Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Toyota Corolla Cross – Qashqai według Toyoty (PL) – test i jazda próbna



Toyota Corolla Cross wypełnia lukę między modelami C-HR a RAV4. Mniejsza Toyota C-HR, nawet jeśli odłożymy na bok jej odważny wygląd, ma pewne ograniczenia, jeśli chodzi o funkcjonalność. Z kolei Toyota RAV4 może być niektórych osób zbyt duża i zbyt droga.

Ciekawie wychodzi też porównanie ze zwykłą Corollą. Toyota Corolla Cross długością plasuje się między hatchbackiem a kombi, rozstaw osi ma jak hatchback, jest od zwykłej Corolli o parę cm szersza i oczywiście wyższa. Do tego 16-centymetrowy prześwit – taki sam, jak w C-HR, ale Corolla Cross dostępna jest z napędem na wszystkie koła, który z C-HRa zniknął wraz z silnikiem 1.2.

Toyota Corolla Cross ma nie tylko opcjonalny napęd na wszystkie koła AWDi, ale też napęd hybrydowy 5. generacji, który jest o 14% lżejszy i ma o 14% większą moc niż w napędach 4. generacji.

🚦Kupujesz auto używane? Koniecznie sprawdź jego historię na https://bit.ly/MarekAutobaza 🚦

𝗔𝘂𝘁𝗼𝗯𝗮𝘇𝗮 to najdłużej działający w Polsce serwis oferujący 𝘀𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱𝘂. W przeciwieństwie do rządowej bazy danych tu wystarczy sam numer VIN. Sprawdzenie samochodu przed zakupem to wręcz obowiązek, warto zacząć od serwisu autobaza.pl zrobimy to online bez wychodzenia z domu, bądź nawet w drodze na oględziny upatrzonego pojazdu – za pomocą smartfona. 𝗦𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗩𝗜𝗡 dostarcza informacji nie tylko na temat wyposażenia pojazdu, przebiegu, czy archiwalnych zdjęć z poprzednich ogłoszeń podczas których auto było oferowane.

Autobaza weryfikuje również 𝗯𝗮𝘇𝘆 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱ó𝘄 𝗽𝗼𝘀𝘇𝘂𝗸𝗶𝘄𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 i to z 15 krajów. Jeśli interesuje Cię historia pojazdu, którego kupno rozważasz, sprawdź ją w serwisie AutoBaza. Możesz też zakupić raport z wyceną interesującego Cię samochodu. Dzięki danym z raportu poprawisz swoją pozycję negocjacyjną!

Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl

↔ Toyota Corolla Cross wymiary:
✔ długość: 4460 mm
✔ szerokość: 1825 mm
✔ wysokość: 1620 mm
✔ rozstaw osi: 2640 mm
✔ bagażnik: 390-1337 L

💲 Toyota Corolla Cross cena od: 144 700 pln

💲 Toyota Corolla Cross AWDi Premiere Edition cena wersji testowej: 193 600 pln

🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives

💥 Możesz mnie śledzić na:
https://www.wieruszewski.com
https://facebook.com/marekdrives
https://twitter.com/mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives

📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba

🚙 Obejrzyj też:
Citroen C5 Aircross https://youtu.be/0BXD2uJrz8U
KIA Niro https://youtu.be/x1Q7az8lORQ
Mazda CX-30 https://youtu.be/2iywwfiTGnA
Mitsubishi Eclipse Cross https://youtu.be/csHNIhA4IeA
Nissan Qashqai https://youtu.be/h_GpbVRZJ00
Opel Grandland X https://youtu.be/jR4umf08Vlk
Peugeot 3008 https://youtu.be/0bdYv5fj-2k
Renault Kadjar https://youtu.be/SXXQyY0hHtg
Skoda Karoq https://youtu.be/FJ_TB2Mi904
SsangYong Korando https://youtu.be/NS-nji2L8Rw
Suzuki SX4 S-Cross https://youtu.be/SxymC9d3lQk
Toyota C-HR https://youtu.be/MizUmVPK0SU
VW ID.5 GTX https://youtu.be/LhQKsftEswE

#MarekDrives #ToyotaCorollaCross #CorollaCross

📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Spis treści:
0:00 wprowadzenie
1:40 pozycjonowanie
3:00 bagażnik
6:00 kanapa
6:35 kokpit
8:45 pozycja za kierownicą
10:10 test AWDi
11:45 osiągi
12:15 wrażenia z jazdy
14:05 automatyczne parkowanie
15:40 ceny
16:40 podsumowanie

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

32 thoughts on “Toyota Corolla Cross – Qashqai według Toyoty (PL) – test i jazda próbna

  1. Jesli ktos ma niewyobrazalne bole po 15 minutach siedzenia, to musi ruszyc dupe i wziasc sie za siebie. Takie osoby sa tez czesto zmeczone siedzac nawet przed TV… Co do auta, moze i nie ma najwiekszego bagaznika czy najlepszego wyciszenia, ale ma za to sprawdzona hybryde, co jest o wiele wazniejsze niz 20 litrow wiekszy bagaznik. Bardzo ladne auto. Na dlugie trasy to sie Camry kupuje a nie crossovery.

