Co należy zrobić, kiedy na trasie układ chłodzenia silnika odmówi współpracy? Jak się zachować w takiej sytuacji i co można zrobić samodzielnie.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
24 thoughts on “Jak poradzić sobie z przegrzanym silnikiem?”
Tragedia…… najgorzej jak "Janusze" biorą się za porady…. Zgadza się nigdy nie odkręca się pojemnik wyrównawczy z płynem chłodzącym gdy silnik jest gorący!!!!!!!!!!! zrobił zwarcie i wiatrak cały czas chodzi nawet jak wyłączycie silnik i co się dzieje, przyjeżdżacie chcecie otworzyć maskę silnika wkładacie w tym celu palce aby pociągnąć "wajche" i macie po palcach…. Kupiłem kiedyś FUEGO i poprzedni właściciel właśnie zrobił ten myk trafiłem na izbę przyjęć z poważnym rozcięciem palca aż do kości…….. Dlatego jestem przeciwnikiem takich "Januszowych" porad
Auto Świat – gówno nie pomoc! Redaktor jedzie przegrzewającym się autem i odkręca zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej jakby nic? Powiedzcie : auto postało w cieniu 1 godzinę, teraz możemy sprawdzić poziom płynu chłodzącego. Przecież można odnieść dotkliwe oparzenia, a ten zagląda jak w teleskop! Ludzie nie oglądajcie tego, zwłaszcza początkujący kierowcy, bo możecie się oszpecić na całe życie.! AUTO ŚWIAT co wy robicie?!!!
sprawdził temp na przewodzie od termostatu 😀 – sprawdźcie ten drugi przewód, już za chłodnicą, i jeszcze jedno nie róbcie zwarcia jeżeli nie wiecie czy jest włącznik termiczny czy czujnik temperatury 😉
Mnie pomogła zmiana płynu chłodnicowego. Niby nic, a ile dało… 😉 polecam K2 kuler long life koncentrant zielony ostatnio używałem, jeden z lepszych z jakimi się spotkałem.
Dobra porada, prawda silnik wykończyć można bardzo szybko jeśli się przegrzeje. Osobom piszącym niecenzuralne komentarze lub używających obraźliwych słów proponuje żeby zrobili własny lepszy film lub nie zabierali głosu.
co za amator,myli przewody wody z elektrycznymi,ja dziś odkryłem,ze przewody wody są gorące,i to wszystkie,a chłodnica zimna.Jak to możliwe??ano tak,że woda się nagrzała,a para wodna ogrzewała przewody wody-wynik??prawdopodobnie zniszczony wiatrak na pompie wody,termostat sprawny…
Jeździłem ze zepsuta chłodnicą 3 miesiące, musiałem raz na 20-30km dolewać 5L wody, katorga. Ten pan tutaj źle naucza bo odkręcenie korka od wlewu płuny chłodniczego gdy silnik jest przegrzany jest bardzo niebezpieczne. Jak tak ze znajomym zrobiliśmy. Korek został odkręcony powoli, więc nic nie strzeliło, ale po dolaniu wody był natychmiastowy wybuch, wszystkie rury od chłodnicy wystrzleiły, jakby być w pozycji co ten pan o na pogotowiu by się skończyło i rany twarzy do końca życia.
Uważam,że z tym olbrzymim ciśnieniem to lekka przesada. Każdy zbiornik wyrównawczy ma czy to gdzieś na górze, czy w samym korku (jak to było w poczciwym dużym fiaciku) dziurę, przez którą niemożliwa jest różnica ciśnień,aby gazy eksplodowały podczas odkręcania. Poparzenia to inna kwestia i tu zgoda- w końcu po odkręceniu unoszą się momentalnie do góry, a żeby odkręcić jakikolwiek korek trzeba się nachylić nad silnikiem, więc nieszczęście gotowe.
niby kazdy tak mowi ale jeszcze nigdy nie widzialem zeby komus ten plyn sie wylal na twarz… sam nie raz odkrecalem taki korek i tylko fuknelo powietrze no i tyle… 😉 nie krytykuje Twojej wypowiedzi ale popieram swoja moim skromnym doswiadczeniem 🙂
mk
Nikt:
YT w 2k20: wyjebany 12 letni film na główną
schowaj sobie tą koszuline do spodni wieśku i jedź do strażnicy na impreze.
