Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
32 thoughts on “Regeneracja przedniego mostu w terenówce. Poradnik Terenwizji”
Najszybszym sposobem zmniejszenia średnicy starej bierzni jest przecięcie jej fleksem i tarczą 1 mn.wystarczajaco żeby bez problemu wyciągnąć po wprasowaniu łozyska
Banda i Granda!!!!!!!!!! To tak jakby, od pługa oderwała ich piękna Kobieta w Patrolu 😀 A czy to takie trudne jest,by płeć niby słabsza, była lepsza od polemiki gości bez Auta, ale z jakiegokolwiek komentarzem na YouTube ????? Szkoda mi was
Dobrze powiedziane jak coś się zrobi samemu to jest wiekszy szacunek do tego . Ale ta dziewczyna mechanik aż miło popatrzeć 👍👍👍👍👍👍👍 Pozdrawiam z Irlandii 🇮🇪
kto smaruje ten jedzie! A takie smarownie jak ~ minuty 11 to do bani. Sa proste i nie drogie, nazwijmy to, napychacze, smaru. No i aż się prosi by łożysko najpierw umyć.
5:55 no kto by nie chciał mieć błyszczące kule?? -no jeszcze tak.. można też stoczyć na mniejszy rozmiar polerować i założyć utoczony piescień z mosiadzu albo oblać na epoxycie ale musi być odp przygotowana powierzchnia nałożyć i szlifować na tokarce do uzyskania jednakowej struktury albo metoda 3 cia nadlać toczyć utwardzać chromować chrom jest twardy i na korozje dośc odporny ..
Ech jak szkoda że takie panie zazwyczaj gardzą takimi zapaleńcami jak my. A szkoda – bo pasja to piękna rzecz, a dzielenie się pasją jest jeszcze piękniejsze 🙂
11:57 – nieco przeciągnięte. Jak dynamometr przeskakuje to już nie ciągnie się dalej. Lepiej jest operować kluczem w dół, z prawej strony, niż w górę od lewej, po co się męczyć.
NIE WSZYSTKIE WARSZTATY ROBIA DOBRA ROBOTE NIEKTURE ROBIA LIPE I CZESTO TSZEBA WRACAC DO NICH ONI SIE WTEDY TLUMACZA ZMECZENIE MATERIALU LUB MOWIA RZE CZESCI TO CHIŃSZCZYZNA
LUDZIE CO MAJA MALO KASY MUSZA SIE NAUCZUC NAPRAWIAC SAMEMU BO JAK PADNIE NA TRASIE SAMEMU NAPRAWIC PARE CZESCI TSZEBA ZE SOBA WOZIC KLUCZE JA JESTEM KIEROWCA ZAWODOWYM MAM SCANIE WORZE ZE SOBA DOCISK TARCZE SPRZEGLOWA PRZEWODY WYSOKIEGO CISNIENIA RUKCUG LINKI SZEKLE KLUCZE PNELMATYCZNE NASADKOWE PLASKIE JUSZ TRAFILO MI SIE NA TRASIE WYMIENIAC SPRZEGLO A SKRZYNIA BIEGOW WARZY 400 KG WYMIENIALEM SYNHRONZATORY W MALEI SKRZYNI PRZYSTAWCE BANKI Z OLEIAMI MISKA NA OLEI DO SPUSZCZANIA ROBIE SAM BO SCHOLOWANIE CIERZAROWKI JEST BARDZO DROGIE MALO JERZDZE PO ALTOSTRADACH BO TAM NIE WOLNO STAWAC NA POBOCZACH A NA 3 KATEGORI DRODZE ZAWSZE KTOS POCIAGNIE NA JAKAS ZATOCZKIE
jestem tez amatorem ale dokrecanie z odpowiednim mometem profeska (tylko auto ma pare latek i potrzebuje troszke doswiadczenia ucha i reki ale to tylko moje zdanie ) dobry fim polecam. najlepszy kanał off road na you tube
Najszybszym sposobem zmniejszenia średnicy starej bierzni jest przecięcie jej fleksem i tarczą 1 mn.wystarczajaco żeby bez problemu wyciągnąć po wprasowaniu łozyska
Widać po paluszkach i nawet sposobie trzymania młotka że wszystkie naprawy dajecie komuś. Taka sama propaganda jak z zakopanym traktorem
Jedyną zaletą filmu jest to że można popatrzeć na cycki
Banda i Granda!!!!!!!!!! To tak jakby, od pługa oderwała ich piękna Kobieta w Patrolu 😀 A czy to takie trudne jest,by płeć niby słabsza, była lepsza od polemiki gości bez Auta, ale z jakiegokolwiek komentarzem na YouTube ????? Szkoda mi was
spermiarze w komentarzach zobaczyli samicę i już sperma uderzyła do mózgu
1:14
Faktycznie ten avm to do dupy jest. Aż sie boje po latach to ruszyc.
