Zacinające się Turbo może mieć wiele przyczyn od gruszki po kierownicę i inne rzeczy, w dzisiejszym odcinku opowiem wam jak diagnozować oraz jak zapobiegać w przyszłości by nie spotkała nas niespodzianka. Jeśli Ci pomogłem to kciuk w górę i niech się niesie.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k koniecznie zajrzyj i zamów nowe opony bo to jest wasze bezpieczeństwo
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
————————————— http://mubi.pl/m4k-audiq7
————————————–
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
38 thoughts on “Zacinające się TURBO? CO TERAZ? ZOBACZ TO PROSTE!”
Dlaczego mechanicy się boją wymiany drążka skrętnego Iveco dailly
Passat B8 2.0 TDI 150Km, rok 2019, przebieg 114000. Brakuje mu trochę mocy, tak ze 20-30 KM w przedziale 1000-2500 obrotów, potem jakoś się zbiera ale też bez szału. Spalanie w normie, nie dymi, silnik chodzi równo, niestety komputer diagnostyczny nie wykazuje błędów. Wiem, że nie możesz zdalnie postawić diagnozy, ale może coś zasugerujesz, na co zwrócić uwagę co może być prawdopodobną przyczyną? Pozdrawiam!
Witam moja dźwignią stoi na twardo nie jestem wstanie jej ruszyć. Wcześniej zapiekaly się kierowniczki wiec albo trasa albo ręcznie ruszałem od góry do dołu i pomagało. Teraz stoi. Co to może być?
Uszkodzony (źle działający) EGR lub/i jeden z wtryskiwaczy, może być mało odczuwalny przez użytkownika a dający mnóstwo "sadzy" w konsekwencji nasze turbo zostanie "zawęglone" na maksa i tylko ingerencja organoleptyczna będzie jedyną właściwą. Pozdrawiam serdecznie.
Ja mam w Volvo 1.6 d 2 125 KM dziwny objaw takiego szurania przy zmianie biegów i przy przyspieszaniu jest takie szurniecie stuknięcie jak sekundowy spadek mocy i nie wiem czy to coś z dwunasta czy z turbiną.
Mam pytanko posiadam audi a4b5 1,9tdi 90 konne wyczyściłem EGR wymieniłem separator . A ma takie odchylenia jak nie raz nie chce się rozpędzać jak by ktoś trzymał ją za dupę i wtedy nie chce przekroczyć 2,5 tys. Obrotów na jałowym biegu bardzo chętnie i potrafi jeszcze szarpać . Może ktoś wie o co chodzi . Masz bardzo fajne i pomocne filmy pozdrawiam 🙂
Co się stanie jeżeli mechanicznie zablokuje turbinę na otwartych łopatkach?. Mam taki problem ze czasami się włącza ale częściej nie. Podobno gdzieś w instalacji uszkodzona wiązka elektryczna. Było to już wiele razy szukane naprawiane i dalej to samo , raz się włącza raz nie. Vw T5
tez mi sie zacinalo turbo w 3 litrowym diesel, kupilem wynns turbo cleaner, popsikalem do dolutu i od wylotu gleboko do srodka na zmienna geometrie, dobry preparat pieni sie jak wchodzi w reakcje z brudem, no i obeszlo sie bez regeneracji, w warsztacie gdzie regeneruja powiedzili mi ze nastawnik trzeba wymienic lub zregenerowac i turbine tez do regeneracji, koszt ponad 1000, spray kupilem za 50 z dostawa troche wykrecania i jest poki co dobrze
Znam takiego pana mechanika co w ciemno wymienia turbo☹️a okazuję się że zawór sterujący turbiną-kilka osób się nacieła z 8000 na 2000 i 2500 na 500 niepotrzebnie wydane pieniądze 💸 boli po czasie okazuję się że wymiana Turbo była bez sensu właśnie dzięki twoim filmikom ludzie unikają naciągaczy Pozdrawiam i dzięki za przekazaną wiedzę
Pytanie: po odpaleniu i dodaniu gazu obroty dochodzą do 2,5 tys i jest odcięcie. Ruszę przejadę 5m i wszystko jest ok?…gruszka? auto powyżej 2 tys lekko świszcze, ale w serwisie nie stwierdzono usterki turbiny…;(
Super odcinek,mam właśnie taki problem i auto przechodzi w tryb awaryjny błąd P0234 i mechanik odrazu chcę nowe turbo mi montować ale dzięki tobie wiem że warto coś sprawdzić i nie dać się oszukać
dlaczego zawsze jak jest o turbo to wszyscy mówią o "ciągnikach"? przyspieszanie przy 1500 rpm? benzyną praktycznie niewykonalne te chociaż 2000rpm pasuje żeby było… – mówię o silniku turbo benzynową oczywiście
mnie dziwi to że wystarczyło aby łopatki zmiennej geometrii dać po stronie zimnej turbo i przestały by się zapiekać (może cały czas łopatki by się kręciły z maksymalna prędkością ale to zimna strona by decydowała ile powietrza jest wpychane)…Super odcinek..
