Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Napęd 4×4 dla początkujących :) Poradnik Terenwizji



Jak działa napęd 4×4, mechanizm różnicowy itd.
Poradnik dla początkujących.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

23 thoughts on “Napęd 4×4 dla początkujących :) Poradnik Terenwizji

  1. Nie mam auta 4×4 ale o ile rozumiem jak działają blokady to ni cholery nie kumam o co chodzi z reduktorem. Niby dlaczego te sprzęgła się palą? Podobno z reduktorem jeździ się na 2 biegu to nie jest tak samo jak bez reduktora na 1?? Czy dwójka z reduktorem jest "wolniejsza" od pierwszego biegu bez reduktora? To dlaczego nie jeździć na pierwszym biegu z reduktorem? Nic nie czaje…

  2. śmiejcie się śmiejcie ale ja jeździłem pierwszy tydzień na part-time na asfalcie i myslalem ze cos jest zepsute. Myslalem ze full-time to jakis PEŁNY napęd terenowy do użytkowania tylko w terenie xDD

  3. Ja chyba dalej nie rozumiem działania mojego napedu 4×4 w Jeep Compass. Niby jest blokada ale tam wszystko jest elektroniczne, gdy zawisłem na redlinie to tylne koło bedace w powietrzu się kreciłem i nie mogłem wyjechać, napęd był niby zblokowany, esp wyłączone – czy mogłem jakoś poradzić sobie w tej sytuacji ?

  4. Hmm a czy Subaru Legacy/Outback ze stałym napędem S-AWD i reduktorem w manualnej skrzyni jest autem terenowym ? :> bo ja mam drugą wajchę w osobówce czuje w tym potencjał 😛

  5. jakieś 15 lat temu znajomy kupił peugeota 405 ( sedan) z silnikiem Mi 16 – import ze Szwajcarii i ta peżocina miał blokady na tyle i przodzie ( silniczki elektryczne nawijały linkę która wychodziła z mechanizmu) Nie wiem dziś czy była blokada centralna, ale było jeszcz hydrauliczne podnoszenie tyłu – można było koła zmienić bez podnośnika. Nigdy już nie spotkałem takiej bestii, a powiem Wam, że na śniegu to była bestia !

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!