Kamil
Ul. Dworcowa 4
Skrytka Pocztowa 46
59-220 Legnica
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
47 thoughts on “Coś Rozładowuje Akumulator W Aucie ? – Jak Sprawdzić I Jak Namierzyć Sprawcę”
Wywala mi bezpiecznik od prawego i tylnego postojowego. Jak mam namierzyć miejsce gdzie mam zwarcie?
miernik wpiety szeregowo wskazuje 0,14 v bezpieczniki po kolei wyjmowane i wkładane nie dały rezultatu dalej 0 14-015 co robić by wykryć gdzie jest problem
Nie wygodniej amperomierz na akumulator – jeżeli jest upływ to wyciągać po kolei bezpieczniki aż upływ zniknie? Sondy pomiarowe w każde gniazdo to chyba utrapienie i możliwość pomyłki.
Nie polecam tej metody. Ktoś bez wprawy łatwo zrobi zwarcie itd. po za tym ta metoda jest trudna i łatwo źle dotknąć itd. Zdecydowanie bardziej polecam podłączyć amperomierz miedzy masę a kleme minus i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jeśli prąd spadnie to mamy namierzonego złodzieja 👍
Zamknięty pojazd zawsze musi być jak chcemy sprawdzić czy nam nie ucieka prąd, gdyż jak bedzie otwarty to bedzie wzbudzana przez gateway magistrale danych, np can
2:25 no nie do końca. Ważne jest by auto zamknąć na klucz jeśli ma centralkę. Zabroić. Ponieważ otwarte auto czuwa. Nie każde aczkolwiek większość wyposażonych w centralny zamek. Zamknąć i poczekać aż się uśpi. Tu jest uwaga : wyciągając bezpiecznik od centralnego zamka – pobór spadnie ponieważ auto przestanie czuwać. To nie jest rozwiązaniem problemu. Można sobie dorobić kabelek z żabką. Wtedy żabką łapiemy kleme, sonda drugiego kabelka dotykamy słupka i podnosimy kleme nad słupek – da nam to podłączenie szeregowe bez przerwania obwodu,czyli nic się nie pokasuje w aucie. Często w vagach czujnik zamknięcia maski jest w samym mechanizmie maski. Trzeba poprostu wcisnąć zamek np. śrubokrętem aby zasymulować zatrzaśnięcie się maski (nie zapomnimy później z kabiny pociągać dźwigni otwarcia zamka maski). Co prawda była mowa o zamknięciu auta na klucz. Ale pomiar powinien być jednostajny. Co to znacz? Albo tak jak pisałem, żabka i podnoszenie klemy nad słupek jednocześnie z sonda na słupku. Lub dwie sondy jedna na słupek druga na kleme ale przypięte czymś na stałe. Bo takie przykładanie i zabieranie otwiera i zamyka obwód. Auto się od nowa wzbudza za każdym razem. Dopuszcza się do 60mA czyli 0,06A.
Żeby sprawdzić czy nie świeci nam lampka w bagażniku po zamknięciu wystarczy złożyć siedzenie od środka i będzie widać, do sprawdzania bezpieczników można zrobić sobie prosty przyrząd- kable od miernika i bezpiecznik z przerwą w środku.
Passat B5 po zamknięciu auta 0.14 pobór a bezpieczniki nic mi nie pokazały spadku przy wyciąganiu . Pikło mi to że kiedyś żona przekręciła wkładkę w zamu i rozłaczyłem cały zamek i po 10 s usypia się moduł i pobór teraz 0.01 👍
Fajny odcinek i pomocny 😉A możesz dokładnie powiedzieć jaki musi być opór na stykach bezpiecznika który mam się wyświetla by znaczyło to że dana lampka lub urządzenie elektryczne przypisane do tego bezpiecznika rozładowuje nam akumulator?🤔
Witam, troszkę z innej beczki:) mimo że działają mi wycieraczki przód i tył to nie działa spryskiwacz. sprawdziłem bezpieczniki(ok), wymieniłem pompkę i nic. Jakieś sugestie? pozdrawiam ( peugeot 207 z 2010 r.)p.s. po uruchomieniu wycieraczek i próbie uruchomienia spryskiwaczy, nie słychać w ogóle pracy silniczka.
Dzisiaj na 15minut załączyłem klimę i radio w audi a4 b6 i nagle padł mi akumulator, przekręcając kluczyk w stacyjce drgały mi wskazówki na zegarach. Co może być przyczyną tego?
