Kolejny odcinek z cyklu jak to jest zrobione czyli regeneracja głowicy w samochodzie, dla niektórych jest to planowanie …
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
700 zł haha,może było bardzo dawno temu, chociaż film jest z przed roku. Dziś dzwoniłem i usłyszałem cenę 1500-2000 zł !!!! A więc chyba raczej ZDZIERSTWO !!!!
Super, bardzo ciekawe. Wiem, że się czepiam, ale czasami by się przydało oświetlić to co się filmuje w zacienionym miejscu, dzięki temu byłoby coś widać 😛
3:40 "po wyjęciu z głowicy musi być popychacz twardy" ok, to czyżby Profesor Chris odwalił fuszerkę? W filmie "DMUCHAM, SŁUCHAM, DIAGNOZUJE I SZUKAM DZIURY[…]" na kanale Chrisa, w 6:36 w silniku Citroen 1.4 potraktował popychacze na imadle i mówił że "jest napełniony jakąś czarną mazią", że tak ciężko szły. XD
łał, najlepsza na świecie 🙂 i zesrałem się w gacie i kultowa no miód na moje uszy i jeszcze poprawiają fabrykę no tyle tych procesów że ach, ale ile średnio te procesy kosztują ? tylko proszę o średnie podsumowanie, zupełnie jak w pytaniu, bez konkretnego modelu silnika, bo też mam coś do wyprocesowania i się zastanawiam czy warto. Pozdro!
Głowica 2.0 mpi vw skasowali mnie 1073 zł 8 zaworów wydechowych I 5 ssacych zgietych do tego 5 prowadnic I uszelniacze cena normalna czy skasowali mnie za dużo głowica była u nich ( 3 miesiące) urlop etc
Do tych co mają zagazowane auta. Pamietajcie o regulacji tych zaworow, bo inaczej remont pewny. Ja niestety nie wiedzialem, ze trzeba regulowac i 3 koła w plecy.
Pytanko do zakładu: w jaki sposób usuwany jest (jeśli oczywiście powstał, a pewnie tak) grat po obróbce skrawaniem gniazd zaworów? Patrz 13:30. – nie jestem z konkurencji, pytam z ciekawości bo robię w obróbce skrawaniem 😀
Akurat jestem po takim remoncie 🙂 Wszak jestem z innej części kraju, sama naprawa głowicy 5 stówek (4 cylindrowa 8 zaworowa jednostka 1.4 MPI ze stajni VW) – w sekcji wyszło wypalone gniazdo i uszkodzony jeden zawór. Do tego części + robocizna od mechanika. Tak też w moim przypadku aż tak źle nie było, bo tyle samo dałam za wymianę sprzęgła w francuzie
Jest to niewątpliwie skomplikowany proces, jednak nie zawsze opłacalny. Mnie się zachciało robić remont z powodu uszczelki pod głowicą, bo oleju nie pali, bo ekologia i żałuję. 2 tygodnie nie miałem samochodu i koszt 3600zł. a kolega kupił silnik z praktycznie zerowym przebiegiem i zapłacił 4000zł. razem z wymianą i miał samochód po 2 dniach. Tak to wygląda w hybrydach Toyoty.
Oczywiście większość z Was chce kupić auto w którym takiej naprawy nie będzie trzeba robić, ale nie zawsze się udaje. Już wiadomo dlaczego to tyle kosztuje w DOBRYCH warsztatach. Nie zadawajcie sobie pytania czy stać Was na to aby skorzystać z takiego warsztatu. Zadajcie sobie pytanie czy stać Was na to aby z niego nie skorzystać.
Polecam płyn DETALJTVATT. Myje rewelacyjnie wszystkie detale i części
Bardzo ciekawy odcinek, więcej tego typu.
Szkoda że nie został poruszony ważny temat spawania i co do wytrzymałości takiej głowicy.
W walizce m 4K brakuje jednej nasadki o rozmiarze 18 😕
Chciałbym się spytać czy da się zregenerować głowicę jak są w niej głebokie ubytki od pękniętego zaworu ?
700 zł haha,może było bardzo dawno temu, chociaż film jest z przed roku. Dziś dzwoniłem i usłyszałem cenę 1500-2000 zł !!!!
A więc chyba raczej ZDZIERSTWO !!!!
