SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Odwieczny dylemat kupującego samochód używany: czy bać się dużych przebiegów? Czy lepiej jest gdy auto stoi pod kocem, czy też gdy łagodnie toczy się po autostradzie? Jakie mity i zmyślone historie wiążą się z kupowaniem samochodów używanych? Który pojazd szybciej zardzewieje? Jak fachowo sprawdzić stan auta nie wychodząc z domu? O tym wszystkim w odcinku z cyklu Pogadanki. Miłego odbioru! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
31 thoughts on “300 000 km na szafie… bać się, czy nie?”
oczywiscie ze nalezy sie bac duzego przebiegu! I nie m tu znaczenia czy wymieniasz w tym aucie olej co 5000km czy 30000km. Auto po przekroczeniu 200000km staje sie jezdzaca skarbonka. Kazdy jeden producent stosuje tzw. planowane postarzanie produktu. Co to zanczy? A no to ze dana czesc powinna sie zepsuc po danym przebiegu a najlepiej po koncu gwarancji. Kiedys mialem Audi A3 8P 1.6 TDI od nowosci i serwisowalem go do przebiegu 360000km w Audi. Serwisant nie mogl wyjsc z niedowierzania ze ja mam jeszcze oryginalny silnik! Powiedzial ze takie rzeczy sie prawie nie zdarzaja. bo VW planuje silnik na max. 240000km. Obecnie przy eiisji EURO6 jest to juz pewnie 100000km. Pozdrowienia z niemiec.
Podobnie jak wschód zaszczepił nam komuszą mentalność. Tak samo handlarze wiozący zachodnie auta, zaszczepili ludziom do łbów wiele motoryzacyjnych bzdur. Gdy na przeglądach zaczęto prowadzić rejestrację przebiegów od razu auta z przebiegiem poniżej 200 tysi, nagle sobie znikły. Szkoda, że handlarze (cebulaki) dalej na tym jednak zarabiają, nikt ich nie pociągnął do odpowiedzialności. Nikt też nie walczy z tą patologią gdzie np. jakiś Czereśniak parkuje swoje auta na sprzedaż na parkingach osiedlowych i szrot blokuje ludziom miejsce. Zaraz ktoś zapyta "a z czego ma żyć taki handlarz" – to czym się zajmował zanim zaczął kraść. Bo IMO to są oszuści i złodzieje bo skoro ktoś zakupił trupa i wydał za to pieniądze, no to został oszukany i okradziony.
Miałem przez 13 lat Passata B5FL 1,9tdi AWX 130KM 2001 rok. Przebieg przy sprzedaży 325000km. Do dzisiaj żałuję… Mogłem nim jeździć jeszcze drugie tyle. A tak kupiłem "nijaką" nową Corolle 1.6 benzyna. Skrzynia biegów to tragedia! Między 4 a 5 biegiem 10km do zmiany. A trójka ciągnie od 30 do 130km/h. Bez sensu! Silnik wkręca się na obroty OK ale chcąc jechać dynamicznie, to z trójki po osiągnięciu 5000-6000obr./min wrzucam od razu bieg numer 6. Więc po co te dwa biegi 4 i 5? Za rok zmienię "to" na coś bardziej sensownego.
Jeśli mówimy o polskiej motoryzacji to Ty Adasiu jesteś ikona tak ikoną polskiej motoryzacji. Krótko na temat i bez wciskania sciemy ze Toyoty są najlepsze.. Nie sprzedaj tanio skóry. Pozdrawiam
Ile będzie kosztować wymiana z dobrej jakości olejem w silniku co 5 000 lub 10 000 przejechanych kilometrów po 300 000 kilometrach albo 5 000 przejechanych kilometrów co roku przez 10 lat? Ile będzie kosztować konserwacja podwozia co kilka lat przez 10 lat?
To całe Autotesto to serio jest warte, czy materiał sponsorowany? Czy Autotesto jest w czymś lepsze od konkurencji której jest od groma na rynku? Która z takich firm jest najlepsza?
