Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Jak wyczyścić (samodzielnie ) filtr cząstek stałych DPF (Poradnik)



Filtr cząstek stałych – to pojęcie zna niemal każdy posiadacz samochodu z silnikiem diesla wyprodukowanym po 2000 roku.
Ekologia, kolejno wchodzące normy spalin Euro i dążenie za ich pomocą do ograniczenia emisyjności cząstek stałych do atmosfery sprawiły, że silniki wysokoprężne zaczęto wyposażać w specjalne filtry. I faktycznie, pozwoliły one obniżyć emisję szkodliwych gazów i zmniejszyły wpływ diesli na środowisko.
Jest jednak druga część tego medalu – użytkownicy silników z filtrem cząstek stałych często napotykają na problemy, szczególnie przemieszczając się samochodem w obszarze miejskim.

Więcej informacji o tym jak wyczyścić samodzielnie DPF znajdziesz w poradniku na blogu K2: https://k2.com.pl/blog/czyszczenie-filtra-czastek-stalych/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt

************ PRZYDATNE LINKI *************
O produkcie – https://k2.com.pl/produkty/k2-dot4-500-g?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Blog K2 – https://k2.com.pl/blog/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
AutoKosmetyka – https://www.facebook.com/groups/318351828588263/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Tester K2 – https://www.facebook.com/groups/243625069457353/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Turniej Wiedzy / Konkurs – https://k2.com.pl/wyzwanie/turniej?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Zapowiedź produktów – https://k2.com.pl/zapowiedz?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Darmowe ebooki – https://k2.com.pl/wiedza?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Przetestuj produkty – https://k2.com.pl/testuj-produkty-k2?utm_source=b2c&utm_campaign=yt

************ REJESTRACJA PRODUKTÓW *************
Uwaga! Już za kilka tygodni rusza platforma w ramach której rejestrując zakupiony produkt K2 otrzymasz dodatkowe korzyści m.in, szansę na wygranie pakietu produktów K2.
Śledź nas na facebooku i zapisz się na newsletter na stronie k2.com.pl, aby być na bieżąco.

************ DLA SPRZEDAWCÓW – PROGRAM LOJALNOŚCIOWY *************
Zwiększ swoje zyski stawiając na markę K2. Przystąp do programu lojalnościowego Melle Partner. Zyskaj atrakcyjne nagrody oraz dotrzyj do większej ilości klientów, dzięki darmowej reklamie. Zainteresowani produktami K2 bez problemu znajdą Twój sklep w wyszukiwarce na stronie K2.com.pl. Zapraszamy!
Dołącz na:
https://partner.melle.com/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt

:A:BB:A:
:K:4777:K:

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

22 thoughts on “Jak wyczyścić (samodzielnie ) filtr cząstek stałych DPF (Poradnik)

  1. czysciłem nim ostatnio kolektor w hdi przyznam ze naprawde mocna chemia, trzeba bardzo uwazac na skore i oczy polecam okulary ochronne i jak gdzies kapnie na skóre odrazu spłukiwac wodą bo skonczy sie babrzącymi sie ranami po poparzeniu chemicznym. pozdr

  2. Witam mam taki stan silnik 1.9 TDI VW Touran i nie mogę odkręcić tego czujnika ciśnienia jak pokazane jest na filmie tak łatwo. Proszę o informację jak odkręcić tą nakrętkę bo spryskana została żeby puściła i jest zerowy efekt.

  3. Napisze wam poradnik jak tym środkiem uratować FAP/DPF . Potrzeba 2 puszki K2 DPF i kompresor . Ściagacie wężyk od czujnika ciśnienia sprawdzacie kompresorem który wężyk jest przed a który za filtem (jeżeli nie chce się wam szukać który to) dmuchając ciśnieniem powietrza około 8-10bar , za filtrem będzie mniejszy opór powietrza a przed opór będzie większy. Na początku warto wcisnąć trochę środka za filtr tak z ¼ puszki i podzielić to na 3 sesje. Wciskasz środek potem pompujesz powietrze i tak na przemian. Później bierzesz się za wężyk przed filtrem. Ostrożnie bo jak filtr jest mocno zapchany będzie Ci wybijać pistolet dlatego trzeba mocno dociskać. Tu robisz to samo co wcześniej wciskasz środek i pompujesz , gdy już wytracisz 2 puszki a dalej czujesz opór to pompujesz dalej powietrze aż poczujesz że opór się zmniejszył. Taka operacja trwa około 40minut do 2 godzin zależy od zapchania filtra. Składasz wszystko odpalsz samochód i czekasz 15 minut. Z wydechu ma lecieć para a jeżeli zrobiłeś wszystko dobrze to z wydechu powinna delikatnie kapać sadza. Później jazda utrzymując dość wysokie obroty około 20km z prędkością minimum 90km/h. Taki zabieg wystarczy na około roku spokoju gdy się jeździ 50 trasa 50 miasto. Jeżeli nic to nie dało to znaczy że filtr umarł lub jest inna usterka. Poradnik pisany na kolanie więc wybaczcie że w skrócie.

  4. Zawracanie D. Jak ktoś nie wie kiedy ma włączoną procedurę wypalania i wciąż ją przerywa to tak zanieczyści filtr że na takie półśrodki szkoda czasu. Filtr trzeba zdemontować i na właściwej do tego celu maszynie udrożnić.

  5. Dzień dobry interesuje się sprawami Wszystkimi przy samochodach mam lat 15 i poszłem w roku 2021 we wrześniu na mechanika samochodowego i w tym zawodzie uczyć się chcem i Filmy dużo mi dają

  6. Totalny szajs.
    Zakupiłem 2szt.
    Zrobiłem wszystko według zaleceń i to dwa razy bo za pierwszym razem nie poskutkowało.
    Drugim razem tez zero rezultatu.
    Nie polecam szkoda wydanej kasy i czasu.👎👎👎👎👎👎👎

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!