Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Related
39 thoughts on “Toyota Prius II (2003 – 2009) regeneracja baterii hybrydowej”
Cześć fajny filmik szacun za wiedzę.Mam pytanie jeżdżę priusem 3 generacji i chciałbym zaopatrzyć się w jakiś zestaw do kontrolowania pracy systemu.Zestaw typu crista.Doradź mi proszę jaka apka jest najlepsza dodam że zależy mi na języku Polskim. Pozdrawiam.
Niestety ale takie rzeźbiarstwo ma tylko sens w momencie gdy chce się sprzedać hybrydę z padniętymi akumulatorami, bo na chwilę taki zabieg pomoże i uda się sprzedać auto bez wywalonego błędu a praktycznie nic nie kosztuje, w przeciwnym razie, jak już tyle było roboty przy rozbieraniu, lepiej było zainwestować i wymienić uszkodzone moduły, balansowanie w zużytych modułach to takie leczenie syfa pudrem. Niestety po takich zabiegach pseudo naprawczych, często nowy właściciel auta prędzej czy później będzie klął na poprzedniego właściciela że wmalował go w koszty, zwłaszcza jak dowie się że przy akumulatorach ktoś już wcześniej grzebał, nic nie wymieniając.
2:45–2:50 klapa nie jest otwierana tylko w sposób elektryczny. Wczoraj mi siadł, nie po raz pierwszy zresztą, akumulator w Priusie z 2004r.i zeby go wyciągnąć musiałem klapę otworzyć mechanicznie od środka.. Po wyjęciu tej plastikowej półki robi się dostęp do dźwigni w dole klapy od środka, którą trzeba ręcznie podnieść,aby otworzyć klapę.
Jak się sprawuje bateria po roku czasu regeneracji? Czy do do bilansowania napięcia nie lepiej by było pociągnąć przewody ze wtyczką na każdą celę tak by tej obudowy za każdym razem nie zdejmować?
Tak się zastanawiam na ile taka regeneracja baterii polegajaca na kilku cyklach rozladowywania i naładowywania daje efekt. Czy nie będzie czasem tak, że taka cella straci szybko "pamięć" i wróci do wartości sprzed regeneracji?
uwaga do filmiku : ładowarki modelarskie jak najbardziej trafny wybór ale tylko do ładowania ( zapewnią dU=1mV/cell i prąd 3,25A ) ale do rozładowania nie mają możliwości przyjąć prądu kilkudziesięciu amperów
gry rozkręci się dziesiątki baterii , to widać , że w tych oryginalnie zmontowanych tlenki miedzi są faktycznie na miedzianych mostkach ale na powierzchniach stykowych tj pod nakrętkami mamy "czystą" miedź. Widziałem już baterie z wymienionymi nakrętkami – wynik : zespawany gwint na pakiecie . Moja rada: czystość , czystość ale nie przez zdzieranie pilnikiem , szlifierką czy papierem gruboziarnistym , tylko polerowanie .
Powie mi ktos jak to jest. Mam takie ogniwa i ladowarke skyrc quattro B6 Ac. Regeneruje ustawieniami jak w tym filmie, ale… Tu wg tabelki po jednym cyklu pojemnosc ogniwa rosla o nawet 500 mA, u mnie pokazdym cyklu co prawda poprawia sie lecz zaledwie o max 100mA. Help me.
Cześć Profesor Chris . Na początek dzięki za super kanał. Mam dwie hybrydy Jedna w wersji plugin . Cmax ford 2013. On ma baterię około 7kW i zasięg około 20 mil ale to też teoretycznie w zasadzie Można liczyć że taka bateria daje tobie zasięg powiedzmy 15 mil . W Priusie bądź Lexusie masz chyba około 1-1-4 kW Tak więc zasięg nie będzie absolutnie większy niż 1-2 km .Wszystko w temacie . Mniejsza bateria pada szybciej .Hybryda nie plugin polega na tym aby zebrać energię z hamowania i aby oddać energię podczas ruszania. Pomyśl nowa 18.8 kW toyota RAV4 plugin zasięg 42 mile . Tak więc GS450h ma baterię około 1,8 kW z tego komputer pozwoli tobie wykorzystać z 70% pojemności tak więc masz realnie 1,4 KW no to może zrobisz ta 2km . Z 7 km to jakieś bajki albo z górki . Bateria nie ładuje się do 100% ze względu na dwie rzeczy . Pierwsze trwałość ogniw jest znacznie większa jak bateria pracuję w zakresie 20-90 % pojemności i drugie w mieście jak hamujesz musisz mieć miejsce na odzysk energii hamowania . Trochę zamieszkałem ale uważam że naprawiłeś pakiet i szukasz dziury w całym .Tak ma być 🙂 Pozdrówka 🙂 i powodzenia .
