu na wiek . Czyli to i to się wymienia przy 100 tyś. Stara i nowa szkoła, a jednak stara szkoła tu ma przewagę. Bo się nie rusza po odpaleniu silnikiem i gaz poszedł tylko trzeba by silnik się rozgrzał podczas jazdy , ale spokojnej. Stara szkoła mówi odpal silnik poczekaj niech się trochę rozgrzeje choć parę minut i jedź dopiero. Nic cię nie zbawi te choć 2 – 4min od odpalenia silnika zanim ruszysz, a przedłużysz silnikowi żywotność.
    Przyjmuje się, że pasek rozrządu należy wymienić przeważnie co 60-120 tysięcy kilometrów lub po około 2-5 latach jeżdżenia.
    Agresywna i dynamiczna jazda wpływa na żywotność paska rozrządu.

  10. Z doświadczenia wiem że ten pasek wytrzyma max. 130tys km. Kilkanaście citroenów i peugeotów już reanimowałem wszystkie zerwane przy przebiegu między 120 a 130 tys. km

  11. Kupilem niedawbo c5 2010r i wlasnie wymienilem (mechanik wymienil) rozrzad. Pasek wyglada jak nowka. Nie probowalem tak szarpac zebiw jak Łysy. Weoce do domu to sprobuje i napisze. Przebieg 173tys. Pasek najpewniej od nowosci bo rolki i pompa sa z roku 2010 i konca 2009. Citroen w 2.0hdi dopuszczal wymiane bodajze od 180tys . do 220 albo i 240 tys. w zaleznowci od warunkow jazdy lub 10 lat. Wedlug mnie tez za duzo. 120tys. mysle ze jest optymalne. Natomiast dziwi tak duza rozbieznosc w stosunku do leona m1 1.6 16v. W leonie zaleca sie 60tys. lub 4 lata. No dobra silnik benzynowy kreci sie troche szybciej ale 3,5 raza wieksza zywotnosc w citroenie? Czyzby te paski byly z NASA? No i 2,5 raza wiekszy odstep jesli chodzi o lata. Bardzo duza rozbieznosc.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!