Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
33 thoughts on “JAK POWSTAJĄ NOWOCZESNE SILNIKI SPALINOWE? WIZYTA W FABRYCE TOYOTY JELCZ-LASKOWICE.”
Aż żal patrzeć że UE chce zabić tą technologię… Przy dzisiejszym stanie wiedzy stworzenie silnika spalinowego który przejedzie 2mln km jest dziecinnie proste ale wiadomo że żadnemu producentowi na tym nie zależy więc wszystko jest sztucznie zaniżane aby wytrzymywało te 200-300tys i wymiana. Szkoda
Przed chwilą obejrzałem film z 1975 roku o produkcji malucha i silnika do niego. Rzeczywiście sciens fiction. Mam nadzieję że KIA robi tak samo bo kupiłem nową Sportage.
Od 1 kwietnia 2017 roku decyzją Parlamentu Europejskiego jelcz-laskowice należy do federacyjnego udzielnego Księstwa Wrocław więc zakład Toyoty jest własnością Księstwa a przynajmniej teren na którym stoi i nie płaci od pięciu lat podatku od nieruchomości
Panie Krisie i ludzie z toyoty, co Wy wiecie o czystości, dokładności i bhp… W pakistanie to są dopiero warunki! Wszyscy w klapeczkach, w piachu, pod gołym niebem, w stercie wiórów, opiłków, oparach dymu. Tam złożyć silnik, który działa to jest sztuka, a nie w takim sterylnym laboratorium. Czwarte miejsce po przecinku przy pomiarach, to już dajcie spokój, tam do przecinka się nawet nie dochodzi, zgodnie z maksymą "centymetr nie szpara, milimetr nie miara". Przesadzacie!
Bardzo przyjemny i mocno uświadamiający filmik. Właśnie mi się sypnęło autko i jestem zmuszony kupić coś innego i już wiem co będzie następne. Dla mnie liczy się niezawodność. Pozdrawiam Cię Profesorku nasz kochany. Dobrze, że jesteś. Uwielbiam Twoje filmiki.
Brakuje informacji czy silniki są w jakiś sposób docierane ? czy nie jest to potrzebne w obecnych czasach ? czy pierwszy zalany olej jest wymieniany, czy również nie ma potrzeby ?
Wiem co Kris mówił w filmie, ale trzeba to napisać Toyota czy lexus to są auta ,które są robione ,aby jeździć po drodze a nie po warsztatach . Jak moi koledzy kupowali kiedyś niemiecki szroty to zostawiali majątek w warsztacie, teraz zmądrzeli i gust im się wyrobił lepszy.
Tam gdzie naprawy dla Japończyka to byłby wstyd gdyby auto jeździło często na warsztat to dla niemca już to jest normalne. Nie wiem kto kupuje niemieckie auta ,albo ludzie mentalnie żyjący w komunie ,albo tacy co prasują dresik na niedziele. Jeszcze jak Polak wspiera niemców to takie słabe… Kradli w czasie wojny, oszukają was i teraz.
Pracowałem w firmie produkującej części do silników Skania/Bosh. Elementy przykładowo zawór/trójnik wtrysku paliwa jest mierzony co 10 wyprodukowany element. Co 50 element jest mierzony komputerowo oraz rozcinany, aby lepiej zmierzyć chropowatość wewnętrznego wykończenia. Wszystko z dokładnością nieprzekraczającą około +/- 0,03 mm. Na koniec elementy są myte przez maszynę i ludzie z kontroli jakości sprawdzają w rękawiczkach chirurgicznych wizualnie każdy element oraz ponownie mierzą co 10 element. Oprócz tego jak element trafia do zleceniodawcy tam ponownie wizualnie oraz mierzą co 10 element. Bardzo dbają o pracowników teoretycznie 30min płatnej przerwy na zmianę 8 godzin. W praktyce już przeszkoleni pracownicy bez problemu mają czas na 1,5h przerwy w trakcie zmiany.
Pomimo że na codzień pracuje w chyba 100x większej fabryce to i tak miło mi się oglądało. Bardzo ciekawe są te wózki które same się ładują. U nas są też takie roboty z tym że u nas ciągną za sobą palety z materiałem. Wymagają też żeby ktoś je załadował i rozładował. Poza tym jeżdżą po hali zatrzymują się w wyznaczonych miejscach i ustępują pieszym. No i muzykę grają. Toyota widzę jest do przodu trochę, ale to dobrze bo uwielbiam tą markę.
Byłem tam jak Jelcze produkowali. Nie jestem pewien że to ta sama fabryka a nie sprawdzałem ale myślę że tak. Fajna miejscowość, rano do pracy ogrom ludzi rowerami jechało, sami miejscowi.
Chris w jelczu 😂
Mi się nasuwa jeden wniosek. Silnik po remoncie nigdy nie będzie tym samym co wychodzi z fabryki.
fuj! trzycylindrowe gowna od odkurzacza.
nie ma sie co podniecać…. jak nie robiłeś na starej dobrej odlewni metalu to nie znasz życia… robota prosta jak sranie…. albo jak konstrukcja ałta
Aż żal patrzeć że UE chce zabić tą technologię… Przy dzisiejszym stanie wiedzy stworzenie silnika spalinowego który przejedzie 2mln km jest dziecinnie proste ale wiadomo że żadnemu producentowi na tym nie zależy więc wszystko jest sztucznie zaniżane aby wytrzymywało te 200-300tys i wymiana. Szkoda
Przed chwilą obejrzałem film z 1975 roku o produkcji malucha i silnika do niego. Rzeczywiście sciens fiction. Mam nadzieję że KIA robi tak samo bo kupiłem nową Sportage.
