Kiedyś poprosiłem Was na FB o pytania do ekspertów od baterii z GreenCell. Początkowo myślałem, że będziemy rozmawiać tylko o autach elektrycznych, ale Wasze pytania dotyczyły też baterii do telefonów czy innej elektroniki domowej. Zapraszam na rozmowę z Kacprem, który podzielił się swoją wiedzą!
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Panowie,konkrety bo ta wasza rozmowa wygląda trochę,jak by babcia miała wąsy,to by była dziadkiem ….Pytasz się człowieka,czemu Tesle płoną,odpowiedź,bo spalinowe też.Pytasz jak sprawdzić ogniwa,odp,nie da się.A tak w ogóle to przez 500000km na pewno nic się nie zepsuje….Ludzie,litości.
"ładować zasięgiem 5,5k km" czyli z 850kW więc nawet dla 3stanowiskej stacji ładowania konieczne już przyłącze BEZPOŚREDNIO linią sredniego napięcia- czyli baterie to jedno ale gdzie infastruktura do ładowania
Naruszenie baku paliwa nie oznacza automatycznie pożaru. Poza tym uszkodzenie baku także nie kosztuje dziesiątki tysięcy złotych kosztów. Innymi słowy – elektryki to nieprzemyślany pomysł polityczny. To hybrydy są melodią przyszłości
Ogniwa samochodowe elektryki to bomba z opuzniony zapłonem , elektryki to cofanie się z postępem , i ekologią elektryków jest inaczej jak z samochodem spalinowym elektryk . Elektryk nie jest zero emisyjny jak to twierdzicie ponieważ posiada wszystkie części do jazdy jak i spalinowy ,gumy plastik klocki oleje oto także do ekologią dużo mu brakuje i jeszcze bateria a w spalinowym bateryjka .
Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!! Idź Pan w chuj jaka to ekologia to zmowa państw i kit jak globalne ocieplenie kiedyś na ziemiach polski był lodowiec gdzie jest teraz ? Naturalne procesy geologiczne ziemi zachodzą przez miliony lat to zmowa na górze tych zjebow ! Nie ma żadnego globalnego ocieplenia gdzieś jest teraz cieplej a gdzieś zimniej ! Jebać elektryki. Kumpel ma mercedesa s klasę hybryde i stoi w garażu nie jeździ bo bateria nie działa nie da się odpalić 🤷😅😅😅😅
Już kiedyś kupiłem baterie do laptopa firmy GreenCell ,także podziękuję za współpracę . Także brak obiektywizmu ,więc można stwierdzić iż jest to reklama przerywana reklamą 😉
Ja wolę benzynę i więcej zaoszczędzę niż ten co ma elektryka bo wymiana ogniw to 40 do50 tys zł zaoszczędzi tylko ten co kupić nowego elektryka i go w miarę wcześnie go sprzeda by nie wymieniać ogniw
Ludzie zapomnieli o silnikach na sprężone powietrze a szkoda. Prąd z paneli fotowoltaicznych tym napędzamy sprężarkę a dalej nabijamy samochód powietrzem jak zwykłym LPG. Potem odbieramy sprężone powietrze z butli na AGREGAT którym ładujemy akumulator samochodu. Przy czym mógł by być 2x mniejszy. Moc elektryka szybkość tankowania jak zwykłym LPG. I nikt nie chce takiej technologii w samochodach bo jak coś jest dobre dla konsumenta jest równocześnie złe dla producenta. Taka prawda.
Pytanie nr 1 gdy batetia spierdoli sie po 8 latach co zrobisz? Kupisz nową za polowe lub prawie rownowartosc samochodu? Czy kupisz nowe Auto a to pewnie zezlomujesz, bo nikt go nie kupi? A teraz odpowiedz sobie gdzie tu jest ekologia?
Producent stara sie aby bateria byla trwala bo chce uniknąc drogiej wymiany. Producent daje gwarancje 7 lat dla ogniw. Dlatego zadbał o to aby spierdoliły sie dopiero po 8 lub 9 latach.
