Mechanika dla laika, życie napisało scenariusz i niezawodna toyota się zepsuła, czyli wypadanie zapłonu i inne. Zatem naprawmy to.
Podobają się takie odcinki ? To zostaw kciuka i subskrybuj by być na bieżąco.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
37 thoughts on “Szarpanie silnika wypadanie zapłonu. Niezawodna TOYOTA się zepsuła!!! No to naprawmy!”
Jeśli sterownik rejestruje pojedyńcze dosłownie wypadnięcia zapłonu co widać w licznikach to czy jest to normalne? Nie dochodzi do Check ani szarpania ale widze to w licznikachw sterowniku
Pomiar rezystancji nie zawsze jest pewniakiem u mnie mierzenie sondy lambda wychodziło ze jest dobra a roznica pomiędzy uszkodzona a sprawna byl kilka Omów. Grzałka tez działała. Dopiero po paru przekladkach tej z za i przed katalizatora udało sie dojść która jest walnięta. Kod błędu wedlug opisu pokazywał nie ta ktora byla uszkodzona. Fiat palio II
Opel Meriva 1.6 bp/lpg / Problem polega na tym, że głównie gdy jest "mroźniej" po dojeżdżaniu do (np ronda) auto gaśnie, albo gdy robi się dojazd przed krzyżówką, auto zwalnia, i chcemy przyśpieszyć to nagle autem zaczyna szarpać i nieregularnie zapala się check, auto odpala normalnie, pare dni temu została wymieniona listwa/cewka i nie pomogło… problem pojawia się na bp jak i na lpg… Auto chwilę poszarpie i znów jedzie normalnie.
Witam serdecznie. Mam podobny problem z pracą silnika, ale w Astrze 1.6 8v 75km. Wymieniłem świece, kable na NGK, cewkę, filtr powietrza i paliwa, sterownik przepustnicy, silniczek krokowy, zawór podciśnienia, czujnik temperatury (w tym silniku jest tylko jeden, za przepustnicą, prawda?), czujnik wału (wałka w tym silniku nie ma, prawda?) i w końcu podmieniłem ECU. Niestety, problem nie ustąpił. Odczyt pokazał nierówny sygnał z zapłonu. Czy coś jeszcze pominąłem odnośnie wymiany w osprzęcie silnika :)? Z góry dziękuję za sugestie Wymieniłem też lambdę Zaślepiłem jeszcze EGR i wyczyściłem przepustnicę. Czy jest tam coś jeszcze? Auto po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów pracuje jeszcze w miarę ok, choć też nieprawidłowo, a potem czkawka
Mnie w C5 Tourer z niechlubnym silnikiem benzynowym 156 thp od psa z wypadaniem zapłonów nikt póki co nie potrafił usterki zdiagnozować ani naprawić a kilku mechaników już próbowało ehh
Kochani tak z innej beczki to mam corollę e12 w której wszystkie kontrolki oprócz olejowej nie świecą się i auto nie zapala, czasem te kontrolki się świecą i zapala ktoś to przerabiał? Dziękuję za odpowiedzi
Jestem w szoku, ta kontrolka w Toyocie naprawdę po coś jest. Jeżdżę różnymi toyotami grubo ponad 20 lat i pierwszy raz widzę check engine zapalony w czasie jazdy. Michu zrujnowałeś wizerunek tej marki w moim światopoglądzie.
Podobnie miałem u siebie w 1.4 fiat Doblo, zwłaszcza w trasie, często jak było zimniej w jesieni to nawet przy odpaleniu pracował nierówno jakby na 3 cylindrach, wymieniłem świece i kable, niewiele dało więc poszło do mechanika, okazało się że wydmuchało uszczelkę między cylindrami. Obecnie po naprawie działa ślicznie, choć czasem check wraca ale bez żadnych objawów w jeździe i pracy
Co do samo-napraw przez laików jeżeli w starych autach powiedzmy nic nikt nie zepsuje tak dobrze pewnie wiesz ze po 2010 rok mierząc probówka uszkodzić np getway
Witam serdecznie. Mnie na razie nic nie szarpie, ale mam problem z opel meriva b 1.7 cdti 110KM. przychodził na jesień błąd P067A, ale tylko na zimnym silniku. Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym uruchomieniu silnika błąd nie pojawił się i tak w kółko. Wymieniono wiązkę do świec żarowych bo na 4 cylindrze była luźna i kod przestał się pojawiać. Od dziś powtórka z rozrywki. Zapalam samochód zimny i autko z kluczykiem świeci, przejechałem 1 kilometr do sklepu i po uruchomieniu silnika ponownie autko się nie pojawiło. Po podłączeniu OBDII pokazuje błąd w/w. Gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam.