Wszystko się zgadza z tymi przebiegami, bardzo mądrze przedstawione. Pytanie tylko czy dzisiejsze gówniane wysilone, uturbione np 1.2 gdzie przedstawiciel tym zrobił 300tys. Olej miał w d… , Rozgrzewanie i normalna jazdę…. To chyba tyczy się tylko starych dobrych jednostek 😀 właściwie wspomniałeś o autach za np 10 tys, to tak. Ale jeżeli chodzi o nowe to… Wielki znak zapytania.
Tata ma mercedesa w211 2.7 diesel z przebiegiem 470kkm i nie widać tego po nim samochód posiada 11lat a jak sie zapytałem ludzi na ile wygląda to mówili około 200kkm. 🤣
3 dni temu kupiłem golfa mk6 2.0 z 310 tys. na budziku.Serwisowany na czas z nowym dwumasem,rozrządem.Smiga przepięknie! Jestem megaa zadowolony.Takze myślę że nie marka a kto jak dba,tak ma 😉 kobieta troszkę zła bo dbam na równi z nią 🤣🤣 pzdr dla wielbicieli motoryzacji ✌
W Fiacie 1.3 multijet 350 tyś km to zero różnicy. Na przeglądzie pytali który to silnik… Pierwszy oryginalny. A bierze olej? Ani grama bo Millersa leję co 9-10 tyś wchodzi 2.5 litra. Hamulce tył fabryczne. Strzegło na 187 tyś i teraz na 345 tyś. Raz amortyzatory i raz wahacze oraz od 119 tyś dwa razy klocki. Usterki… Padł moduł blue&me.
Wydałem kilka tys na mechaników a i tak polecili gruzy. Za 10 20 i 30 tyś kupisz gruza. No chyba że auto kosztowało nowe 50 tyś to może pojeździsz. A nie te Lexusy za kilkanaście tysięcy. Uwierzcie mi że stare toyoty są tak samo zawodne jak inne auta
witaj.ja autem robię rocznie około 40tys.We wnętrzu ślady na kierownicy a na zewnątrz zderzak i maska poobijane od kamieni.Technicznie brak zastrzeżeń.po gwarancji naprawy bieżące typu oleje,klocki wykonuje sam.Wbrew pozorów w serwisie mercedesa filtry,termostat i jakaś uszczelka nie są drogie.
OCZYWIŚCIE że odradzam auta jak mają 300tys i więcej ? z prostej przyczyny . Co z tego że większość z nich pewnie wytrzyma jeszcze drugie tyle . Ale w aucie które ma 300tys to trzeba się liczyć z tym że każda zużyta część może w każdej chwili się zepsuć . I jak będziemy mieli pecha to auto będzie się psuło co miesiąc i pójdziecie z torbami . Wiec lepiej szukać mniejszych udokumentowanych przebiegów .
Jakie 300? Jeżdżę audi które ma 480 tysi, i tylko handlarz może wiedzieć ile może mieć naprawdę. Silnik susza, pali od strzału, blacha zdrowa, klimatronik działa. Ja powiem tak, że na co dzień nie chcę innego auta. OBY MÓJ 26 LATEK SŁUŻYŁ MI JAK NAJDŁUŻEJ. POZDRAWIAM.
Mam Bmw e36 318i cabrio 270000 km z Holandii . Nadwozie bajka . Jedyna rdza to malutkie ognisko przy klapie bagażnika . Gościu na przeglądzie jak go zobaczył od spodu to mu kopara opadła . Dawno nie widział takiego ładnego podwozia w tym modelu . A wszystko dlatego jak Pan Adam mówił , w Holandii nie sypią solą . Pozdrawiam 🖐
ja prawie 4 lata VW Polo mam kupiłem przy przebiegu 188tyś. aktualnie prawie 252tyś. i służy 🙂 co 10 tyś wymieniam olej i filtry a dużo w nim nie zrobiłem bo pancerna jednostka 1.9 TDI 😀
oczywiscie ze nalezy sie bac duzego przebiegu! I nie m tu znaczenia czy wymieniasz w tym aucie olej co 5000km czy 30000km. Auto po przekroczeniu 200000km staje sie jezdzaca skarbonka. Kazdy jeden producent stosuje tzw. planowane postarzanie produktu. Co to zanczy? A no to ze dana czesc powinna sie zepsuc po danym przebiegu a najlepiej po koncu gwarancji. Kiedys mialem Audi A3 8P 1.6 TDI od nowosci i serwisowalem go do przebiegu 360000km w Audi. Serwisant nie mogl wyjsc z niedowierzania ze ja mam jeszcze oryginalny silnik! Powiedzial ze takie rzeczy sie prawie nie zdarzaja. bo VW planuje silnik na max. 240000km. Obecnie przy eiisji EURO6 jest to juz pewnie 100000km. Pozdrowienia z niemiec.