A kto sprzedał muzułmanów do hotelu Klewkach !!!Z demokracją jechać do końca na amen… tak samo jak z purpurowym Heniem z Księstwa Wrocław bohaterem filmu z 80 baniek
Panie samochody elektryczne są wielkim niewypałem. Najtańszym nowym samochodem elektrycznym na polskim rynku jest Dacia Spring w cenie od 76 900 zł, która jest samochodem segmentu A.
Co stanie się, jeżeli zawiedzie akumulatora litowo-jonowego ogrzewanie i chłodzenie? Ile kosztuje w akumulatorze litowo-jonowym naprawa ogrzewania i chłodzenia?
Nie bójcie się używanych samochodów elektrycznych z dużymi przebiegami i kilku letnich. Niech zarabiają Green Cell, mechanicy i producenci akumulatorów litowo-jonowych. Wymiana akumulatora litowo-jonowego jest droższa od dwukrotnej wymiany wszystkiego osprzętu w silniku spalinowym z oryginalnymi częściami, a jeszcze są tańsze zamienniki.
Skoro mam ładować do 80 procent to dlaczego elektronika za mnie tego nie zrobi? I wtedy zamiast 300 km przejadę 200 km – to trochę bezsens. Jeśli ładowarka naładuje do pełna to powinna całkiem rozłączyć zasilanie i nie widzę sensu wstawiania budzika….. można spać ……..
A mnie ciekawi jedno: czy w elektrykach tak jak w hybrydach nadal jest mały akumulator 12V do zasilania tego co mamy na pokładzie? Zmierzam do tego czy taki elektryk może sobie stać np. miesiąc w garażu i potem bez problemu da się uruchomić?
Z tym bezpieczeństwem pan nie ma zielonego pojęcia, wystarczy wejść pod auto elektryczne i zobaczyć gdzie zamontowane są baterie, wystarczy uderzenie z każdej strony by je uszkodzić, szczególnie w bok, no i sama reakcja w przypadku baterii jest niemal natychmiastowa, gwałtowna, szybko oddają swoją energie czyli wydziela się ogromne ciepło, które potrafi przetopić metal. Przykładem może być klucz położony na + i – w normalnym akumulatorze (sporo filmów w sieci), a akumulator w spalinowym aucie jest zabawką w porównaniu do ogniw w elektrycznym aucie.
Naprawdę nie wydaje mi się żeby wymiana części silnika jak rozrząd dwumas czy inne podzespoły a nawet wymiana całego silnika kosztowała przeciętnego użytkownika więcej niż kilkadziesiąt tysięcy złotych. Czyli tyle ile kosztuje wymiana baterii. Po 500 tys kilometrów większość z nas wyda o wiele mniej na silnik spalinowy. Elektryki są przereklamowane. Widzę że nawet na tym kanale strasznie na siłę staracie się wciaskć ze samochody elektryczne i wszystko z nimi związane jest super i bez zarzutu.
no fajnie, 5 tysięcy kilometrów w godzinę, ładowarki będą tylko przy lini wysokiego napięcia? jak zamierza ktoś zasilić powiedzmy taki MOP na autostradzie, przy każdym MOPie bedzie mini elektrownia atomowa? Parówki do Hot Dogów będą grzane na przewodach do ładowania? Proszę niech mi ktoś policzy przekrój przewodu do zasilenia powiedzmy 10 stanowisk, gdzie każde poda taki prad aby ładować 5tysiecy kilometrów w godzine.
Parlament Unii Europejskiej musiałby na stacjach paliw zakazać sprzedaży benzyny i oleju napędowego, żeby kupić dwukrotnie droższy nowy samochód z silnikiem elektrycznym. Komisja Unii Europejskiej po wprowadzeniu jeszcze ostrzejszych norm emisji substancji szkodliwych i dwutlenku węgla spowoduje, że bardziej będzie się opłacać wyremontować już wyprodukowany stary samochód z silnikiem spalinowym pod względem mechanicznym i blacharskim.