Pozdrowienia dla pani za miłość i serce do motoryzacji
Dobrze powiedziane jak coś się zrobi samemu to jest wiekszy szacunek do tego . Ale ta dziewczyna mechanik aż miło popatrzeć 👍👍👍👍👍👍👍
Pozdrawiam z Irlandii 🇮🇪
Piękna wręcz idealna 😄 jak bym swojej kazał robić coś takiego to wysłała by mnie do psychiatryka😁
Ruda robi robote! 🙂
taką kobietę to ze świecą szukać ….ogarnięta 😉
kto smaruje ten jedzie! A takie smarownie jak ~ minuty 11 to do bani. Sa proste i nie drogie, nazwijmy to, napychacze, smaru. No i aż się prosi by łożysko najpierw umyć.
👍👍👍
5:55 no kto by nie chciał mieć błyszczące kule??
-no jeszcze tak..
można też stoczyć na mniejszy rozmiar polerować i założyć utoczony piescień z mosiadzu albo oblać na epoxycie ale musi być odp przygotowana powierzchnia nałożyć i szlifować na tokarce do uzyskania jednakowej struktury albo metoda 3 cia nadlać toczyć utwardzać chromować chrom jest twardy i na korozje dośc odporny ..
Laska bo ci się paznokcie połamia
0:55 Patryk wymienia. 😀 Nie ma to jak XXI wiek i zacięta walka facetów feministów o równouprawnienie. 😀
Ach te rude piękności a w dodatku smaru i roboty się nie boi, pazury zrobione gdzie wy takie cukierki znajdujecie 📸❤🎄🎅
Odkręcanie grzechotką śrub od kół, i przedłużka 🙂
5:11 to są małe wżery?
Ech jak szkoda że takie panie zazwyczaj gardzą takimi zapaleńcami jak my. A szkoda – bo pasja to piękna rzecz, a dzielenie się pasją jest jeszcze piękniejsze 🙂
Ruda Pani jest z Tomaszowa czy autko kupione ? 🙂
11:57 – nieco przeciągnięte. Jak dynamometr przeskakuje to już nie ciągnie się dalej. Lepiej jest operować kluczem w dół, z prawej strony, niż w górę od lewej, po co się męczyć.
Te łapki w dół to dają chyba zazdrośni mechanicy, którzy przez was nie zarobią ;-D Pani ruda fest sobie smarem paznokcie ubrudziła 🙂 pełen szacun
jak to możesz zerwać ręka to świadczy o złej jakości … Dobry t20 t15 możesz zapomnieć że zerwiesz ręką 😉 Zmień śrubki
A co jeśli dopasował bym łożysko powiedzmy przykladowo od maszyn stolarskich ze wzgledu na wieksza wytrzymałość w stopie metali
NIE WSZYSTKIE WARSZTATY ROBIA DOBRA ROBOTE NIEKTURE ROBIA LIPE I CZESTO TSZEBA WRACAC DO NICH ONI SIE WTEDY TLUMACZA ZMECZENIE MATERIALU LUB MOWIA RZE CZESCI TO CHIŃSZCZYZNA
LUDZIE CO MAJA MALO KASY MUSZA SIE NAUCZUC NAPRAWIAC SAMEMU BO JAK PADNIE NA TRASIE SAMEMU NAPRAWIC PARE CZESCI TSZEBA ZE SOBA WOZIC KLUCZE JA JESTEM KIEROWCA ZAWODOWYM MAM SCANIE WORZE ZE SOBA DOCISK TARCZE SPRZEGLOWA PRZEWODY WYSOKIEGO CISNIENIA RUKCUG LINKI SZEKLE KLUCZE PNELMATYCZNE NASADKOWE PLASKIE JUSZ TRAFILO MI SIE NA TRASIE WYMIENIAC SPRZEGLO A SKRZYNIA BIEGOW WARZY 400 KG WYMIENIALEM SYNHRONZATORY W MALEI SKRZYNI PRZYSTAWCE BANKI Z OLEIAMI MISKA NA OLEI DO SPUSZCZANIA ROBIE SAM BO SCHOLOWANIE CIERZAROWKI JEST BARDZO DROGIE MALO JERZDZE PO ALTOSTRADACH BO TAM NIE WOLNO STAWAC NA POBOCZACH A NA 3 KATEGORI DRODZE ZAWSZE KTOS POCIAGNIE NA JAKAS ZATOCZKIE
jestem tez amatorem ale dokrecanie z odpowiednim mometem profeska (tylko auto ma pare latek i potrzebuje troszke doswiadczenia ucha i reki ale to tylko moje zdanie ) dobry fim polecam. najlepszy kanał off road na you tube
3:05 mmmmmmm hehe
Też mam avm i z nimi kupiłem i jeden odkręcić się nie da
stuleja alert