Jak wymienić linki ręcznego oraz prawidłowo je wyregulować zasada będzie podobna dla wszystkich samochód bez elektrycznego ręcznego.
Jak wymienić tarcze i klocki tylne w grupie Vag, na te i inne pytania znajdziecie odpowiedz w dzisiejszym docinku 🙂
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
—————————————————————— https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
44 thoughts on “Wymiana i regulacja linki ręcznego oraz Wymiana tarcz i klocków tył. VW Audi Skoda”
Skoda z silnikiem vr6 2.8 24v, napęd na przód na pewno a czy tył to nie wiem 😛 moc 204KM, Odcinek z zmniejszaczem zużycia paliwa w zapalniczce.
W Mitsubishi Carismie tylne hamulce to dramat. Ręczny oblewam co roku na przeglądzie. Były wymieniane tarcze, klocki, tłoczki, uszczelki i nic nie pomogło. Trzeba jeździć na przegląd na zaciśniętym ręcznym, a potem po przeglądzie luzować. Jak miałem samochód na bębnach, to można było latać bokiem na ręcznym. Na tarczach koła nie chcą stawać nawet na żużlu.
Czy jeżeli tam jak pokazywałeś mechanizm od ręcznego,przez ta uszczelkę „słychać puszcza powietrze” to normalne ? Czy to może powodować ze po pompowaniu hamulca nożnym pedałem nie trochę trzyma koło ? Układ nie był odpowietrzony jeszcze
Prędkość 2.0 i da się oglądać. W sumie interesowało mnie tylko, gdzie jest ta linka od ręcznego przy tylnych klockach i oczywiście w żadnym filmiku związanym z wymianą klocków nic o tym nie ma. Tutaj ładnie widać jak to wygląda. Dziękuje za filmik i zostawiam łapkę w górę 😀
Witam mam opla astra G 2 wymieniłem tarcze klocki zaciski mają około roku może pół tora i mam nowe linki tylko te dwie od łączenia linka od dźwigni pojedyncza problem jest taki że zaciągać reczny aż na 8 ząbków A jest trzy co może być nie tak
No nie wiem, jak moźna tak sobie ubrudzić ręce i w dodatku na kolorowo. Tyle razy to robię i zawsze mam szaro – czarne. Niesamowite…..co ta telewizja potrafi…..
O regulacji ręcznego , to nie masz pojęcia i nie powinieneś robić tego materiału . Możesz szybko nadrobić tę zaległość , oglądając jak robią to np. Povagowani
Kurczę podciągnąłem reczny i grzeje sie 1 kolo podczas jazdy, A element do którego wchodzą końcówki linek przy regulacji po zaciągnięciu ręcznego jest pod ukosem… może ktoś coś doradzić?
Łysy pytanko masz odnośnie linek hamulcowych a konkretnie chodzi o naciągnięcie w środku auta nierównomiernie są naciągnięte jedna mocniej druga lżej i lewy tył nie trzyma ręczny co może być
Witam .Takie pytanko mam . Po wymianie prawego tylego zacisku w golfie 4 nie łapie mi ręczny hamulec w lewym jest , a prawy nie trzyma, jakiś pomysł dlaczego ?
Aż zadam pytanie bo mam problem z ręcznym, a mechanik sporo żąda xD Corsa C 2004r. 1.2 benzynka 75 KM. Z przodu tarcze, z tyłu bębny. Ręczny praktycznie nie łapie. Złapie dopiero przy bardzo silnym szarpnięciu wajchy… A to i tak nie zawsze. W czym może tkwić problem ?
Jak już kolega przede mną wspomniał, zapomniałeś powiedzieć o tym przyrządzie do wkręcania tłoczków, a to jest najważniejsze bo bez tego cała wymiana psu w d…. . Tekst dnia "Pod Tesco można na ręcznym szybciej jeździć bokami" hahahahaha
Skoda z silnikiem vr6 2.8 24v, napęd na przód na pewno a czy tył to nie wiem 😛
moc 204KM, Odcinek z zmniejszaczem zużycia paliwa w zapalniczce.
W Mitsubishi Carismie tylne hamulce to dramat. Ręczny oblewam co roku na przeglądzie. Były wymieniane tarcze, klocki, tłoczki, uszczelki i nic nie pomogło. Trzeba jeździć na przegląd na zaciśniętym ręcznym, a potem po przeglądzie luzować. Jak miałem samochód na bębnach, to można było latać bokiem na ręcznym. Na tarczach koła nie chcą stawać nawet na żużlu.
A w superb 1 jak wyregulowac reczny?
Czy jeżeli tam jak pokazywałeś mechanizm od ręcznego,przez ta uszczelkę „słychać puszcza powietrze” to normalne ? Czy to może powodować ze po pompowaniu hamulca nożnym pedałem nie trochę trzyma koło ? Układ nie był odpowietrzony jeszcze
Świetny film. Dużo mi pomógł tak jak wiele innych twoich filmów. Wielkie dzięki.
A czy było coś powiedziane o uszkodzeniu mechanizmu przez wciskanie tłoczków tak jak na przodzie, zamiast wciskaniu z obkrecaniem ?
