Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Budowa silnika ,Co to są Panewki, jak działa układ korbowo tłokowy, Cz.1



Co to jest blok silnika ? Jak działa układ korbowo-tłokowy? Co to jest panewka i dlaczego się zużywa ? Na te pytania oraz kilka …

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

40 thoughts on “Budowa silnika ,Co to są Panewki, jak działa układ korbowo tłokowy, Cz.1

  1. I tak właśnie było u mnie aż się wyć chce a wszystko przez to, że od srajtka z dłubaniem miałem styczność więc dbam co przyspieszyło proces, prawidłowe interwały wymiany oleju (5w40 z wyższych półek, żadne long life co 9/10 tyś) zaczęło wypłukiwać syf i nagar po wcześniejszym właścicielu który jest dzbanem skończonym a jestem trzecim właścicielem i zaczęło się przegrzewanie aż pojawił się stukot w silniku (m43tub19) popychacze nowe, podkreślam nie oszczędzam na takich częściach i dalej stukot więc flash telefonu w filtr oleju i co? Brokat w oleju
    Wyciągnąłem silnik na parkingu pod blokiem rozebrałem (płakałem przysłowiowo stąd też określenie dzban bo cały silnik na silikonie) sworznie tłoków wytłuczone panewki przegrzane aż wżery i miedziane się zrobiły, panewki główne wyglądają ok ale ogólnie niesnaski z tym motorem miałem i tu pytanie czy jest sens remontować wynalazek BMW czy ogarnąć ze zbędna budą 2.2 170km, ponoć skrzyni zmieniać nie trzeba tak słyszałem ale ile w tym prawdy bo nie zależy mi na mocy byle żwawo jeździł, nie mówiąc o tym że ratuje gruza 98 e46 przed żyletą z myślą że z synem kiedyś będę dłubać i mu go przekaże mówię kiedyś bo narazie to złapie grzechotkę i po karoseri 😃

  2. Powiem Ci, że ucze sie mechaniki i według mnie masz bardzo dużą wiedzę i chcialbym kiedys taka posiasc, bo interesuje sie mechanika i motoryzacją a podstawowe rzeczy wiem, to jak obejrzalem twoj film to większość nie miałem pojecia o co chodzi

  3. czy jeśli w instukcji auta mam przewidziane że olejem na pierwszej pozycji jest 0W20, a na drugiej pozycji też może być 5W30 to powinienem się bać że 0w20 nie wystarczająco będzie zabezpieczął panewki? tak mi niektórzy trują głowę,.. z drugiej strony sam producent na pierwszej pozycji zaleca ten olej rzadszy (Mazda 3 2014r)

  4. 18:57 był temat przerabiany w BMW 530d E61. Jakby ktoś kiedyś coś takiego miał to płukać układ kilka razy a najlepiej kupić nowy zbiorniczek wyrównawczy z wężykami, naprawdę ciężko się potem pozbyć całego oleju z układu.

  5. Czyli z grubsza mówiąc, wał korbowy uderza w normalnym przypadku w linie poziomu oleju w misce olejowej?
    Tego chciałem się dowiedzieć w tym filmie, ponieważ na różnych zdieciach jest to różnie przedstawione.
    Czy tak?

  6. Witam.
    Dziękuję za pomoc i genialne wytłumaczenie tematu.. od kilku dni oglądam Twoje filmy. Pełen profesjonalizm. Gratuluje talentu.
    Ps. Ile czasu wkladasz w post produkcję video? Jakiego używasz mikrofonu? Czym składasz surówkę w całość? Skąd na to wszystko masz czas?

  7. Jestem totalnym laikiem i w z zasadzie wcale nie lubię mechaniki ani tematu samochodów, ale po zdaniu prawka ze względów praktycznych zacząłem oglądać najpierw filmiki o autach na pierwszą furę a teraz tą serię i bardzo mi się podoba! Nie rozumiem wszystkich określeń, ale z kontekstu i ilustracji łatwo da się wszystko wywnioskować. Świetne! Mam tylko nadzieję, że amelinium było dla żartu huehuehue 😛

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!