Wal sie opieral o uszczelniacz …. ?
Sraty, pierdaty . Samochód za 10 tysia , a za taką usługę 5 tysia . Hahahahaha . Dobra reklama . Panu już podziękujemy.
Podobnie jak wschód zaszczepił nam komuszą mentalność. Tak samo handlarze wiozący zachodnie auta, zaszczepili ludziom do łbów wiele motoryzacyjnych bzdur. Gdy na przeglądach zaczęto prowadzić rejestrację przebiegów od razu auta z przebiegiem poniżej 200 tysi, nagle sobie znikły. Szkoda, że handlarze (cebulaki) dalej na tym jednak zarabiają, nikt ich nie pociągnął do odpowiedzialności. Nikt też nie walczy z tą patologią gdzie np. jakiś Czereśniak parkuje swoje auta na sprzedaż na parkingach osiedlowych i szrot blokuje ludziom miejsce. Zaraz ktoś zapyta "a z czego ma żyć taki handlarz" – to czym się zajmował zanim zaczął kraść. Bo IMO to są oszuści i złodzieje bo skoro ktoś zakupił trupa i wydał za to pieniądze, no to został oszukany i okradziony.
Pan sprzedawca często mówi że auto dostał w rozliczeniu 🤣
Mąż dla syna sprowadził 3 litrowe BMW 5 z Holandii z przebiegiem 370 tyś.
Pakiet startowy wyszedł +-5 tyś. Jeździ już 1,5 roku bez żadnych problemów.
Mam s40 2.0D – za chwilę będzie 200 000… ale mil. Ciągnie jak pociąg 😀
Miałem przez 13 lat Passata B5FL 1,9tdi AWX 130KM 2001 rok. Przebieg przy sprzedaży 325000km. Do dzisiaj żałuję… Mogłem nim jeździć jeszcze drugie tyle. A tak kupiłem "nijaką" nową Corolle 1.6 benzyna. Skrzynia biegów to tragedia! Między 4 a 5 biegiem 10km do zmiany. A trójka ciągnie od 30 do 130km/h. Bez sensu! Silnik wkręca się na obroty OK ale chcąc jechać dynamicznie, to z trójki po osiągnięciu 5000-6000obr./min wrzucam od razu bieg numer 6. Więc po co te dwa biegi 4 i 5? Za rok zmienię "to" na coś bardziej sensownego.
Jeśli mówimy o polskiej motoryzacji to Ty Adasiu jesteś ikona tak ikoną polskiej motoryzacji. Krótko na temat i bez wciskania sciemy ze Toyoty są najlepsze.. Nie sprzedaj tanio skóry. Pozdrawiam
Jaki dobry samochód można kupić za 10 000 zł? Dobry rower można kupić za 10 000 zł.
Ile będzie kosztować wymiana z dobrej jakości olejem w silniku co 5 000 lub 10 000 przejechanych kilometrów po 300 000 kilometrach albo 5 000 przejechanych kilometrów co roku przez 10 lat?
Ile będzie kosztować konserwacja podwozia co kilka lat przez 10 lat?
Czy fotel kierowcy jest wygodny w używanym samochodzie z przebiegiem 300 000 i 400 000 kilometrów? Czy fotel kierowcy jest wygnieciony?
Bać się to remont silnika ,skrzyni biegów, sprzęgła itp.
To całe Autotesto to serio jest warte, czy materiał sponsorowany? Czy Autotesto jest w czymś lepsze od konkurencji której jest od groma na rynku? Która z takich firm jest najlepsza?
Warto jest kupić golf 4 1.9 TDI kombi z przebiegiem 480 tysięcy ?
