Dzisiaj Mikołajki, także prezentujemy odcinek TOP z dwunastką najmocniej rdzewiejących relatywnie młodych samochodów. Aż słychać mlaskanie! Zapraszamy do oglądania 🙂
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
35 thoughts on “12 rdzewiejących młodych samochodów, aż usłyszysz mlaskanie – #137 TOP”
Fiat Punto II. Wersja na Polskę bez ocynku, wersja na Szwajcarię szła z ocynkiem. Te w Swiss jeżdżą dalej, o tych w PL powoli zapominamy ze takie auta były
Grand Vitara 1 też chrupie mocowania budy do ramy np. Chociaż mam swoją gv 1 (2003) auto fajne na ramie,silnik 2.0 HDi. 109 km. Ja lubię to auto w koleinach jedzie jak chce koła 16 235/60 na dziurach wszystko się odczuwa jednak mi to w niczym nie przeszkadza.
czyli koreańce, japońce i niskobudżetowe marki to jest niesamowite, że te pojazdy, które mają skłonności do rdzy mają najlepsze silniki a tym bardziej benzynowe :/ niestety nie dorastają niemcom, francuzom w kwestii karoserii i vice versa niemcy nie dorastają w kwestii silników
Pierdolenie o Szopenie . Mazda 6 pierwszej generacji owszem gniła , 6 drugiej już nie tak bardzo po 12 latach tylny wózek zaczyna brać , każde auto będzie gniło jesli nie będzie o nie dbane chyba ze będzie karbonowe / plastikowe / aluminium .
Volvo xc60 Szwecji chińskie badziewie rdzewieją celu dodam że kupiony nowy w salonie a na dodatek przy 80tys. przebiegu wybuchła turbiny niszczącc motor 2.4D5 NIE POLECAM ⛔❌
"A w szczególności okolice trzeciego światła stopu" przy Kii Ceed i co? Żadnego egzemplarza nie udało się znaleźć, żeby go pokazać? Ktoś kto oczekuje konkretów nie potraktuje poważnie takich opowieści. I dlaczego Renault zapomniało o Loganie, a nie Dacia?
Ciekawy bardzo jestem na jakiej podstawie autorzy filmu zrobili taki ranking? Wykonali badania wśród warsztatów samochodowych, zebrali opinie krążące w Internecie (wiadomo ile często warte), wzięli pod uwagę swoje uprzedzenia. Generalnie mam duże wątpliwości co do wiarygodności tego zestawienia. Jaka była tzw. próba na jakiej oparto tą statystykę? Przykładowo trafił do zestawienia egzemplarz, który wystał się w Niemczech w komisie przez 2 lata, był kompletnie nieużywany a takie samochody choćby "złote" rdzewieją na potęgę, przywieziony do Polski trafił do zestawienia jako reprezentant modelu. Fakt, że dostało się równo wszystkim producentom- europejskim i azjatyckim, ale "napisać każdy może" i każdy w Internecie może być znawcą od wszystkiego. Bardzo dużo zależy od sposobu użytkowania auta i wcale nie mam na myśli tego, czy ktoś zrobił konserwację czy nie. Znam Swifty 10 letnie na których nie ma rdzy i znam auta 5 letnie niewymienione na tym filmie, które rdzewieją tragicznie
Mój ojciec ma Fiata Siena w najbogatszej wersji (eksportowej), i rdzewieją mu: Progi, podłużnice, prawe drzwi pasażera, coś pod drzwiami kierowcy, wszystkie nadkola i klocki hamulcowe. Jak dla mnie WOW. Jakby co to auto ma 22 lata.
A gdzie Alfa 159?
Hehe, czemu nowe Mazdy rdzewieją? Co się stało z japońską niezawodnością?
Fajne
Fiat Punto II. Wersja na Polskę bez ocynku, wersja na Szwajcarię szła z ocynkiem. Te w Swiss jeżdżą dalej, o tych w PL powoli zapominamy ze takie auta były
naprawy gwarancyjne są droższe od pożądnego ocynku
Nie kupujta francuzów, nawet do takiego rankingu żaden nie dał rady się załapać ( nie licząc starej dacii wrzuconej tu trochę od czapy).
Grand Vitara 1 też chrupie mocowania budy do ramy np. Chociaż mam swoją gv 1 (2003) auto fajne na ramie,silnik 2.0 HDi. 109 km. Ja lubię to auto w koleinach jedzie jak chce koła 16 235/60 na dziurach wszystko się odczuwa jednak mi to w niczym nie przeszkadza.
