Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Jak szybko i tanio wymienić progi w swoim gruzie. poradnik blacharza czyli ostatnia szansa Renault

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

29 thoughts on “Jak szybko i tanio wymienić progi w swoim gruzie. poradnik blacharza czyli ostatnia szansa Renault

  1. Dobra robota.
    Pamiętam jak kiedyś na "pewnym warsztacie" wymieniałem progi… Robiłem to jak trzeba, gdy nagle przyszedł szef i stwierdził, że "strasznie się z tym pierdolę, to trzeba szybko". No to następne progi robiłem jak "wszyscy". Żadnego wycinania i przygotowania, po prostu "nakładka" – spawanie otworowe nowego gołego progu do starego syfa i potem tylko opamponić czarnym barankiem i myk 2 progi w jeden dzień.

    Dlatego to tak wygląda na tych warsztatach które robią wszystko. Nic dziwnego, że potem blacharz liczy sobie 1000zł od progu z lakierem, a "u Janusza" 300zł za "to samo"… no prawie.

    Taka moja mała rada: Jak robić blacharkę, to tyko u blacharza który zajmuje się wyłącznie blacharką.

  2. Cześć. Pewnie już było ale jestem nowy na Twoim kanale yt. Jaką spawarkę powinieniem kupić jako amator by u siebie w samochodzie ogarnąć nowe progi itp?

    Dzięki

  3. Szkoda ze tak malo osobówek robisz i domyślam się że mogą być skomplikowane bardziej od dostawczaków ale może przełożyło by się to lepiej na kase,no chyba ze roboty więcej za te same poeniadze.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!