💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨👩👦👦
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Witam ja mam problem z ogrzewaniem w samochodzie mianowicie nawiewy od strony kierowcy grzeją natomiast od strony pasażera leci letnie powietrze co może byc przyczyna tego problemu .auto to seat leon 3 fr 2.0tdi
10:53 "Najszybsza opcja,wymiana nagrzewnicy,jest to chwila roboty"W przypadku Audi A6 nie jest to już tylko chwila, tylko cały dobry dzień,ale film przydatny dla innych.
Witaj, u mnie problem z ogrzewaniem wygląda tak, że po odpaleniu (na zimnym silniku) po chwili pracy silnika zaczyna wiać letnie powietrze, a później tylko i wyłącznie zimne. Obstawiałem nagrzewnice, ale co w takim przypadku, jak przez chwilę czuć ciepło?
Witam. A mi wszyscy zawsze mówili ze w Mondeo MK4 1.8 TDCI to tak właśnie ma. Mam problem z wahaniem temperatury i wymienione już 3 albo 4 termostaty. HAHHAA Chyba czeka mnie jeszcze pukanie układu i wymiana na inny nowy termostat.
Witam ogulnie w oplu powinno sie wymienic całos obudowa z termostatem posiadam dwa ople astre h i g i moje doswiaczenie jest takie po wymianie samego termostatu on nie działa prawidłowo bo ogulnie nie termostatu orginału do opla tylko wychodzi całosc z czujniem i obudowoł koszt spory około 280zł ale zaryzykowałem kupiłem wstawiłem i powiem ze działa bardzo dobrze i nie dla czego tak jest bo po wymianie samego termostatu nie działało to poprawnie więc stwierdziłem ze tylko orginał do modelu opla tylko całosc dobwymiany ?
U mnie w A4 b5 1.8 benzyna jest problem bo nagrzewnica jest czysta wiem bo ja plukalem kilka razy temperatura silnika ma 90 stopni a ogrzewania nie ma. Oba węże od nagrzewnicy są gorące ale gdy ściągnie się przewod zasilający widać że nie płynie z niego płyn pełna struga tylko ciurkiem…
A co w przypadku kiedy w klimatyzacji dwustrefowej po stronie pasażera leci zimne powietrze a kierowcy ciepłe?, dodatkowo ręczne ustawienie klapy w pozycji gorącej nic nie zmienia
Witam mam oczywiście pytanie choć nie o termostat ale związane z ogrzewaniem ?! Oglądałem twój poradnik (jak dla mnie świetny) o wymianie nagrzewnicy w Astrze i zabrałem się za swoją a tu zonk bo ja mam z Delphi nie behr i po dojściu do nagrz okazuje się że jest inaczej zamontowany ten elektrozawór i ma inny kształt (a chciałem wymienić na ten zwykły zamiennik ale takiego nie widzę na allegro bo ten co jest, jest do behr nie do Delphi) a do tego zerowy dostęp! Niestety nie znalazłem poradnika jak radzić sobie z tym? A wiem że zaciął mi się ten elektrozawór bo dopóki żonka nie skręciła na zimne to grzało spoko (wcześniej też tak miałem ale jeszcze zaskoczył) a i sprawdzałem po zdemontowaniu tunelu dotykiem to do zaworu ciepełko. Teraz tylko brak wiedzy jak to zdemontować i naprawić (ci z nagrzewnicą behr dostali super wiedzę na tacy a ja z Delphi…..😉) i szukam jakiejś porady itd najlepiej filmiku jak tamten 😉😉😉… ??? i u mnie cisza ten elektrozawór wogule nie pracuje a nie wiem jak to jest sterowane tzn pod co podłączone są te 2 kabelki od elektrozaworu???
Problem rozwiązany , dopiero trzeci nowy termostat okazał się dobry,poprzednie dwa w cenie ok 80 zł były uszkodzone ,firma Metalcaucho , zakupiłem dwa razy droższy Vernet , w aucie jest gorąco i wskazówka temperatury wskazuje pole 90 st.Dzięki p.Bogdanie za rady po raz drugi .
