W tym odcinku testujemy Lexusa GS trzeciej generacji. Dowiecie się w nim wszystkiego na temat jego niezawodności, praktyczności, gamy silników i wyposażenia oraz na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego. Zapraszamy do oglądania najnowszego filmu OTOMOTO TV!
W tym odcinku testujemy Lexusa GS MK3 z 2009 r. z silnikiem benzynowym 3.0 o mocy 249 KM.
0:00 Wstęp
0:54 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
1:41 Wnętrze i wyposażenie
7:30 Bagażnik
9:10 Wrażenia z jazdy
10:10 Przyspieszenie i test elastyczności
10:35 Test wygłuszenia wnętrza
10:50 Bezpieczeństwo
11:25 Test spalania
11:40 Ceny
12:02 Gama modeli i silników
14:17 Awaryjność i serwisowanie
16:05 Podsumowanie testu
O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!
✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl
#LexusGSMK3 #test #otomoto
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Bardzo fajny odcinek, cudowny model Lexusa. Małe sprostowanie. Podano, że najlepszy czas przyspiesza 0-100 ma wersja V8 GS460, natomiast najszybszy w tej kategorii jest hybrydowy GS 450h. Podawane czasy są różne, w zależności czy mówimy 0-100 km/h, czy 0-60 MPH. Od 0-200 km/h chyba też hybrydowa wersja jest najszybsza, mimo że jest równocześnie najcięższa.
Zapraszam do srodka- ale nie doslownie. Szacunek za zwracanie uwagi na szczegoly. Naprawde szacun pozatym swietny… glos …nie kuje w uszy. Rewelacja zycze powodzenia…. oczywiscie ogladam otomoto od zawsze. Prz<epraszam od poczatku.
Jeżdżę takim autem pół roku, jest cicho, wygodnie, w miarę dynamicznie, w miarę ekonomicznie. Ogólnie zadowolony, a jeździłem wcześniej między innymi Mercedesem CL500, gdzie były ciut lepsze materiały wewnątrz. Dla mnie minusem jest dotykowy wyświetlacz, wolałbym operować klimatyzacja po omacku, niż patrzeć i szukać przycisku.
Wybaczcie mi przyjaciele ale muszę, by być pewnym. Ja jako młody chłop chce kupić sobie coś fajniejszego po paru latach jeżdzenia Hyundaiem. Wole japońce od niemców nie chce audi bmw czy merola, Lex to jest szczyt moich pragnień. Potrzebuje konkretnej odpowiedzi, czy to auto mnie zmiecie? Warto w ogóle kupić to na daily licząc się z kosztami większymi niz w nizszych klasach? Bać się tej konsumpcji oleju w 300? W ogóle bać się czegoś mocno, mając z tyłu głowy rozrząd czy amory? Czytam o tym juz tyle i dalej sam nie wiem, a tak podoba mi się to auto..
Fotele sa bardzo wygodne? Fotele w tym aucie to porazka, podobnie jak wykonanie na poziomie kompaktu/klasy sredniej. Szukalem tego auta kilka miesiecy i po przejazdzce zrezygnowalem wlasnie ze wzgledu na fotele. W stosunku do poprzednika, ta generacja byla zdecydowanie krokiem w tyl. A jakby ktos sie przymierzal do zakupu to odradzam GS300. Jesli juz ta generacja to tylko GS430 (ewentualnie GS450h), ktory jest szybszy, solidniejszy, pali tyle samo i dobrze znosi LPG. Nawet czesci do V8 sa tansze.
Wyświetlacz główny można ustawić w dowolnej formie. Tzn. może nie wracać do informacji z komputera pokładowego wystarczy pogrzebać w ustawieniach. Zegarek ma funkcję zima/lato plus automatyczny czas więc nie ma potrzeby ustawiać manualnie. Polecam każdemu ten samochód, mimo drogich części zamiennych wbrew pozorom i tak wychodzi taniej w stosunku do niemieckiej konkurencji . Mój ma już prawie 300tys przebiegu i nie ma problemu z silnikiem czy skrzynia co w moich poprzednich niemieckich samochodach już nie było takie oczywiste.
Ładny skubaniec, wygląda jak nowy.
Konkurent) Tym wymienionym autam do lexus jak do nieba. Nigdy te auta nie będą jak japoński premium.
Bardzo fajny odcinek, cudowny model Lexusa.
Małe sprostowanie. Podano, że najlepszy czas przyspiesza 0-100 ma wersja V8 GS460, natomiast najszybszy w tej kategorii jest hybrydowy GS 450h.
