Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Toyota to faktycznie bezpieczne auto? (Auris HB)



[Poradnik] Zapraszam do mojej mini recenzji systemów bezpieczeństwa jakie posiada Toyota Auris 2017.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

7 thoughts on “Toyota to faktycznie bezpieczne auto? (Auris HB)

  1. Dodam jeszcze co następuje 😉

    – dla niecierpliwych – moim zdaniem TAK! Toyota posiada bardzo ciekawe i zaawansowane systemy bezpieczeństwa a więc jest przez to autem bezpiecznym,

    – sygnał zmiany pasa nie działa = nie uruchamia się (co jest bardzo logiczne) gdy używamy kierunkowskazów (nie jak jacyś biedni kierowcy samochodów z "trzema literami" ;P którzy, jakże często mają "niesprawne kierunki"…: P)

  2. Z moich skromnych testów w odniesieniu do poprzedniej astry k w toyocie ( opel rocznik 2015, auris 2016) :
    System rozpoznawiania znaków działa lepiej tj. szybciej wyłapuje znaki (chociaz dziala tylko na ograniczenia predkosci i nie rozpoznaje np terenu zabudowanego czy autostrady)
    Lane asist: w porownaniu do astry która potrafi odbijac kierownice i trzymac w pasie – tu jest lipa bo tylko piszczy.
    Brake asist- w toyocie zauwazyłem ze jest mniej inwazyjny – w astrze potrafił "pipczeć" nawet jak jakiś samochód stał na poboczu ew chodniku i połowa wystawała na droge. Tu i tu jest automatyczne hamowanie ( w toyocie po tym czerwonym komunikacie "brake!" w wypadku braku reakcji aczkolwiek działa miedzy tylko miedzy 40-80km/h i nie wyhamowuje do 0 tylko redukuje predkosc o około 30km/h
    Natomiast co mnie zaskoczyło to asystent świateł który chyba tez jest w pakiecie safety sense i calkiem sprawnie sam przełacza swiatła z "dlugich" na "krótkie"
    Ogólnie systemy w toyocie sa bardziej prymitywne- ale przynajmniej sie nie psują 🙂

  3. Co do asystenta , działa po przekroczeniu 50 km i można dostroić siłę łącznie z samo skręceniem kierownicy na właściwy tor. Co do czytania znaków mój chr rozpoznaje zarówno nakaz jak i zdjęcie nakazu. Inna sprawa by znak został dobrze odczytany musi wisieć na przepisowej wysokości opisanej w przepisach ruch drogowego w Unii Europejskiej i na taką wysokość czyta skaner. Miałem 2 razy sytuację samoistnego hamownia, nie wiem czy bym sam dal radę, najpierw był sygnał, potem animacja HAMUJ, HAMUJ!! Przy braku reakcji z mojej strony zatrzymał się. Uwielbiam system gdy tyłem wyjeżdżam zastawiony z lewej i prawej strony tyłem na drogę. Nie ruszając się z miejsca jestem informowany ze coj jedzie , idzie z lewej lub prawej fantastyczne. Aktywny tempomat to też bajka. Ikona na lusterku że coś jedzie i s,ybki komunikat gdy jedzie z daleka wariat np na 50 ma 100. Ja uważam że toyota ma super rozwiązania i są bardzo po.ocne w życiu codziennym.

  4. Ja zauważyłem, że system rozpoznawania znaków z ograniczeniem prędkości po minięciu znaku wyświetla go dalej mimo, że minęliśmy już skrzyżowanie, które np. odwołuje znak. System rozpoznaje jednak znak "koniec ograniczenia prędkości" i wtedy gaśnie na wyświetlaczu. Co pokazanych systemów to potwierdzam w tym modelu.

  5. Jeżeli chodzi ten czerwony komunikat działa nie ważne z jaką prędkością się jedzie spoko , asystent pasa trochę lipa testowałem na autostradzie z tempomatem po drugim razie się wyłącza i auto jedzie dalej powinno zwolnić , jeżeli ktoś za słabnie w czasie jazdy auto ciśnie dalej . Że szlabanem spoko nie sprawdzałem . Ale i tak działa wiele rzeczy .

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!