Wybór pierwszego auta to ogromne wyzwanie. Jest bardzo dużo możliwości, a budżet zwykle ograniczony. W dzisiejszym odcinku „Przeglądu Ogłoszeń” prezentujemy propozycje modeli z różnych segmentów w cenie do 10 tys. zł, które naszym zdaniem idealnie sprawdzą się, jako pierwsze auto. Zapraszamy!
3:22 Toyota Yaris
7:02 Opel Corsa
9:22 Fiat Bravo
11:15 Volkswagen Golf
14:17 Ford Mondeo
18:09 Peugeot 407
O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!
✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl
#pierwszeauto #przegladogloszen #otomoto
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
27 thoughts on “Pierwsze auto za 10 tys. Sprawdź co polecamy! | Przegląd Ogłoszeń OTOMOTO TV”
Proszę odświeżyć listę na 2022 rok w tym przedziale cenowym 🙂
Ja dam rade swiezym kierowcom: Kupujcie stare popularne auta, ale sprawne mechanicznie i nie pognite (Audi 80/A4, Golf III/IV, Octavia, Civic itd.). Nauczycie sie jezdzic bez nianiek typu ESP czy czasem nawet bez ABS, bez wygód jak grzane fotele, bez czujnikow i kamer cofania. To jest najlepsza szkola dla mlodego kierowcy. W razie stluczki czy awarii naprawa bedzie prosta i tania. Mialem Audi 80 B3 jako pierwsze auto i jedyne wyposazenie tam to bylo wspomaganie. Po zdaniu prawka wydawało mi sie, ze potrafie jezdzic, jednak auto bez systemow szybko zweryfikowalo umiejetnosci i nauczylem sie hamowac i podjezdzac pod górki na lodzie, wychodzic z poslizgow i byc zdanym tylko na siebie. Auto kosztowalo mnie 2100zł w 2011 roku, wydalem przez 2 lata i 30kkm na serwis 1500zł i sprzedalem w 2013 za 2000zł 🙂
Pytanie gdzie jest Skoda Octavia 1 i 2? Samochód tani, przestronny, bezproblemowy. Zamiast proponować wynalazki typu Ford Mondeo, który jest dosyć awaryjnym samochodem, to poleciłbyś Skodę Octavia gdzie przy zadbanych egzemplarzach dosłownie do niczego się nie dotykasz.
Moze ktos to jeszcze oglada, do egzaminu jeszcze troche czasu, do wyboru auta tez, ale czuje sie totalnym freak'iem w swiecie motoryzacji, jakies porady jak najlepiej "wejść" w teń świat
Nie licząc samochodów które miałem zanim zdałem prawko to można powiedzieć że na pierwsze kupiłem BMW E46. Pozbierałem i nie wiem czy w tych pieniądzach można kupić coś lepszego. E46 coupe 2.8 193km, wnętrze m pakietowe w skórach i wszystko w elektryce. Rdzy praktycznie nie mam i jeździ bez większych problemów od pół roku. Może nie polecę tego auta każdemu bo tył napęd chyba nie jest wskazany dla nowych kierowców, ale naprawdę fajnie się tym jeździ a te auta już tylko zyskują na wartości.
A czy przykładowo jak ktoś chciałby jakieś większe, 7 osobowe, do wspólnych wyjazdów ze znajomymi to czy np. Renault Espace/Grand Espace mógłby być? Albo Vw Sharan 1gen po lifcie
W życiu bym nie kupił golfa v za 10 tys, te auta w stanie dobrym zaczynają się od 15, do 10 tys można kupić najwyżej dobrze zachowanego zadbanego golfa 4
Ludzie co wy macie z tym "demonem prędkości". Jaki filmik nie włączę to zawsze jakiś czesiek z bródka lub bez pierdoli "nie jest to demon prędkości". A po co prędkość dla świeżego kierowcy w pierwszym aucie kuźwa?
propozycje ode mnie: miejski pierdzik polo/lupo i punto, średnia fura focus II i accord VI, landara a6 c4 i galant VIII, dla odważnych (najlepiej po technikum na mechanika) bolones caro – tył napęd, ceny takie że nie szkoda kupić żeby poobijać i poupalać, części sobie wykręci na szrocie a jak mu się znudzi to jeszcze sprzeda za tyle samo jedyny taki zobacz.
Ja bym jeszcze dodał, aby zawsze umawiać się podczas dnia do obejrzenia samochodu, ponieważ jeśli będziemy oglądać go w nocy to może zdarzyć się sytuacja, że nie dopatrzymy jakiejś skazy na lakierze itp.