Od 1 kwietnia 2017 roku decyzją Parlamentu Europejskiego jelcz-laskowice należy do federacyjnego udzielnego Księstwa Wrocław więc zakład Toyoty jest własnością Księstwa a przynajmniej teren na którym stoi i nie płaci od pięciu lat podatku od nieruchomości
Panie Krisie i ludzie z toyoty, co Wy wiecie o czystości, dokładności i bhp… W pakistanie to są dopiero warunki! Wszyscy w klapeczkach, w piachu, pod gołym niebem, w stercie wiórów, opiłków, oparach dymu. Tam złożyć silnik, który działa to jest sztuka, a nie w takim sterylnym laboratorium. Czwarte miejsce po przecinku przy pomiarach, to już dajcie spokój, tam do przecinka się nawet nie dochodzi, zgodnie z maksymą "centymetr nie szpara, milimetr nie miara". Przesadzacie!
Żartowałem, kosmos 😉
Bardzo przyjemny i mocno uświadamiający filmik.
Właśnie mi się sypnęło autko i jestem zmuszony kupić coś innego i już wiem co będzie następne. Dla mnie liczy się niezawodność.
Pozdrawiam Cię Profesorku nasz kochany. Dobrze, że jesteś. Uwielbiam Twoje filmiki.
Silnik z aluminium słabo
Profesorze, jak by coś, kiedyś, ktoś z tej fabryki, chciał Cię zatrudnić w dziale PR nie daj się namówić.
Wielka fabryka to jest VW Craftera we Wrzesni, tam to kilometr się idzie z parkingu do szatni 😂
Nic nie wspomniałeś o polityce postarzania produktu, czyżby jeszcze tego się nie nauczyli? To by znaczyło, że nie są tak nowocześni
Brakuje informacji czy silniki są w jakiś sposób docierane ? czy nie jest to potrzebne w obecnych czasach ? czy pierwszy zalany olej jest wymieniany, czy również nie ma potrzeby ?
Krisie nie miałeś przypadkiem na myśli 5S?
a mialem tam pracowac
Ale z hybrydami bedzie wieksza afera Bo wydalaja wicej tlenkow niz diesel 🙂
wytwarzanie prądu na hamowni …. szacun
3cyl to silnik do pralki a technologia Czad ale mój dziadek robił lepsze i nie było 4s
System 4S? znany jest mi bardziej 5S w firmie Toyoty zgubili gdzieś jedno S 😉
Przypomnijmy sobie FSO i fabryka polskiego Fiata 🤣🤣, kupujcie toyoty bo są trwałe pozdro dla profesora 👍
MADE IN POLAND. szacunek dla Toyoty!
Idę sobie kupić Toyotę, a co, stać mnie ! (żartuję, nie stać 🙁 )
Wiem co Kris mówił w filmie, ale trzeba to napisać Toyota czy lexus to są auta ,które są robione ,aby jeździć po drodze a nie po warsztatach .
Jak moi koledzy kupowali kiedyś niemiecki szroty to zostawiali majątek w warsztacie, teraz zmądrzeli i gust im się wyrobił lepszy.
Tam gdzie naprawy dla Japończyka to byłby wstyd gdyby auto jeździło często na warsztat to dla niemca już to jest normalne.
Nie wiem kto kupuje niemieckie auta ,albo ludzie mentalnie żyjący w komunie ,albo tacy co prasują dresik na niedziele.
Jeszcze jak Polak wspiera niemców to takie słabe…
Kradli w czasie wojny, oszukają was i teraz.
Pracowałem w firmie produkującej części do silników Skania/Bosh. Elementy przykładowo zawór/trójnik wtrysku paliwa jest mierzony co 10 wyprodukowany element. Co 50 element jest mierzony komputerowo oraz rozcinany, aby lepiej zmierzyć chropowatość wewnętrznego wykończenia. Wszystko z dokładnością nieprzekraczającą około +/- 0,03 mm. Na koniec elementy są myte przez maszynę i ludzie z kontroli jakości sprawdzają w rękawiczkach chirurgicznych wizualnie każdy element oraz ponownie mierzą co 10 element. Oprócz tego jak element trafia do zleceniodawcy tam ponownie wizualnie oraz mierzą co 10 element. Bardzo dbają o pracowników teoretycznie 30min płatnej przerwy na zmianę 8 godzin. W praktyce już przeszkoleni pracownicy bez problemu mają czas na 1,5h przerwy w trakcie zmiany.
Pomimo że na codzień pracuje w chyba 100x większej fabryce to i tak miło mi się oglądało. Bardzo ciekawe są te wózki które same się ładują. U nas są też takie roboty z tym że u nas ciągną za sobą palety z materiałem. Wymagają też żeby ktoś je załadował i rozładował. Poza tym jeżdżą po hali zatrzymują się w wyznaczonych miejscach i ustępują pieszym. No i muzykę grają. Toyota widzę jest do przodu trochę, ale to dobrze bo uwielbiam tą markę.
Panie profesorze, to może kontynuować serię o Toyocie. Chętnie zobaczyłbym omówienie silnika 1.5 Dynamic Force 125 KM
Na działa katalizatorów woleli nie wpuszczać 😀
Byłem tam jak Jelcze produkowali. Nie jestem pewien że to ta sama fabryka a nie sprawdzałem ale myślę że tak. Fajna miejscowość, rano do pracy ogrom ludzi rowerami jechało, sami miejscowi.
Przykładają się i robią co lubią. Dlatego lider niezawodności xD pozdrawiam
Do innych fabryk Cię nie zaproszą po tym filmie 🙄
Najlepszym miejscem w każdym zakładzie pracy jest odlewnia nie zależnie od branży. Ważne jest to że można się odlać albo lać na tą robotę 🤣
Regeneracja – instalacja regeneracji masy formierskiej.