Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

2017 Toyota Auris 1.8 Hybrid + LPG – Ile najmniej spali w mieście?



2017 Toyota Auris 1.8 Hybrid Touring Sports E-CVT (Facelifting)

Samochód udostępniony przez korporację ARI-Taxi:
https://ari-taxi.pl/
Kontakt w sprawie pracy:
+48533388882

Sklep „Petrolhead Number One SHOP” na Facebooku:
https://www.facebook.com/Petrolhead-Number-One-Shop-106557027946098
PetrolheadNumberOneShop@interia.pl

Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:
petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)
FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne/

Dziś przejedzieny ekonomicznie przez Szczecin hybrydową Toyotą z instalacją LPG.

Tabela z wynikami zużycia paliwa testowanych samochodów:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a_qdEd30xKbqY06lZB9BgBcQBVuBaaHHSyTinReivGE/edit?usp=sharing

Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.

#LPG #Hybrid #Ecodriving

1.8 r4 + EV | 136 KM | 142 Nm | 175 km/h | 11.2 s – 100 km/h

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

33 thoughts on “2017 Toyota Auris 1.8 Hybrid + LPG – Ile najmniej spali w mieście?

  1. Wielia sciema I falsz. Podkupila was Toyota. Pali na miwscie co najmjij 6 w zimie 6.5 auto ciezkie 1,5 tony prius. Jazda k komina…pic fotomontarz licznik na postoju adjectives a zrobione. Sciema! Jezdze elon lekko wciskam gas leje v power she'll lub 98 spala powyzej 6 gaz 20 proc wiecej ok 8

  2. Tu nie ma pompy ciepła, tylko pompka cyrkulacyjna płynu chłodzącego, by po zatrzymaniu silnika leciało ciepłe powietrze. Pompa ciepła jest np w samochodach elektrycznych klasy premium, by wytworzyć ciepło do ogrzewania. Pompa ciepła to inaczej klimatyzacja, we wspomnianych wyżej elektrykach działa na odwrót jako ogrzewanie.

  3. Kupiłem rok temu aurisa w hybrydzie, następnie po pół roku zamontowałem gaz i jestem bardzo zadowolony z takiej jazdy. Tak realnie to spalanie gazu po mieście wychodzi 5,5L licząc oczywiście spalanie wg dystrybutora a nie komputera. Bardzo ciężko jest przekroczyć 6L. Po za miastem no to już wychodzi niewiele mniej od zwykłego auta z silnikiem benzynowym. Trasa Warszawa – Kraków wyszło 7 litrów. Dodam jeszcze, że najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć jak jeszcze nie miałem LPG to 3,3 litra na dystansie 30km.

  4. 0:45 rozumiem,że pasażerowie takiej hybrydy nie jedzą,nie piją.Bo przy średniej dwudziestuparu na godzinę każdy musi od czasu do czasu czymś się posilić tak jak i rowerzysta.Po za tym jeżdżąc rowerem jesteś zdrowszy(nie wydajesz tyle na leki,suplementy,nie musisz chodzić na siłownię,co też jest dodatkowym kosztem).Odchodzą też wyższe koszty serwisowania(mam na myśli zwykłe rowery do 4 tysi,a nie bolidy za 60000 czy 70000 zł). Na razie nawet żaden elektryk,jeśli chodzi o bieżące koszty użytkowania, nie jest w stanie przebić jazdę na rowerze.
    Czyli palnąłeś bzdurę.

  5. Jak na obecny postęp technologiczny to hybryda nadal wysoko stoi, dlatego też sam zastanawiam się nad zakupem takiej auris. W gazie może nie bo i benzyny dużo nie pali, a ja mało jeżdżę

  6. Miałem Priusa+ z takim silnikiem przejechałem nim w 2 lata około 50tys.km średnio palił mi 5.2L autostrada do 140 5.8L. Jeżdżąc leniwie drogami krajowymi można można łatwo zejść poniżej 4 litrów jednak normalna jazda bez patrzenia na wynik to zawsze około 5 litrów. Samochód sprzedałem przy przebiegu 328.000 tyś.km , w ogóle nie było po nim widać śladów zużycia

  7. To że hybryda w gazie pali prawie nic, to wie każdy. Wystarczy stanąć obok ulicy i patrzeć na taksówki – połowa z nich to zagazowane hybrydowe toyoty. Natomiast jeśli chcesz zmierzyć spalanie, to może warto było zmierzyć spalanie? Ty zmierzyłeś wskazania komputera, który potrafi oszukiwać na benzynie, a na gazie przekłamuje jeszcze bardziej.
    Zatem należy rozgrzać silnik (żeby cały czas chodził na gazie), podjechać na stację i zatankować pod korek, a następnie wyzerować licznik. Potem jeździć, ale wycieczkę zakończyć na stacji. Tam jeszcze raz zatankować pod korek, podzielić ilość spalonego podtlenku LPG prze przejechane kilometry i uzyskasz przybliżone spalanie (przybliżone, bo drogomierz ma kilka procent odchylenia, nie jestem też pewien czy zatankujesz dokładnie tyle samo.
    A, hybryda odzyskuje energię na obu z wymienionych biegów, jeden z nich służy do tego żeby dodatkowo hamować silnikiem – na długich zjazdach.
    Reasumując, film jest o tym że autor nie wiej jak jeździć, hybrydą, i nie wie jak mierzyć spalanie, więc postanowił sprawdzić spalanie w hybrydzie XD

  8. A ja vw polo z 93r w 1.4D bez patrzenia w miescie na ekonomi robie 4l ropy . Ponad 20 różnicy i rozwoju technologi i nie widze czym tu sie zachwycać. Zanim mnie zjecie vw passtat b2 w 1.6D spalal kolo 6l ropy w miesie a muwimy tu o aucie z 86 bodaj jak pamietam czyli prawie 30 lat .

  9. Tryb eco wcale nie poprawi zużycia paliwa, on tylko zmienia mapę czułości pedału gazu. Używanie trybu B jest również błędem, nie służy on do eco driving.
    Również błędem jest ruszanie tylko na silniku elektrycznym, najlepiej jest normalnie się rozpędzić i odejmując gaz trzymać prędkość tylko na silniku elektrycznym.
    W moim priusie 3 generacji klocki hamulcowe z przodu wymieniłem po raz pierwszy przy 280.000km a tylne przy 340.000km. I jeszcze było ze 2-3mm.

  10. Oglądam większość twoich testów z eko jazdy i pojawia się jedno zasadnicze pytanie.
    Gdzie w tym wszystkim przyjemność z jazdy?

    Męczę się od samego patrzenia 😀

  11. Tarcze i klocki pewnie będzie wymieniał taki hardy ekodrajwer bardzo rzadko, ale przy takim stylu jazdy praktycznie bez używania hamulcy, to w najlepszym wypadku co sezon zaciski do regeneracji, bo będą stać dęba, szczególnie tylne 😀

  12. Powiem szczerze, że zastanawiam si nad taką Toyotką trochę, w kombi właśnie ale bez gazu żeby nie przekombinować stopnia skomplikowani napędu:) taki 3-4 latek z PL ma nalatane jakieś 250-300tys. a sądząc po toporniści tego napędu i CVT to jeszcze by pojeździł…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!