Właśnie stoję przed takim wyborem. Szukam czegoś do wożenia Matki na zakupy, w co w razie potrzeby będzie można wsadzić trochę więcej jak mały plecak i pojechać nad jezioro. Taki niby miejski ale ze wskazaniem na bliską turystykę. (Lub przewiezienie paru gratów jak się tylnie siedzenia złoży.) Jednocześnie nie za duży i taki średni w udogodnieniach. Tak, żebym nie zagubił się w czymś bardziej zaawansowanym technologicznie ale i poradził sobie z jakimś antycznym kaszalotem. Warunek stylistyczny: To nie może być JAJO! Linia musi być złamana albo w jedną albo w drugą. Zastanawiam się nad pandą ale po pierwsze boję się tych małych lusterek a po drugie, w tej jednej w której siedziałem było bardzo nisko a pedały wysoko. Zupełnie na odwrót do tego co o niej mówią. Nie wiem czy to ona była inna czy Ja jestem inny.
Jakieś sugestie?
P.S. Budżet to ok 5t. ale bez twardego górnego limitu.
Ciężko będzie. To poradnik na pierwsze auto? To polecam łysego z MCK. W budżecie 10 tys. Za 100% może kupić mechanik, a nie kierowca który ma tyle samo lat co samochód. 10k minus tys. na OC, 200 zł na podatek, 180 na przerejestrowanie, 100 na badanie, minimum tys. na serwis startowy, bo każde nie wymaga wkładu to auto z salonu. To na zakup zostaje 7,5k, więc piękne 10 letnie Corsy odpadają. Następnie na 1. auto raczej wybiera się coś małego ze słabym silnikiem, bo oc drogie, bo szansa na kolicję wysoka, a tu propozycje kompaktów i segmentu średniego. Pierwsze auto to jest Seicento, Panda, Yaris, Punto, Corsa, Polo, Clio itp.
Proszę odświeżyć listę na 2022 rok w tym przedziale cenowym 🙂
Corsa d 1,2 przyspiesza w 14,5s/100km
Fajny G-Shock GA-110 Panie prowadzący 😀 Szanuję za wybór
Ja dam rade swiezym kierowcom:
Kupujcie stare popularne auta, ale sprawne mechanicznie i nie pognite (Audi 80/A4, Golf III/IV, Octavia, Civic itd.). Nauczycie sie jezdzic bez nianiek typu ESP czy czasem nawet bez ABS, bez wygód jak grzane fotele, bez czujnikow i kamer cofania. To jest najlepsza szkola dla mlodego kierowcy. W razie stluczki czy awarii naprawa bedzie prosta i tania.
Mialem Audi 80 B3 jako pierwsze auto i jedyne wyposazenie tam to bylo wspomaganie. Po zdaniu prawka wydawało mi sie, ze potrafie jezdzic, jednak auto bez systemow szybko zweryfikowalo umiejetnosci i nauczylem sie hamowac i podjezdzac pod górki na lodzie, wychodzic z poslizgow i byc zdanym tylko na siebie. Auto kosztowalo mnie 2100zł w 2011 roku, wydalem przez 2 lata i 30kkm na serwis 1500zł i sprzedalem w 2013 za 2000zł 🙂
Pytanie gdzie jest Skoda Octavia 1 i 2? Samochód tani, przestronny, bezproblemowy. Zamiast proponować wynalazki typu Ford Mondeo, który jest dosyć awaryjnym samochodem, to poleciłbyś Skodę Octavia gdzie przy zadbanych egzemplarzach dosłownie do niczego się nie dotykasz.
Moze ktos to jeszcze oglada, do egzaminu jeszcze troche czasu, do wyboru auta tez, ale czuje sie totalnym freak'iem w swiecie motoryzacji, jakies porady jak najlepiej "wejść" w teń świat
To czekamy na młodych kierowców ktorzy maja 10 tysięcy teraz 😀
Nie licząc samochodów które miałem zanim zdałem prawko to można powiedzieć że na pierwsze kupiłem BMW E46. Pozbierałem i nie wiem czy w tych pieniądzach można kupić coś lepszego. E46 coupe 2.8 193km, wnętrze m pakietowe w skórach i wszystko w elektryce. Rdzy praktycznie nie mam i jeździ bez większych problemów od pół roku. Może nie polecę tego auta każdemu bo tył napęd chyba nie jest wskazany dla nowych kierowców, ale naprawdę fajnie się tym jeździ a te auta już tylko zyskują na wartości.