U mnie zegar i licznik kilometrów nie gasną po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a zawsze się wyłączało, jaka może byc przyczyna i czy akumulator się bedzie rozładowywał przez to czy nie.
Wywala mi bezpiecznik od prawego i tylnego postojowego. Jak mam namierzyć miejsce gdzie mam zwarcie?
miernik wpiety szeregowo wskazuje 0,14 v bezpieczniki po kolei wyjmowane i wkładane nie dały rezultatu dalej 0 14-015 co robić by wykryć gdzie jest problem
Mam pytanie bo radio dotykowe vordon 2 din mam i bierze mi akumulator jak jest wyłączone jak to naprawić można w Saabie 95
Nie wygodniej amperomierz na akumulator – jeżeli jest upływ to wyciągać po kolei bezpieczniki aż upływ zniknie? Sondy pomiarowe w każde gniazdo to chyba utrapienie i możliwość pomyłki.
Nie polecam tej metody. Ktoś bez wprawy łatwo zrobi zwarcie itd. po za tym ta metoda jest trudna i łatwo źle dotknąć itd. Zdecydowanie bardziej polecam podłączyć amperomierz miedzy masę a kleme minus i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jeśli prąd spadnie to mamy namierzonego złodzieja 👍
Zamknięty pojazd zawsze musi być jak chcemy sprawdzić czy nam nie ucieka prąd, gdyż jak bedzie otwarty to bedzie wzbudzana przez gateway magistrale danych, np can
2:25 no nie do końca. Ważne jest by auto zamknąć na klucz jeśli ma centralkę. Zabroić. Ponieważ otwarte auto czuwa. Nie każde aczkolwiek większość wyposażonych w centralny zamek.
Zamknąć i poczekać aż się uśpi.
Tu jest uwaga : wyciągając bezpiecznik od centralnego zamka – pobór spadnie ponieważ auto przestanie czuwać. To nie jest rozwiązaniem problemu.
Można sobie dorobić kabelek z żabką. Wtedy żabką łapiemy kleme, sonda drugiego kabelka dotykamy słupka i podnosimy kleme nad słupek – da nam to podłączenie szeregowe bez przerwania obwodu,czyli nic się nie pokasuje w aucie. Często w vagach czujnik zamknięcia maski jest w samym mechanizmie maski. Trzeba poprostu wcisnąć zamek np. śrubokrętem aby zasymulować zatrzaśnięcie się maski (nie zapomnimy później z kabiny pociągać dźwigni otwarcia zamka maski).
Co prawda była mowa o zamknięciu auta na klucz. Ale pomiar powinien być jednostajny. Co to znacz? Albo tak jak pisałem, żabka i podnoszenie klemy nad słupek jednocześnie z sonda na słupku. Lub dwie sondy jedna na słupek druga na kleme ale przypięte czymś na stałe. Bo takie przykładanie i zabieranie otwiera i zamyka obwód. Auto się od nowa wzbudza za każdym razem.
Dopuszcza się do 60mA czyli 0,06A.
Dobry film. Łapka w górę!
Żeby sprawdzić czy nie świeci nam lampka w bagażniku po zamknięciu wystarczy złożyć siedzenie od środka i będzie widać, do sprawdzania bezpieczników można zrobić sobie prosty przyrząd- kable od miernika i bezpiecznik z przerwą w środku.
Nie rozumie czemu nie zostawiles miernika przy akumulatorze i nie zaczoles wyciagac bezpiecznikow obserwujac pomiar miernika
Passat B5 po zamknięciu auta 0.14 pobór a bezpieczniki nic mi nie pokazały spadku przy wyciąganiu . Pikło mi to że kiedyś żona przekręciła wkładkę w zamu i rozłaczyłem cały zamek i po 10 s usypia się moduł i pobór teraz 0.01 👍
Na akumulatorze mam 0.33.to chyba coś wpieprza prąd
Sprawdzałem Twoim sposobem i mam wynik 0,363 a. Czyli coś nie tak?
Mam 0.40 to chyba nie za dobrze? Pada mi aku po dniu max 2.
Sulnik 2.2 diesel.