„Młodych samochodów” i roczniki 2000-2006. Nie wiem czy bardziej się śmiać czy płakać, że w naszym kraju kilkunastoletnie auta są w kategorii „młode”
Logan I to młode auto?
czyli koreańce, japońce i niskobudżetowe marki
to jest niesamowite, że te pojazdy, które mają skłonności do rdzy mają najlepsze silniki a tym bardziej benzynowe :/
niestety nie dorastają niemcom, francuzom w kwestii karoserii i vice versa niemcy nie dorastają w kwestii silników
Wuja ma passata b6 z 2007 i właśnie rdza podżera
Proszę o listę aut które nie rdzewieją bądź mniej oraz motory które polecasz do nich…
Pierdolenie o Szopenie . Mazda 6 pierwszej generacji owszem gniła , 6 drugiej już nie tak bardzo po 12 latach tylny wózek zaczyna brać , każde auto będzie gniło jesli nie będzie o nie dbane chyba ze będzie karbonowe / plastikowe / aluminium .
Do końca czekałem na młode samochody 😕
Te samochody pewnie już korodowały jak zjechały z taśmy produkcyjnej
Subaru Outback? Ktoś coś słyszał?
A pierdolą na Poloneza ha ha ha . Teraz to szajs napierdalają na sztuke 😄
Zabrakło focusa
Volvo xc60 Szwecji chińskie badziewie rdzewieją celu dodam że kupiony nowy w salonie a na dodatek przy 80tys. przebiegu wybuchła turbiny niszczącc motor 2.4D5 NIE POLECAM ⛔❌
Passat b6 chyba autor coś pomylił. Błotniki to we wszystkich VW. Wystarczyło po kupnie wyrzucić gąbki i po 15 latach zero rdzy .
"A w szczególności okolice trzeciego światła stopu" przy Kii Ceed i co? Żadnego egzemplarza nie udało się znaleźć, żeby go pokazać? Ktoś kto oczekuje konkretów nie potraktuje poważnie takich opowieści. I dlaczego Renault zapomniało o Loganie, a nie Dacia?
nie ma alfy?
Niestety większość nowych samochodów kupują firmy które eksploatują auto góra 5 lat i nikt nie zaprząta sobie głowy zabezpieczeniem antykorozyjnym .
Ciekawy bardzo jestem na jakiej podstawie autorzy filmu zrobili taki ranking? Wykonali badania wśród warsztatów samochodowych, zebrali opinie krążące w Internecie (wiadomo ile często warte), wzięli pod uwagę swoje uprzedzenia. Generalnie mam duże wątpliwości co do wiarygodności tego zestawienia. Jaka była tzw. próba na jakiej oparto tą statystykę? Przykładowo trafił do zestawienia egzemplarz, który wystał się w Niemczech w komisie przez 2 lata, był kompletnie nieużywany a takie samochody choćby "złote" rdzewieją na potęgę, przywieziony do Polski trafił do zestawienia jako reprezentant modelu. Fakt, że dostało się równo wszystkim producentom- europejskim i azjatyckim, ale "napisać każdy może" i każdy w Internecie może być znawcą od wszystkiego. Bardzo dużo zależy od sposobu użytkowania auta i wcale nie mam na myśli tego, czy ktoś zrobił konserwację czy nie. Znam Swifty 10 letnie na których nie ma rdzy i znam auta 5 letnie niewymienione na tym filmie, które rdzewieją tragicznie
Swift nie tylko dobrze rdzewieje a też dobrze lata xD
Mój ojciec ma Fiata Siena w najbogatszej wersji (eksportowej), i rdzewieją mu: Progi, podłużnice, prawe drzwi pasażera, coś pod drzwiami kierowcy, wszystkie nadkola i klocki hamulcowe. Jak dla mnie WOW. Jakby co to auto ma 22 lata.
Moja ciocia ma Swifta III i blachę ma całą
Z tym swiftem się trochę nie zgodzę, miałem takiego z 2008r właśnie z Węgier i szczerze mówiąc nawet nalotu nie było za dużo
Swift 3 generacji to rdzewiejące japońskie mini xddd😄😄😄
Ta miniaturka xd
Wszystkie auta tak teraz rdzewieją
Producenci aut nie beda inwestowac w ocynk tylko dlatego ze jakiej panstwo w europie nie wie ze sol slozy do jedzenia a nie do posypywania drog
Nie spodziewałem sie tutaj nissana navary
Kupujcie nowe auta to przez pierwsze 5 lat żadne nie zgnije.
Audi A3 odwieczny problem z tylną klapą.
Wolę Ładę