Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Wymiana koła pasowego. Objawy diagnoza.

Dzisiaj dziwne stuki pod maską, a zatem wymiana koła pasowego. Objawy diagnoza. 3.0 TDI VAG 😉
Dajcie znać jak się podobało!

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Wspomniana zniżka w Bawarii:
http://gdansk.bawariamotors.pl/czesci/promocje/oferta-specjalna-dla-milosnikow-czterech-kol

Wbijajcie na FB naszego Warsztatu
———————————————————————
https://www.facebook.com/m4kwarsztat/
———————————————————————
Koła pasowe:
https://na.allegro.pl/kola_pasowe

Opony letnie:
https://na.allegro.pl/opony_letnie

Opony na raty 0%
https://na.allegro.pl/opony_na_raty

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Link do sklepu z nieśmiertelnymi narzędziami z marki Rooks Garage
———————————————–
https://na.allegro.pl/simitec
———————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
http://panta.gda.pl
______________________

No i oczywiście zaglądajcie na Tune up
—————————————————————————————–
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
—————————————————————————————-

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

30 thoughts on “Wymiana koła pasowego. Objawy diagnoza.

  1. Łysy powiem ni krótko (LUBIE TWOJ KANAL…. git majonez(nawet z miodem) zmieniałem piasty w BMW E46..(metoda domowa GARAZOWA KORW……..A .TAK ZAPIECZONE były JAZMA ze jak by przy okazji (hydraulik nam zmienial kaloryfer) bez jego butli Z GAZEM ….. I JEGO ZABA Z PRZEDUSZKA..TO LEZE……. PODGRZAL PALNIKIEM… DAL ZABE (KLUCZ…+ KAWALEK RURKI …..DOPIERO PUSCILO….

  2. Witam. Mam pytanie Chodzi o samochód Audi A3 8 l benzyna 1.6 98 roku No i chodzi to bardziej o rozrząd tak ustawienie tego rozrządu są trzy punkty 11 punkt jest przy kole zamachowym tak to jest przy skrzyni prawda następny punkt jest przy kole pasowym na kole pasowym i ostatni jest na wałku rozrządu tak I teraz co kiedy dwa punkty się pokrywają to jest na kole rozrządu na kole pasowym Ale na kole z kolei po drugiej stronie silnika od strony skrzyni punkt się nie pokrywa proszę o poradę

  3. Kolo pasowe nie posiada gumy …He większość aut z Ameryki wolnossących ..
    Koło wału korbowego posiada gumę jeżeli jest to KOŁO TŁUMIENIA DRGAŃ…
    Bez urazy ale dziwię się zaczerpnięta wiedzą później ludzie jadą do prawdziwego mechanika a ten oczy robi no ale cóż każdy Henio czy Kowalski sprzedaje taką wiedzę tz. jej brak
    Praktycznie w każdej opowieści u Pana są opowiadane bzdury i czasem się zastanawiam czego ja jestem inżynierem bo po obejrzeniu takich wiadomości napewno nie jestem inżynierem mechaniki i nie pracuje w jedne z największych firm motoryzacyjnych ….no ale cóż dzięki Panu mamy trochę rozrywki motoryzacyjnej
    Pozdrawiam

  4. Nie powiedziałeś jednej najważniejszej rzeczy , jedna śruba na wale i dziura w kole są asymetryczne , oddalona od środka wału bardziej niz inne. Dlatego koło pasuje tylko w 1 położeniu w tym silniku.

  5. Prawdą jest możliwość przestawienia paska rozrządu? Są takie tematy w Internecie i sam już nie wiem czy przy wymianie koła pasowego może dojść do takiej sytuacji.

  6. Witam. Mechanik mi wymienil takie kółko w mondeo mk3. Kolo kosztowalo 500zl nowe plus koszt wymiany. Mechanik nie chcial słyszeć o używanym. Po okolo 1000km kolo padło. Gwarancja ? To jakiś żart. Kupilem używane i inny mechanik założył. Auto już jeździ dwa lata i jest ok.