Michu, może kolejny odcinek o klapie gaszącej w dieslu, o problemach z nią, skutkach jeżdżenia bez niej (jeśli był taki filmik, to poproszę link bo chyba przeoczyłem)
wastegate valve, nie zawsze przegonisz, na aucie mozesz szybko sprawdzic zamieniajac wezyki na zaworze od podcisnienia jak pokazales. Do tego w wiekszych motorach sa tylko elektryczne, chocby cummins 6.7. Czesty przypadek w sprinterach 3.0, zazwyczaj w polaczeniu intake manifold flaps.
Łapa w górę za merytoryke ale tak poprawny politycznie jak ty jesteś to mało kto. Gość który używa feminatow nazywa się niepoprawnym politycznie. Hahajjaj
Dlaczego mechanicy się boją wymiany drążka skrętnego Iveco dailly
Boją się mechanicy Wymiany drążka skrętnego Iveco dailly
Passat B8 2.0 TDI 150Km, rok 2019, przebieg 114000. Brakuje mu trochę mocy, tak ze 20-30 KM w przedziale 1000-2500 obrotów, potem jakoś się zbiera ale też bez szału. Spalanie w normie, nie dymi, silnik chodzi równo, niestety komputer diagnostyczny nie wykazuje błędów. Wiem, że nie możesz zdalnie postawić diagnozy, ale może coś zasugerujesz, na co zwrócić uwagę co może być prawdopodobną przyczyną? Pozdrawiam!
Dzięki ja teresa wiem od czego zaczynać
Witam moja dźwignią stoi na twardo nie jestem wstanie jej ruszyć. Wcześniej zapiekaly się kierowniczki wiec albo trasa albo ręcznie ruszałem od góry do dołu i pomagało. Teraz stoi. Co to może być?
Uszkodzony (źle działający) EGR lub/i jeden z wtryskiwaczy, może być mało odczuwalny przez użytkownika a dający mnóstwo "sadzy" w konsekwencji nasze turbo zostanie "zawęglone" na maksa i tylko ingerencja organoleptyczna będzie jedyną właściwą.
Pozdrawiam serdecznie.
No ja już kupiłem do Passata B5 Avf turbo i wogole auto nie jedzie i wywala błąd
Ja mam w Volvo 1.6 d 2 125 KM dziwny objaw takiego szurania przy zmianie biegów i przy przyspieszaniu jest takie szurniecie stuknięcie jak sekundowy spadek mocy i nie wiem czy to coś z dwunasta czy z turbiną.
