Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Coś Rozładowuje Akumulator W Aucie ? – Jak Sprawdzić I Jak Namierzyć Sprawcę



— Kreatywny Vlog—————- https://www.youtube.com/c/KreatywnyVlog
— Jeśli Chcesz Wesprzeć Kanał — https://patronite.pl/Kreator

— FORUM ———————— http://www.Kreator.click
— SKLEP Z KOSZULKAMI ———- https://kreator.teetres.com/
— FaceBook ———————-https://www.facebook.com/Kreatorek
— Grupa Wsparcia Kreatowisko — https://www.facebook.com/groups/kreatowisko
— Grupa Wsparcia Ogniwa & BMS — https://www.facebook.com/groups/Lajonki/
— Grupa Foto – Wideo ———– https://www.facebook.com/groups/Foto.Kreatorki/
— Instagram ——————– https://www.instagram.com/kreator_youtube/

Jak coś nie wejdzie na maila to wejdzie tutaj 🙂

Kamil
Ul. Dworcowa 4
Skrytka Pocztowa 46
59-220 Legnica

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

47 thoughts on “Coś Rozładowuje Akumulator W Aucie ? – Jak Sprawdzić I Jak Namierzyć Sprawcę

  1. Nie wygodniej amperomierz na akumulator – jeżeli jest upływ to wyciągać po kolei bezpieczniki aż upływ zniknie? Sondy pomiarowe w każde gniazdo to chyba utrapienie i możliwość pomyłki.

  2. Nie polecam tej metody. Ktoś bez wprawy łatwo zrobi zwarcie itd. po za tym ta metoda jest trudna i łatwo źle dotknąć itd. Zdecydowanie bardziej polecam podłączyć amperomierz miedzy masę a kleme minus i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jeśli prąd spadnie to mamy namierzonego złodzieja 👍

  3. Zamknięty pojazd zawsze musi być jak chcemy sprawdzić czy nam nie ucieka prąd, gdyż jak bedzie otwarty to bedzie wzbudzana przez gateway magistrale danych, np can

  4. 2:25 no nie do końca. Ważne jest by auto zamknąć na klucz jeśli ma centralkę. Zabroić. Ponieważ otwarte auto czuwa. Nie każde aczkolwiek większość wyposażonych w centralny zamek.
    Zamknąć i poczekać aż się uśpi.
    Tu jest uwaga : wyciągając bezpiecznik od centralnego zamka – pobór spadnie ponieważ auto przestanie czuwać. To nie jest rozwiązaniem problemu.
    Można sobie dorobić kabelek z żabką. Wtedy żabką łapiemy kleme, sonda drugiego kabelka dotykamy słupka i podnosimy kleme nad słupek – da nam to podłączenie szeregowe bez przerwania obwodu,czyli nic się nie pokasuje w aucie. Często w vagach czujnik zamknięcia maski jest w samym mechanizmie maski. Trzeba poprostu wcisnąć zamek np. śrubokrętem aby zasymulować zatrzaśnięcie się maski (nie zapomnimy później z kabiny pociągać dźwigni otwarcia zamka maski).
    Co prawda była mowa o zamknięciu auta na klucz. Ale pomiar powinien być jednostajny. Co to znacz? Albo tak jak pisałem, żabka i podnoszenie klemy nad słupek jednocześnie z sonda na słupku. Lub dwie sondy jedna na słupek druga na kleme ale przypięte czymś na stałe. Bo takie przykładanie i zabieranie otwiera i zamyka obwód. Auto się od nowa wzbudza za każdym razem.
    Dopuszcza się do 60mA czyli 0,06A.

  5. Żeby sprawdzić czy nie świeci nam lampka w bagażniku po zamknięciu wystarczy złożyć siedzenie od środka i będzie widać, do sprawdzania bezpieczników można zrobić sobie prosty przyrząd- kable od miernika i bezpiecznik z przerwą w środku.

  6. Witam, coś kradnie mi prąd i nowy aku się rozwala.
    Każdy bezpiecznik wyciągałem i miernikiem sprawdzalem.

    Jest duży pobór z bezpiecznika 14 i 42 i maly z 38

    14- oświetlenie wnętrza, centralne blokowanie dzwi – pobór 0,38

    42- Radioodbiornik, a tu od 0,99 i spada, po dlugim czasie utrzymuje się na 0,20

    38 – oświetlenie bagażnika, centralne blokowanie dzwi, blokowanie pokrywy wlewu paliwa jest 0,01 wacha się do 0,02

    Mial ktoś takie akcje, gdzie szukać przyczyny kąkretnie?

  7. Witam, troszkę z innej beczki:) mimo że działają mi wycieraczki przód i tył to nie działa spryskiwacz. sprawdziłem bezpieczniki(ok), wymieniłem pompkę i nic. Jakieś sugestie? pozdrawiam ( peugeot 207 z 2010 r.)p.s. po uruchomieniu wycieraczek i próbie uruchomienia spryskiwaczy, nie słychać w ogóle pracy silniczka.

  8. Dzisiaj na 15minut załączyłem klimę i radio w audi a4 b6 i nagle padł mi akumulator, przekręcając kluczyk w stacyjce drgały mi wskazówki na zegarach. Co może być przyczyną tego?

  9. U mnie zegar i licznik kilometrów nie gasną po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a zawsze się wyłączało, jaka może byc przyczyna i czy akumulator się bedzie rozładowywał przez to czy nie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!