Cześć Bogdan, Opel Astra 1.6 16V szarpie na rozgrzanym i zimnym silniku.Na mrozie i gdy jest temperatura powietrza dodatnia. Szarpamie ustępuje gdy się rozpędzi dynamicznie na trójce do 60km/h osiągając w tym czasie obroty powyżej 3000. Wtedy już można na każdym biegu jechać bez szarpania ( do ponownego z gaszenia silnika bo potem znów trzeba przygazować gdyż szarpanie po zgaszeniu silnika wraca) Tak jest od kilku dni. Na benzynie i LPG to samo. Czy orientujesz się może co może być tego przyczyną ? Dziękuję
Cześć w mojej corsie już w czwartek termostat do wymiany bo jednak nie osiąga temperatury 90 stopni nawet jak lece 170 km/h😆 Super filmiki robisz pozdrawiam. A tak na nią klełem ale znowu ją kocham.😊
Jak się nagrzewnica zakamieni to wlewamy Kamix do układu pojeździmy dwa dni, potem zlewamy, płuczemy kilka razy wodą i zalewamy płynem do chłodnic i gotowe.
Pytanie,wymieniony termostat,silnik 1.6 hdi .Po odpaleniu po ok.10-12 km temperatura dojdzie do ok.88 st , następnie gwałtownie spadnie do ok.75 st ,powoli podniesie się do ok 80 , czasami faluje zależy od prędkości jazdy max to ok.82 st, do kabiny wpada letnie czasami cieplejsze powietrze .Nagrzewnica 3 letnia czyszczona kamykiem, Twoim sposobem …sugestie ?Wadliwy nowy termostat ?
a właśnie.,mam taką prośbę…,bo mam astrę F /1.4 8V/.,i od 9 lat tak mam, że 95 stopni cały czas ,a w korku 100,ponad 100 C.,i mógłbyś jakoś zglebić temat ?ja mam silnik x14nz i w lpg /i czemu tak się dzieje w tych motorach? dużo osób się pytałem, i każdy ma tak samo . i tylko w F.,a np., w astrze G X16SZR to silniki 1.6 8V ,już taki problem nie występował, a każda jedynka -kolokwialnie mówiąc się grzeje – i czemu ?szczególnie się tyczy 8zaworowych 1.4, i 1.6.
a ja mam opla astrę F 1.4 8V ., i jest termostat pod rozrządem /i trzeba rozpinać rozrząd żeby zmienić oczywiście zgodnie ze sztuką, bo te odciąganie obudowy /plastiku rozrządu mnie nie interesuje 😉
Hej Bogdan moja astra od początku zimnej jesieni (jakiś miesiąc) grzeje się do około 85 stopni. Pojechałem więc do warsztatu, wymienili termostat i uszczelke pod klawiaturą bo coś ciekło, i jak się grzało do 85 stopni tak się grzeje nadal. W takim razie jak nie termostat to co?
U mnie słabe ogrzewanie w klekocie powodował za wcześnie otwierający się termostat. Widać to było po wskaźniku temperatury na desce rozdzielczej, który do pionu dobijał jedynie latem. Po wymianie niebo a ziemia.
W moich dziadowskich autach ogrzewanie dzialalo idealnie Teraz mam lepsze auto I zima nie dogrzewa tyle ile powinien. Latem jest na 90 zawsze a teraz roznie w zaleznosci od predkosci jazdy i temperatury otoczenia.
Cześć! Jak zwykle super poradnik, miałeś może kiedyś problem w Astrze że nie wracał ci się płyn chłodzący z węża przepustnicy do zbiorniczka wyrównawczego?
Bogdan a co zrobić jak temperatura cały czas jest 90stop chlodnica jest zimna w aucie jest zimno przez 400km
Witam ja mam problem z ogrzewaniem w samochodzie mianowicie nawiewy od strony kierowcy grzeją natomiast od strony pasażera leci letnie powietrze co może byc przyczyna tego problemu .auto to seat leon 3 fr 2.0tdi
a czy rezystor w berlingo tez steruje nagrzewnica bo dolot do nagrzewnicy jest gorący
Opel C wektra
10:53 "Najszybsza opcja,wymiana nagrzewnicy,jest to chwila roboty"W przypadku Audi A6 nie jest to już tylko chwila, tylko cały dobry dzień,ale film przydatny dla innych.
