Trzy lata i koniec gwarancji to idealny moment na podsumowanie jak spisuje się u nas Toyota C-HR Hybrid. Dokładnie tyle minęło od odbioru z salonu, mieliśmy zatem okazję zrobić kilka przeglądów w serwisie, a także pierwszy na stacji kontroli pojazdów. W filmie przedstawiam też koszty utrzymania nowej hybrydy, opisuję awarie i usterki, a także poruszam temat słynnej skrzyni CVT.
Zapraszam na dawno nie widziany na moim kanale test auta używanego 🙂
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
43 thoughts on “Toyota C-HR po 3 latach | Koszty, awarie, czy warto kupić?”
Auto do miasta, spalanie do 5 l/100 km (1.8 hybryda). Fajnie się tankuje. Nawet hybrydą trzeba nauczyć się jeździć. Eco nie używam. Na trasie jak się nie goni to spalanie jest ok. Tryb sport do przyjęcia. Wysoko się siedzi, dla postawnych osób niezbyt konfortowa pozycja. Fotele porażka, jakość wykończenia – szału nie ma. Wyciszenie auta kiepskie, radio dla dziadka. Toyotę podobno należy taką akceptować i nie zadawać pytań. Mocne strony auta to silnik, wygląd i bagażnik. Olej w silniku wymieniłem po 3 tysiącach od zakupu żeby skrzynia tak nie wyła. Toyoty strasznie kradną, idą jak ciepłe bułeczki, niedźwiedzia można zamontować bez problemu. Serwis ok. Auta nie polecam, bo kogo na nie stać sam dokona wyboru po jeździe próbnej.
Golf VII Variant – kupiony w salonie w Polsce listopad 2019, wersja Highline, silnik 1.5 tsi 150KM DSG. Aktualnie 51000 km, i ZERO jakichkolwiek usterek, żadnych rozładowanych akumulatorów czy niedziałających elementów wyposażenia. W golfie działa każdy jeden element, nic nie podległo wymianie, koszt serwisu po 30000 niecałe 1100 złotych, z czyszczeniem klimy. Olej wymieniany co 10000 km Motul Specific dedykowany dla tego silnika. Od wymiany do wymiany nie bierze ani grama oleju. A nie jest jakoś specjalnie oszczędzany. Średnie spalanie z autostrada/miasto w proporcji 60/40 to miedzy 6.8 a 7.3 l/100 w zależności od pory roku i natężenia ruchu. I nie piszcie mi ze VAG to padło bo znam wielu użytkowników z większymi przebiegami, których golfy nie generowały żadnych nadprogramowych kosztów.
Posiadam toyotę corollę pół roku rdzę widać już w salonie cały układ wydechowy rdzewieje wszystkie spawy tłumików końcówek rur uchwytów mocowania są rude na całej długości pod deską rozdzielczą przechodzi rura wzmacnia bezpieczeństwo zderzeniowe na końcach spawana do sporników na tych spawach jest rdza te części wskazane są niezabezpieczone można zdjąć samemu boczki na zatrzaski deski rozdzielczej i zobaczyć spód nie jest zabezpieczony antykorozyjnie przykryty jest plastykami serwis wie o tym i w ramach gwarancji nie może tego pomalować nie poprawia po producencie więc musiałem pomalować sam po kilku latach rdza będzie na całym samochodzie co do poboru prądu na postoju zamontowano mi alarm nie przez toyotę prywatna firma ingerowała w orginalną instalację bez mojej zgody zrobiłem pomiary multimetrem który wykazał pobór prądu na postoju 40 mili amper a powinno być od 0 do 10 mili amper dostałem się do modułu alarmu i stwierdziłem że pobiera prąd moduł alarmu serwis stwierdził że tak musi być i nie zdemontują alarmu mogą wymienić moduł ale co to da nowy też będzie pobierał muszę sam zdemontować alarm i mam gdzieś toyoty gwarancję nadmieniam że jestem mechanikiem i elektrykiem samochodowym co by było jak by trafiło na człowieka co się nie zna pozostawia bez komentarza pozdrawiam.
Witam, a zauważa Pan gdzieś wibracje np. pedału gazu gdy silnik benzynowy ładuje baterię, bo w tym silniku najnowszej generacji często tego doświadczam.
Pierwsza uwaga: jaka nieładna pani podchodzi do samochodu w czwartej minucie tego filmu. Druga uwaga: pierwszy przegląd techniczny jest po trzech latach, nie po dwóch. Trzecia: koszt robocizny jest koszmarnie drogi. Czwarta: Pan jeździ C-HR przedliftową, obecnie skrzynia w C-HR nie wyje i jest zdecydowanie ciszej. Jak wsiadłem do C-HR na jeździe testowej, byłem zaskoczony tym, że w środku jest cicho. A film bardzo fajny.
