Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Czy warto kupić samochód z zawieszeniem pneumatycznym?



Więcej na stronie : https://www.bilstein.com/pl/pl/

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

30 thoughts on “Czy warto kupić samochód z zawieszeniem pneumatycznym?

  1. Biorąc pod uwagę stan samochodów z podobnymi rozwiązaniami na naszym rynku.Zdecydowanie to pokazuje że tak naprawdę użytkowników nie stać na ich utrzymanie,nie mówiąc już o wiedzy jak wiele napraw można wykonać własną głową.A to czy warto inwestować czy nie warto,w starszą motoryzację pewnie tak,jakość trochę inna jak to co dziś dają w salonach…

  2. Ja mam u siebie w audi Audi A6 C6 sedan pneumatyke. Auto z przebiegiem 370tys, wymienilem juz kompresor na regenerowany razem z wyspa zaworowa plus dwa miechy tylne. Lacznie koszt moze 2,5tys. Jednak komfortu plus mozliwosci podniesienia zawiechy w duzym sniegu lub trudniejszym terenie nic nie zastąpi

  3. Trochę osób porównuje pneumatykę (ciężarówki i od jakiegoś czasu Mercedes, BMW, Audi, Volvo i inne droższe samochody) z hydropneumatyką Citroena (patent Citroen, debiut w latach 50-tych w modelu Citroen DS). Gdy Citroen wprowadził model DS był to najbardziej komfortowy i jeden z najlepiej prowadzących się samochodów. Mercedes i Rolls Royce nie były w stanie mu dorównać. Rolls Royce zaczął kupować zawieszenia od Citroena i montował je na licencji francuskiej marki. Mercedes natomiast skopiował rozwiązanie znane z ciężarówek czyli pneumatykę. Pneumatyka to powietrzne miechy które zamiast zwykłych sprężyn i amortyzatorów tłumią nierówności. Hydropneumatyka Citroena to płyn (olej lds) i azot umieszczony w sferach, których w C5 X7 i C6 z zawieszeniem hydroactive 3+ jest 6. Zawieszenie podobnie jak w tym Mercedesie jest aktywne. W Citroenie utwardza się, obniża, podnosi i zmiękcza w zależności od nawierzchni, prędkości i innych czynników, samopoziomuje i utrzymuje stały prześwit bez względu na to ile kg jest w samochodzie. Można też to zrobić ręcznie – funkcja sport, utwardzić zawieszenie i sprawić że układ kierowniczy będzie bardziej bezpośredni. Prowadzenie w zakrętach jest bardzo dobre, samochód nie przechyla się, hydropneumatyka dba o równy poziom nadwozia. Można powiedzieć, że zawieszenia są podobne co do zasady działania, chociaż trzeba przyznać, że Citroen był pierwszy i to o wiele lat. Komfort jazdy jest bardzo wysoki w obydwu przypadkach, ale wiele osób na pierwszym miejscu stawia jednak hydropneumatykę od cytryny. Podobno mniej drgań przenosi się do wnętrza. Odpowiadać ma za to olej lds i azot w sferach zamiast powietrza. Jeśli chodzi o trwałość to tutaj nie ma porównania i wygrywa Citroen. Sfery, siłowniki i ogólnie cała hydropneumatyka w C5 wytrzymują 300 tys km bez nakładów finansowych. Pneumatyka w wielu markach premium, ma konkretnie wytzymać tyle samo, ale praktyka pokazuje niestety co innego. Miechy powietrzne pneumatyki poddają się niekiedy po 60 tys. km. No i kwestia kosztów. Tutaj zdecydowanie wygrywa Citroen. Remont całej hydropneumatyki kontra remont całej pneumatyki to różnica kilka razy niższa na korzyść Citroena. Plusem pneumatyki jest natomiast to, że jest wiele warsztatów, które ją robią bo jest ona w wielu markach. Hydro jest tylko i wyłącznie w Citroenie i w starszych Rollsach na licencji cytryny. Citroen wymaga znajomości układu, ciśnienia w nim itp. Pneumatyka jest trochę niedopracowana. Przypomina pierwsze hydrowozy Citroena, tam też były pewne problemy z trwałością. Osobiście, gdybym szukał komfortowego samochodu kupiłbym C5 lub C6 na hydropneumatyce. Jest to oryginalne, dopracowane rozwiązanie zapoczątkowane już w latach 50-tych. Pneumatyka była odpowiedzią Mercedesa na hydropneumatykę Citroena. Oba zawieszenia są bardzo komfortowe.

  4. WITAM! Mam zagadkę, kto wie co jest z moją w211 kombi? Raz tył auta jest obniżony i widnieje komunikat na komputerze że trzeba do mechanika. Na drugi dzień odpalam motor i żadnego błędu na komputerze i auto od razu się podnosi. I już tak miałem 3 razy. O CO CHODZI ? dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi.

  5. mam zawieszenie pneumatyczne i nie wyobrażam sobie już jeździć po mieście na zwykłym zawieszeniu. Jak ktoś robi trasy to nie jest to konieczne, ale po polskich dziurawych drogach to super sprawa 🙂

  6. Pneumatyka spoko rzecz, tylko zeby konstrukcyjnie to zrobili ze jak cos sie popsuje calosci nie trzeba wymieniac, tylko podzielic to na dwa np, sama poduszka i amortyzator, bo gdzies tam ta guma zparcieje, i pojawia sie nieszczelnosc, i trzeba coslosc wymieniac, a co do samej tej gumy to koszt pewnie kilkudziesieciu zlotych by byl, a calosc to juz kilka tysiecy sie robi

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!