  2. Nie rozumiem ludzi kupujących (i przepłacających) wynalazki pt. crosover. Chyba tylko dla pochwalenia się przed sąsiadem. Ni pies ni wydra. Chcesz pojemne auto bierz duże kombi albo vana, chcesz pobujać się poza asfaltem bierz x-traila albo chociażby świetnego acz niedocenianego jeepa renegade. Tym drugim sam jeżdżę i kocham ten samochodzik :))

  3. Ja właśnie jestem po jeździe próbnej i jestem strasznie zawiedziony. Bardzo oczekiwałem tego modelu oraz jazdy próbnej. Na prezentacji stacjonarnej, wszystko wydawało się ok, fotele, system audio, ilość miejsca, natomiast jazda próbna zweryfikowała rzeczywistość bardzo mocno. Materiały na desce takie same jak w Corolli zwykłej, miejsce na stopy z tyłu pod dostatkiem a siedzenie pasażera (przynajmniej według mojej żony) jest wygodne ale to by było na tyle z plusów. Fotel kierowcy jest nie do zaakceptowania. Po 30 minutach jazdy, miałem zdrętwiałe całe uda (siedzisko jest strasznie krótkie), ładowarka indukcyjna tylko do małych telefonów, silnik jak na 197KM jest kompletnie nie żwawy. Obecnie mam 140KM pod maską i zdecydowania lepiej się zbiera (wiadomo, że hybrydy do najszybszych nie należą ale mimo wszystko słabiutko). Co do głośności, to uważam że jest to mocno indywidualna kwestia, natomiast zmierzyłem głośność przy 140km/h. W moim obecnym aucie (Renault Megane kombi z 2021 r.) przy prędkości 140km/h głośność jest na poziomie około 70dB, natomiast w Corolli jest to 67,6dB, natomiast odczucia są zupełnie inne (Corolla wydaje się być znacznie głośniejsza). Jak zamawiając ten samochód w lipcu byłem na niego napalony, tak po jeździe próbnej zrezygnowałem. Ponoć jestem jedynym klientem, który miał takie odczucia po jeździe próbnej.

  4. Nigdy nie miałem Toyoty ale bez urazy czytając wasze komentarze … samochód w cenie 144tys ktory w „podstawie” ma 197 koni, dwu litrowy silnik bez turbo ,automat, nowoczesne zegary,klime dwustrefową , kamerę cofania , wielki tablet sterowany głosem, zaawansowane systemy bezpieczeństwa , felgi 17 wszystkie szyby el. , światła led ,spalanie 4,5 w mieście, 8s do setki i tak dalej ….
    To nie jest dobry wybór ?!?
    Jakie inne auto tego typu da wam tyle za te pieniądze ….( jak na dzisiejsze ceny )….
    Przecież nie musicie kupować wersji za prawie 200 tysi z dodatkowymi wodotryskami …

  5. 11:20 na prawdę ma prześwit 16cm? Z tą rurą po środku chyba z 4cm🤭, czy oni na prawdę nie potrafią tej rury wydechowej poprowadzić inaczej? W każdej toyocie wygląda to tak samo. Przyciski do ogrzewania foteli jak z autobusu marki ikarus. Ale szarpnęli się na cyfrowe zegary co myślałem że toyota do końca swoich dni będzie pakować analogii. Gonią konkurencję, gonią, są jakieś 2-4 lata z rozwiązaniami i wyposażeniem za resztą. Tak było na przykład z androidem i teraz z zegarami cyfrowymi.

  6. Nie ma chyba modelu toyoty która nie byłaby źle wyciszona. Toyota po prostu zwyczajnie o to nie dba i nie wycisza swoich aut, podobnie jak i praktycznie nie zabezpiecza ich antykorozyjnie. Brak wyciszenia jednak jest główną wadą tych samochodów. Jak już kilka razy auto było wymieniane na nowe i zawsze jazdy próbne odbywałem także toyotami, to zawsze odpadały właśnie przez brak kultury wyciszenia samochodu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!