Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
33 thoughts on “Prosty sposób na diagnostykę akumulatora samochodowego! #101_Napraw”
Co Ty wiesz o akumulatorach… Ja bym powiedział że każde napięcie poniżej 12.5V kwalifikuje akumulator do podładowania w celu wysycenia elektrolitu. Nie zrobi tego żadna ładowarka z marketu. Zrobi to zwykły prostownik na trafo za 200zl w ciągu 48h. Jeśli po tym procesie rezystancja wewnętrzna nie zmaleje do akceptowalnej wartości (w przypadku 74Ah do około 4mohm, nowy powinien mieć około 3.4mohm) akumulator można uznać za zużyty.
Mam nowy akumulator yuasa 54ah, ma on wskaźnik poziomu naładowania takie 3 lampki ok, doładuj i rozładowany. Ale żadna lampka nie świeci kiedy jest podłączony do samochodu na chodzie, jak działają te wskaźniki, ktoś wie?
Miałam oryginalny akumulator w hondzie Civic z 97 roku, przez pierwsze kilka lat nic się nie działo, ale syn ciągle mendził, że trzeba kupić nowy i w końcu wymienił go na nowy…w przeciągu ok. 6-7 lat mam już czwarty, a za sobą niedogodności typu muszę jechać, a akumulator wysiadł. Produkują jednorazówki, aby sprzedawać… Co z utylizacją taaaakich ilości akumulatorów?!!!
W moim 1.9TDI aku mam od nowości tj. 13 lat. Raz w roku ładuje go dwie doby. Sprawdzam od czasu do czasu jego parametry czy coś mu nie dolega i jak na razie współpraca układa się dobrze..
Witam .gdzie mogę się zgłosić do diagnostyki elektryki Insigni ,jak dzwonię do pod serwisów to odrazu mi mówią o roboczo godzinach i że to szukanie igły w stogu siana ….A na desce rozdzielczej co jakiś czas świecą się wszystkie kontrolki i nie można odpalić innym razem działa bez zarzutu a podczas jazdy znów się wszystko zapala.prosze i radę bo niewiem czy to zwarcie czy jakiś moduł 😭
To prawda ze akumlatory "bezobslugowe" Nie do końca są bezobsługowe?? Widziałem że listwę w niektórych można zdjąć i dolac wody destylowanej aby zreanimować aku. A żeby zwykły jak Kowalski pójdzie kupić nowy…
A mój samochód jest z roku 2008. Jestem jego pierwszym właścicielem i wyjechałem nim z salonu Audi i jest to Audi TT 8J i jest w nim jeszcze fabryczny akumulator firmy Varta który ma już prawie 14 lat i co prawda przy minusowych temperaturach kręci już trochę słabo ale przy dodatnich temperaturach kręci jak nowy.
Zwykłym miernikiem napięcia stałego to da się sprawdzić ładowanie spadek napięcia przy rozruchu i napięcie aku w czasie spoczynku. Nie potrzebna taka opornica
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Nikt z nas tak nie robi na stacji diagnostycznej ponieważ test wyjdzie zawsze kinowy ponieważ nigdy nie jest naładowany jak prostownikiem .
Pozdrawiam
Grzesiek mógłby z powodzeniem reklamować szampon przeciw łupieżowy. Taki miły uśmiechnięty gość ze dałby radę 😃
Prawidłowe to jest 12.8
siema
W pełni naładowany akumulator powinien mieć 12,5 – 12,6 V.
Czy wymieniając akumulator na nowy może on mieć większy prąd rozruchowy od zalecanego przez producenta?
Mam pytanie: oryginalny akumulator ma 70Ah i 760EN. Czy mogę zastąpić go akumulatorem 80Ah i 800EN?
Jedyne co się zgadza w tym materiale to data produkcji tej varty i jej biegunowość 😀
Ja bym spróbował go doładować. I później sprawdzić napięcie spoczynkowe i sprawdził jeszcze napięcie ładowania z alternatora.