W Golfie 4, 1.4 objawy te same, Po wymianie przewodów i świec, problem znikł 🙂 Gołym okiem nie było widać uszkodzonego przewodu, ale po spryskaniu wodą, pojawiła się przeskakująca iskra 🙂
Czujniki wałka czy wału maja to do siebie że pod wpływem ciepła zmieniają się parametry. Na zimnym czujniki mogą działać bez zarzutu. Sprawdzałem na zimnym z miernikiem i wszystko działało a jak się zagrzał to świrował😉
Z punktu elektronika modół zapłonu oraz czujnik lambda i do tego czujnik halla , zwany hallotronem , by najmniej te usterkimiałem w skuterku , a i tez okablowanie woda zw złączkach , oraz woda w instalacji ??? ,. ja strzelam bo to pierwsze zawsze szwankuje w motorach i nie tylko , mogę się nie znać ale strzelam ,
Starość, po prostu starość. Michu, zrób tą Toyotę tak jak się należy, jakby wyjechała wczoraj z fabryki. I wstaw ją do "swojego muzeum". Takiego użytkowego muzeum, żeby cały czas była na chodzie, ale zbyt dużo nie jeździła. Może za dwadzieścia lat będzie więcej warta niż obecnie sprzedawane auta tej marki 😜.
Do skrzyni w toyocie to nie sprzeglo a olej. Tylko z ASO a nie jest drogi az mnie to zdziwiło a skrzynia pracyje 10x lepiej w szczególności na zimnym byly problemy ze zmiana mimo tej samej lepkosci oleju motul
Miałem podobny problem w suzuki sx4. Kilku mechaników kilka miesięcy ,,szukania" i na koniec dopiero znalazł się ktoś komu się chciało rzeczywiście poszukać i był to czujnik wałka. 🙂
Jeśli sterownik rejestruje pojedyńcze dosłownie wypadnięcia zapłonu co widać w licznikach to czy jest to normalne? Nie dochodzi do Check ani szarpania ale widze to w licznikachw sterowniku
Kto ma takie auta. 🤔
Tacy mechanicy
W piątek wypadł mi zapłon na 4 cylindrze. Golf V 1.6 102 km. Wymienione swiece, kable. Oby obyło się bez remontu silnika :/
Łysy zagłówek masz za nisko. Ktoś w ciebie wjedzie i po karczychu.
Brawo Michu nie ma to jak pałować auto na zimnym silniku.
U mnie szarpanie i czeki + czasami tryb awaryjny wywolany byl awaria czujnika polozenia walu korbowego.. 200zl i zrobione
hehe Bracia- dla uśmiechu: moja Pani i teściowa mówią: JAK JEŹDZI TO NIE RUSZAĆ ;D ;D ;D
Pomiar rezystancji nie zawsze jest pewniakiem u mnie mierzenie sondy lambda wychodziło ze jest dobra a roznica pomiędzy uszkodzona a sprawna byl kilka Omów. Grzałka tez działała. Dopiero po paru przekladkach tej z za i przed katalizatora udało sie dojść która jest walnięta. Kod błędu wedlug opisu pokazywał nie ta ktora byla uszkodzona. Fiat palio II
Przecież Toyoty się nie psują 👌🏻👌🏻👌🏻
Michu .. a co powiesz na taki problem..
Opel Meriva 1.6 bp/lpg / Problem polega na tym, że głównie gdy jest "mroźniej" po dojeżdżaniu do (np ronda) auto gaśnie, albo gdy robi się dojazd przed krzyżówką, auto zwalnia, i chcemy przyśpieszyć to nagle autem zaczyna szarpać i nieregularnie zapala się check, auto odpala normalnie, pare dni temu została wymieniona listwa/cewka i nie pomogło… problem pojawia się na bp jak i na lpg… Auto chwilę poszarpie i znów jedzie normalnie.
Auto Taty, więc na tyle co mi opowiedział…
Ten co magik jakis nawet Toyote zepsuje!
Witam serdecznie. Mam podobny problem z pracą silnika, ale w Astrze 1.6 8v 75km. Wymieniłem świece, kable na NGK, cewkę, filtr powietrza i paliwa, sterownik przepustnicy, silniczek krokowy, zawór podciśnienia, czujnik temperatury (w tym silniku jest tylko jeden, za przepustnicą, prawda?), czujnik wału (wałka w tym silniku nie ma, prawda?) i w końcu podmieniłem ECU. Niestety, problem nie ustąpił. Odczyt pokazał nierówny sygnał z zapłonu. Czy coś jeszcze pominąłem odnośnie wymiany w osprzęcie silnika :)? Z góry dziękuję za sugestie
Wymieniłem też lambdę
Zaślepiłem jeszcze EGR i wyczyściłem przepustnicę. Czy jest tam coś jeszcze? Auto po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów pracuje jeszcze w miarę ok, choć też nieprawidłowo, a potem czkawka
Mnie w C5 Tourer z niechlubnym silnikiem benzynowym 156 thp od psa z wypadaniem zapłonów nikt póki co nie potrafił usterki zdiagnozować ani naprawić a kilku mechaników już próbowało ehh
Kochani tak z innej beczki to mam corollę e12 w której wszystkie kontrolki oprócz olejowej nie świecą się i auto nie zapala, czasem te kontrolki się świecą i zapala ktoś to przerabiał? Dziękuję za odpowiedzi
Jestem w szoku, ta kontrolka w Toyocie naprawdę po coś jest. Jeżdżę różnymi toyotami grubo ponad 20 lat i pierwszy raz widzę check engine zapalony w czasie jazdy. Michu zrujnowałeś wizerunek tej marki w moim światopoglądzie.