Dobra firma właściciel fajny człowiek..warto do nich dać zrobic nawet tuning jak ma sie wizje na cos mocniejszego…
no taaaa…
Super, bardzo ciekawe. Wiem, że się czepiam, ale czasami by się przydało oświetlić to co się filmuje w zacienionym miejscu, dzięki temu byłoby coś widać 😛
PLANTUJE TO SIE TEREN
ja płaciłem za regeneracje głowic po 7 dyszek za sztukę
3:40 "po wyjęciu z głowicy musi być popychacz twardy" ok, to czyżby Profesor Chris odwalił fuszerkę? W filmie "DMUCHAM, SŁUCHAM, DIAGNOZUJE I SZUKAM DZIURY[…]" na kanale Chrisa, w 6:36 w silniku Citroen 1.4 potraktował popychacze na imadle i mówił że "jest napełniony jakąś czarną mazią", że tak ciężko szły. XD
łał, najlepsza na świecie 🙂 i zesrałem się w gacie i kultowa no miód na moje uszy i jeszcze poprawiają fabrykę no tyle tych procesów że ach, ale ile średnio te procesy kosztują ? tylko proszę o średnie podsumowanie, zupełnie jak w pytaniu, bez konkretnego modelu silnika, bo też mam coś do wyprocesowania i się zastanawiam czy warto. Pozdro!
Głowica 2.0 mpi vw skasowali mnie 1073 zł 8 zaworów wydechowych I 5 ssacych zgietych do tego 5 prowadnic I uszelniacze cena normalna czy skasowali mnie za dużo głowica była u nich ( 3 miesiące) urlop etc
Do tych co mają zagazowane auta. Pamietajcie o regulacji tych zaworow, bo inaczej remont pewny. Ja niestety nie wiedzialem, ze trzeba regulowac i 3 koła w plecy.
Jak tuningować silnik, to tylko w takiej firmie! Profeska już rzadko spotykana.
To tylko ja widzę dziwne stworki buski na 9:45min
eeeehhh, fuszerka
Pytanko do zakładu: w jaki sposób usuwany jest (jeśli oczywiście powstał, a pewnie tak) grat po obróbce skrawaniem gniazd zaworów? Patrz 13:30. – nie jestem z konkurencji, pytam z ciekawości bo robię w obróbce skrawaniem 😀
szanuje firmy ktore robia porzadna robote i biora uczciwe pieniadze.
ps. rzeczywiscie kołcz majk, ale Ty masz wiecej wlosow! 🙂
czyli to jest pakiet premium za 500 a pakiet mini ?XD
Ciekawy film w tych przerwach między reklamami
Akurat jestem po takim remoncie 🙂 Wszak jestem z innej części kraju, sama naprawa głowicy 5 stówek (4 cylindrowa 8 zaworowa jednostka 1.4 MPI ze stajni VW) – w sekcji wyszło wypalone gniazdo i uszkodzony jeden zawór. Do tego części + robocizna od mechanika. Tak też w moim przypadku aż tak źle nie było, bo tyle samo dałam za wymianę sprzęgła w francuzie
Wszystko super a na turbine czekam juz 1,5 tygodnia a caly proces mial trwac tydzien, auto ktore ma zarabiac stoi gdzie ten profesjonalizm ? 😮
dobrze jest
Jest to niewątpliwie skomplikowany proces, jednak nie zawsze opłacalny. Mnie się zachciało robić remont z powodu uszczelki pod głowicą, bo oleju nie pali, bo ekologia i żałuję. 2 tygodnie nie miałem samochodu i koszt 3600zł. a kolega kupił silnik z praktycznie zerowym przebiegiem i zapłacił 4000zł. razem z wymianą i miał samochód po 2 dniach. Tak to wygląda w hybrydach Toyoty.
Oczywiście większość z Was chce kupić auto w którym takiej naprawy nie będzie trzeba robić, ale nie zawsze się udaje. Już wiadomo dlaczego to tyle kosztuje w DOBRYCH warsztatach. Nie zadawajcie sobie pytania czy stać Was na to aby skorzystać z takiego warsztatu. Zadajcie sobie pytanie czy stać Was na to aby z niego nie skorzystać.
Tyś? Tyśęcy?
Szkoda ze nie było nic o wymianie prowadnic i gniazd zaworowych. Proponuje nagrać taki film.
.
Przede wszystkim. Ogromny wpływ na stan głowicy, są odpowiednie interwały wymiany oleju w tłumiku! Już jeden profesor wszystko objaśniał dokładnie.👍😄
https://www.youtube.com/watch?v=dp89suL_KUQ
Pan tak dorabia sobie?
Mega profesjonalnie