Po prawie 4 latach użytkowania i 60.000 km (głownie w mieście na mikro trasach 1-2 km) identycznej wersji zgadzam się w 100%. Z usterek to tylko i wyłącznie wymienione 2 projektory w lusterkach- akumulator bez problemów… No mikrofon też szału nie robi, ale działa choć w Mercedesie jest lepszy 😉 Samochód zostaje jeszcze u mnie na parę lat – niedawno założyłem hak i kupiłem bagażnik do wożenia rowerów ;). Teraz chcę założyć taką kamerę (przód, tył + tryb parkingowy), widzę, że ta fajnie się komponuje – jaki to model? :). Rozumiem, że gdy kamera rozładowywała aku to zmiany zostały dokonane po prostu w opcjach kamery – nie jest do tego potrzebne ASO? Został po prostu skrócony czas czuwania (próg rozładowania) i teraz już ok?
Wymiana klocków po 50 tys. km.? i jeszcze w Hybrydzie? (gdzie atutem jest fakt, że hamulce w mniejszym stopniu się zużywają niż w klasycznych napędach wyłącznie spalinowych). Jak piszesz, że Tobie jeszcze coś takiego się nie przytrafiło to się pytam: czym jeździłeś, tarcze drewniane , klocki z papieru?
Mam ten samochód ,2,5roku ,również nie narzekam choć po roku wysiadł mi głośnik w tylnych drzwiach ,a po 50 tyś musiałem wymienić przednie opony żeby nie stracić gwarancji.Co do spalania to się zgadzam ,choć mnie nigdy się nie wyświetliło 800km ,ale raczej jeżdżę autostradami 700maksymalnie, wyciszenie również powinno być trochę lepsze no i słaba widoczność ,poza tym bez awarii .
Zupełnie szczerze – ocena auta po 45tys km… Byłoby dziwne gdyby cokolwiek się stało. Jeżeli wyszły takie pierdoły, to raczej źle świadczy.
Ja przejeżdżam autami w ciągu 3 lat ok. 200 tys km. I mogę powiedzieć np. że auta z grupy PSA są totalnie bezawaryjne, a z Passatem miałem masę kłopotów.
A ja mam toyotę Starlet z 1997 roku, i wiecie co, zawsze jak jadę to gęba z radości się sama uśmiecha, taka super satysfakcja z jazdy. 900kg wagi, 75 koni mechanicznych. Rakieta, absolutnie bezawaryjna mimo lat ….
Jak komuś hybryda wyje znaczy że nie umie jeździć hybrydą. Jeżeli szukasz hybrydy na trasę to kup 2 litry lub 2,5 tzn camry bądź corolla 2.0. Tam spalanie na trasie oscyluje koło 6 litrów a w mieście 5. Mój rekord 2.0 ts 3,4. Największe spalanie 8,7 przy 188km na godzinę.
Odcinek na plus. Jednak nie zgadzam się z tytułem, bo co innego jakbyś faktycznie jeździł tym autem na co dzień i miał takie subiektywne odczucia. Tak wiem, nie ma w tytule Daily po 3 latach, ale takie odnosiłem wrażenie klikając w film, a nie będąc subskrybentem kanału. 1. Skrzynia wyje – nie, jeśli jeździsz po mieście i nie koniecznie musisz być zawsze pierwszy na światłach, to jest mega cicha i nie przeszkadza 2. Multimedia przestarzałe – w większości aut jeżdżąc na co dzień i tak używa się android auto albo apple car play, więc bardziej można na to narzekać że ich nie ma, a akurat cieszy fakt, że nie wszystko jest dotykowe w tym aucie i z poziomu ekranu i wspomnianych multimediów 3. Głośny na trasie? – jestem zdania, że przy 110 km/h jest bardzo dobrze, powyżej już nie. Ale umówmy się jeśli ktoś kupuje takie auto na trasy to nie wiem co robi, sama bryła auta wskazuje, że cicho nie będzie, więc wyciszenie dużo tutaj nie pomoże 4. Spalanie samochodu – kolejny raz słyszę o tych magicznych 8-9 litrach przy 150 km/h. Wychodzi nawet więcej ale które auto w takiej wadze, będące Suvem, czy nawet Cuvem, z silnikiem spalinowym, przy takiej masie, ma mniej? To nie jest wada auta, to norma 🙂
Jeśli nowy samochód nie chce kilkakrotnie odpalić a system głośnomówiący nie działa poprawnie to samochód jest awaryjny a nie bezawaryjny. Szczególnie jeśli trzeba go oddać do serwisu na kilka dni. Jak zaufać nowemu samochodowi jeśli nie odpali np na wakacjach w Chorwacji.