Tragedia…… najgorzej jak "Janusze" biorą się za porady…. Zgadza się nigdy nie odkręca się pojemnik wyrównawczy z płynem chłodzącym gdy silnik jest gorący!!!!!!!!!!! zrobił zwarcie i wiatrak cały czas chodzi nawet jak wyłączycie silnik i co się dzieje, przyjeżdżacie chcecie otworzyć maskę silnika wkładacie w tym celu palce aby pociągnąć "wajche" i macie po palcach…. Kupiłem kiedyś FUEGO i poprzedni właściciel właśnie zrobił ten myk trafiłem na izbę przyjęć z poważnym rozcięciem palca aż do kości…….. Dlatego jestem przeciwnikiem takich "Januszowych" porad
Auto Świat – gówno nie pomoc! Redaktor jedzie przegrzewającym się autem i odkręca zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej jakby nic? Powiedzcie : auto postało w cieniu 1 godzinę, teraz możemy sprawdzić poziom płynu chłodzącego. Przecież można odnieść dotkliwe oparzenia, a ten zagląda jak w teleskop! Ludzie nie oglądajcie tego, zwłaszcza początkujący kierowcy, bo możecie się oszpecić na całe życie.! AUTO ŚWIAT co wy robicie?!!!
sprawdził temp na przewodzie od termostatu 😀 – sprawdźcie ten drugi przewód, już za chłodnicą, i jeszcze jedno nie róbcie zwarcia jeżeli nie wiecie czy jest włącznik termiczny czy czujnik temperatury 😉
po co to promować jak to się samo promuje
7;21 Polonez w tle
kurwa co za matoł….
Mnie pomogła zmiana płynu chłodnicowego. Niby nic, a ile dało… 😉 polecam K2 kuler long life koncentrant zielony ostatnio używałem, jeden z lepszych z jakimi się spotkałem.
Dobra porada, prawda silnik wykończyć można bardzo szybko jeśli się przegrzeje. Osobom piszącym niecenzuralne komentarze lub używających obraźliwych słów proponuje żeby zrobili własny lepszy film lub nie zabierali głosu.
widzę sami fachowcy dziwię się tylko po co oglądacie tego typu filmiku skoro wszystko wiecie :{
co za amator,myli przewody wody z elektrycznymi,ja dziś odkryłem,ze przewody wody są gorące,i to wszystkie,a chłodnica zimna.Jak to możliwe??ano tak,że woda się nagrzała,a para wodna ogrzewała przewody wody-wynik??prawdopodobnie zniszczony wiatrak na pompie wody,termostat sprawny…
Powiedz to mojemu znajomemu, któremu wielki obłok pary wystrzelił tuż obok twarzy.
nie odkreca sie korka od chlodnicy.. od zbiorniczka wyrownawczego mozna odkrecac smialo.. nie ma w nim cisnienia w przeciwienstwie do chlodnicy
Jeździłem ze zepsuta chłodnicą 3 miesiące, musiałem raz na 20-30km dolewać 5L wody, katorga. Ten pan tutaj źle naucza bo odkręcenie korka od wlewu płuny chłodniczego gdy silnik jest przegrzany jest bardzo niebezpieczne. Jak tak ze znajomym zrobiliśmy. Korek został odkręcony powoli, więc nic nie strzeliło, ale po dolaniu wody był natychmiastowy wybuch, wszystkie rury od chłodnicy wystrzleiły, jakby być w pozycji co ten pan o na pogotowiu by się skończyło i rany twarzy do końca życia.
idź być ekspertem gdzie indziej.
RACJA!!! jest jeszcze inny patent:
gdy silnik nie przekracza 100c' to zawsze można dolać wody z kranu.
Bardziej czujnik temp.
Najlepiej jechać szybko na niskich obrotach… Wtedy powiew schłodzi silnik.
Mojemu znajomemu korek strzelił w twarz łamiąc mu nos i uszkadzając gorącym powietrzem wzrok.
Uważam,że z tym olbrzymim ciśnieniem to lekka przesada. Każdy zbiornik wyrównawczy ma czy to gdzieś na górze, czy w samym korku (jak to było w poczciwym dużym fiaciku) dziurę, przez którą niemożliwa jest różnica ciśnień,aby gazy eksplodowały podczas odkręcania. Poparzenia to inna kwestia i tu zgoda- w końcu po odkręceniu unoszą się momentalnie do góry, a żeby odkręcić jakikolwiek korek trzeba się nachylić nad silnikiem, więc nieszczęście gotowe.
niby kazdy tak mowi ale jeszcze nigdy nie widzialem zeby komus ten plyn sie wylal na twarz… sam nie raz odkrecalem taki korek i tylko fuknelo powietrze no i tyle… 😉 nie krytykuje Twojej wypowiedzi ale popieram swoja moim skromnym doswiadczeniem 🙂
Jestem posiadaczem Hondy.