Co to jest blok silnika ? Jak działa układ korbowo-tłokowy? Co to jest panewka i dlaczego się zużywa ? Na te pytania oraz kilka …
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
40 thoughts on “Budowa silnika ,Co to są Panewki, jak działa układ korbowo tłokowy, Cz.1”
I tak właśnie było u mnie aż się wyć chce a wszystko przez to, że od srajtka z dłubaniem miałem styczność więc dbam co przyspieszyło proces, prawidłowe interwały wymiany oleju (5w40 z wyższych półek, żadne long life co 9/10 tyś) zaczęło wypłukiwać syf i nagar po wcześniejszym właścicielu który jest dzbanem skończonym a jestem trzecim właścicielem i zaczęło się przegrzewanie aż pojawił się stukot w silniku (m43tub19) popychacze nowe, podkreślam nie oszczędzam na takich częściach i dalej stukot więc flash telefonu w filtr oleju i co? Brokat w oleju Wyciągnąłem silnik na parkingu pod blokiem rozebrałem (płakałem przysłowiowo stąd też określenie dzban bo cały silnik na silikonie) sworznie tłoków wytłuczone panewki przegrzane aż wżery i miedziane się zrobiły, panewki główne wyglądają ok ale ogólnie niesnaski z tym motorem miałem i tu pytanie czy jest sens remontować wynalazek BMW czy ogarnąć ze zbędna budą 2.2 170km, ponoć skrzyni zmieniać nie trzeba tak słyszałem ale ile w tym prawdy bo nie zależy mi na mocy byle żwawo jeździł, nie mówiąc o tym że ratuje gruza 98 e46 przed żyletą z myślą że z synem kiedyś będę dłubać i mu go przekaże mówię kiedyś bo narazie to złapie grzechotkę i po karoseri 😃
Powiem Ci, że ucze sie mechaniki i według mnie masz bardzo dużą wiedzę i chcialbym kiedys taka posiasc, bo interesuje sie mechanika i motoryzacją a podstawowe rzeczy wiem, to jak obejrzalem twoj film to większość nie miałem pojecia o co chodzi
czy jeśli w instukcji auta mam przewidziane że olejem na pierwszej pozycji jest 0W20, a na drugiej pozycji też może być 5W30 to powinienem się bać że 0w20 nie wystarczająco będzie zabezpieczął panewki? tak mi niektórzy trują głowę,.. z drugiej strony sam producent na pierwszej pozycji zaleca ten olej rzadszy (Mazda 3 2014r)
18:57 był temat przerabiany w BMW 530d E61. Jakby ktoś kiedyś coś takiego miał to płukać układ kilka razy a najlepiej kupić nowy zbiorniczek wyrównawczy z wężykami, naprawdę ciężko się potem pozbyć całego oleju z układu.
Bardzo fajny odcinek, bardzo dobrze tłumaczysz. Każdy przyszły a nawet obecny kierowca powinien obejrzeć te odcinki, żeby znać budowę i zasadę działania silnika.
Czyli z grubsza mówiąc, wał korbowy uderza w normalnym przypadku w linie poziomu oleju w misce olejowej? Tego chciałem się dowiedzieć w tym filmie, ponieważ na różnych zdieciach jest to różnie przedstawione. Czy tak?
Witam. Dziękuję za pomoc i genialne wytłumaczenie tematu.. od kilku dni oglądam Twoje filmy. Pełen profesjonalizm. Gratuluje talentu. Ps. Ile czasu wkladasz w post produkcję video? Jakiego używasz mikrofonu? Czym składasz surówkę w całość? Skąd na to wszystko masz czas?
Jestem totalnym laikiem i w z zasadzie wcale nie lubię mechaniki ani tematu samochodów, ale po zdaniu prawka ze względów praktycznych zacząłem oglądać najpierw filmiki o autach na pierwszą furę a teraz tą serię i bardzo mi się podoba! Nie rozumiem wszystkich określeń, ale z kontekstu i ilustracji łatwo da się wszystko wywnioskować. Świetne! Mam tylko nadzieję, że amelinium było dla żartu huehuehue 😛
dziekuje:))
Ile ten człowiek mnie nauczył to jest niemożliwe!
I tak właśnie było u mnie aż się wyć chce a wszystko przez to, że od srajtka z dłubaniem miałem styczność więc dbam co przyspieszyło proces, prawidłowe interwały wymiany oleju (5w40 z wyższych półek, żadne long life co 9/10 tyś) zaczęło wypłukiwać syf i nagar po wcześniejszym właścicielu który jest dzbanem skończonym a jestem trzecim właścicielem i zaczęło się przegrzewanie aż pojawił się stukot w silniku (m43tub19) popychacze nowe, podkreślam nie oszczędzam na takich częściach i dalej stukot więc flash telefonu w filtr oleju i co? Brokat w oleju
Wyciągnąłem silnik na parkingu pod blokiem rozebrałem (płakałem przysłowiowo stąd też określenie dzban bo cały silnik na silikonie) sworznie tłoków wytłuczone panewki przegrzane aż wżery i miedziane się zrobiły, panewki główne wyglądają ok ale ogólnie niesnaski z tym motorem miałem i tu pytanie czy jest sens remontować wynalazek BMW czy ogarnąć ze zbędna budą 2.2 170km, ponoć skrzyni zmieniać nie trzeba tak słyszałem ale ile w tym prawdy bo nie zależy mi na mocy byle żwawo jeździł, nie mówiąc o tym że ratuje gruza 98 e46 przed żyletą z myślą że z synem kiedyś będę dłubać i mu go przekaże mówię kiedyś bo narazie to złapie grzechotkę i po karoseri 😃
Najgorzej kiedy panewki wpadają w wibracje zbieżne, może to wyrządzić sporo szkód i zadko się o tym mówi.