A czy na pierwsze auto byłby dobry VW Sharan 1gen lift?
A czy przykładowo jak ktoś chciałby jakieś większe, 7 osobowe, do wspólnych wyjazdów ze znajomymi to czy np. Renault Espace/Grand Espace mógłby być? Albo Vw Sharan 1gen po lifcie
W życiu bym nie kupił golfa v za 10 tys, te auta w stanie dobrym zaczynają się od 15, do 10 tys można kupić najwyżej dobrze zachowanego zadbanego golfa 4
Ludzie co wy macie z tym "demonem prędkości". Jaki filmik nie włączę to zawsze jakiś czesiek z bródka lub bez pierdoli "nie jest to demon prędkości". A po co prędkość dla świeżego kierowcy w pierwszym aucie kuźwa?
Dziękuję bardzo za film 😁
Ja kupiłem auto za 6 tysięcy i jestem bardzo zadowolony
propozycje ode mnie: miejski pierdzik polo/lupo i punto, średnia fura focus II i accord VI, landara a6 c4 i galant VIII, dla odważnych (najlepiej po technikum na mechanika) bolones caro – tył napęd, ceny takie że nie szkoda kupić żeby poobijać i poupalać, części sobie wykręci na szrocie a jak mu się znudzi to jeszcze sprzeda za tyle samo jedyny taki zobacz.
Ja bym jeszcze dodał, aby zawsze umawiać się podczas dnia do obejrzenia samochodu, ponieważ jeśli będziemy oglądać go w nocy to może zdarzyć się sytuacja, że nie dopatrzymy jakiejś skazy na lakierze itp.
Młodzi ludzie szukają coupe
Ja na pierwsze se rzuciłem Alfa Romeo 159 2009 2.2JTS i niczego nie żałuję 😀Teraz doszedł golf 5 2007 1.4mpi pozdrawiam mam 19 lat 😛
Auto do 10 tysięcy to tylko i wyłącznie BMW E36 ewentualnie coś innego czyli BMW E46. Prawdziwy szanujący się Polak nie może wybrać niczego innego
opel corsa b the best 🙂
fajny jest opel corsa c do 5000zł jest już spoko opcja
Młodzi kierowcy w Polsce powinni płacić takie ubezpieczenia jak w UK nie stanowili by wtedy zagrożenia dla życia innych.
Właśnie stoję przed takim wyborem.
Szukam czegoś do wożenia Matki na zakupy, w co w razie potrzeby będzie można wsadzić trochę więcej jak mały plecak i pojechać nad jezioro. Taki niby miejski ale ze wskazaniem na bliską turystykę. (Lub przewiezienie paru gratów jak się tylnie siedzenia złoży.)
Jednocześnie nie za duży i taki średni w udogodnieniach. Tak, żebym nie zagubił się w czymś bardziej zaawansowanym technologicznie ale i poradził sobie z jakimś antycznym kaszalotem.
Warunek stylistyczny: To nie może być JAJO! Linia musi być złamana albo w jedną albo w drugą. Zastanawiam się nad pandą ale po pierwsze boję się tych małych lusterek a po drugie, w tej jednej w której siedziałem było bardzo nisko a pedały wysoko. Zupełnie na odwrót do tego co o niej mówią. Nie wiem czy to ona była inna czy Ja jestem inny.
Jakieś sugestie?
P.S.
Budżet to ok 5t. ale bez twardego górnego limitu.
Ciężko będzie. To poradnik na pierwsze auto? To polecam łysego z MCK.
W budżecie 10 tys. Za 100% może kupić mechanik, a nie kierowca który ma tyle samo lat co samochód. 10k minus tys. na OC, 200 zł na podatek, 180 na przerejestrowanie, 100 na badanie, minimum tys. na serwis startowy, bo każde nie wymaga wkładu to auto z salonu. To na zakup zostaje 7,5k, więc piękne 10 letnie Corsy odpadają. Następnie na 1. auto raczej wybiera się coś małego ze słabym silnikiem, bo oc drogie, bo szansa na kolicję wysoka, a tu propozycje kompaktów i segmentu średniego. Pierwsze auto to jest Seicento, Panda, Yaris, Punto, Corsa, Polo, Clio itp.
Żebym ja widział kiedyś pieniądze z komunii
Mojej babci kupiłem jarisa, nie narzeka.
Moim pierwszym autem jest nadal Suzuki grand Vitara z 2003 roku.