wymiana świec serwis toyota Prius 3 generacja lexus ct200h
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
16 thoughts on “Toyota Prius 3 Wymiana Świec Zapłonowych. 2010 – 2015 lexus ct200h Prius Plus V”
Dziekuje bardzo za ten film! Wczoraj właśnie wymieniłem świece w swoim P3. Dzięki filmowi praca była lekka i przyjemna! Przyłącze się do pytania poprzednika , czy będzie film z EGR’em?
a baterie ta ´´duza´´ odbezpieczasz przy wymianie swiec?pzdr, tragedia te swiecie widzialem wczesniej na youtube i widzialem filmik jakiegos chlopa co ogarnial to bez odkrecanaia wycieraczek. luzowal tylko ta oslone jakos ale moze to fejk jakis byl
Witam,pojawi się film o EGR? U mnie w Priusie+ był po 150tyś.km totalnie zalepiony,serwis w ramach gwarancji wymienił na nowy. Teraz już po gwarancji,auto ma 233tyś.km i powoli zbieram się do samodzielnego czyszczenia choćby samych rurek,ale widzę,że tu kolega wszystko super przedstawia,więc chętnie zaczekam na film instruktarzowy. Łapka w górę i sub😉👌
Szanowny Panie. Moje spostrzeżenie dotyczy nie tylko tego filmu z Toyotą Prius. Obserwuje Pana filmiki na YT. Jak rozumiem chce się Pan dzielić swoją wiedzą odnośnie naprawy, wymiany podzespołów, płynów itd. Tą wiedzę maja chłonąć automaniacy którzy cos potrafią zrobić sobie przy aucie. tak ??? Wszystko fajnie Pan pokazuje, rzeczowo i przejrzyście, ale na Boga, co to znaczy że wszystko Pan dokręca z "wyczuciem", "lekko" ??????????. Wisienką na torcie jest klucz dynamometryczny i instrukcja serwisowa, którą można znaleźć w necie. To nie kosztuje majątek, a przypuszczam że ma Pan taki klucz i to nie jeden. W Priusie na nakrętce filtra oleju są podane wartości, a Pan informuje ludzi że dokręcamy "nie mocno". To samo świece zapłonowe, śruby mocujące cewki itd. To wszystko ma jakąś wartość momentu dokręcania. Po to jest podane to w service book, żeby się do tego stosować, a nie dokręcać na oko. Jeśli robi Pan materiał filmowy pod publikę to powinien Pan zachować wszystkie procedury zgodnie ze sztuką i zaleceniami producenta danej marki i wtedy można powiedzieć, że praca została zrobiona "prima sort". Proszę nad tym pomyśleć, bo głowę ma Pan nie od parady, ale takim niedbalstwem o szczegóły wpisuje się Pan do grona 99,9% mechaników, którzy klucz dynamometryczny maja tylko do otwierania piwa na fajrant. Pozdrawiam i przesyłam suwenir w postaci linku. Reszte mozna przetłumaczyć w google: http://zatonevkredit.ru/repair_manuals/viewdoc/AWIr0NJlBFyj9RK35LRQ
Chyba jesteś pierwszym polskojęzycznym kanałem z napraw hybryd, myślę nad zakupem Priusa 3,coraz bardziej mi się podoba to auto, technologicznie zaawansowane, a proste w budowie, dzięki za filmik, czekam na czyszczenie EGR, łapka i sub.
Niedawno zamowilem corolle 1.8 hybrid i jak zobaczylem dostep do swiec na Twoim filmie to mysle sobie masakra.Na szczescie w corolli nie ma juz tego problemu a to podobno ta sama technologia.😁 Najwyzej co 100 tys km mozna porozbierac wszystko wywalic liscie i nasmarowac mechanizm wycieraczek😁 Sub poszedl
Używam świec Brisk A Line, bo o pierwsze dobra cena (na Expert Auto lub w Inter Cars), po drugie nie ma problemu z odkręcaniem ich, no i oczywiście warto zauważyć że silnik pracuje na większej mocy
Dziekuje bardzo za ten film! Wczoraj właśnie wymieniłem świece w swoim P3. Dzięki filmowi praca była lekka i przyjemna! Przyłącze się do pytania poprzednika , czy będzie film z EGR’em?