Stan oceniam za dobry
gorzej jak to 300 to skręcone 500…
Wszystko się zgadza z tymi przebiegami, bardzo mądrze przedstawione. Pytanie tylko czy dzisiejsze gówniane wysilone, uturbione np 1.2 gdzie przedstawiciel tym zrobił 300tys. Olej miał w d… , Rozgrzewanie i normalna jazdę…. To chyba tyczy się tylko starych dobrych jednostek 😀 właściwie wspomniałeś o autach za np 10 tys, to tak. Ale jeżeli chodzi o nowe to… Wielki znak zapytania.
Tata ma mercedesa w211 2.7 diesel z przebiegiem 470kkm i nie widać tego po nim samochód posiada 11lat a jak sie zapytałem ludzi na ile wygląda to mówili około 200kkm. 🤣
A CO O WYMIANIE OEJU CO 3 TYSIACE MIL?
3 dni temu kupiłem golfa mk6 2.0 z 310 tys. na budziku.Serwisowany na czas z nowym dwumasem,rozrządem.Smiga przepięknie! Jestem megaa zadowolony.Takze myślę że nie marka a kto jak dba,tak ma 😉 kobieta troszkę zła bo dbam na równi z nią 🤣🤣 pzdr dla wielbicieli motoryzacji ✌
W Fiacie 1.3 multijet 350 tyś km to zero różnicy. Na przeglądzie pytali który to silnik… Pierwszy oryginalny. A bierze olej? Ani grama bo Millersa leję co 9-10 tyś wchodzi 2.5 litra. Hamulce tył fabryczne. Strzegło na 187 tyś i teraz na 345 tyś. Raz amortyzatory i raz wahacze oraz od 119 tyś dwa razy klocki. Usterki… Padł moduł blue&me.
Wydałem kilka tys na mechaników a i tak polecili gruzy. Za 10 20 i 30 tyś kupisz gruza. No chyba że auto kosztowało nowe 50 tyś to może pojeździsz. A nie te Lexusy za kilkanaście tysięcy. Uwierzcie mi że stare toyoty są tak samo zawodne jak inne auta
witaj.ja autem robię rocznie około 40tys.We wnętrzu ślady na kierownicy a na zewnątrz zderzak i maska poobijane od kamieni.Technicznie brak zastrzeżeń.po gwarancji naprawy bieżące typu oleje,klocki wykonuje sam.Wbrew pozorów w serwisie mercedesa filtry,termostat i jakaś uszczelka nie są drogie.
C h u j by was strzelil za te reklamy
OCZYWIŚCIE że odradzam auta jak mają 300tys i więcej ? z prostej przyczyny . Co z tego że większość z nich pewnie wytrzyma jeszcze drugie tyle . Ale w aucie które ma 300tys to trzeba się liczyć z tym że każda zużyta część może w każdej chwili się zepsuć . I jak będziemy mieli pecha to auto będzie się psuło co miesiąc i pójdziecie z torbami . Wiec lepiej szukać mniejszych udokumentowanych przebiegów .
Jakie 300? Jeżdżę audi które ma 480 tysi, i tylko handlarz może wiedzieć ile może mieć naprawdę. Silnik susza, pali od strzału, blacha zdrowa, klimatronik działa. Ja powiem tak, że na co dzień nie chcę innego auta. OBY MÓJ 26 LATEK SŁUŻYŁ MI JAK NAJDŁUŻEJ. POZDRAWIAM.
Kornacki, z ciebie moto znawca jak z koziej dupy trąba🤣,
Pan Handlarz to taki Psikutas bez s XD
Kupilem audi a6c5 avant 1.9tdi 130km z przebiegiem 430000000 i sie nie obawiam
Mam Bmw e36 318i cabrio 270000 km
z Holandii . Nadwozie bajka . Jedyna rdza to malutkie ognisko przy klapie bagażnika . Gościu na przeglądzie jak go zobaczył od spodu to mu kopara opadła . Dawno nie widział takiego ładnego podwozia w tym modelu . A wszystko dlatego jak Pan Adam mówił , w Holandii nie sypią solą .
Pozdrawiam 🖐
ja prawie 4 lata VW Polo mam kupiłem przy przebiegu 188tyś. aktualnie prawie 252tyś. i służy 🙂 co 10 tyś wymieniam olej i filtry a dużo w nim nie zrobiłem bo pancerna jednostka 1.9 TDI 😀