Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Zmiana dwumasy na jednomas (sztywne koło zamachowe) – wady / zalety



Bardzo często poruszany temat, mianowicie wymiana koła dwumasowego na jednomasowe (sztywne koło zamachowe). Szczegółowo omawiamy temat, pokazujemy potrzebne części oraz analizujemy plusy i minusy takiej konwersji.

#zamiana #jednomas #dwumas
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

29 thoughts on “Zmiana dwumasy na jednomas (sztywne koło zamachowe) – wady / zalety

  1. Czesc mam takie pytanie czy jak hałasują sprężyny tarczy sprzęgła to coś złego?, byłem ostatnio u mechanika i stwierdził, ze hałasują mi sprezyny(jak wcisnę sprzęgło to jest cisza) ale żeby się tym nie przejmować a zdarza się ze nawet w nowej tarczy potrafią tez hałasować. Chciałbym to zweryfikować mojego auto dzięki

  2. Witam mam pytanie może głupie ale szukam pomocy posiadam audi a3 8p 2.0 tdi o oznaczeniu bkd i ostatnio stała się tragedia podczas spokojnego ruszenia padło prawdopodobnie sprzęgło samochód był na biegu a nie ruszał a kompletne sprzęgło z dwumasą kosztuje 2500 tys i mam pytanie czy można zamienić z dwumasy na jedno mas

  3. Przecież koło zamachowe jedno masowe ma zazwyczaj zamontowana tarcze sprzęgła z tłumikiem drgań skrętnych ( sprężyny ), które w dużym stopniu redukują drgania 🙂

  4. Mam pytanie do kogoś kto się zna, wiem że to odgrzewany kotlet, ale nie mam skąd zaczerpnąć wiedzy:
    Podejrzewam że odkręciło mi się koło 2 masowe od wału korbowego. Otóż jest tam na silniku okno rewizji do ustawiania pozycji DTC. Na wyłączonym silniku w tym okienku widać kolo zębate dwumasy. To koło przesuwa się w kierunku silnika po wciśnięciu sprzęgła. Natomiast z drugiej strony silnika nie widzę przesunięcia koła pasowego. Wnioskuję że koło 2 masowe musiało się poluzować i wyprzęglik dociska cały układ w kierunku silnika. Czy mam racje?

  5. Chce zmienić dwumasa na jednomas w bmw e46 318 Ci i mam pytanie czy tarcza która idzie na jednomase ma być ze sprezynkami czy może ta tarcza sprzęgłowa może być bez sprężynek?

  6. Widzę po komentarzach, że ludzie w ogóle nie mają pojęcia czym jeżdżą. Polecam przesiadanie się na sztywne koło zamachowe przy silnikach na zwykłej pompie czyli AGR, ALH, ASV, AFN 90KM i 110KM tam skrzynia jest najtrwalsza i przewidziana jeszcze na sztywne koło zamachowe. Pedał sprzęgła staje się mięciutki i nastaje cisza. Nie polecam przesiadania się na sztywne koło zamachowe. W silnikach na pompowtryskach tam już przewidziany jest dwumasa. Skrzynie są bardziej wrażliwe. Potrafi pęknąć wałek na sztywnym kole, albo już bardzo zepsutej dwumasie. Dlatego masz zwykłą pompę, zakładaj sztywne koło. Pompowtryski tylko dwumas i nie będzie płaczu w komentarzach. Wojtek ma tutaj 100% racji. Popieram i pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!