Czyli do kosztów przeglądów należy doliczyć min. 1 akumulator rocznie tj. Ok 700 zł. Unieruchomienie auta w trasie /na wakacjach to dyskwalifikacja a nie mała pierdoła. Co do kamerki to przecież w większości aut ona ma swoje podtrzymanie zasilania a nie z instalacji auta bo po wyjęciu kluczyka nie powinno być zasilania w gniazdkach zapalniczki.
W mojej Toyocie hybrid wyje silnik a nie skrzynia, można się przyzwyczaić a raczej trzeba styl jazdy przestawić na hybrydę to nie będzie wyć. Pozdrawiam
Cycki na pierwszym planie:(.Ja sie pytam po co? Żenada.Proszę zobaczyc jak profesjonalnie robia programy np. Zachar , Marek Drives…. i proszę się uczyc od lepszych.
Toyota Avensis 1.8 ciężka noga, pierwsza wymiana tylnych klocków przy 65tys. ok. więc w czym problem. Wymiana tarczy przy przebiegu 155tys. (przód/tył) +klocki
wspomniany rejestrator – jaka firma, jaki model?
Co do akumulatora, masz może założone dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe?
Auto do miasta, spalanie do 5 l/100 km (1.8 hybryda). Fajnie się tankuje. Nawet hybrydą trzeba nauczyć się jeździć. Eco nie używam. Na trasie jak się nie goni to spalanie jest ok. Tryb sport do przyjęcia. Wysoko się siedzi, dla postawnych osób niezbyt konfortowa pozycja. Fotele porażka, jakość wykończenia – szału nie ma. Wyciszenie auta kiepskie, radio dla dziadka. Toyotę podobno należy taką akceptować i nie zadawać pytań. Mocne strony auta to silnik, wygląd i bagażnik. Olej w silniku wymieniłem po 3 tysiącach od zakupu żeby skrzynia tak nie wyła. Toyoty strasznie kradną, idą jak ciepłe bułeczki, niedźwiedzia można zamontować bez problemu. Serwis ok. Auta nie polecam, bo kogo na nie stać sam dokona wyboru po jeździe próbnej.
Czy CH-R od 2019 po liftingu już tak nie wyje? czy niewiele się zmieniło odnośnie tej skrzyni?
Co to za TIRowka w kozakach ?
Golf VII Variant – kupiony w salonie w Polsce listopad 2019, wersja Highline, silnik 1.5 tsi 150KM DSG. Aktualnie 51000 km, i ZERO jakichkolwiek usterek, żadnych rozładowanych akumulatorów czy niedziałających elementów wyposażenia. W golfie działa każdy jeden element, nic nie podległo wymianie, koszt serwisu po 30000 niecałe 1100 złotych, z czyszczeniem klimy. Olej wymieniany co 10000 km Motul Specific dedykowany dla tego silnika. Od wymiany do wymiany nie bierze ani grama oleju. A nie jest jakoś specjalnie oszczędzany. Średnie spalanie z autostrada/miasto w proporcji 60/40 to miedzy 6.8 a 7.3 l/100 w zależności od pory roku i natężenia ruchu. I nie piszcie mi ze VAG to padło bo znam wielu użytkowników z większymi przebiegami, których golfy nie generowały żadnych nadprogramowych kosztów.
W moim yaris 4 mam ten sam problem z akumulatorem…
nigdy wiecej tego pudelka bym nie kupil chr 2.0 hybryd nigdy
Przy 90 tys 1 klocki w accordzie 8
Posiadam toyotę corollę pół roku rdzę widać już w salonie cały układ wydechowy rdzewieje wszystkie spawy tłumików końcówek rur uchwytów mocowania są rude na całej długości pod deską rozdzielczą przechodzi rura wzmacnia bezpieczeństwo zderzeniowe na końcach spawana do sporników na tych spawach jest rdza te części wskazane są niezabezpieczone można zdjąć samemu boczki na zatrzaski deski rozdzielczej i zobaczyć spód nie jest zabezpieczony antykorozyjnie przykryty jest plastykami serwis wie o tym i w ramach gwarancji nie może tego pomalować nie poprawia po producencie więc musiałem pomalować sam po kilku latach rdza będzie na całym samochodzie co do poboru prądu na postoju zamontowano mi alarm nie przez toyotę prywatna firma ingerowała w orginalną instalację bez mojej zgody zrobiłem pomiary multimetrem który wykazał pobór prądu na postoju 40 mili amper a powinno być od 0 do 10 mili amper dostałem się do modułu alarmu i stwierdziłem że pobiera prąd moduł alarmu serwis stwierdził że tak musi być i nie zdemontują alarmu mogą wymienić moduł ale co to da nowy też będzie pobierał muszę sam zdemontować alarm i mam gdzieś toyoty gwarancję nadmieniam że jestem mechanikiem i elektrykiem samochodowym co by było jak by trafiło na człowieka co się nie zna pozostawia bez komentarza pozdrawiam.