Nie ma krańcówki pod maską a prawie sobie plca o nią złamał 🤣
Dzięki super filmik i napewno pomocny w życiu
Fajny odcinek i pomocny 😉A możesz dokładnie powiedzieć jaki musi być opór na stykach bezpiecznika który mam się wyświetla by znaczyło to że dana lampka lub urządzenie elektryczne przypisane do tego bezpiecznika rozładowuje nam akumulator?🤔
Na początku jak mówisz i robisz te swoje minki to jak Ragnar Lotbrok z Wikingów.😊😉
Witam, coś kradnie mi prąd i nowy aku się rozwala.
Każdy bezpiecznik wyciągałem i miernikiem sprawdzalem.
Jest duży pobór z bezpiecznika 14 i 42 i maly z 38
14- oświetlenie wnętrza, centralne blokowanie dzwi – pobór 0,38
42- Radioodbiornik, a tu od 0,99 i spada, po dlugim czasie utrzymuje się na 0,20
38 – oświetlenie bagażnika, centralne blokowanie dzwi, blokowanie pokrywy wlewu paliwa jest 0,01 wacha się do 0,02
Mial ktoś takie akcje, gdzie szukać przyczyny kąkretnie?
Chłopie właśnie zrobiłem to wszystko i chyba znalazłem sprawcę ! Piona dzięki wielkie
Co z upływem niestałym. Tydzień zero poboru, potem kilka godzin taki, że akumulator na 8V rozładowuje. Gdzie szukać?
Aaaaaaaa?
A czy da się tak zmierzyć jak pobiera prąd rozrusznik ?
Ja mam taki problem ze mam cały czas napięcie w gnieździe zapalniczki i jak mam coś podłączone i zapomnę odłączyć to mi akumulator siada
Mam taki problem w audi a 8 97 rok 4.2 silnik.moze jakas rada gdzie jest problem ?
Ja nie mogę ogarnac mojego golfika 4 bo tez jest problem z uciekajacym prade i jest to bardzo irytujace
Pomocne! pozdrawiam
Na 15 filmików w końcu normalnie, prosto i ma temat 🙂 dziękuję.
"Wrzuciłem telefon i ustawiłem na nagrywanie". Nie obraź się, ale prościej zamknąć zamek od klapy i patrzeć oczkami. 😉
Witam, troszkę z innej beczki:) mimo że działają mi wycieraczki przód i tył to nie działa spryskiwacz. sprawdziłem bezpieczniki(ok), wymieniłem pompkę i nic. Jakieś sugestie? pozdrawiam ( peugeot 207 z 2010 r.)p.s. po uruchomieniu wycieraczek i próbie uruchomienia spryskiwaczy, nie słychać w ogóle pracy silniczka.
Witam. Czy to normalne że po odpaleniu zimnego silnika ładowanie jest ok 11v a po jakimś czasie dopiero wchodzi 14.5v? Na luzie bez obciążenia.
Dzięki obym doszedł gdzie ucieka prąd. Nissan Micra.
przeciez ten facet pieprzy glupoty i sie popisuje ,do diagnostyki aut z takimi problemami potrzebne sa specjalistyczne urzadzenia i wiedza,dobranoc
Dzisiaj na 15minut załączyłem klimę i radio w audi a4 b6 i nagle padł mi akumulator, przekręcając kluczyk w stacyjce drgały mi wskazówki na zegarach. Co może być przyczyną tego?
to co czego szukałem ja spodziewam się problemu z czujnikiem oleju( bo nie działa poprawnie) czy to może być przyczyną ?
czy przy sprawdzaniu bezpieczników kluczyk jest w stacyjce?
ja mam na aku 0,14A jak otworze drzwi kierowcy mam 0,02 A 🙂 co to moze być? Chocianów
Skoda Octavia 1 1.9tdi coś pobiera 0.45A. Radio odpięte. W zimę bez ładowania nie odpali auto. Muszę to sprawdzić.
co mierzy pan nim
jaki to jest multimetr i model ten czerwony
U mnie zegar i licznik kilometrów nie gasną po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a zawsze się wyłączało, jaka może byc przyczyna i czy akumulator się bedzie rozładowywał przez to czy nie.
Super, o taki konkretny i zrozumiały instruktaż mi chodziło! Pozdrawiam.
Japisz
A pisz?
Czy żeby to wszystko posprawdzać auto musi postać trochę?
Dzięki za materiał. W moim aucie padł akumulator a upływ wynosi 0.47A czyli 5.64W. Jak tylko pogoda pozwoli będę szukał "pod bezpiecznikami"
Żle https://youtu.be/TvukxapHu98