Skąd Polska nawet Niemcy będą czerpać dużo więcej energii elektrycznej, kiedy samochody z silnikami elektrycznymi napędzanymi prądem zgromadzonym w akumulatorze staną się powszechne? Czy energia elektryczna powstanie w nowych elektrowniach wodnych, wiatrowych, słonecznych i jądrowych? Elektrownie jądrowe są bezpieczny w czasie pokoju i braku ataków terrorystycznych oraz kataklizmów.
Zbiorniki paliwa są najczęściej pod tylnymi kanapami w samochodach, czyli w bezpiecznym miejscu. Zbiornik z paliwem zatankowanym do połowy lub pełna zmniejsza ilość paliwa po przejechaniu każdego kilometra. Uszkodzony zbiornik paliwa z małymi ilościami benzyny po zapłonie można ugasić gaśnicą lub gaśnicami samochodowymi. Akumulatory litowo-jonowe są najczęściej na całej długości płyty podłogowej w samochodach elektrycznych. Akumulator litowo-jonowy naładowany do jednej czwartej, połowy lub pełna po uszkodzeniu i zapłonie pali się cały niezależnie od naładowania oraz rozładowania.
Kiedyś poprosiłem Was na FB o pytania do ekspertów od baterii z GreenCell – oto ich odpowiedzi!
Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
Z kodem "GCEVOFF" otrzymasz 10% rabatu.
Odsprzedać siedmioletniego elektryka to cud
Panowie,konkrety bo ta wasza rozmowa wygląda trochę,jak by babcia miała wąsy,to by była dziadkiem ….Pytasz się człowieka,czemu Tesle płoną,odpowiedź,bo spalinowe też.Pytasz jak sprawdzić ogniwa,odp,nie da się.A tak w ogóle to przez 500000km na pewno nic się nie zepsuje….Ludzie,litości.
Padają,pycha ukarana
"ładować zasięgiem 5,5k km" czyli z 850kW więc nawet dla 3stanowiskej stacji ładowania konieczne już przyłącze BEZPOŚREDNIO linią sredniego napięcia- czyli baterie to jedno ale gdzie infastruktura do ładowania
Zachar off-to coś od ruskiego?
W Norwegii bodajrze jezdza elektryki z wymiennymi bateriami.
Naruszenie baku paliwa nie oznacza automatycznie pożaru.
Poza tym uszkodzenie baku także nie kosztuje dziesiątki tysięcy złotych kosztów.
Innymi słowy – elektryki to nieprzemyślany pomysł polityczny.
To hybrydy są melodią przyszłości
Bardzo potrzebny, wartościowy filmik
Mądrego dobrze posłuchać 🙂
Tesla dynamite…
Ogniwa samochodowe elektryki to bomba z opuzniony zapłonem , elektryki to cofanie się z postępem , i ekologią elektryków jest inaczej jak z samochodem spalinowym elektryk . Elektryk nie jest zero emisyjny jak to twierdzicie ponieważ posiada wszystkie części do jazdy jak i spalinowy ,gumy plastik klocki oleje oto także do ekologią dużo mu brakuje i jeszcze bateria a w spalinowym bateryjka .
Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!! Idź Pan w chuj jaka to ekologia to zmowa państw i kit jak globalne ocieplenie kiedyś na ziemiach polski był lodowiec gdzie jest teraz ? Naturalne procesy geologiczne ziemi zachodzą przez miliony lat to zmowa na górze tych zjebow ! Nie ma żadnego globalnego ocieplenia gdzieś jest teraz cieplej a gdzieś zimniej ! Jebać elektryki. Kumpel ma mercedesa s klasę hybryde i stoi w garażu nie jeździ bo bateria nie działa nie da się odpalić 🤷😅😅😅😅
Już kiedyś kupiłem baterie do laptopa firmy GreenCell ,także podziękuję za współpracę .
Także brak obiektywizmu ,więc można stwierdzić iż jest to reklama przerywana reklamą 😉
Używany elektryk to tak jak używany laptop. Haha nadaje się do recyklingu
Skąd takie kiepskie opinie o GreenCell. Mam na myśli baterie do telefonów.