Podobnie miałem u siebie w 1.4 fiat Doblo, zwłaszcza w trasie, często jak było zimniej w jesieni to nawet przy odpaleniu pracował nierówno jakby na 3 cylindrach, wymieniłem świece i kable, niewiele dało więc poszło do mechanika, okazało się że wydmuchało uszczelkę między cylindrami. Obecnie po naprawie działa ślicznie, choć czasem check wraca ale bez żadnych objawów w jeździe i pracy
Co do samo-napraw przez laików jeżeli w starych autach powiedzmy nic nikt nie zepsuje tak dobrze pewnie wiesz ze po 2010 rok mierząc probówka uszkodzić np getway
Witam serdecznie.
Mnie na razie nic nie szarpie, ale mam problem z opel meriva b 1.7 cdti 110KM. przychodził na jesień błąd P067A, ale tylko na zimnym silniku. Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym uruchomieniu silnika błąd nie pojawił się i tak w kółko. Wymieniono wiązkę do świec żarowych bo na 4 cylindrze była luźna i kod przestał się pojawiać. Od dziś powtórka z rozrywki. Zapalam samochód zimny i autko z kluczykiem świeci, przejechałem 1 kilometr do sklepu i po uruchomieniu silnika ponownie autko się nie pojawiło. Po podłączeniu OBDII pokazuje błąd w/w. Gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam.
Pozdrowienia ze Śląska. PS – co to za lokowanie produktu (17:50) ?😂
W Golfie 4, 1.4 objawy te same, Po wymianie przewodów i świec, problem znikł 🙂
Gołym okiem nie było widać uszkodzonego przewodu, ale po spryskaniu wodą, pojawiła się przeskakująca iskra 🙂
Czujniki wałka czy wału maja to do siebie że pod wpływem ciepła zmieniają się parametry. Na zimnym czujniki mogą działać bez zarzutu. Sprawdzałem na zimnym z miernikiem i wszystko działało a jak się zagrzał to świrował😉
Więcej takich odcinków 🍺
Z punktu elektronika modół zapłonu oraz czujnik lambda i do tego czujnik halla , zwany hallotronem , by najmniej te usterkimiałem w skuterku , a i tez okablowanie woda zw złączkach , oraz woda w instalacji ??? ,. ja strzelam bo to pierwsze zawsze szwankuje w motorach i nie tylko , mogę się nie znać ale strzelam ,
Czy orientuje się ktoś czy jak mam złamany kluszczyk jakoś 3/4 kluczyka i w sadze obie części do stacyjki to jest szansa odpalenia?
Klasyczny aparat zapłonowy nie jest czujnikiem hala. To dwie inne rzeczy.
Ja mam coś takiego w toyocie rav4 w dieslu oczywiście
Ja mu gas a on check engine i zgasł znaczy odcięcie paliwa ma i nie jedzie
chinszczyzna
Łysy… trochę mnie nie było a Ty posiwiałeś jak gołąb 😉
Mam Avke ( Już drugą ) hehehe serio możesz nie wierzyć ale od razu wskazałem czujnik położenia wału bowiem mam 1.8 więc nie mam kopułki i palucha 🙂
Starość, po prostu starość. Michu, zrób tą Toyotę tak jak się należy, jakby wyjechała wczoraj z fabryki. I wstaw ją do "swojego muzeum". Takiego użytkowego muzeum, żeby cały czas była na chodzie, ale zbyt dużo nie jeździła. Może za dwadzieścia lat będzie więcej warta niż obecnie sprzedawane auta tej marki 😜.
Do skrzyni w toyocie to nie sprzeglo a olej. Tylko z ASO a nie jest drogi az mnie to zdziwiło a skrzynia pracyje 10x lepiej w szczególności na zimnym byly problemy ze zmiana mimo tej samej lepkosci oleju motul
W mojej AR156 1.9jtd też czujnik położenia wału.Objawy jak sie zagrzał to poprostu zgasł i musiałem czekać jak ostygnie.Po wymianie śmiga😁😁😁
Przemiele albo się nadda
Cewka/cewki?
Witam można gdzieś na Kaszubach was spotkać bardziej ciebie :)?
Miałem podobny problem w suzuki sx4. Kilku mechaników kilka miesięcy ,,szukania" i na koniec dopiero znalazł się ktoś komu się chciało rzeczywiście poszukać i był to czujnik wałka. 🙂