[Poradnik] Zapraszam do mojej mini recenzji systemów bezpieczeństwa jakie posiada Toyota Auris 2017.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
7 thoughts on “Toyota to faktycznie bezpieczne auto? (Auris HB)”
Dodam jeszcze co następuje 😉
– dla niecierpliwych – moim zdaniem TAK! Toyota posiada bardzo ciekawe i zaawansowane systemy bezpieczeństwa a więc jest przez to autem bezpiecznym,
– sygnał zmiany pasa nie działa = nie uruchamia się (co jest bardzo logiczne) gdy używamy kierunkowskazów (nie jak jacyś biedni kierowcy samochodów z "trzema literami" ;P którzy, jakże często mają "niesprawne kierunki"…: P)
Z moich skromnych testów w odniesieniu do poprzedniej astry k w toyocie ( opel rocznik 2015, auris 2016) : System rozpoznawiania znaków działa lepiej tj. szybciej wyłapuje znaki (chociaz dziala tylko na ograniczenia predkosci i nie rozpoznaje np terenu zabudowanego czy autostrady) Lane asist: w porownaniu do astry która potrafi odbijac kierownice i trzymac w pasie – tu jest lipa bo tylko piszczy. Brake asist- w toyocie zauwazyłem ze jest mniej inwazyjny – w astrze potrafił "pipczeć" nawet jak jakiś samochód stał na poboczu ew chodniku i połowa wystawała na droge. Tu i tu jest automatyczne hamowanie ( w toyocie po tym czerwonym komunikacie "brake!" w wypadku braku reakcji aczkolwiek działa miedzy tylko miedzy 40-80km/h i nie wyhamowuje do 0 tylko redukuje predkosc o około 30km/h Natomiast co mnie zaskoczyło to asystent świateł który chyba tez jest w pakiecie safety sense i calkiem sprawnie sam przełacza swiatła z "dlugich" na "krótkie" Ogólnie systemy w toyocie sa bardziej prymitywne- ale przynajmniej sie nie psują 🙂
Co do asystenta , działa po przekroczeniu 50 km i można dostroić siłę łącznie z samo skręceniem kierownicy na właściwy tor. Co do czytania znaków mój chr rozpoznaje zarówno nakaz jak i zdjęcie nakazu. Inna sprawa by znak został dobrze odczytany musi wisieć na przepisowej wysokości opisanej w przepisach ruch drogowego w Unii Europejskiej i na taką wysokość czyta skaner. Miałem 2 razy sytuację samoistnego hamownia, nie wiem czy bym sam dal radę, najpierw był sygnał, potem animacja HAMUJ, HAMUJ!! Przy braku reakcji z mojej strony zatrzymał się. Uwielbiam system gdy tyłem wyjeżdżam zastawiony z lewej i prawej strony tyłem na drogę. Nie ruszając się z miejsca jestem informowany ze coj jedzie , idzie z lewej lub prawej fantastyczne. Aktywny tempomat to też bajka. Ikona na lusterku że coś jedzie i s,ybki komunikat gdy jedzie z daleka wariat np na 50 ma 100. Ja uważam że toyota ma super rozwiązania i są bardzo po.ocne w życiu codziennym.
Ja zauważyłem, że system rozpoznawania znaków z ograniczeniem prędkości po minięciu znaku wyświetla go dalej mimo, że minęliśmy już skrzyżowanie, które np. odwołuje znak. System rozpoznaje jednak znak "koniec ograniczenia prędkości" i wtedy gaśnie na wyświetlaczu. Co pokazanych systemów to potwierdzam w tym modelu.
Jeżeli chodzi ten czerwony komunikat działa nie ważne z jaką prędkością się jedzie spoko , asystent pasa trochę lipa testowałem na autostradzie z tempomatem po drugim razie się wyłącza i auto jedzie dalej powinno zwolnić , jeżeli ktoś za słabnie w czasie jazdy auto ciśnie dalej . Że szlabanem spoko nie sprawdzałem . Ale i tak działa wiele rzeczy .