7.2v to napiecie nominalne 6 celi wiec robiac test i rozladowujac je chwile do tych 7.2v to nic nie dalo….bateria uszkodzona moze wolno rozladowywac sie do 7.2v a potem bardzo szybko od 7 do 6v… Szczesliwie ladowarki to pokazaly sumaryczną pojemnoscia cyklu rozladowania choc maja marną dokladnosc pomiaru pojemnosci bo przeklamuja napiecie ogniwa zwlaszcza gdy na cienkim przewodzie jest 2.5A i są już duże spadki napięć. Na końcu najlepiej wszystkie bloki połączyc plusami i minusami i zostawic na dobe aby sie zbalansowaly.
Bateria hybrydowa? Co to znaczy? Bo hybrydowy układ napędowy, to rozumiem że spalinowo-elektryczny (akurat w przypadku Priusa, bo może być hybrydowy innego rodzaju), ale bateria hybrydowa? Przybliżysz temat?
Co do klapy bagażnika. Nie da się tak jak w "normalnym" aucie zatrzasnąć zamka jak klapa otwarta? Ja tak u siebie zawsze robię jak boję się że będzie problem z otwarciem bez prądu.
Jak się sprawuje akumulator?
Gazy z bateri litowo jonowej?Niby jakie?
Turnigy Reaktor to meeeeeeega droga ładowarka
Cześć fajny filmik szacun za wiedzę.Mam pytanie jeżdżę priusem 3 generacji i chciałbym zaopatrzyć się w jakiś zestaw do kontrolowania pracy systemu.Zestaw typu crista.Doradź mi proszę jaka apka jest najlepsza dodam że zależy mi na języku Polskim. Pozdrawiam.
Niestety ale takie rzeźbiarstwo ma tylko sens w momencie gdy chce się sprzedać hybrydę z padniętymi akumulatorami, bo na chwilę taki zabieg pomoże i uda się sprzedać auto bez wywalonego błędu a praktycznie nic nie kosztuje, w przeciwnym razie, jak już tyle było roboty przy rozbieraniu, lepiej było zainwestować i wymienić uszkodzone moduły, balansowanie w zużytych modułach to takie leczenie syfa pudrem. Niestety po takich zabiegach pseudo naprawczych, często nowy właściciel auta prędzej czy później będzie klął na poprzedniego właściciela że wmalował go w koszty, zwłaszcza jak dowie się że przy akumulatorach ktoś już wcześniej grzebał, nic nie wymieniając.
2:45–2:50 klapa nie jest otwierana tylko w sposób elektryczny. Wczoraj mi siadł, nie po raz pierwszy zresztą, akumulator w Priusie z 2004r.i zeby go wyciągnąć musiałem klapę otworzyć mechanicznie od środka.. Po wyjęciu tej plastikowej półki robi się dostęp do dźwigni w dole klapy od środka, którą trzeba ręcznie podnieść,aby otworzyć klapę.
a czym mozna to zdjagnozowac jest jakis tester do hybrydy priusa
A Jake to te zasilacze do pojedynczych celi gdzie kupić ,
* 此( こ )の行為は、昔の日本では、よくやっていたんじゃ。
☝️
* 日本では 約 30年前に、『 物を大切にする文化が 』、有ったんじゃよ!!
!!(゜ロ゜ノ)ノ
以上じゃ。
Super filmik.
Widać że z chemii i fizyki miałeś 6 . Zazdroszczę wiedzy. Pozdrawiam.
Jeździsz już jakiś czas.
Czy błąd powrócił?
Czy dzieje się coś z baterią?
Polak potrafi 😎 Brawo 👍
czy ta bateria ma bms
i gdzie te wszystkie ćwoki bredzące że w toyotach co 3 lata trzeba baterie wymieniać?
14,12,10 niestety 13 nie ma w japończykach , jeżeli są to nie oryginalne.
Jak się sprawuje bateria po roku czasu regeneracji? Czy do do bilansowania napięcia nie lepiej by było pociągnąć przewody ze wtyczką na każdą celę tak by tej obudowy za każdym razem nie zdejmować?
Chciałem za pytać czy ogniwa są rozbieralne czy w jednym ogniwie znajduję się parę sztuk czy tylko to jest jedno nie rozbieralne
Tak się zastanawiam na ile taka regeneracja baterii polegajaca na kilku cyklach rozladowywania i naładowywania daje efekt. Czy nie będzie czasem tak, że taka cella straci szybko "pamięć" i wróci do wartości sprzed regeneracji?