Witam, proszę o informację czy podany model świec musi być i gdzie kupić aby mieć pewność jakości świec. Pozdrawiam
Stawiam, że świece nie były wymieniane od nowości.
Siła dokręcania świec w toyota prius 3 wynosi 70 Nm tak podaje producent..
Nie jestem mechanikiem więc dla mnie trudne zadanie, ale widzę możliwość wygłoszenia kabiny przy okazji.
mozna zrobic conwersacje tego priusa na phev ? ogolnie to ten prius byl juz plag-in ale bardzo malo szt tego jest,
a baterie ta ´´duza´´ odbezpieczasz przy wymianie swiec?pzdr, tragedia te swiecie widzialem wczesniej na youtube i widzialem filmik jakiegos chlopa co ogarnial to bez odkrecanaia wycieraczek. luzowal tylko ta oslone jakos ale moze to fejk jakis byl
Witam,pojawi się film o EGR? U mnie w Priusie+ był po 150tyś.km totalnie zalepiony,serwis w ramach gwarancji wymienił na nowy. Teraz już po gwarancji,auto ma 233tyś.km i powoli zbieram się do samodzielnego czyszczenia choćby samych rurek,ale widzę,że tu kolega wszystko super przedstawia,więc chętnie zaczekam na film instruktarzowy. Łapka w górę i sub😉👌
Szanowny Panie. Moje spostrzeżenie dotyczy nie tylko tego filmu z Toyotą Prius. Obserwuje Pana filmiki na YT. Jak rozumiem chce się Pan dzielić swoją wiedzą odnośnie naprawy, wymiany podzespołów, płynów itd. Tą wiedzę maja chłonąć automaniacy którzy cos potrafią zrobić sobie przy aucie. tak ??? Wszystko fajnie Pan pokazuje, rzeczowo i przejrzyście, ale na Boga, co to znaczy że wszystko Pan dokręca z "wyczuciem", "lekko" ??????????. Wisienką na torcie jest klucz dynamometryczny i instrukcja serwisowa, którą można znaleźć w necie. To nie kosztuje majątek, a przypuszczam że ma Pan taki klucz i to nie jeden. W Priusie na nakrętce filtra oleju są podane wartości, a Pan informuje ludzi że dokręcamy "nie mocno". To samo świece zapłonowe, śruby mocujące cewki itd. To wszystko ma jakąś wartość momentu dokręcania. Po to jest podane to w service book, żeby się do tego stosować, a nie dokręcać na oko. Jeśli robi Pan materiał filmowy pod publikę to powinien Pan zachować wszystkie procedury zgodnie ze sztuką i zaleceniami producenta danej marki i wtedy można powiedzieć, że praca została zrobiona "prima sort". Proszę nad tym pomyśleć, bo głowę ma Pan nie od parady, ale takim niedbalstwem o szczegóły wpisuje się Pan do grona 99,9% mechaników, którzy klucz dynamometryczny maja tylko do otwierania piwa na fajrant. Pozdrawiam i przesyłam suwenir w postaci linku. Reszte mozna przetłumaczyć w google: http://zatonevkredit.ru/repair_manuals/viewdoc/AWIr0NJlBFyj9RK35LRQ
Ja jeszczce psikam kostki na koniec kontakt spray tak na wszelki wypadek:)
18:29 klucz dyna w łapie, pięknie, też tak robię 🙂
profesjonalna robota BRAWO
Co ile tys km wymiana świec zapłonowych? 60? 90?
Chyba jesteś pierwszym polskojęzycznym kanałem z napraw hybryd, myślę nad zakupem Priusa 3,coraz bardziej mi się podoba to auto, technologicznie zaawansowane, a proste w budowie, dzięki za filmik, czekam na czyszczenie EGR, łapka i sub.
Niedawno zamowilem corolle 1.8 hybrid i jak zobaczylem dostep do swiec na Twoim filmie to mysle sobie masakra.Na szczescie w corolli nie ma juz tego problemu a to podobno ta sama technologia.😁 Najwyzej co 100 tys km mozna porozbierac wszystko wywalic liscie i nasmarowac mechanizm wycieraczek😁 Sub poszedl
Używam świec Brisk A Line, bo o pierwsze dobra cena (na Expert Auto lub w Inter Cars), po drugie nie ma problemu z odkręcaniem ich, no i oczywiście warto zauważyć że silnik pracuje na większej mocy