Dodam jeszcze co następuje 😉
– dla niecierpliwych – moim zdaniem TAK! Toyota posiada bardzo ciekawe i zaawansowane systemy bezpieczeństwa a więc jest przez to autem bezpiecznym,
– sygnał zmiany pasa nie działa = nie uruchamia się (co jest bardzo logiczne) gdy używamy kierunkowskazów (nie jak jacyś biedni kierowcy samochodów z "trzema literami" ;P którzy, jakże często mają "niesprawne kierunki"…: P)
Z moich skromnych testów w odniesieniu do poprzedniej astry k w toyocie ( opel rocznik 2015, auris 2016) :
System rozpoznawiania znaków działa lepiej tj. szybciej wyłapuje znaki (chociaz dziala tylko na ograniczenia predkosci i nie rozpoznaje np terenu zabudowanego czy autostrady)
Lane asist: w porownaniu do astry która potrafi odbijac kierownice i trzymac w pasie – tu jest lipa bo tylko piszczy.
Brake asist- w toyocie zauwazyłem ze jest mniej inwazyjny – w astrze potrafił "pipczeć" nawet jak jakiś samochód stał na poboczu ew chodniku i połowa wystawała na droge. Tu i tu jest automatyczne hamowanie ( w toyocie po tym czerwonym komunikacie "brake!" w wypadku braku reakcji aczkolwiek działa miedzy tylko miedzy 40-80km/h i nie wyhamowuje do 0 tylko redukuje predkosc o około 30km/h
Natomiast co mnie zaskoczyło to asystent świateł który chyba tez jest w pakiecie safety sense i calkiem sprawnie sam przełacza swiatła z "dlugich" na "krótkie"
Ogólnie systemy w toyocie sa bardziej prymitywne- ale przynajmniej sie nie psują 🙂
super filmik dzieki
Zabytkowy system, dzisiaj jest wersja 2.5+
Co do asystenta , działa po przekroczeniu 50 km i można dostroić siłę łącznie z samo skręceniem kierownicy na właściwy tor. Co do czytania znaków mój chr rozpoznaje zarówno nakaz jak i zdjęcie nakazu. Inna sprawa by znak został dobrze odczytany musi wisieć na przepisowej wysokości opisanej w przepisach ruch drogowego w Unii Europejskiej i na taką wysokość czyta skaner. Miałem 2 razy sytuację samoistnego hamownia, nie wiem czy bym sam dal radę, najpierw był sygnał, potem animacja HAMUJ, HAMUJ!! Przy braku reakcji z mojej strony zatrzymał się. Uwielbiam system gdy tyłem wyjeżdżam zastawiony z lewej i prawej strony tyłem na drogę. Nie ruszając się z miejsca jestem informowany ze coj jedzie , idzie z lewej lub prawej fantastyczne. Aktywny tempomat to też bajka. Ikona na lusterku że coś jedzie i s,ybki komunikat gdy jedzie z daleka wariat np na 50 ma 100. Ja uważam że toyota ma super rozwiązania i są bardzo po.ocne w życiu codziennym.
Ja zauważyłem, że system rozpoznawania znaków z ograniczeniem prędkości po minięciu znaku wyświetla go dalej mimo, że minęliśmy już skrzyżowanie, które np. odwołuje znak. System rozpoznaje jednak znak "koniec ograniczenia prędkości" i wtedy gaśnie na wyświetlaczu. Co pokazanych systemów to potwierdzam w tym modelu.
Jeżeli chodzi ten czerwony komunikat działa nie ważne z jaką prędkością się jedzie spoko , asystent pasa trochę lipa testowałem na autostradzie z tempomatem po drugim razie się wyłącza i auto jedzie dalej powinno zwolnić , jeżeli ktoś za słabnie w czasie jazdy auto ciśnie dalej . Że szlabanem spoko nie sprawdzałem . Ale i tak działa wiele rzeczy .