Najlepiej by było ocynkować te blaszki ale jeśli nie było tak fabrycznie to nie wiem czy producent to zaleca
czy jest sens kupowania priusa używanego po przejechaniu ok 200000km? pewnie trzeba sie liczyc z wymianą baterii czyli koszt ok 10000zł
uwaga do filmiku : ładowarki modelarskie jak najbardziej trafny wybór ale tylko do ładowania ( zapewnią dU=1mV/cell i prąd 3,25A ) ale do rozładowania nie mają możliwości przyjąć prądu kilkudziesięciu amperów
gry rozkręci się dziesiątki baterii , to widać , że w tych oryginalnie zmontowanych tlenki miedzi są faktycznie na miedzianych mostkach ale na powierzchniach stykowych tj pod nakrętkami mamy "czystą" miedź. Widziałem już baterie z wymienionymi nakrętkami – wynik : zespawany gwint na pakiecie . Moja rada: czystość , czystość ale nie przez zdzieranie pilnikiem , szlifierką czy papierem gruboziarnistym , tylko polerowanie .
Nie można blaszek posmarować wazeliną przy składaniu żeby nie sniedziały?
Powie mi ktos jak to jest. Mam takie ogniwa i ladowarke skyrc quattro B6 Ac. Regeneruje ustawieniami jak w tym filmie, ale… Tu wg tabelki po jednym cyklu pojemnosc ogniwa rosla o nawet 500 mA, u mnie pokazdym cyklu co prawda poprawia sie lecz zaledwie o max 100mA.
Help me.
Cześć Profesor Chris . Na początek dzięki za super kanał. Mam dwie hybrydy
Jedna w wersji plugin . Cmax ford 2013. On ma baterię około 7kW i zasięg około 20 mil ale to też teoretycznie w zasadzie
Można liczyć że taka bateria daje tobie zasięg powiedzmy 15 mil . W Priusie bądź Lexusie masz chyba około 1-1-4 kW
Tak więc zasięg nie będzie absolutnie większy niż 1-2 km .Wszystko w temacie . Mniejsza bateria pada szybciej .Hybryda nie plugin polega na tym aby zebrać energię z hamowania i aby oddać energię podczas ruszania. Pomyśl nowa 18.8 kW toyota RAV4 plugin zasięg 42 mile . Tak więc GS450h ma baterię około 1,8 kW z tego komputer pozwoli tobie wykorzystać z 70% pojemności tak więc masz realnie 1,4 KW no to może zrobisz ta 2km . Z 7 km to jakieś bajki albo z górki . Bateria nie ładuje się do 100% ze względu na dwie rzeczy . Pierwsze trwałość ogniw jest znacznie większa jak bateria pracuję w zakresie 20-90 % pojemności i drugie w mieście jak hamujesz musisz mieć miejsce na odzysk energii hamowania .
Trochę zamieszkałem ale uważam że naprawiłeś pakiet i szukasz dziury w całym .Tak ma być 🙂 Pozdrówka 🙂 i powodzenia .
7.2v to napiecie nominalne 6 celi wiec robiac test i rozladowujac je chwile do tych 7.2v to nic nie dalo….bateria uszkodzona moze wolno rozladowywac sie do 7.2v a potem bardzo szybko od 7 do 6v… Szczesliwie ladowarki to pokazaly sumaryczną pojemnoscia cyklu rozladowania choc maja marną dokladnosc pomiaru pojemnosci bo przeklamuja napiecie ogniwa zwlaszcza gdy na cienkim przewodzie jest 2.5A i są już duże spadki napięć. Na końcu najlepiej wszystkie bloki połączyc plusami i minusami i zostawic na dobe aby sie zbalansowaly.
Kozak
Tych ładowarek już nie ma na rynku od dłuższego czasu. Co polecasz w zamian?
dobry odcinek dziekiiiii 🙂
mega to wytłumaczyłeś 🙂 łapka w górę
Ten jest starszy model. Czy w nowych utrudnili już jakoś naprawę baterii? A! to Prius a nie Tesla.
i takie filmy lubię, konkrety techniczne jak potrzeba
A skąd pazia dorwałeś do ponumerowania cel?
I co Ci to niby da, że rozładujesz i naładujesz te cele, bez sensu robota
Bateria hybrydowa? Co to znaczy? Bo hybrydowy układ napędowy, to rozumiem że spalinowo-elektryczny (akurat w przypadku Priusa, bo może być hybrydowy innego rodzaju), ale bateria hybrydowa? Przybliżysz temat?
Za dużo migania na ekranie . Więcej stabilizacji, więcej bezruchu kamery bo nic nie widać. Strasznie haotychnie nagrywane.
Co do klapy bagażnika. Nie da się tak jak w "normalnym" aucie zatrzasnąć zamka jak klapa otwarta? Ja tak u siebie zawsze robię jak boję się że będzie problem z otwarciem bez prądu.
To samo można zrobic balancerem i o wiele szybciej i aż dziwne ze fabrycznie tego nie przewidzieli.