  7. Witam panowie mam mały dylemat zaczęło się od nieznośnego stukania w okolicach alternatora i rozrządu. Dwa razy padł z tego powodu alternator, doszedłem co było tego przyczyną dzwięk piękny jak w filharmonii z dnia na dzień coraz głośniejszy aż po prostu musiałem zaprzestać użytkowania auta. Pacjent to Saab 9-5 1.9TiD 150 KM z 2008 roku przebieg 240 tyś km. A więc tak sprawcą tej awarii okazało się koło pasowe wału korbowego rozwarstwiło się i wprawiało w takie drgania i stuki metaliczne że myślałem już o najgorszych scenariuszach typu panewki , wał itp. Zresztą mechanicy również mi to starali się wbić do głowy ale im się nie dziwie bo chcieli naciągnąć na koszty jak to zawsze Łysy powtarzał. I się nie dałem sam od siebie zacząłem wyszukiwać co może być więc wymieniłem napinacz paska, rolki itp no i alternator bo padł po raz drugi od wibracji tego koła pasowego. No i pomyślałem o zdjęciu tego nieszczęśliwego koła pasowego okazało się to strzałem w dychę. Koło było tak wybite (rozwarstwione ) że można było przesuwać palcami elementy połączone gumą pochłaniającą wibracje.

    Teraz kwestia części (koła pasowego) nie wiem czy ktoś z was zna firmę BGA z Anglii. Mam od nich część a właściwie od pośrednika. Wysłał mi część która średnicą oraz systemem mocowania pasuje ale jest parę dodatkowych `ALE` same koło pasowe wagowo różni się od mojego uszkodzonego o ponad 0.7kg jest lżejsze no i z tyłu od strony mocowania różni się budową. Teraz pytanie silnik model to Z19DTH . Czy masa tego koła pasowego może wpłynąć na działanie silnika? Próbowałem wyszukać po numerze części do jakiego modelu pasuje i u 99% sprzedawców nie było informacji o tym że pasuje do Saab-a 9-5 ale że pasuje do OPLA/VAUXHALLA z silnikiem Z19DTH czy to ma jakieś znaczenie? Przeraża mnie trochę różnica wagowa i budowa, wygląda bardziej licho. Co o tym sądzicie? . Co radzicie montować czy zwrot części do sklepu?

  8. Witam mam problem z dźwiękami od strony osprzętu w ix 35 2.0 , są wymienione rolki , napinacz, pasek,. problem jest rano gdy odpalam samochód chrobotanie jest nasilone potem słychać go mniej , Napinacz cały czas się trzęsie . Może ktoś pomoże.

  9. Jak Pan myśli, czy luz i drgania na takim kole mogą spowodować
    odkręcenie się śruby mocującej kółko zębate i ścięcie klina? Mam doblo
    1.2 8 V i po raz trzeci ścieło mi klin na wale :/. Wczesniej miałem
    punto z takim samym silnikiem , nalatało mi ponad pół mln km i nie
    miałem z tym problemu. Tylko ze tam było kółko pojedyncze bo ani klimy a
    wspomaganie elektryczne, a w doblaku jest kółko podwójne i pewnie z
    gumą…

  10. kurde cudownie.. dobrze że wspomniałeś o pasku, że wstrzyma obrót.
    Nie każdy na to wpada
    A A PROPOS gwarancji to brzmi to chyba: Gwarancja do bramy… i sie nie znamy 😉

  11. W BMW silnik m52 koło pasowe odkręca się metrowa rura. O jakimś blokowaniu na zębatkach można zapomnieć. Dorabianym adapterem zapartym o ziemię auto aż podnosiło na amorach podczas naprężania 1m rury. W dokręceniu manual podaje 410nm. W odkręceniu nie mam pojęcia ile mogła mieć nm. W każdym razie kawał drania ta śruba w BMW.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!