Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Tani sposób na poprawę kompresji w cylindrach! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W 4 odcinku programu Duda zamontuje obrotomierz w Fiacie Seicento, doradzi jak dobrać akumulator do samochodu, przetestuje woski do zabezpieczania lakieru, a także sprawdzi, jak działa płukanka silnika.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

46 thoughts on “Tani sposób na poprawę kompresji w cylindrach! #101_Napraw

  1. Wszystkie te tzw. cudowne płukanki 🤣 w 95-98% składają się z nafty.
    Rok temu zakupiłem sobie 5l za jedyne 40, 00 pln. Nafta robi dokładnie taką samą robotę jak te cudowne 20x przepłacone preparaty.

  2. Zawsze mi nie pasują tego typu testy. Warto porównać kompresję przed i po zmianie oleju na nowy 😛 co więcej nawet zmiana oleju pod względem SAE wpływa nam na zmianę kompresji 😛 ( nawet do 0,5 bara). Jak dla mnie test miałby jakikolwiek rzetelny wynik jakby zbadać kompresję po wymianie oleju na nowy , następnie zrobić płukankę i wymienić na kolejny nowy identyczny olej, i kolejny raz zmierzyć kompresję 🙂 Porównanie tych 2 wyników już by nam coś tam mogło mówić.

  3. Ten chiński sprzęt do pomiarów to badziew.Nie daje wiarygodnych pomiarów.Musi być zaworek Shradera na końcu inaczej to ma się nijak do rzeczywistości.Potrafi zaniżyc albo zawyżyć pomiar o nawet kilka barów

  4. Podczas wymiany oleju w aucie i wlaniu już płukanki i po czasie 15 minut, zorientowałem się że mam nie ten filtr oleju. szybko zadzwoniłem do lokalnego sklepu, pojechałem do nich po ten filtr tym autem co była w nim już płukanka (odcinek po mieście około 2-3km tam i z powrotem. Czy taka jazda mogła zaszkodzić silnikowi? jakie skutki?

  5. Ja pier**le ale ściema tak jak ktoś już wcześniej wspomniał te silnik nie ma chydropopychaczy po drugie nigdy nie zrobimy takiej różnicy w ciśnieniu za pomocą tej kosmicznej technologii jaką jest ta nafta za 60 dych za litr ale pan Grzesiek się skompromitował

  6. DOBRY i myślę, że pomocny dla wielu filmik.
    ALE;-

    W takim wypadku filtr oleju, przez który ,,przepływa" olej zawierający ten cały rozpuszczony nagar i syf jest koniecznie do wymiany.
    NIE WYSTARCZY WLAĆ TYLKO NOWEGO OLEJU…
    Poradnik- nawet spoko ale jak już ma to być poradnik to powinien zawierać takie właśnie szczegóły jak w tym przypadku konieczność wymiany filtra oleju, ponieważ ktoś kto to ogląda (na 95% jest to osoba nie znająca się na mechanice pojazdowej ), jeśli zdecyduje się na wykonanie czynności zaprezentowanej w filmie powtórzy dokładnie to samo co jest pokazane.
    Pomijanie ważnych szczegułów lub niepełne ich dodanie wprowadzi oglądającego w błąd, przez co możliwe jest, że pojazd ( lub inna wymieniona w nagraniu czynność lub rzecz) zostaną uszkodzone lub zniszczone.

    Moja prośba :
    Jeśli ktoś tworzy poradniki lub inne filmy instruktazowe preferowane jest udostępnienie wszystkich istotnych i potrzebnych informacji aby wykonać tę czynność prawidłowo.

  7. Taaa szczególnie zróbcie sobie w aucie z dużym przebiegiem – wtedy wszystko co uszczelnia silnik wypluczecie i remont Hurraa , ojciec mojego kumpla tak zrobił. W warsztacie – zróbcie mi płukanke zróbcie , gościu z warsztatu – przy starych rzęchach sie tego nie robi , zróbcie mówi mily ojciec. Ok zrobili Łojciec z warsztatu nie umiał wyjechać Pozdrawiam uważajcie na te wszystkie filmiki internetowe. Bardziej robione pod publikę niż dla dobra publiki Pozdro

  8. Wszystkie plukanki są na bazie nafty. Ja stosuję naszą rodzimą K2 przy każdej wymianie oleju i jestem zadowolony. A co do filmu, a co z wymianą filtra oleju? Jezeli tak wyglada u Pana wymiana oleju to ja serdecznie podziękuję. Można nie pokazać, ale zaznaczyć trzeba…

  9. u mie cos pierdzi z rury wydechowej wymieniłam rury na orginalne i dalej pierdzi zaczęło sie to po wymienia łańcucha w oplu corsie c 1.2 jeden mechanik twierdzi ze to może być przepalony katalizator drugi ze może jest problem z ciśnieniem w zaworach. Chce zrobić ta płukankę ale najpierw kupie i sprawdza ciśnienie jak mam to zrobić na zaplonie 2 cisnąc medal gazu czy silnik wlonczyc i dodawać gazu

  10. W VOLVO 1,8 / zapł iskr. /został wypalony zawór.Mechanik zdemontował tłoki i ,,dorabiał" / dopasowywał wg własnej filozofii pierścienie. Tym razem został wytopiony tłok i pękł cylinder. Sprowadzono z Niemiec silnik i wymieniono. Ten silnik też brał olej , więc zrobiono mu płukankę i na chwilę pomogła. Zarozumiały mechanik nie wymienił ani za pierwszym, ani z drugim razem zubożającego skład powietrze-paliwo przepływomierza na dobry i pewny. Zrobił to wreszcie, ale już pierścienie były zalepione. Na świecach było trudnousuwalne przeżroczyste szkliwo. Tym razem płukanki nie były w stanie rozpuścić spieczonych węglowodorów. LSPI zrobiło swoje. Właścicielce silnik VOLVO żre niemiłosiernie olej. Smród z rury wydechowej nie do wytrzymania. Na pompatyczne VOLVO już nigdy nie da się nabrać.

  11. Dodatkowo polecam wykręcić świece i wlać do każdego cylindra naftę, wkręcić świecę (bo nie dostawał się syf), zostawić na noc lub dłużej, pokręcić chwilę rozrusznikiem (bez kabli nałożonych na świece).
    Później to można świece wykręcić i trzymać szmatkę, kręcić ponownie rozrusznikiem by zebrać tę naftę, lub po prostu założyć kable i silnik odpalić, a on sobie tę naftę przepali.
    UWAGA! po użyciu płukanki/nafty koniecznie trzeba wymienić olej!! Inaczej zatrzecie silnik!

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!