Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

KILKA TYŚ ZŁ ZA REMONT GŁOWICY??? Zdzierstwo!!! Jak wygląda proces regeneracji głowic od podstaw!



Kolejny odcinek z cyklu jak to jest zrobione czyli regeneracja głowicy w samochodzie, dla niektórych jest to planowanie …

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

33 thoughts on “KILKA TYŚ ZŁ ZA REMONT GŁOWICY??? Zdzierstwo!!! Jak wygląda proces regeneracji głowic od podstaw!

  1. 3:40 "po wyjęciu z głowicy musi być popychacz twardy" ok, to czyżby Profesor Chris odwalił fuszerkę? W filmie "DMUCHAM, SŁUCHAM, DIAGNOZUJE I SZUKAM DZIURY[…]" na kanale Chrisa, w 6:36 w silniku Citroen 1.4 potraktował popychacze na imadle i mówił że "jest napełniony jakąś czarną mazią", że tak ciężko szły. XD

  2. łał, najlepsza na świecie 🙂 i zesrałem się w gacie i kultowa no miód na moje uszy i jeszcze poprawiają fabrykę no tyle tych procesów że ach, ale ile średnio te procesy kosztują ? tylko proszę o średnie podsumowanie, zupełnie jak w pytaniu, bez konkretnego modelu silnika, bo też mam coś do wyprocesowania i się zastanawiam czy warto. Pozdro!

  3. Głowica 2.0 mpi vw skasowali mnie 1073 zł 8 zaworów wydechowych I 5 ssacych zgietych do tego 5 prowadnic I uszelniacze cena normalna czy skasowali mnie za dużo głowica była u nich ( 3 miesiące) urlop etc

  4. Do tych co mają zagazowane auta. Pamietajcie o regulacji tych zaworow, bo inaczej remont pewny. Ja niestety nie wiedzialem, ze trzeba regulowac i 3 koła w plecy.

  5. Pytanko do zakładu: w jaki sposób usuwany jest (jeśli oczywiście powstał, a pewnie tak) grat po obróbce skrawaniem gniazd zaworów? Patrz 13:30. – nie jestem z konkurencji, pytam z ciekawości bo robię w obróbce skrawaniem 😀

  6. Akurat jestem po takim remoncie 🙂 Wszak jestem z innej części kraju, sama naprawa głowicy 5 stówek (4 cylindrowa 8 zaworowa jednostka 1.4 MPI ze stajni VW) – w sekcji wyszło wypalone gniazdo i uszkodzony jeden zawór. Do tego części + robocizna od mechanika. Tak też w moim przypadku aż tak źle nie było, bo tyle samo dałam za wymianę sprzęgła w francuzie

  7. Jest to niewątpliwie skomplikowany proces, jednak nie zawsze opłacalny. Mnie się zachciało robić remont z powodu uszczelki pod głowicą, bo oleju nie pali, bo ekologia i żałuję. 2 tygodnie nie miałem samochodu i koszt 3600zł. a kolega kupił silnik z praktycznie zerowym przebiegiem i zapłacił 4000zł. razem z wymianą i miał samochód po 2 dniach. Tak to wygląda w hybrydach Toyoty.

  8. Oczywiście większość z Was chce kupić auto w którym takiej naprawy nie będzie trzeba robić, ale nie zawsze się udaje. Już wiadomo dlaczego to tyle kosztuje w DOBRYCH warsztatach. Nie zadawajcie sobie pytania czy stać Was na to aby skorzystać z takiego warsztatu. Zadajcie sobie pytanie czy stać Was na to aby z niego nie skorzystać.

  9. Przede wszystkim. Ogromny wpływ na stan głowicy, są odpowiednie interwały wymiany oleju w tłumiku! Już jeden profesor wszystko objaśniał dokładnie.👍😄

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!