Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Zobacz jak samodzielnie ustawić zbieżność w aucie! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

48 thoughts on “Zobacz jak samodzielnie ustawić zbieżność w aucie! #101_Gadżetów

  1. Po pierwsze primo blacha która jest przystawiona z lewej strony auta może być krzywo bo na lewym kole może nie być zbierznosci wiec mierzone jest do krzywego koła

  2. Ale to jest trochę bzdura, bo oprócz równych wartości, trzeba mieć punkt odniesienia.
    Które koło ma większe wychylenie.?
    Można ustawić do złego koła i np tak / / a wartości będą takie same z przodu i z tyłu koła ale samochód nie będzie jeździł dobrze.
    Dlatego ten gadżet powinien jeszcze pokazywać kąt prosty . W innym przypadku klapa.

  3. A tak z innej beczki co zrobić jeżeli warsztat zrobi regulację zbieżności i auto jeździ dobrze natomiast kierownica jest delikatnie krzywo w prawo podobno można to zrobić regulując drążkami kierowniczymi bez konieczności podłączania przyrządów pomiarowych przerabiał ktoś ten problem?

  4. Badziew jakich mało majster trzeba było pokazać jak ty na leżąco kręcisz tym drążkiem. 🤣🤣🤣😂 Na podnośniku!!!! 😅🤣😂 naogladajja się gościa co badziew reklamuje. A potem jeden z drugim będą kierownice odkręcać i ustawiać bo im krzywo stoji jak jadą na wprost.👎

  5. Chcialbym zapytac a Jak to sie ma Do konta nachylenia kolumny macpersona. Bo Co nam dadza te same odleglosci jezeli nachylenia samego Kola wzgledem podloza bedzie inne w obu kolach. Po drugie duze znacze nie Maja same Kola zwlaszcza alusy nalezalo by sprawdzic czy wogule Sa rowne.

  6. Rozumiem że to jakiś żart. Gdyby do ustawienia zbieżności wystarczyły dwie blachy przytknięte do kół i miarki stolarskie stacje nie wydawały by dziesiątek tysiecy zł. na sprzęt. Ustawienie zbieżności NIE JEST PROSTE I ŁATWE. Samo ustalenie płaszczyzny w której będziemy się poruszać z SUWMIARKĄ a nie z metrem stolarskim jest trudne i wymaga dokładnośći. Karmnik można tym wymierzyć a nie zbieżność ustawić.

  7. Zbieżność to nie geometria zawieszenia, w ten sposób według mnie nie ustawisz poprawnie ani zbieżności czy rozbieżności, a tym bardziej geometri kół wszystkich. Dlaczego nie wyznaczyłeś środka osi auta, dlaczego nie zacząłeś od tylnich kół? Mógłbyś to zrobić właśnie tymi blaszkami. Taki poradnik to tylko dla "blondynek" .

  8. Wszystko fajnie ale jak ten gadżet mi pokaże ile mam kręcić lewym i prawym drążkiem? Lepiej nie kombinować i jechać do serwisu bo wtedy jest pewność że będzie dobrze zbieżność ustawiona

  9. Od kiedy stacja kontroli pojazdów ustawia takie rzeczy? I oczywiście każdy producent podaje w CM i MM odległość między kołami do blachy.
    Jestem ciekawy czy używasz tychh blach również w swoich samochodach

  10. To tak nie działa, nie ustawi żeby kiera była na wprost a raczej popierdzieli tylko… taki zestaw to tylko do Ursusa. A i jeszcze mało który samochód ma zbieżność na zero, zazwyczaj są rozbieżne przednie napędy a zbierzne tylne napędy ale to tak tylko w skrócie..

  11. do tego dochodzi zbieżność tylnej osi względem przodu, czujniki kontroli trakcji – ogolnie – szkoda opon i czasu.. a to że samochody najczęściej są ustawiane zbieżnie.. lub rozbieżnie.. a tu – niby musi być tak samo – blacha od opony 🙁

  12. Prostszy sposób to dwie listewki lub dwie calówki i mierzymy między felgami z przodu i z tyłu. Ja rozciągam żyłkę wokół wszystkich kół najwyższej jak się da i patrzę gdzie przylega a gdzie nie.

  13. A skad wiadomo ktore kolo trzeba ustawic czy to nie ma znaczenia , powiedzmy ze prawe leci do srodka i robimy pomiar , krecimy lewym zeby byly taki same wartosci i byly rownolegle , wiec po tym prawe jak bylo do srodka tak zostalo a lewe leci na zewnatrz bo zrobilismg rownolegle do zlego ustawienia ,
    Czy to inaczej dziala ?

  14. I znowu po waszym odcinku wylądowałem na allegro – we wtorek taka maszynka już mnie poratuje do czasu do kiedy będzie wolny termin na geometrii 3D. Najpierw wykonam pomiar tym prostym urządzeniem. A potem za jakiś czas zawitam na pomiarze zbieżności. Honda Civic 6 3d HB – książka podaje zbieżność od 0 do + 2 mm.. po wymianie drążka kierowniczego i końcówki to czuję że jest w cały świat.. na osiedlowej ulicy sprawdziłem to autko pływa.. nie dobrze. Zobaczymy czy to mnie poratuje. Dziękuję za wasze programy !

  15. Materiał aż roi się od błędów. Grzesiu… czy Ty nie potrafisz czytać
    miarki..?? Jakie 186 i 6 mm.. Po za tym zapomniałeś o ślizgach pod
    koła… i co najważniejsze… nakrętka regulacyjna nie jest łatwo
    dostępna. To wykonasz tylko z kanału. Pozdr.

  16. ustawianie zbieżności w taki sposób to lipa… nawet stacja diagnostyczna posiadająca odpowiedni sprzęt potrafi odstawić lipę, a co dopiero amator mechaniki tym przyrządem… pomijam brak ustawień innych parametrów.. Taki przyrząd dobry ale do eksperymentów i tylko dla golfa 2 albo nawet nie, golfa 1….

  17. Takie blachy i miarki..
    Sznurek..
    Żyłka..
    Łata..
    Rurka..
    Ten pan dostał parę złotych za naranie..
    A teraz policzmy ile kosztują opony i zawieszenie.
    Oko ludzkie jest mylne i mój szwagier z doświadczeniem ponad 20 letnim non stop tak ustawia zbieżność. A jednak widziałem reklamacje i jak oddawał pieniadze za takie praktyki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!