Podawane czasy są różne, w zależności czy mówimy 0-100 km/h, czy 0-60 MPH.
Od 0-200 km/h chyba też hybrydowa wersja jest najszybsza, mimo że jest równocześnie najcięższa.
#marcinprzetestuj Lexus LS 600H, 430 – skoro jest wielka, niemiecka trójca to nie może chyba zabraknąć Lexusa, który zjada je na śniadanie
czemu nie macie na profilu Lexusa Ls400, tam wygłuszenie przy 90 km/h jest na poziomie 45-47 decybeli, czyli deklasacja S klasy
Fajny test. Auto ponadczasowe. Pozdrawiam
Zapraszam do srodka- ale nie doslownie. Szacunek za zwracanie uwagi na szczegoly. Naprawde szacun pozatym swietny… glos …nie kuje w uszy. Rewelacja zycze powodzenia…. oczywiscie ogladam otomoto od zawsze. Prz<epraszam od poczatku.
Jeżdżę takim autem pół roku, jest cicho, wygodnie, w miarę dynamicznie, w miarę ekonomicznie. Ogólnie zadowolony, a jeździłem wcześniej między innymi Mercedesem CL500, gdzie były ciut lepsze materiały wewnątrz. Dla mnie minusem jest dotykowy wyświetlacz, wolałbym operować klimatyzacja po omacku, niż patrzeć i szukać przycisku.
Wybaczcie mi przyjaciele ale muszę, by być pewnym. Ja jako młody chłop chce kupić sobie coś fajniejszego po paru latach jeżdzenia Hyundaiem. Wole japońce od niemców nie chce audi bmw czy merola, Lex to jest szczyt moich pragnień. Potrzebuje konkretnej odpowiedzi, czy to auto mnie zmiecie? Warto w ogóle kupić to na daily licząc się z kosztami większymi niz w nizszych klasach? Bać się tej konsumpcji oleju w 300? W ogóle bać się czegoś mocno, mając z tyłu głowy rozrząd czy amory? Czytam o tym juz tyle i dalej sam nie wiem, a tak podoba mi się to auto..
Ej to niezłe to wyciszenie, niemal identyczne jak w Mercedesie C klasy xD
Gs 430 ma 300 koni🤣🤣od kiedy?
Patrzę o nowy film ale prowadzący kozak już nie "ten sprzed 2 lat"… Ale to TYLKO BRODA 😁 Pozdrawiam!!!
Fotele sa bardzo wygodne? Fotele w tym aucie to porazka, podobnie jak wykonanie na poziomie kompaktu/klasy sredniej. Szukalem tego auta kilka miesiecy i po przejazdzce zrezygnowalem wlasnie ze wzgledu na fotele. W stosunku do poprzednika, ta generacja byla zdecydowanie krokiem w tyl. A jakby ktos sie przymierzal do zakupu to odradzam GS300. Jesli juz ta generacja to tylko GS430 (ewentualnie GS450h), ktory jest szybszy, solidniejszy, pali tyle samo i dobrze znosi LPG. Nawet czesci do V8 sa tansze.
Cena
Miałem GS 450h to był pocisk na kołach eCvt to mistrzostwo inżynierów niezniszczalna przekładnia planetarna. Made in Japan
To toyota trochę lepsza wyposarzona bo wiem ta stad że produkowaliśmy silniki do aut 😉
Дружище, ты красавчик)
W takim aucie żeby nie dalo sie zlożyć tylnej kanapy, przy tak malym bagazniku….porażka.
Wnętrze nie ma startu do wnętrza Lancii Thesis, zarówno pod względem stylistyki jak i jakości użytych materiałów.
Wyświetlacz główny można ustawić w dowolnej formie. Tzn. może nie wracać do informacji z komputera pokładowego wystarczy pogrzebać w ustawieniach.
Zegarek ma funkcję zima/lato plus automatyczny czas więc nie ma potrzeby ustawiać manualnie.
Polecam każdemu ten samochód, mimo drogich części zamiennych wbrew pozorom i tak wychodzi taniej w stosunku do niemieckiej konkurencji .
Mój ma już prawie 300tys przebiegu i nie ma problemu z silnikiem czy skrzynia co w moich poprzednich niemieckich samochodach już nie było takie oczywiste.
Lexus najlepsza marka świata
Rany te tępe przyciski jak z traktora i design z lat 80 🤣
To jest lepsze niż A6 ??