Samochód za ponad 100 000 pln w ciagu 3 lat uzytkowania sie nie popsuł?……rewelacja
Witam, a zauważa Pan gdzieś wibracje np. pedału gazu gdy silnik benzynowy ładuje baterię, bo w tym silniku najnowszej generacji często tego doświadczam.
Ja nie z armii lgbtq ale po co ta kobita w tym filmie?irytuja mnie takie rzeczy ale dzieki za przekazanie istotnych faktow.pozdro
Co byście wybrali: 2-letnie C-HR 1.8 czy Lexus CT 1.8, też 2 letni? 80% miasto, 1 osoba.
0w20 czemu taki olej ?
ty ta dupe pokazujesz czy auto?
Pierwsza uwaga: jaka nieładna pani podchodzi do samochodu w czwartej minucie tego filmu. Druga uwaga: pierwszy przegląd techniczny jest po trzech latach, nie po dwóch. Trzecia: koszt robocizny jest koszmarnie drogi. Czwarta: Pan jeździ C-HR przedliftową, obecnie skrzynia w C-HR nie wyje i jest zdecydowanie ciszej. Jak wsiadłem do C-HR na jeździe testowej, byłem zaskoczony tym, że w środku jest cicho. A film bardzo fajny.
Bardzo podoba mi się ten model, ale boję się go kupić, bo ostatnio strasznie je kradną :/
60 tyś zrobiłem na klockach w zwykłym aucie
Pierdoła w postaci rozładowującego się akumulatora? 🙂 to brzmi jak dramat na kółkach a nie pierdoła…
Po prawie 4 latach użytkowania i 60.000 km (głownie w mieście na mikro trasach 1-2 km) identycznej wersji zgadzam się w 100%. Z usterek to tylko i wyłącznie wymienione 2 projektory w lusterkach- akumulator bez problemów… No mikrofon też szału nie robi, ale działa choć w Mercedesie jest lepszy 😉
Samochód zostaje jeszcze u mnie na parę lat – niedawno założyłem hak i kupiłem bagażnik do wożenia rowerów ;).
Teraz chcę założyć taką kamerę (przód, tył + tryb parkingowy), widzę, że ta fajnie się komponuje – jaki to model? :). Rozumiem, że gdy kamera rozładowywała aku to zmiany zostały dokonane po prostu w opcjach kamery – nie jest do tego potrzebne ASO? Został po prostu skrócony czas czuwania (próg rozładowania) i teraz już ok?
DAJ NAMIAR NA TA S U NI E:_)
Co wy się tak czepiacie tej dziewczyny, wszystko mająca pasuje jak najbardziej do C-HR ki 😉
Wymiana klocków po 50 tys. km.? i jeszcze w Hybrydzie? (gdzie atutem jest fakt, że hamulce w mniejszym stopniu się zużywają niż w klasycznych napędach wyłącznie spalinowych). Jak piszesz, że Tobie jeszcze coś takiego się nie przytrafiło to się pytam: czym jeździłeś, tarcze drewniane , klocki z papieru?
Mam ten samochód ,2,5roku ,również nie narzekam choć po roku wysiadł mi głośnik w tylnych drzwiach ,a po 50 tyś musiałem wymienić przednie opony żeby nie stracić gwarancji.Co do spalania to się zgadzam ,choć mnie nigdy się nie wyświetliło 800km ,ale raczej jeżdżę autostradami 700maksymalnie, wyciszenie również powinno być trochę lepsze no i słaba widoczność ,poza tym bez awarii .
Zupełnie szczerze – ocena auta po 45tys km… Byłoby dziwne gdyby cokolwiek się stało. Jeżeli wyszły takie pierdoły, to raczej źle świadczy.
Ja przejeżdżam autami w ciągu 3 lat ok. 200 tys km. I mogę powiedzieć np. że auta z grupy PSA są totalnie bezawaryjne, a z Passatem miałem masę kłopotów.
