Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Wymiana tłumika drgań i podpory wału napędowego! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

41 thoughts on “Wymiana tłumika drgań i podpory wału napędowego! #101_Napraw

  1. Fajny film, ale :-). Trzeba zdjąć tłumik, a jeśli jeszcze nie był zdejmowany, to pewnie konieczne będzie cięcie śrub, potem rozwiercanie. Zatem czas pracy znaaaaacznie się wydłuża. To info dla optymistów, którzy wierzą, że w życiu, jak na yutubie. Sam trochę dłubię i już nie raz się naciąłem. Co nie znaczy, że trzeba się zniechęcać. Trzeba być gotowym nie niespodziewane :-). Dzięki.

  2. No… ja mailem drgania podczas przyspieszania na wysokim biegu … wymieniłem podpore plus ladznik elastyczny zrobiłem zbierznosc plus całe zawieszenie… drgania ustały pojawiły się teraz stałe mikro drgania między 40 a 120kmh … generalnie wolałem już jak było po staremu …

  3. To nie jest żaden tłumik drgań tylko przegub elastyczny.
    Tłumik drgań to osobny element dokręcany w miejscu połączenia wału z dyfrem lub skrzynią i rzeczywiście 99,9% „mechaników” samochodowych nie ma pojęcia co to jest i jaki ma kosmiczny wpływ na drgania (wibracje – gdy jest uszkodzony, buczenie gdy się go wymontuje, aby pozbyć się wibracji)

  4. Kurde jakbyscie chcieli zagadke motoryzacyjna to dam Wam moja astre h i daje nobla za znalezienie przyczyny buczenia takiego basowego dzwieku w pewnym przedziale obrotow.Nikt nie wie co to a sam wymienilem juz pol auta.

  5. ja mam 27letnie e36 i czeka mnie ta sama robota 🙂
    tyle że osatatnio jak się z kumplem za to zabierałem to nie mogliśmy ruszyć śrub na tłumiku drgań. Airgun-y nie dawały rady. A ciężko było dojść bo nie mogliśmy ściagać katalizatora 🙂
    A Tobie to tak ładnie poszło.
    Ale będzie trzeba podejść drugi raz.

  6. Witam. Już drugi raz wymieniłem podpore wału w mercedesie W202 i dwie nowe podpory przy prędkości 60km/h świszczą a przy wiekszej predkości świst cichnie. Juz nie wiem co może być tego przyczyną. Może coś podpowiecie?

  7. Wymiana jako tako ok ale… Nie została przeprowadzona dostatecznie dobrze. Błędnie zostały przykrecone śruby w 6:16 – łącznik elastyczny wału z skrzynia.
    3 śruby powinny iść od strony wału i nakrętki od strony skrzyni a 3 śruby powinny iść od strony skrzyni a nakrętki od strony wału – tak podaję instrukcja BMW oraz rysunki z real OEM bmw.
    Na filmiku Pan przykrecil wszystkie śruby od strony wału a nakrętki od strony skrzyni – może to też mieć później wpływ na zużycie łącznika a nawet mogą pojawić się drgania na karoserii 🙂 Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!