Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to doświadczony mechanik, który nie krzywi się na widok kilkunastoletniego samochodu – wie, jak wygląda polska motoryzacyjna rzeczywistość i stara się przekazać jak najwięcej cennej wiedzy właścicielom tego typu pojazdów. Uświadamia, że wiele napraw można przeprowadzać we własnym zakresie, oszczędzając czas i pieniądze. Doradza, jak wstępnie diagnozować popularne usterki, krok po kroku demonstrując metody ich usuwania. Cenne wskazówki dotyczące eksploatacji samochodu i lepszego rozumienia jego zachowań przydadzą się także użytkownikom współczesnych aut. To już dziewiąta seria popularnego programu poradnikowego.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Grzesiu i tak się dostanie woda za to wszystko. Za plastikowym nadkolem nie powinno być nic, tylko powietrze i dopiero blacha, będzie w tedy zawsze sucho. To nie oszczędność producenta tylko mądrość, a taki zabieg to krótkowzroczność 500 będzie cichsza na bank bo taką demonstrujesz na filmie, ale dziury wylecą szybciej niż gwarantuje to producent a ten daje 8 lat. A tu jeszcze leci gwarancja jak auto jest młodsze. Pozdrawiam.
Wyciszyłem najpierw lewe drzwi z nadkolem, efekt: jechałem po mokrej nawierzchni i dużo lepiej słyszałem szum z prawej strony. Trochę mam odgięte nadkole i dostaje się tam brud i woda ale pianka się trzyma już 2 lata
Cześć ludzie. Taka sytuacja, mam wyjęty silnik w Espace 4. Coś godnego polecenia do położenia zamiast fabrycznego wygłuszenia? Lata robią swoje, fabryczne wygłuszenia trawi ząb czasu, opadają skutkiem czego możliwe pożary itp czego nie życzę swojej Renacie 🙂 Ktoś to trenował?
Po pierwsze postawiłbym na pomiar akustyczny w środku skąd pochodzi najbardziej donośny nie pożądany dźwięk . Pomożemy tak wszystko obkleić a okaże się że przez te elementy nadwozia wcale dźwięk tak nie przechodzi. Na końcu okaże się że silnik wyje🤦🏻♂️No i bałabym się że ruda wejdzie w te nadkola bo tamto chyba trudny temat żeby to porządnie zrobić tym bardziej jeszcze plastik jest giętki jak farba popękała to Lipa woda zacznie wchodzić
Dobry material. Janusze bez pojecia, pieniedzy ( nie ma rzeczy za darmo ani taniej), umiejetnosci i ochoty do roboty pisza fajne komentarze o rudej choc w zyciu nic w aucie nie wygluszyli.
Bardzo dobry film- chociaż jest trochę może nawet niesłusznej krytyki .Są różne sposoby wyciszenia . Ja swojego f126p wyciszyłem tak, że stał się cichym samochodem wewnątrz , ale jak się otworzy okna, to niekoniecznie .Wyciszyłem nadkola , drzwi , pod tylnym siedzeniem i oparciem , tylną półkę pod szybą , przednie podszybie , pokrywę bagażnika , całą komorę bagażnika , przednie słupki wewnątrz , progi wewnątrz ,przestrzeń między błotnikami a nadkolami stalowymi, będącymi elementami auta i podłogę, podsufitówkę .W aucie jest cicho , ciepło i przyjemnie, bo ogrzewanie mam też przerobione na płyn borygo, a silnik dalej jest chłodzony powietrzem . Elegant 650 .
No tak dodał 10mm grubości pod nadkole i te wszystkie wkreciki i kółeczko na pewno odpowiednio będą trzymać to nadkole podczas jazdy.Nie widzę tego jakoś.
Nigdy nie słyszałem aby skuteczność wygłuszania sprawdzać uderzając palcem w wygłuszone elementy. Aby stwierdzić czy taki zabieg dał efekt należy pojechać w trasę i sprawdzić ilość dB w kabinie. Pytanie czemu tego nie zrobiono ? Czyżby efekt wygłuszenia był słaby ?
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Grzesiu i tak się dostanie woda za to wszystko. Za plastikowym nadkolem nie powinno być nic, tylko powietrze i dopiero blacha, będzie w tedy zawsze sucho. To nie oszczędność producenta tylko mądrość, a taki zabieg to krótkowzroczność 500 będzie cichsza na bank bo taką demonstrujesz na filmie, ale dziury wylecą szybciej niż gwarantuje to producent a ten daje 8 lat. A tu jeszcze leci gwarancja jak auto jest młodsze. Pozdrawiam.
dramat
Wyciszyłem najpierw lewe drzwi z nadkolem, efekt: jechałem po mokrej nawierzchni i dużo lepiej słyszałem szum z prawej strony. Trochę mam odgięte nadkole i dostaje się tam brud i woda ale pianka się trzyma już 2 lata
czy ta pianka nie będzie ciągnąć wody?