Kupię sobie pierw hybryda później elektryczne 😀👍🏼
Ja wolę benzynę i więcej zaoszczędzę niż ten co ma elektryka bo wymiana ogniw to 40 do50 tys zł zaoszczędzi tylko ten co kupić nowego elektryka i go w miarę wcześnie go sprzeda by nie wymieniać ogniw
Ależ tego "eksperta" się źle słucha, sprawia wrażenie gościa nie do końca zorientowanego w temacie, bądź też tak stronniczego…
Ludzie zapomnieli o silnikach na sprężone powietrze a szkoda. Prąd z paneli fotowoltaicznych tym napędzamy sprężarkę a dalej nabijamy samochód powietrzem jak zwykłym LPG. Potem odbieramy sprężone powietrze z butli na AGREGAT którym ładujemy akumulator samochodu. Przy czym mógł by być 2x mniejszy. Moc elektryka szybkość tankowania jak zwykłym LPG. I nikt nie chce takiej technologii w samochodach bo jak coś jest dobre dla konsumenta jest równocześnie złe dla producenta. Taka prawda.
Ceny prądu będą szły do góry, a ceny gazu będą szły w dół. Gaz jest uważany za ekologiczne paliwo. Jaki sens jest kupić samochód elektryczny?
Pytanie nr 1 gdy batetia spierdoli sie po 8 latach co zrobisz? Kupisz nową za polowe lub prawie rownowartosc samochodu? Czy kupisz nowe Auto a to pewnie zezlomujesz, bo nikt go nie kupi? A teraz odpowiedz sobie gdzie tu jest ekologia?
Producent stara sie aby bateria byla trwala bo chce uniknąc drogiej wymiany. Producent daje gwarancje 7 lat dla ogniw. Dlatego zadbał o to aby spierdoliły sie dopiero po 8 lub 9 latach.
Skąd są surowce do produkcji akumulatorów litowo-jonowych? Miało być ekologicznie, a degradacja jest środowiska.
Czym spowodowane są samozapłony w Teslach?
A kto sprzedał muzułmanów do hotelu Klewkach !!!Z demokracją jechać do końca na amen… tak samo jak z purpurowym Heniem z Księstwa Wrocław bohaterem filmu z 80 baniek
Panie samochody elektryczne są wielkim niewypałem. Najtańszym nowym samochodem elektrycznym na polskim rynku jest Dacia Spring w cenie od 76 900 zł, która jest samochodem segmentu A.
Co stanie się, jeżeli zawiedzie akumulatora litowo-jonowego ogrzewanie i chłodzenie? Ile kosztuje w akumulatorze litowo-jonowym naprawa ogrzewania i chłodzenia?
Nie bójcie się używanych samochodów elektrycznych z dużymi przebiegami i kilku letnich. Niech zarabiają Green Cell, mechanicy i producenci akumulatorów litowo-jonowych. Wymiana akumulatora litowo-jonowego jest droższa od dwukrotnej wymiany wszystkiego osprzętu w silniku spalinowym z oryginalnymi częściami, a jeszcze są tańsze zamienniki.
Co się stało z dźwiękiem miejscami?
Skoro mam ładować do 80 procent to dlaczego elektronika za mnie tego nie zrobi? I wtedy zamiast 300 km przejadę 200 km – to trochę bezsens. Jeśli ładowarka naładuje do pełna to powinna całkiem rozłączyć zasilanie i nie widzę sensu wstawiania budzika….. można spać ……..
ja czekam na ogniwa jądrowe, bo tak to lipa ciągle ładować samochód
Ale Suchar na końcu. Pozdro dla kumatych.
15tys kilometrow rocznie? prawie spadlem z fotela 🙂 wiekszosc znajomych robi srednio 50tys km rocznie ale coz,my nie kowalscy 🙂
A mnie ciekawi jedno: czy w elektrykach tak jak w hybrydach nadal jest mały akumulator 12V do zasilania tego co mamy na pokładzie?