Mam pytanko posiadam audi a4b5 1,9tdi 90 konne wyczyściłem EGR wymieniłem separator . A ma takie odchylenia jak nie raz nie chce się rozpędzać jak by ktoś trzymał ją za dupę i wtedy nie chce przekroczyć 2,5 tys. Obrotów na jałowym biegu bardzo chętnie i potrafi jeszcze szarpać . Może ktoś wie o co chodzi . Masz bardzo fajne i pomocne filmy pozdrawiam 🙂
Dzięki. Pzdr
Co się stanie jeżeli mechanicznie zablokuje turbinę na otwartych łopatkach?. Mam taki problem ze czasami się włącza ale częściej nie. Podobno gdzieś w instalacji uszkodzona wiązka elektryczna. Było to już wiele razy szukane naprawiane i dalej to samo , raz się włącza raz nie. Vw T5
tez mi sie zacinalo turbo w 3 litrowym diesel, kupilem wynns turbo cleaner, popsikalem do dolutu i od wylotu gleboko do srodka na zmienna geometrie, dobry preparat pieni sie jak wchodzi w reakcje z brudem, no i obeszlo sie bez regeneracji, w warsztacie gdzie regeneruja powiedzili mi ze nastawnik trzeba wymienic lub zregenerowac i turbine tez do regeneracji, koszt ponad 1000, spray kupilem za 50 z dostawa troche wykrecania i jest poki co dobrze
Znam takiego pana mechanika co w ciemno wymienia turbo☹️a okazuję się że zawór sterujący turbiną-kilka osób się nacieła z 8000 na 2000 i 2500 na 500 niepotrzebnie wydane pieniądze 💸 boli po czasie okazuję się że wymiana Turbo była bez sensu właśnie dzięki twoim filmikom ludzie unikają naciągaczy Pozdrawiam i dzięki za przekazaną wiedzę
Pytanie: po odpaleniu i dodaniu gazu obroty dochodzą do 2,5 tys i jest odcięcie. Ruszę przejadę 5m i wszystko jest ok?…gruszka? auto powyżej 2 tys lekko świszcze, ale w serwisie nie stwierdzono usterki turbiny…;(
Super odcinek,mam właśnie taki problem i auto przechodzi w tryb awaryjny błąd P0234 i mechanik odrazu chcę nowe turbo mi montować ale dzięki tobie wiem że warto coś sprawdzić i nie dać się oszukać
Witam. Wykonujecie tuning silnika typu zakucie i uturbienie pieca 4 gary?
U mnie się czasami kompletnie wyłącza turbo
Uprasza się o nie robienie żartów z tych co nie mają światłowodu 😀 Mieszkam praktycznie w centrum Wrocławia i światłowodu niestety nie mam 🙂
dlaczego zawsze jak jest o turbo to wszyscy mówią o "ciągnikach"? przyspieszanie przy 1500 rpm? benzyną praktycznie niewykonalne te chociaż 2000rpm pasuje żeby było… – mówię o silniku turbo benzynową oczywiście
Dziękuje 2.2 cdti Honda civic 🙂 nie powiem ci kocham cię bo to gejowskie ale uwielbiam cię będzie asertywne :)🤣🤣🤣
Pewnie zacina mi się turbina….dlatego moje Aveo to taki muł🧐
Za dużo informacji błędnych, które bardziej wprowadzają w błąd niż rozjaśniają wiedzę. Brak rzetelności. Lipa
mnie dziwi to że wystarczyło aby łopatki zmiennej geometrii dać po stronie zimnej turbo i przestały by się zapiekać (może cały czas łopatki by się kręciły z maksymalna prędkością ale to zimna strona by decydowała ile powietrza jest wpychane)…Super odcinek..
Michu, może kolejny odcinek o klapie gaszącej w dieslu, o problemach z nią, skutkach jeżdżenia bez niej (jeśli był taki filmik, to poproszę link bo chyba przeoczyłem)
Łysy wali kozy
1.8T !!
wastegate valve, nie zawsze przegonisz, na aucie mozesz szybko sprawdzic zamieniajac wezyki na zaworze od podcisnienia jak pokazales. Do tego w wiekszych motorach sa tylko elektryczne, chocby cummins 6.7. Czesty przypadek w sprinterach 3.0, zazwyczaj w polaczeniu intake manifold flaps.
9:23 XDDDDDD
To jest turbo nie od 105 tylko od130 konnego tdi avf awx lub asz bo jest szybkozlacze węża
właśnie temat bardzo na czasie u mnie.jutro jadę sprawdzać,co boli moje 1.9 TDI 🤔🤔 obstawiam zawór lub przewody,bo dmuchać chce,tylko czasem …😤😤
Ale jakie jest przesłanie filmu, bo nie chwytam?
Jak turbo mi staje, to mam sobie walić gruszkę?
Łapa w górę za merytoryke ale tak poprawny politycznie jak ty jesteś to mało kto. Gość który używa feminatow nazywa się niepoprawnym politycznie. Hahajjaj
kurła jak się cieszę że mam wolnossący
Dzięki za informacje, są bardzo przydatne
Jak to jest uzywacie oleju motul czy pmo ?hehe
Dziękuję za film ☺️☺️
Panie Michale regerować czy kupić nową Turbine? oraz i nne części do silnika może to dobry pomysł na odcinek
wspaniale nudnie opowiedziane, z cringe jak zwykle xd