Zawsze mi się podobała i nadal podoba ta toyota 🙂 jeszcze w tym kolorze niebieskim miodzioo
te sceny z tą Panią… absolutnie zbędne xD śmiechłem xD
A ja mam toyotę Starlet z 1997 roku, i wiecie co, zawsze jak jadę to gęba z radości się sama uśmiecha, taka super satysfakcja z jazdy. 900kg wagi, 75 koni mechanicznych. Rakieta, absolutnie bezawaryjna mimo lat ….
あなたはハイブリッドを運転することを学ばなければなりません、そしてそれは高速道路でさえ静かです💮
Nice program👍
Jak komuś hybryda wyje znaczy że nie umie jeździć hybrydą. Jeżeli szukasz hybrydy na trasę to kup 2 litry lub 2,5 tzn camry bądź corolla 2.0. Tam spalanie na trasie oscyluje koło 6 litrów a w mieście 5. Mój rekord 2.0 ts 3,4. Największe spalanie 8,7 przy 188km na godzinę.
Odcinek na plus. Jednak nie zgadzam się z tytułem, bo co innego jakbyś faktycznie jeździł tym autem na co dzień i miał takie subiektywne odczucia. Tak wiem, nie ma w tytule Daily po 3 latach, ale takie odnosiłem wrażenie klikając w film, a nie będąc subskrybentem kanału.
1. Skrzynia wyje – nie, jeśli jeździsz po mieście i nie koniecznie musisz być zawsze pierwszy na światłach, to jest mega cicha i nie przeszkadza
2. Multimedia przestarzałe – w większości aut jeżdżąc na co dzień i tak używa się android auto albo apple car play, więc bardziej można na to narzekać że ich nie ma, a akurat cieszy fakt, że nie wszystko jest dotykowe w tym aucie i z poziomu ekranu i wspomnianych multimediów
3. Głośny na trasie? – jestem zdania, że przy 110 km/h jest bardzo dobrze, powyżej już nie. Ale umówmy się jeśli ktoś kupuje takie auto na trasy to nie wiem co robi, sama bryła auta wskazuje, że cicho nie będzie, więc wyciszenie dużo tutaj nie pomoże
4. Spalanie samochodu – kolejny raz słyszę o tych magicznych 8-9 litrach przy 150 km/h. Wychodzi nawet więcej ale które auto w takiej wadze, będące Suvem, czy nawet Cuvem, z silnikiem spalinowym, przy takiej masie, ma mniej? To nie jest wada auta, to norma 🙂
Bagatelizuje awarię , która dyskwalifikuje ten typ samochodu
ale SOnia cool
Jeśli nowy samochód nie chce kilkakrotnie odpalić a system głośnomówiący nie działa poprawnie to samochód jest awaryjny a nie bezawaryjny. Szczególnie jeśli trzeba go oddać do serwisu na kilka dni. Jak zaufać nowemu samochodowi jeśli nie odpali np na wakacjach w Chorwacji.
Czyli do kosztów przeglądów należy doliczyć min. 1 akumulator rocznie tj. Ok 700 zł.
Unieruchomienie auta w trasie /na wakacjach to dyskwalifikacja a nie mała pierdoła. Co do kamerki to przecież w większości aut ona ma swoje podtrzymanie zasilania a nie z instalacji auta bo po wyjęciu kluczyka nie powinno być zasilania w gniazdkach zapalniczki.
Kupiłam dziś- cieszę się bardzo i jednocześnie jestem przerażona nigdy nie jeździłam hybrydą. Twój komentarz dodał mi trochę odwagi
W mojej Toyocie hybrid wyje silnik a nie skrzynia, można się przyzwyczaić a raczej trzeba styl jazdy przestawić na hybrydę to nie będzie wyć. Pozdrawiam
Szkoda ze nie wpadłeś na to żeby kamerę podłączyć do wtyczki usb w samochodzie, gdzie prąd zanika po wyłączeniu samochodu
Stylistycznie jedno z lepszych aut toyoty, napęd tak samo obecnie warto wziąć wersję 2.0 bardziej dynamiczna.
A ta mała bateryjka jak w wadze łazienkowej wymieniana co drugi serwis to za co ona odpowiada?
Cycki na pierwszym planie:(.Ja sie pytam po co? Żenada.Proszę zobaczyc jak profesjonalnie robia programy np. Zachar , Marek Drives…. i proszę się uczyc od lepszych.
Toyota Avensis 1.8 ciężka noga, pierwsza wymiana tylnych klocków przy 65tys. ok. więc w czym problem. Wymiana tarczy przy przebiegu 155tys. (przód/tył) +klocki