Zmierzam do tego czy taki elektryk może sobie stać np. miesiąc w garażu i potem bez problemu da się uruchomić?
Z tym bezpieczeństwem pan nie ma zielonego pojęcia, wystarczy wejść pod auto elektryczne i zobaczyć gdzie zamontowane są baterie, wystarczy uderzenie z każdej strony by je uszkodzić, szczególnie w bok, no i sama reakcja w przypadku baterii jest niemal natychmiastowa, gwałtowna, szybko oddają swoją energie czyli wydziela się ogromne ciepło, które potrafi przetopić metal. Przykładem może być klucz położony na + i – w normalnym akumulatorze (sporo filmów w sieci), a akumulator w spalinowym aucie jest zabawką w porównaniu do ogniw w elektrycznym aucie.
Naprawdę nie wydaje mi się żeby wymiana części silnika jak rozrząd dwumas czy inne podzespoły a nawet wymiana całego silnika kosztowała przeciętnego użytkownika więcej niż kilkadziesiąt tysięcy złotych. Czyli tyle ile kosztuje wymiana baterii. Po 500 tys kilometrów większość z nas wyda o wiele mniej na silnik spalinowy. Elektryki są przereklamowane. Widzę że nawet na tym kanale strasznie na siłę staracie się wciaskć ze samochody elektryczne i wszystko z nimi związane jest super i bez zarzutu.
no fajnie, 5 tysięcy kilometrów w godzinę, ładowarki będą tylko przy lini wysokiego napięcia?
jak zamierza ktoś zasilić powiedzmy taki MOP na autostradzie, przy każdym MOPie bedzie mini elektrownia atomowa? Parówki do Hot Dogów będą grzane na przewodach do ładowania?
Proszę niech mi ktoś policzy przekrój przewodu do zasilenia powiedzmy 10 stanowisk, gdzie każde poda taki prad aby ładować 5tysiecy kilometrów w godzine.
Parlament Unii Europejskiej musiałby na stacjach paliw zakazać sprzedaży benzyny i oleju napędowego, żeby kupić dwukrotnie droższy nowy samochód z silnikiem elektrycznym.
Komisja Unii Europejskiej po wprowadzeniu jeszcze ostrzejszych norm emisji substancji szkodliwych i dwutlenku węgla spowoduje, że bardziej będzie się opłacać wyremontować już wyprodukowany stary samochód z silnikiem spalinowym pod względem mechanicznym i blacharskim.
Skąd Polska nawet Niemcy będą czerpać dużo więcej energii elektrycznej, kiedy samochody z silnikami elektrycznymi napędzanymi prądem zgromadzonym w akumulatorze staną się powszechne? Czy energia elektryczna powstanie w nowych elektrowniach wodnych, wiatrowych, słonecznych i jądrowych? Elektrownie jądrowe są bezpieczny w czasie pokoju i braku ataków terrorystycznych oraz kataklizmów.
Zakup jakiegokolwiek elektryka to niezbyt mądry pomysł.
Czy elektryki nadają się do naszej strefy klimatycznej? Tzn. zimą -30 a latem +30. Czy takie ogniwo nie ulegnie degradacji szybciej?
Zbiorniki paliwa są najczęściej pod tylnymi kanapami w samochodach, czyli w bezpiecznym miejscu. Zbiornik z paliwem zatankowanym do połowy lub pełna zmniejsza ilość paliwa po przejechaniu każdego kilometra. Uszkodzony zbiornik paliwa z małymi ilościami benzyny po zapłonie można ugasić gaśnicą lub gaśnicami samochodowymi.
Akumulatory litowo-jonowe są najczęściej na całej długości płyty podłogowej w samochodach elektrycznych. Akumulator litowo-jonowy naładowany do jednej czwartej, połowy lub pełna po uszkodzeniu i zapłonie pali się cały niezależnie od naładowania oraz rozładowania.
Montaz dzwieku – tragedia. Przesluchujecie w ogole material przed wrzutka?
Nie ładować do pełna bez potrzeby, nie używać szybkich ładowarek i baterie działają przez lata.