Przed czyszczeniem saab nie miał mocy na początku tylko 140HP później nawet nie chciał wkręcić się na obroty powyżej 3000tyś. Po czyszczenie moc wróciła i obecnie ma 180HP 😀
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
16 thoughts on “Czyszczenie zaworu SCV SAAB Toyota Denso Naprawa pompy”
A po co kombinować podłączę zasilanie z żarówki kierunkowskaza
Ja sobie zrobiłem taki "migacz" z przekaźnika 12V i kondensatora 2200 µF , wszystko zasilane 12v z prostownika . Zawór ładnie sobie cykał i się nie popsuł , nie potrzebne było żadne arduino . Po czyszczeniu silnik na razie ładnie równo pracuje i nie gaśnie na skrzyżowaniach bez powodu jak to było wcześniej . Zobaczymy czy będzie to efekt trwały czy tylko chwilowo .
Mam RAV4 II D4D 116KM pali bez problemu ma moc nie falują obroty itp. jedynie przy mocnym butowaniu czasami potrafi zgasnąć i wywala błąd p1226 . Ktoś cos doradzi ?.
To nic nie da !!!!. To tylko na krótką metę. Problem polega na tym że tłoczek który znajduje się w środku zaworu zaciera się w środku z jednej strony. Spowodowane to jest opiłkami metalu z pompy. Regeneracja, przepraszam tak zwana regeneracja polega na tym, iż czyści się to w sposób podobny jak na nagraniu, dodatkowo przy rozebraniu zmienia się położenie tłoczka. Czyli powierzchnia tarcia i nie równości jest w innym miejscu. Zabieg pomaga tylko na chwilę. Taki tłoczek potem się kontuje. Wszystkiemu winne u nas w Polsce jest brudne paliwo. Częstotliwość wymiany tych zaworów za granicą nie jest tak częsta ja ku nas. Pamiętajcie o tym żeby częściej wymieniać filtr paliwa i lać dodatki do oleju napędowego.
Czy zawór w normalnej eksploatacjii też jest sterowany zero-jedynkowo ? Czy do czyszczenie nie dało by się użyć większej częstotliwości impulsów ? Czy przy ponownym montażu trzeba wymienić uszczelki na nowe ? Jaki to konkretnie płyn czyszczący ?
czy te zawory są nierozbieralne, że czyścisz je w ten sposób ? pytam ponieważ ja mam w toyocie 2.2 d4d 136KM 2007 podobny zawór SCV ale on ma w sobie pierścień segera i jak go zdejmę to mogę wyjąć tłoczek i pytanie czy to jest zabronione, że Ty robisz w ten sposób czy poprostu te Twoje SCV są nierozbieralne ?
A po co kombinować podłączę zasilanie z żarówki kierunkowskaza
Czy zawór scv beż zasilania jest zamknięty czy otwarty
Ja sobie zrobiłem taki "migacz" z przekaźnika 12V i kondensatora 2200 µF , wszystko zasilane 12v z prostownika . Zawór ładnie sobie cykał i się nie popsuł , nie potrzebne było żadne arduino . Po czyszczeniu silnik na razie ładnie równo pracuje i nie gaśnie na skrzyżowaniach bez powodu jak to było wcześniej . Zobaczymy czy będzie to efekt trwały czy tylko chwilowo .
Cześć, pracował głośniej?
Mam RAV4 II D4D 116KM pali bez problemu ma moc nie falują obroty itp. jedynie przy mocnym butowaniu czasami potrafi zgasnąć i wywala błąd p1226 .
Ktoś cos doradzi ?.
Witam i jak tam czyszczenie pomogło bo ja mam chyba to samo u siebie
To nic nie da !!!!. To tylko na krótką metę. Problem polega na tym że tłoczek który znajduje się w środku zaworu zaciera się w środku z jednej strony. Spowodowane to jest opiłkami metalu z pompy. Regeneracja, przepraszam tak zwana regeneracja polega na tym, iż czyści się to w sposób podobny jak na nagraniu, dodatkowo przy rozebraniu zmienia się położenie tłoczka. Czyli powierzchnia tarcia i nie równości jest w innym miejscu. Zabieg pomaga tylko na chwilę. Taki tłoczek potem się kontuje. Wszystkiemu winne u nas w Polsce jest brudne paliwo. Częstotliwość wymiany tych zaworów za granicą nie jest tak częsta ja ku nas. Pamiętajcie o tym żeby częściej wymieniać filtr paliwa i lać dodatki do oleju napędowego.
Czy zawór w normalnej eksploatacjii też jest sterowany zero-jedynkowo ?
Czy do czyszczenie nie dało by się użyć większej częstotliwości impulsów ?
Czy przy ponownym montażu trzeba wymienić uszczelki na nowe ?
Jaki to konkretnie płyn czyszczący ?
I czy możesz podzielić się wiedzą jak zrobić sobie taki układ. Mam tylko zasilacz jak Twój.
1:00 czemu zszedłeś z prądu 0,5A na 0,2A ?
czy te zawory są nierozbieralne, że czyścisz je w ten sposób ? pytam ponieważ ja mam w toyocie 2.2 d4d 136KM 2007 podobny zawór SCV ale on ma w sobie pierścień segera i jak go zdejmę to mogę wyjąć tłoczek i pytanie czy to jest zabronione, że Ty robisz w ten sposób czy poprostu te Twoje SCV są nierozbieralne ?
Mam toyotę d4d 90km przy wyższych obrotach odcina. Moc i po chwili wraca i tak non stop.czytalem i wskazują ludziska na te zaworki właśnie.
I jak lepiej po czyszczeniu?
Cześć Saab to Opel, a po 2004 diesel był od fiata
Siema
Kiedy coś z Ursusa