Witaj, u mnie problem z ogrzewaniem wygląda tak, że po odpaleniu (na zimnym silniku) po chwili pracy silnika zaczyna wiać letnie powietrze, a później tylko i wyłącznie zimne. Obstawiałem nagrzewnice, ale co w takim przypadku, jak przez chwilę czuć ciepło?
Bogdan bardzo dziękuję jak zawsze dobry filmik 😊pozdrawiam
Witam. A mi wszyscy zawsze mówili ze w Mondeo MK4 1.8 TDCI to tak właśnie ma. Mam problem z wahaniem temperatury i wymienione już 3 albo 4 termostaty. HAHHAA Chyba czeka mnie jeszcze pukanie układu i wymiana na inny nowy termostat.
Wszystko fajnie. A co jeśli wężami idzie gorąca woda do nagrzewnicy a w aucie nadal zimno…?
Dziękuję za pomoc 🙂
Witam ogulnie w oplu powinno sie wymienic całos obudowa z termostatem posiadam dwa ople astre h i g i moje doswiaczenie jest takie po wymianie samego termostatu on nie działa prawidłowo bo ogulnie nie termostatu orginału do opla tylko wychodzi całosc z czujniem i obudowoł koszt spory około 280zł ale zaryzykowałem kupiłem wstawiłem i powiem ze działa bardzo dobrze i nie dla czego tak jest bo po wymianie samego termostatu nie działało to poprawnie więc stwierdziłem ze tylko orginał do modelu opla tylko całosc dobwymiany ?
A w momencie gdzie praktycznie żadne powietrze nie leci z karteczek tylko po długim okresie lekko ciepłe ? To oznaka wiatraka ?
Witaj mam pytanie mam suzuki alto 1.1 16v i wogole nie grzeje nie daje ciepła
U mnie w A4 b5 1.8 benzyna jest problem bo nagrzewnica jest czysta wiem bo ja plukalem kilka razy temperatura silnika ma 90 stopni a ogrzewania nie ma. Oba węże od nagrzewnicy są gorące ale gdy ściągnie się przewod zasilający widać że nie płynie z niego płyn pełna struga tylko ciurkiem…
A co w przypadku kiedy w klimatyzacji dwustrefowej po stronie pasażera leci zimne powietrze a kierowcy ciepłe?, dodatkowo ręczne ustawienie klapy w pozycji gorącej nic nie zmienia
Witam mam oczywiście pytanie choć nie o termostat ale związane z ogrzewaniem ?! Oglądałem twój poradnik (jak dla mnie świetny) o wymianie nagrzewnicy w Astrze i zabrałem się za swoją a tu zonk bo ja mam z Delphi nie behr i po dojściu do nagrz okazuje się że jest inaczej zamontowany ten elektrozawór i ma inny kształt (a chciałem wymienić na ten zwykły zamiennik ale takiego nie widzę na allegro bo ten co jest, jest do behr nie do Delphi) a do tego zerowy dostęp! Niestety nie znalazłem poradnika jak radzić sobie z tym? A wiem że zaciął mi się ten elektrozawór bo dopóki żonka nie skręciła na zimne to grzało spoko (wcześniej też tak miałem ale jeszcze zaskoczył) a i sprawdzałem po zdemontowaniu tunelu dotykiem to do zaworu ciepełko. Teraz tylko brak wiedzy jak to zdemontować i naprawić (ci z nagrzewnicą behr dostali super wiedzę na tacy a ja z Delphi…..😉) i szukam jakiejś porady itd najlepiej filmiku jak tamten 😉😉😉… ??? i u mnie cisza ten elektrozawór wogule nie pracuje a nie wiem jak to jest sterowane tzn pod co podłączone są te 2 kabelki od elektrozaworu???
