Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
awaria termostatu objawia sie tylko i wylacznie brakiem otwarcia duzego obiegu , jak sie zepsuje trzeba go wyrzucic , prawda jest ze najlepiej zeby byl , no ale jak trzeba go wyciagnac , to trzeba zablokowac ssanie lub z wtryskiem wyciagnac wtyczke od podnoszenia obrotow [ trzeba to zrobic na zagrzanym silniku ] , natomiast zakladam zamienniki , i nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy termostatu , ani wiekszego zuzycia paliwa , no chyba ze w silnikach z automatycznym ssaniem i kierowca nie umie tego skasowac , oczywiscie mowimy tu o normalnej jezdzie w chlodne dni , przy upalach , moze byc tez niesprawny wentylator , ale to juz inny temat
No super … przydatne !!! Mam tylko pytanie – Mam Outlandera I 2.0 2003 r. benzynka, silnik mi się grzeje nie tak gwałtownie, tym bardziej gdy sprawdzałem w garażu odpalony silnik i się nie grzeje. Posprawdzane wszystko olej, płyn chłodzący, przewody i …. kurcze dalej to samo – jak tylko jadę to temperatura wzrasta. Co to jeszcze może być ?
Mega przydatna wiedza, przekazana w prosty sposób tak aby kazdy Kowalski pojął o co chodzi, dopiero dzisiaj natrafiłem na kanał, połykam odcinek po odcinku, szacunek, pozdo 🙂
Niby prosta sprawa, a mi się śruba przy odkręcaniu ukręciła i problem… Trzeba było dzwonić po znajomego żeby z palnikiem i małą żabą przyjechał i ratował. Trzeba zawsze wziąć pod uwagę, że mogą zajść pewne komplikacje.
Zima przyszła i 2 auta jakie posiadam mają uszkodzony termostat. W jednym nie wiem ile ma, ale w drugim ma 2 lata i ponad 100 zł kosztuje. Nie rozumiem jak to może się zepsuć, kiedy jest tak proste w budowie i działaniu.
Dzięki wielkie. Doceniam że tłumaczysz jak dokręcić śruby z wyczuciem bez klucza dynamometrycznego. Wielki szacunek. Marzy mi się by ktoś był w okolicach Katowic gdzie mógłbym oddać mojego Golfa 2 w zaufane ręce
odnośnie lubianego tekstu " samochody na F " w wielu odcinkach Słabo to wygląda jak się mówi "Peżot, Peżota, w Peżocie" – trudno rzec jakie ży:). Wypadałoby mówić więc Renot, Renota w Renocie
Niech będzie "Peugeot – PEŻO" tak jak Ranault – RENO
Siema łysy czy mógłbyś się wypowiedzieć o sportowych termostatach których temperatura otwarcia wynosi 70stopni czy montaż np. W bmw które jest regularnie upalane ma sens by silnik był bardziej bespieczny jeśli chodzi o przegrzanie
Ja się borykam z takim problem w A4 b5 1. 9 TDI bez klimy że nie grzeje wogole nagrzewnica, płyn jest w normie, zero ubytków. Temp. trzyma się w 90°C a do nagrzewnicy nie leci płyn. 😉 Macie jakieś do tego sugestie to może być prostą Przyczyną? 😉
A nie lepiej przed odkręceniem termostatu spuścić płyn? W wielu samochodach na chłodnicy jest specjalny korek, dzięki któremu praktycznie wszystko ładnie nam spłynie do podstawionego pojemnika i nie zaleje całego otoczenia.
Jeśli auto nie grzeje się odrazu tylko po jakimś czasie i ten drugi waż jest ciepły tez to jaka przyczyna? Pozdrawiam
Witam czy w audi wiskoza ma się cały czas kręcić
11:00 mam Subaru termostat stoi w pionie także cypelek obojętnie gdzie?
Można wyssać ze zbiorniczka przed wymianą termostatu trochę płynu chłodniczego to nie napaskudzi się dużo pod samochodem a i płyn będzie uratowany.
Moge prosc kontakt do pana
mam chewroleta orlando woz robi sie ciepu ale z nowiewu leci zimmne powietrze ???
awaria termostatu objawia sie tylko i wylacznie brakiem otwarcia duzego obiegu , jak sie zepsuje trzeba go wyrzucic , prawda jest ze najlepiej zeby byl , no ale jak trzeba go wyciagnac , to trzeba zablokowac ssanie lub z wtryskiem wyciagnac wtyczke od podnoszenia obrotow [ trzeba to zrobic na zagrzanym silniku ] , natomiast zakladam zamienniki , i nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy termostatu , ani wiekszego zuzycia paliwa , no chyba ze w silnikach z automatycznym ssaniem i kierowca nie umie tego skasowac , oczywiscie mowimy tu o normalnej jezdzie w chlodne dni , przy upalach , moze byc tez niesprawny wentylator , ale to juz inny temat
No super … przydatne !!! Mam tylko pytanie – Mam Outlandera I 2.0 2003 r. benzynka, silnik mi się grzeje nie tak gwałtownie, tym bardziej gdy sprawdzałem w garażu odpalony silnik i się nie grzeje. Posprawdzane wszystko olej, płyn chłodzący, przewody i …. kurcze dalej to samo – jak tylko jadę to temperatura wzrasta. Co to jeszcze może być ?
