To może być silnik, który ocali samochody sportowe w przyszłości! Cała Japonia łączy siły bo rozwijać silnik spalający wodór, który jest ekologiczny, świetnie brzmi i… już działa! Zapraszam na analizę tematu.
This video is fair use under copyright law because it is transformative in nature, uses no more of the original than necessary and has no negative effect on the market for the original work.
––––––––––––––––––––––––––––––
All music under Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0
––––––––––––––––––––––––––––––
Lista wykorzystanych materiałów. Warto subskrybować i oglądać ich filmy!
The list of videos used in this film. Be sure to watch them and subscribe!
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Tankowanie co 50 km, prędkość 100 km/godz, a z calego wyścigu ok. 70. Trzy godz na samo tankowanie ,plus 5 godz.na obsługę techn. REWELACJA. Trabantem uzyskiwłem lepsze wyniki
Wszystko super gdyby nie mały problem – wodór jest cholernie niebezpieczny , to chyba najbardziej wybuchowy gaz i trochę to niepokoi w kwestii bezpieczeństwa – i już odpowiadam tym którzy napiszą że lpg też jest wybuchowe – nie aż tak żeby wybuchnąć od iskry wywołanej statyką… Ta technologia była by spoko gdyby te silniki potrafiły na bieżąco przerabiać wodę na tlen i wodór .
Ta w sporcie.. Z tego co mówisz potrzebujesz dużo większego silnika dla tej samej mocy = większe spalanie = większy zbiornik, a do wodoru i tak potrzeba już dużego zbiornika… Nie widzę zbytnio sensu w tym
Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał zrezygnować z pojazdu spalinowego. Nie podoba mi się cała ta elektryfikacja. Jest to całkowicie niepraktyczne ogranicza tankowanie, przemieszczanie się a przede wszystkim w kraju leży infrastruktura elektryczna
To że w sporcie musi być silnik spalinowy itp. to taka ułomność umysłu. Dostana ludzie mp3 wysokiej jakości + zajebiste głośniki i nie odróżnią dźwięku silnika spalinowego od dźwięku z głośników :). Są i zalety zamiast dźwięku silnika można puścić fragment z basowej gitary(albo inne próbki dźwięku) jakoś ładnie zmiksowany i dostosowany do obrotów silnika itp.(opatentuje to :))
Jak patrze i widzę jak skomplikowany jest silnik spalający wodór to myślę że że względu na prostotę i 90% sprawności elektryki będą górą. Ja jeżdżę EV i nie wyobrażam sobie powrotu do spalinowego który jest głośny.
Chociaz Niemcy z uporem maniaka trwaja przy swoim wodorze .Byloby duza nieostrozniscia lekcewazyc ich w tym temacie co tez stanowczo odradzam. Powod? Wyglada na to ze Niemcy jak zwykle wyszli z czyms co rewolucjionizuje swiat paliwowy a ich konsekwencja w pracach nad wodorem od lat 60 minionego stulecia zaczyna miec sens .Mam tu na mysli wynalazek dr. Markusa Vogt i jego wynalazek "Powerpaste" . Powerpaste napedzal juz pociag w dolnej saksonii 4 lata temu. Pasta ta jest w kasetach ktore wymienia sie w smiesznie prosty sposob. Gestosc energetyczna tego paliwa jest szokujaca! 10 razy wieksza niz baterii elektrycznych przakroczyla osiagi benzyny.!!!!!To momentalnie otwarlo droge do prac nad produkcja wszystkich silnikow o emisji zero, nawet w samolotach.Tutaj znika usmiech z twarzy wszystkim entuzjastom elektrykow a Elon Musk bedzie mial coraz wieksze problemy ze snem. Mowilem zeby nie lekcewazyc Niemcow. Fabryka pasty produkuje rocznie 4 tony pasty w Braunschweig. Bezos i Gates juz zdazyli zainwestowac w to przedsiewziecie co tez o czyms swiadczy.
Walka o to aby zachować charakterystykę czegoś co ma fatalną charakterystykę (silnik spalinowy). Nawet w sporcie znacznie lepiej jest przetwarzać energie wodoru na energię elektryczną ze względu na charakterystykę elektryków. Ale zużywanie ogromnej ilości energii dwa razy, najpierw aby zrobić wodór a później go spalać to ślepa uliczka. Już nie wspominając o dyfuzji wodoru przez wszystko, magazynowaniu itd. TOYOTA późno zdała sobie z tego sprawę i idzie pełną parą w elektryki. 😉 Nikt nie będzie trzymał się mało optymalnych rozwiązań aby kierować się zabobonami. Nikomu się nie uda utrzymanie silników spalinowych bo nie mają sensu. Problemy z rozwojem technologii mogą tylko to spowolnić. Mam V8 i wcale nie przeszkadzało by mi mieć elektryka o podobnej mocy jeżeli pod pedał gazu podpięty byłby falownik a nie elektroniczne kagańce. Mimo to jazda nowoczesnymi elektrykami dawała mi sporo zabawy.
Ja sam osobiście jakieś 10 lat zainstalowałem cele do produkcji wodoru w transicie. Dawało to oszczędność 30% – 40% na ropie. Wystarczyło pilnować ilości wody w zbiorniczku. Silnik pracował ciszej…. Super kanał. Pozdrawiam
A tak na temat eco. Taki tankowiec czy kontenerowiec to ile CO2 emituje na godzinę?
Co to za choroba,
zaczyna sie od kaszlu
a konczy na komunizmie ?! 🙁
I to jest rozwiązanie na kończące się złoża ropy naftowej, nie elektryki.
