Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
38 thoughts on “Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw”
A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?
Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione. A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.
Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.
Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały
Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat. Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂
Ja bym się nie bawił w demontaże i szlifowania. Kupcie sobie biteks w spretu 10 minut roboty i konserwacja zrobiona. 1000 w kieszeni ;D Ważne by zdusić korozję.
Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???
A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?
Jak to się nazywa
DWIE GWIASTKI??? A CIEKAWE KTO TO WYMONTUJE???
Prawdziwy mechanik zawsze pracuje bez rękawiczek 😁😁
Dobrze ze miskę olejową mam plastikową 🙂
Jak się nazywa ten neutralizator,jeśli można prosic.dzieńkuję.
Wszystko fajnie i pięknie ale niektóre neutralizatory działają a inne nie jak już sam autor wykazał. Wolałbym wiedzieć jaki działa
konkretnie i prosto na chłopski rozum . super
Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione.
A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.
A co z korozja wewnątrz zbiornika na paliwo?
Ała! Benzyna ekstrakcyjna i brak rękawiczek – sado maso.🤨
Co to za preparat?
Szlifierka i potem spray, 2x szybciej. Pzdr
ale duży bak
Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.
Jaki to rust converter stosuje Duda?
Zrobie to w mojej 80 . Będzie nieśmiertelna
A Szafrański cebulaczek żadnych patentów nigdy nie zdradza.
Dzięki Grzesiek! 👏
Super
Ten zbiornik to wyczyscic do czysta bez problemu sie da…
Co to za muza na samym początku filmu???
Mój sposób??? Myjnia – szczoty za 25 zł w lato. Następnie na podnośnik – Hameride …na 2 dzień Bitex. Koszt wszystkiego ok. 100 zł -:)
Duda to jest dobry ale tylko w jednym , w parciu na szkło , a nie ma pojecia o renowacji .
✋👍
Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały
Kiedys byl super cortanin i podobnie ciemnialo…. a po pomalowaniu, po roku sama farba odlazila.
Uwielbiam kanał ale ten komentarz podsumowujący mnie rozjechał
3h i sam wyjmę wahacz zdemontuje tłumik i tylko 3 godziny. Domowy majsterkowicz z pewnością to zrobi. Szacun jak tego dokona.
Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat.
Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂
😂 Śmieszne warunki atmosferyczne… , ta zwłaszcza w zimę po przejeździe piaskarki z solą. Woda morska przy tym to pikuś. 🤣
CIEKAW JESTEM CO PO ROKU CZASU Z TYM SIE DZIEJE
Ja bym się nie bawił w demontaże i szlifowania. Kupcie sobie biteks w spretu 10 minut roboty i konserwacja zrobiona. 1000 w kieszeni ;D Ważne by zdusić korozję.
Dobre pomysly ma ten Grzesiak
Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???
2 gwiazdki, a kur..a demontaż !?
mam znajomego co zakonserwuje za 300, i to absolutnie wszystko, gdzie sens samemu to robić?
HAAALOOOO 3:15 co to za kawałek?? Uwielbiam takie nuty, ma ktoś tytuł?? Shazam nie jest w stanie tego znaleźć, proszę o informacje!
O