właśnie otrzymałem ten film od nauczycie w ramach lekcji pozdraiwam
Dziękuję, tak dobrej roboty dla SPOŁECZEŃSTWA nie robi nikt, ani RZĄD ani UE ani NIKT INNY. Podziwiam i szanuję!
Widać, że czytasz, z kartki bądź ekranu jakiegoś
Mam toyotke ładnie chłodzi itd ale nie grzeję w ogóle i nie działa jedna kontrolka nawiewu czy tam grzania na przednią szybę
Mega przydatna wiedza, przekazana w prosty sposób tak aby kazdy Kowalski pojął o co chodzi, dopiero dzisiaj natrafiłem na kanał, połykam odcinek po odcinku, szacunek, pozdo 🙂
A jak sie włoży tym cypelkiem na dół to co sie stanie?
Niby prosta sprawa, a mi się śruba przy odkręcaniu ukręciła i problem… Trzeba było dzwonić po znajomego żeby z palnikiem i małą żabą przyjechał i ratował. Trzeba zawsze wziąć pod uwagę, że mogą zajść pewne komplikacje.
Zima przyszła i 2 auta jakie posiadam mają uszkodzony termostat. W jednym nie wiem ile ma, ale w drugim ma 2 lata i ponad 100 zł kosztuje. Nie rozumiem jak to może się zepsuć, kiedy jest tak proste w budowie i działaniu.
Wiem jak ale lubię zobaczyć jak ktoś inny to robi i tak samo dzięki
Kto w 2020?
Oglądam od tamtego roku jestem zadowolony dużo rzeczy o których się nie pamięta lub nie wie jest ok.
Dzięki wielkie. Doceniam że tłumaczysz jak dokręcić śruby z wyczuciem bez klucza dynamometrycznego. Wielki szacunek. Marzy mi się by ktoś był w okolicach Katowic gdzie mógłbym oddać mojego Golfa 2 w zaufane ręce
Dzięki za odcinki 😊 dzięki Tobie (ja kobieta 😅 ) dłubie sobie sama przy samochodzie 😁 akurat zgodzę się przy peugeotach w uuujj ciężko się dostać 😉
odnośnie lubianego tekstu " samochody na F " w wielu odcinkach
Słabo to wygląda jak się mówi "Peżot, Peżota, w Peżocie" – trudno rzec jakie ży:).
Wypadałoby mówić więc Renot, Renota w Renocie
Niech będzie "Peugeot – PEŻO" tak jak Ranault – RENO
Jeśli można to proszę o kilku minutową wypowiedź na kanale
Siema łysy czy mógłbyś się wypowiedzieć o sportowych termostatach których temperatura otwarcia wynosi 70stopni czy montaż np. W bmw które jest regularnie upalane ma sens by silnik był bardziej bespieczny jeśli chodzi o przegrzanie
Dzięki Tobie dzisiaj odważyłem się na wymianę w Pandzie II. Samodzielną wymianę. I wszystko gra.
Ja się borykam z takim problem w A4 b5 1. 9 TDI bez klimy że nie grzeje wogole nagrzewnica, płyn jest w normie, zero ubytków. Temp. trzyma się w 90°C a do nagrzewnicy nie leci płyn. 😉 Macie jakieś do tego sugestie to może być prostą Przyczyną? 😉
A nie lepiej przed odkręceniem termostatu spuścić płyn? W wielu samochodach na chłodnicy jest specjalny korek, dzięki któremu praktycznie wszystko ładnie nam spłynie do podstawionego pojemnika i nie zaleje całego otoczenia.
O kurła. To w moim Passacie poszła uszczelka pod głowicą ?!!
Pacjent golf 4 1.9 130km powyżej 130 km na g zabiera płyn i się grzeje w ciul odkrwcam korek i przelewowy wylewa płyn jakiś pomysł?
Ok,wymieniam wtedy uszczelkę.
Ten"cypelek" nie zawsze występuje jeśli chodzi o szczegóły, ale jak zwykle super dobry filmik.
Dzięki za info. Pozdo😊
Bardzo pomocne przy ustalaniu diagnozy,dziękuje za poradę.
czyli nie trzeba zlewać cąłego płynu z chlodnicy podczas wymiany tylko ta ilosc która wycieknie z bloku i potem uzupelnic, tak?