7:55 zasadniczy problem tych silników został pominięty, bo zmieniono temat. szkoda. film ciekawy ale konkret został zabity.
Tankowanie co 50 km, prędkość 100 km/godz, a z calego wyścigu ok. 70. Trzy godz na samo tankowanie ,plus 5 godz.na obsługę techn. REWELACJA. Trabantem uzyskiwłem lepsze wyniki
Ja też kibicuje japoni oni pokażą, że można to zrobić 😁
https://youtu.be/4ZYSC4tiews
Wszystko super gdyby nie mały problem – wodór jest cholernie niebezpieczny , to chyba najbardziej wybuchowy gaz i trochę to niepokoi w kwestii bezpieczeństwa – i już odpowiadam tym którzy napiszą że lpg też jest wybuchowe – nie aż tak żeby wybuchnąć od iskry wywołanej statyką…
Ta technologia była by spoko gdyby te silniki potrafiły na bieżąco przerabiać wodę na tlen i wodór .
Ta w sporcie..
Z tego co mówisz potrzebujesz dużo większego silnika dla tej samej mocy = większe spalanie = większy zbiornik, a do wodoru i tak potrzeba już dużego zbiornika…
Nie widzę zbytnio sensu w tym
Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał zrezygnować z pojazdu spalinowego. Nie podoba mi się cała ta elektryfikacja. Jest to całkowicie niepraktyczne ogranicza tankowanie, przemieszczanie się a przede wszystkim w kraju leży infrastruktura elektryczna
Obyś się nie mylił kolego mi pasuje wodór, wszystko aby nie bateryjki w podłodze 😉
To że w sporcie musi być silnik spalinowy itp. to taka ułomność umysłu. Dostana ludzie mp3 wysokiej jakości + zajebiste głośniki i nie odróżnią dźwięku silnika spalinowego od dźwięku z głośników :). Są i zalety zamiast dźwięku silnika można puścić fragment z basowej gitary(albo inne próbki dźwięku) jakoś ładnie zmiksowany i dostosowany do obrotów silnika itp.(opatentuje to :))
Jeśli mowa o czysto sportowych autach i wodorze, to może lepszym pomysłem byłby silnik turbowałowy.
Jestem ciekaw czy taki silnik jak HEMI szło by przerobić i jak by to działało.
Jak patrze i widzę jak skomplikowany jest silnik spalający wodór to myślę że że względu na prostotę i 90% sprawności elektryki będą górą. Ja jeżdżę EV i nie wyobrażam sobie powrotu do spalinowego który jest głośny.
Para jest również czynnikiem cieplarnianym
Niech tworzą i niech wyprą tesle i innych elektrycznych trucicieli do diabła niech żyją spalinówki 💪
W Brazylii już od 1993 roku dopuszczony jest etanol i rzeczywiście jest tańszy, ale spalanie jest wyższe:)
Chociaz Niemcy z uporem maniaka trwaja przy swoim wodorze .Byloby duza nieostrozniscia lekcewazyc ich w tym temacie co tez stanowczo odradzam. Powod? Wyglada na to ze Niemcy jak zwykle wyszli z czyms co rewolucjionizuje swiat paliwowy a ich konsekwencja w pracach nad wodorem od lat 60 minionego stulecia zaczyna miec sens .Mam tu na mysli wynalazek dr. Markusa Vogt i jego wynalazek "Powerpaste" . Powerpaste napedzal juz pociag w dolnej saksonii 4 lata temu. Pasta ta jest w kasetach ktore wymienia sie w smiesznie prosty sposob. Gestosc energetyczna tego paliwa jest szokujaca! 10 razy wieksza niz baterii elektrycznych przakroczyla osiagi benzyny.!!!!!To momentalnie otwarlo droge do prac nad produkcja wszystkich silnikow o emisji zero, nawet w samolotach.Tutaj znika usmiech z twarzy wszystkim entuzjastom elektrykow a Elon Musk bedzie mial coraz wieksze problemy ze snem. Mowilem zeby nie lekcewazyc Niemcow. Fabryka pasty produkuje rocznie 4 tony pasty w Braunschweig. Bezos i Gates juz zdazyli zainwestowac w to przedsiewziecie co tez o czyms swiadczy.
Walka o to aby zachować charakterystykę czegoś co ma fatalną charakterystykę (silnik spalinowy).
Nawet w sporcie znacznie lepiej jest przetwarzać energie wodoru na energię elektryczną ze względu na charakterystykę elektryków.
Ale zużywanie ogromnej ilości energii dwa razy, najpierw aby zrobić wodór a później go spalać to ślepa uliczka.
Już nie wspominając o dyfuzji wodoru przez wszystko, magazynowaniu itd.
TOYOTA późno zdała sobie z tego sprawę i idzie pełną parą w elektryki. 😉
Nikt nie będzie trzymał się mało optymalnych rozwiązań aby kierować się zabobonami.
Nikomu się nie uda utrzymanie silników spalinowych bo nie mają sensu.
Problemy z rozwojem technologii mogą tylko to spowolnić.
Mam V8 i wcale nie przeszkadzało by mi mieć elektryka o podobnej mocy jeżeli pod pedał gazu podpięty byłby falownik a nie elektroniczne kagańce.
Mimo to jazda nowoczesnymi elektrykami dawała mi sporo zabawy.
Ja sam osobiście jakieś 10 lat zainstalowałem cele do produkcji wodoru w transicie. Dawało to oszczędność 30% – 40% na ropie. Wystarczyło pilnować ilości wody w zbiorniczku. Silnik pracował ciszej…. Super kanał. Pozdrawiam