Co Ty wiesz o akumulatorach… Ja bym powiedział że każde napięcie poniżej 12.5V kwalifikuje akumulator do podładowania w celu wysycenia elektrolitu. Nie zrobi tego żadna ładowarka z marketu. Zrobi to zwykły prostownik na trafo za 200zl w ciągu 48h. Jeśli po tym procesie rezystancja wewnętrzna nie zmaleje do akceptowalnej wartości (w przypadku 74Ah do około 4mohm, nowy powinien mieć około 3.4mohm) akumulator można uznać za zużyty.
W stanie spoczynku 12.3 -12.4 ? wszedzie piszą ze noema to 12.5 to jak tu jest
Jak podłączyć akumulator w peugot 607
Mam nowy akumulator yuasa 54ah, ma on wskaźnik poziomu naładowania takie 3 lampki ok, doładuj i rozładowany. Ale żadna lampka nie świeci kiedy jest podłączony do samochodu na chodzie, jak działają te wskaźniki, ktoś wie?
Tytuł powinien brzmieć "JAK WYMIENIĆ AKUMULATOR". Nie było nic z diagnostyki.
Miałam oryginalny akumulator w hondzie Civic z 97 roku, przez pierwsze kilka lat nic się nie działo, ale syn ciągle mendził, że trzeba kupić nowy i w końcu wymienił go na nowy…w przeciągu ok. 6-7 lat mam już czwarty, a za sobą niedogodności typu muszę jechać, a akumulator wysiadł. Produkują jednorazówki, aby sprzedawać… Co z utylizacją taaaakich ilości akumulatorów?!!!
W moim 1.9TDI aku mam od nowości tj. 13 lat. Raz w roku ładuje go dwie doby. Sprawdzam od czasu do czasu jego parametry czy coś mu nie dolega i jak na razie współpraca układa się dobrze..
Witam .gdzie mogę się zgłosić do diagnostyki elektryki Insigni ,jak dzwonię do pod serwisów to odrazu mi mówią o roboczo godzinach i że to szukanie igły w stogu siana ….A na desce rozdzielczej co jakiś czas świecą się wszystkie kontrolki i nie można odpalić innym razem działa bez zarzutu a podczas jazdy znów się wszystko zapala.prosze i radę bo niewiem czy to zwarcie czy jakiś moduł 😭
Lipa ten sprzęt i nie 12.3 tylko 12.6 A to jest ważne A maks to 14.6 bo więcej to jest przeładowanie i to zabije to szybciej
ale czemu rozladuwuje jak jest zapalony
Ma Pan bardzo ciekawe programy!Dużo się z nich uczę . Serdecznie gratuluję i pozdrawiam!Czekam następnego odcinka!
Super wiedza i przekaz .
To prawda ze akumlatory "bezobslugowe" Nie do końca są bezobsługowe?? Widziałem że listwę w niektórych można zdjąć i dolac wody destylowanej aby zreanimować aku. A żeby zwykły jak Kowalski pójdzie kupić nowy…
Co. Z. Elektroitem. 127.alternato.r.jakee.ladowanie.jak.za.wysokie.zepsuje.aku..14.4
.norma..pozdr. Richard. Z wiednia. Mechanik
… poniżej ośmiu Wolt-ów (<8V)
jeden Wolt
dwa Wolty
pięć Woltów
osiem Woltów
Panie redaktorze.
Pozdrowienia z Florydy.Zobacz jak to jest w USA na moim kanale.
Mój ma lekko 6 lat i jest ok.
Łysy a sympatyczny i ma łeb nie od parady.
przed pomiarem opornicą akumulator wystarczy naladowac i wtedy wynik byl by lepszy pozdrawian ,,fachowcy''
Witam. Wodę dolać przed ładowaniem czy po ładowaniu?
A mój samochód jest z roku 2008. Jestem jego pierwszym właścicielem i wyjechałem nim z salonu Audi i jest to Audi TT 8J i jest w nim jeszcze fabryczny akumulator firmy Varta który ma już prawie 14 lat i co prawda przy minusowych temperaturach kręci już trochę słabo ale przy dodatnich temperaturach kręci jak nowy.
😂😂😂 Co za głupoty
Zwykłym miernikiem napięcia stałego to da się sprawdzić ładowanie spadek napięcia przy rozruchu i napięcie aku w czasie spoczynku. Nie potrzebna taka opornica