Pozdrawia dziewczyna, która nie będzie "miała chłopa" więc sama do uczy
Łysy Ty to jednak mądry człowiek jesteś… pozdrawiam
Amelinium! 😀
Super wytłumaczone! Dzięki spec
Gitara !!!
Dzięki za ten odcinek, dużo mi dał i lecę dalej z tematem. Pozdrawiam 🙂
Powiem Ci, że ucze sie mechaniki i według mnie masz bardzo dużą wiedzę i chcialbym kiedys taka posiasc, bo interesuje sie mechanika i motoryzacją a podstawowe rzeczy wiem, to jak obejrzalem twoj film to większość nie miałem pojecia o co chodzi
No a czego się spodziewaliście to jest polska to na jakim silniku łysy miał to pokazywać
Elegancko
co z silnikiem chlodzonym powietrezem a nie ciecza ten pierwszy szybciej sie przegrzeje
21:17 – Myślałem że masz taki wypasiony mikrofon i do niego mówisz 😀
Z jakiego samochodu ten silnik ?
Bardzo dobry film!
Kozak film 👍
Wytlumaczone najlepiej jak sie da Chlop jest najlepszy!
czy jeśli w instukcji auta mam przewidziane że olejem na pierwszej pozycji jest 0W20, a na drugiej pozycji też może być 5W30 to powinienem się bać że 0w20 nie wystarczająco będzie zabezpieczął panewki? tak mi niektórzy trują głowę,.. z drugiej strony sam producent na pierwszej pozycji zaleca ten olej rzadszy (Mazda 3 2014r)
W PN jadę do mechanika, powiem mu, że wiem gdzie jest silnik, niech się zdziwi.
Dzięki Łysy za to co robisz!
Wierna fanka!
Silnika ofc 😉
Wiem data ale tłumaczysz to lepiej niż każdy mój nauczyciel
Dowiedz się jak i gdzie zakupić używane silniki samochodowe. Filmy z rozbiórki. Zapraszamy na nasz kanał
Witam -świetna orientacja w sprawach mechaniki silnika, co jednak ważne -idealne przekazanie wiedzy. Niski ukłon proszę Pana…
Dzieki za pomoc 😀
Dziękuję
a za dwa tygodnie egzamin z silników samochodowych 😀
18:57 był temat przerabiany w BMW 530d E61. Jakby ktoś kiedyś coś takiego miał to płukać układ kilka razy a najlepiej kupić nowy zbiorniczek wyrównawczy z wężykami, naprawdę ciężko się potem pozbyć całego oleju z układu.
Bardzo fajny odcinek, bardzo dobrze tłumaczysz. Każdy przyszły a nawet obecny kierowca powinien obejrzeć te odcinki, żeby znać budowę i zasadę działania silnika.
do czego słuzy panewka???
Czyli z grubsza mówiąc, wał korbowy uderza w normalnym przypadku w linie poziomu oleju w misce olejowej?
Tego chciałem się dowiedzieć w tym filmie, ponieważ na różnych zdieciach jest to różnie przedstawione.
Czy tak?
Wielkie dzięki za film
Teraz napewno dostanę dobrą ocenę że sprawdzianu👍
Jestem dziewczyną i również oglądam ;)) pozdrawiam wszystkich samców 😁
Gdybym to wszystko wcześniej wiedział heh lepiej późno niż wcale dzięki 👌
Hej wszystkim TOMEK s tej strony
Często gęsto
Witam.
Dziękuję za pomoc i genialne wytłumaczenie tematu.. od kilku dni oglądam Twoje filmy. Pełen profesjonalizm. Gratuluje talentu.
Ps. Ile czasu wkladasz w post produkcję video? Jakiego używasz mikrofonu? Czym składasz surówkę w całość? Skąd na to wszystko masz czas?
czy budowa silnika benzynowego jest podobna? jaka jest różnica ?
Jestem totalnym laikiem i w z zasadzie wcale nie lubię mechaniki ani tematu samochodów, ale po zdaniu prawka ze względów praktycznych zacząłem oglądać najpierw filmiki o autach na pierwszą furę a teraz tą serię i bardzo mi się podoba! Nie rozumiem wszystkich określeń, ale z kontekstu i ilustracji łatwo da się wszystko wywnioskować. Świetne! Mam tylko nadzieję, że amelinium było dla żartu huehuehue 😛
Dzięki teraz znam dół silnika