Mobbing? Dobrze, że nie lizing 🤣😭😂
Heh… A jak wymienic sama gumę na koncu? Mam uszkodzone, w strzępach. Mozna takie kupić, ale przez ta kulkę nie przeciągniesz…
Dobra cwaniaki. A jak wkręcić tłoczek od zacisku bez urządzenia. Wkręcam kluczem od diaksa i w pewnym momencie staje.
Prędkość 2.0 i da się oglądać. W sumie interesowało mnie tylko, gdzie jest ta linka od ręcznego przy tylnych klockach i oczywiście w żadnym filmiku związanym z wymianą klocków nic o tym nie ma. Tutaj ładnie widać jak to wygląda. Dziękuje za filmik i zostawiam łapkę w górę 😀
Koniec
Witam mam opla astra G 2 wymieniłem tarcze klocki zaciski mają około roku może pół tora i mam nowe linki tylko te dwie od łączenia linka od dźwigni pojedyncza problem jest taki że zaciągać reczny aż na 8 ząbków A jest trzy co może być nie tak
A jak naciągnąć linke hamulca ręcznego w bmw e46 ?
Dobrze a jak jest tarczobęben?
tak genialnie tlumaczysz ze chyba odwolam wizyte u mechanika i zrobie to sama 😂 z linka od maski sobie poradzilam. Czy tu jest duzo ciezej? 🤣🤣🤣
A można regulować bez tych trzech ząbkòw luzu?ja mam tak ustawione że trzy zęby i kòłka w miejscu😝😝
Wez jakiegoś seata toledo Leona i opisz vcdsa
No nie wiem, jak moźna tak sobie ubrudzić ręce i w dodatku na kolorowo. Tyle razy to robię i zawsze mam szaro – czarne. Niesamowite…..co ta telewizja potrafi…..
.
Na tym zacisku ta śruba na 15 luźno się wyjmuje tak może być?
Super wszystko jasno wytłumaczone dobry program dzięki.
O regulacji ręcznego , to nie masz pojęcia i nie powinieneś robić
tego materiału . Możesz szybko nadrobić tę zaległość , oglądając jak robią to np.
Povagowani
Ja zawsze kupuje klocki/tarcze textara albo ate i nie mam problemow z hamulcami nigdy 😉 Mam zaufanie do tych marek 😉
witam
bardzo dobry kanał! Rzeczowo Pan tłumaczy. Oglądam !!! Mam taką samą skodę
A gdzie można koszulkę kupić?
Kurczę podciągnąłem reczny i grzeje sie 1 kolo podczas jazdy,
A element do którego wchodzą końcówki linek przy regulacji po zaciągnięciu ręcznego jest pod ukosem… może ktoś coś doradzić?
Łysy pytanko masz odnośnie linek hamulcowych a konkretnie chodzi o naciągnięcie w środku auta nierównomiernie są naciągnięte jedna mocniej druga lżej i lewy tył nie trzyma ręczny co może być
Witam serdecznie jedno pytanie Jaki rozmiar imbusa do jarzma tył
A jaka cena mniej wiecej wymiany tego wszystkiego?
Pozdrawiam passat b6 1.9 serwis poddał się drgania na kole kierownicy od 100 po wyżej 145 masakra
Witam .Takie pytanko mam . Po wymianie prawego tylego zacisku w golfie 4 nie łapie mi ręczny hamulec w lewym jest , a prawy nie trzyma, jakiś pomysł dlaczego ?
Ręczny powinno się naciągać przy zaciśnietym ręcznym czy spuszczonym?
Michu wez na warsztat Hyundaia coupe RD okulara
Bardzo pomocny filmik! Brakuje podpowiedzi – rozmiar klucza do odkręcania strzemion.
Gdzieś się zgubiły sprężyny wspomagające cofanie linki ręcznego.:)
Zamierzam wymieniać hamulce więc poradnik na pewno się przyda,pozdrawiam.
Aż zadam pytanie bo mam problem z ręcznym, a mechanik sporo żąda xD Corsa C 2004r. 1.2 benzynka 75 KM. Z przodu tarcze, z tyłu bębny. Ręczny praktycznie nie łapie. Złapie dopiero przy bardzo silnym szarpnięciu wajchy… A to i tak nie zawsze. W czym może tkwić problem ?
Naprawiasz czasem Saaby ? Pewnie nie, to ponoc wyzwanie 😉
Łysy urwałeś liñkę ręcznegò?
POLECAM OGLĄDNĄĆ
Jak już kolega przede mną wspomniał, zapomniałeś powiedzieć o tym przyrządzie do wkręcania tłoczków, a to jest najważniejsze bo bez tego cała wymiana psu w d…. . Tekst dnia "Pod Tesco można na ręcznym szybciej jeździć bokami" hahahahaha
widać dyfer z tyłu więc wiadomo ze 4 buty ma 😉 2:42
Teraz szykuje mi sie w passku B5FL wymiana tarcz i klocków z tyłu wiec filmik sie napewno przyda 🙂 Dzięki 🙂
Siema mam takie pytanie czy jak linkę od ręcznego za bardzo pociągnę to mi się szybciej klocki zużyją?
ona lata na cztery kopytka …. nie widziałeś dyfra??