Cześć ludzie. Taka sytuacja, mam wyjęty silnik w Espace 4. Coś godnego polecenia do położenia zamiast fabrycznego wygłuszenia? Lata robią swoje, fabryczne wygłuszenia trawi ząb czasu, opadają skutkiem czego możliwe pożary itp czego nie życzę swojej Renacie 🙂 Ktoś to trenował?
WIĘKSZEGO partactwa i głupoty nie widziałem , szkoda roboty i kasy na takie dziadostwo .
Przecież takie wygłuszenie nic nie da przy niskich tonach..
Klej bedzie sie trzymał błota… albo błoto kleju ;D niczego pozatym
To fajnie. Akurat chcę okleić New Beetle Volkswagen. Robisz coś podobnego Ale to chyba Fiat
Po pierwsze postawiłbym na pomiar akustyczny w środku skąd pochodzi najbardziej donośny nie pożądany dźwięk . Pomożemy tak wszystko obkleić a okaże się że przez te elementy nadwozia wcale dźwięk tak nie przechodzi. Na końcu okaże się że silnik wyje🤦🏻♂️No i bałabym się że ruda wejdzie w te nadkola bo tamto chyba trudny temat żeby to porządnie zrobić tym bardziej jeszcze plastik jest giętki jak farba popękała to Lipa woda zacznie wchodzić
Krótki i bardzo pomocny filmik dziękuję
I w ten sposób jest ciszej a po 4 latach ruda gwarantowana)
Dobry material. Janusze bez pojecia, pieniedzy ( nie ma rzeczy za darmo ani taniej), umiejetnosci i ochoty do roboty pisza fajne komentarze o rudej choc w zyciu nic w aucie nie wygluszyli.
Ale wiocha ja pierdziele jak to wygląda
Bardzo dobry film- chociaż jest trochę może nawet niesłusznej krytyki .Są różne sposoby wyciszenia . Ja swojego f126p wyciszyłem tak, że stał się cichym samochodem wewnątrz , ale jak się otworzy okna, to niekoniecznie .Wyciszyłem nadkola , drzwi , pod tylnym siedzeniem i oparciem , tylną półkę pod szybą , przednie podszybie , pokrywę bagażnika , całą komorę bagażnika , przednie słupki wewnątrz , progi wewnątrz ,przestrzeń między błotnikami a nadkolami stalowymi, będącymi elementami auta i podłogę, podsufitówkę .W aucie jest cicho , ciepło i przyjemnie, bo ogrzewanie mam też przerobione na płyn borygo, a silnik dalej jest chłodzony powietrzem . Elegant 650 .
"Puszka takiej masy kosztuje około 30zł" – chyba smieszny jest. Płaciłem za tą samą ostatnio prawie 70zł za puszkę…
Gdzie można kupić puchę tego czarnego lepiszcza (ctk defender) za 30 zł? Jest conajmniej 2xdroższy.
Fajnie ze będzie cicho😊łatwo palne, ale podczas pożaru nie do ugaszenia😭
No tak dodał 10mm grubości pod nadkole i te wszystkie wkreciki i kółeczko na pewno odpowiednio będą trzymać to nadkole podczas jazdy.Nie widzę tego jakoś.
Miałem kiedyś puszkę tej masy piankowo-gumowa, stosowane w renault. To był materiał wygłuszający! A oderwać od odtłuszczonej blachy – nie ma szans.
A jak taka pianka ma się do wilgoci??
Przesada
To się nie odklei ?
Dla osób które nie wierzą w efekty wyciszenia zapraszamy na jazdę testową, mamy dwa identyczne samochody a jeden z nich kompleksowo wyciszony.
Porażka jak u wukdzia Wladzia
Taaa prosty… Jak się ma taki elegancki garaż, to pewnie tak. Na parkingu osiedlowym nic nie jest proste.
Nigdy nie słyszałem aby skuteczność wygłuszania sprawdzać uderzając palcem w wygłuszone elementy. Aby stwierdzić czy taki zabieg dał efekt należy pojechać w trasę i sprawdzić ilość dB w kabinie. Pytanie czemu tego nie zrobiono ? Czyżby efekt wygłuszenia był słaby ?
Amelinium nie pomalujesz!!!
Czarny butyl? Całe zycie myslałem ze butyl to taki jasno szary jest a wrecz biały?
Wolę mieć hałas w aucie niż potem walcZyć z rdza