Problem rozwiązany , dopiero trzeci nowy termostat okazał się dobry,poprzednie dwa w cenie ok 80 zł były uszkodzone ,firma Metalcaucho , zakupiłem dwa razy droższy Vernet , w aucie jest gorąco i wskazówka temperatury wskazuje pole 90 st.Dzięki p.Bogdanie za rady po raz drugi .
Cześć Bogdan, Opel Astra 1.6 16V szarpie na rozgrzanym i zimnym silniku.Na mrozie i gdy jest temperatura powietrza dodatnia. Szarpamie ustępuje gdy się rozpędzi dynamicznie na trójce do 60km/h osiągając w tym czasie obroty powyżej 3000. Wtedy już można na każdym biegu jechać bez szarpania ( do ponownego z gaszenia silnika bo potem znów trzeba przygazować gdyż szarpanie po zgaszeniu silnika wraca) Tak jest od kilku dni. Na benzynie i LPG to samo. Czy orientujesz się może co może być tego przyczyną ? Dziękuję
Cześć w mojej corsie już w czwartek termostat do wymiany bo jednak nie osiąga temperatury 90 stopni nawet jak lece 170 km/h😆 Super filmiki robisz pozdrawiam. A tak na nią klełem ale znowu ją kocham.😊
Zapomniałem dopisać , że objawy są takie same jak przed wymianą termostatu na nowy .
Jak się nagrzewnica zakamieni to wlewamy Kamix do układu pojeździmy dwa dni, potem zlewamy, płuczemy kilka razy wodą i zalewamy płynem do chłodnic i gotowe.
Pytanie,wymieniony termostat,silnik 1.6 hdi .Po odpaleniu po ok.10-12 km temperatura dojdzie do ok.88 st , następnie gwałtownie spadnie do ok.75 st ,powoli podniesie się do ok 80 , czasami faluje zależy od prędkości jazdy max to ok.82 st, do kabiny wpada letnie czasami cieplejsze powietrze .Nagrzewnica 3 letnia czyszczona kamykiem, Twoim sposobem …sugestie ?Wadliwy nowy termostat ?
a właśnie.,mam taką prośbę…,bo mam astrę F /1.4 8V/.,i od 9 lat tak mam, że 95 stopni cały czas ,a w korku 100,ponad 100 C.,i mógłbyś jakoś zglebić temat ?ja mam silnik x14nz i w lpg /i czemu tak się dzieje w tych motorach? dużo osób się pytałem, i każdy ma tak samo . i tylko w F.,a np., w astrze G X16SZR to silniki 1.6 8V ,już taki problem nie występował, a każda jedynka -kolokwialnie mówiąc się grzeje – i czemu ?szczególnie się tyczy 8zaworowych 1.4, i 1.6.
a ja mam opla astrę F 1.4 8V ., i jest termostat pod rozrządem /i trzeba rozpinać rozrząd żeby zmienić oczywiście zgodnie ze sztuką, bo te odciąganie obudowy /plastiku rozrządu mnie nie interesuje 😉
Bogdana warto posłuchać.
Hej Bogdan moja astra od początku zimnej jesieni (jakiś miesiąc) grzeje się do około 85 stopni. Pojechałem więc do warsztatu, wymienili termostat i uszczelke pod klawiaturą bo coś ciekło, i jak się grzało do 85 stopni tak się grzeje nadal. W takim razie jak nie termostat to co?
U mnie słabe ogrzewanie w klekocie powodował za wcześnie otwierający się termostat. Widać to było po wskaźniku temperatury na desce rozdzielczej, który do pionu dobijał jedynie latem. Po wymianie niebo a ziemia.
W moich dziadowskich autach ogrzewanie dzialalo idealnie Teraz mam lepsze auto I zima nie dogrzewa tyle ile powinien. Latem jest na 90 zawsze a teraz roznie w zaleznosci od predkosci jazdy i temperatury otoczenia.
Cześć! Jak zwykle super poradnik, miałeś może kiedyś problem w Astrze że nie wracał ci się płyn chłodzący z węża przepustnicy do zbiorniczka wyrównawczego?