Jak samemu skleić pęknięty zderzak Plastikowy ? czy to trudne , jak usunąć ślady po spawaniu ? Na te pytania oraz wiele innych znajdziecie odpowiedz w kolejnym odcinku z cyklu Podstawy Blacharstwa i lakiernictwa. Podobało się i pomogłem ? łapa w górę mile widziana.
idzie zima więc sprawdź również oferty
—————————————————————
Opony zimowe: http://na.allegro.pl/opony_zimowe
——————————————————–
Link do sklepu z nieśmiertelnymi narzędziami z marki Rooks Garage
———————————————– https://na.allegro.pl/simitec
———————————————–
Chemia której się nie wstydzimy:
—————————————– ————– http://na.allegro.pl/TEC2000_sma
——————————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
—————————————————————— https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
50 thoughts on “Jak samemu skleić zderzak plastikowy, oraz jak zgubić ślady po spawaniu blachy”
Super filmik. Widziałam ostatnio jak mój znajomy sklejał plastiki i podobnie to wyglądało. Ja nie wiem, czy bym sama to ogarnęła. Nie mam jakoś smykałki do takich prac przy aucie. Pewnie zgłosiłabym się do AutoGamma, którzy między innymi wykonują takie usługi. Z filmu można się sporo nauczyć.
Jak wymienić ślizgi mocowania w takim zderzaku tzn .powiedzmy kupiliśmy fajny zderzak w kolorze ale mocowania były uszkodzone więc kupiliśmy nawet oryginalne mocowania i chcemy je wkleić wymienić ale trwale .
Bardzo fajne filmiki. Ja też będę miał taką robotę z błotnikiem. Myślę jednak aby użyć szczypiec do karbowania blachy, co da zakładkę i zamiast spawania migomatem zgrzewanie punktowe. W tym przypadku myślę, że migomatem też jest ok, bo jesteśmy wstanie zabezpieczyć element po obu stronach ale przy profilach zamkniętych już jest lipa. Naprawiałem próg. Był spawany zarówno migomatem jak i gazowo. Pomalowany najllepszymi farbami, a środek był zabezpieczony środkiem do profili zamkniętych. Po 2 latach wszystko zgniło i tak od środka, a pierwsze ogniska korozji już wychodziły po pół roku. Emerytowany blacharz powiedział, że naprawa progu metodą spawania wytrzymuje maksymalnie 2 lata. Polecał wymianę całego progu i zgrzewanie punktowe.
Ja polecam ci zakupić multiszlifierke czyli tą małą tak zwaną też multitoolem może i by było dłużej ale jest to małe bardziej poręczne,wygodne, bezpieczne i mocne bo takie narzędzia małe ale rozwijają ogromne obroty moja za niecałe 100zł rozwija 36000 max obr mogę nią wycinać,wiercić,szlifować plastik metal itd,a 2 końcòwką mogę też metal szlifować ale taki jak np.od sikiery,motyki,samochodowy itd
Ciekawa sprawa z naprawą plastikow. Co do spawania mogłeś dodać żeby spawać punktowo i z przerwami w razie czego chłodząc powierzchnię żeby można było dotknąć to goła ręką. Element nie może się nagrzać bo się pofaluje i będzie klops. 😀
zapomniałeś Łysy wspomniec by po poszczepianiu elementów na spodniej stronie wzmocnic spaw poprzez nałożenie nakłądki z blachy stalowej o grubości koło 1,5 mm długości całego złącza (wraz zpodgięciami) i szerokości około 20mm
Pięknie potrafisz spawać tym migiem:) Naprawa zderzaka również pełen profesjonalizm:) Ja bym się wstydził robić takie filmy, na tak niskim poziomie wiedzy w temacie takich napraw. Może jakbyś poczytał 10min w internecie o spawaniu, to umiałbyś chociaż trzymać ten palnik pod właściwym kątem. Nie pisz że się dopiero uczysz, bo nie zrobiłeś nic żeby zrobić to choć trochę po garażowemu. Myślę że to nie hejt tylko dobre rady. Pozdrawiam Cię Michu Maciek
A po co to szpachlować potem? Ten spaw wyszedł na gładko więc nie rozumiem po co szpachlować, myślałem że to się wygładza by właśnie nie używać szpachli :
Hmm co do spawania to spoko jestem blacharzem i szczerze to Widziałem 100% gorzej zrobiona robotę i to przez profesjonalistów więc na 5 daje 5 a co do metody tig to na cienkich blachach to nie polecam bo bardziej nagrzewa materiał i nie wprawionemu wyjdą fale dunaju pozdro.
Kurcze, w dzisiejszych czasach mamy dostęp do takich klejów i specyfików, że rozwiązania są czasem prostsze niż nam się wydaje i wystarczy do tego własny garaż lub piwnica 🙂 Tak jak na filmie klejenie zderzaka. Sam w zeszłym roku kleiłem dość wielką owiewkę motocyklową od starego policyjnego CBXa. Udało mi się zdobyć klej do plexi i przeźroczystych poliwęglanów, który na prawdę spisał się na medal. Cena spora, ale efekt przeszedł oczekiwania 🙂 Polecam sklep ataszek.pl (mają też kanał na YT i TO NIE JEST REKLAMA 😛 ), technicy dobrze doradzają a wybór klejów jest imponujący.
Masz 100% racji odnosnie tych tanich zamienników bo może zdarzają się takie co niby ładnie pasują i leża ,lecz blacha z jakiej są wykonane jest cieńka (czasem tylko 0,5mm) i bardzo slabej jakości.
Super filmik. Widziałam ostatnio jak mój znajomy sklejał plastiki i podobnie to wyglądało. Ja nie wiem, czy bym sama to ogarnęła. Nie mam jakoś smykałki do takich prac przy aucie. Pewnie zgłosiłabym się do AutoGamma, którzy między innymi wykonują takie usługi. Z filmu można się sporo nauczyć.
Jak wymienić ślizgi mocowania w takim zderzaku tzn .powiedzmy kupiliśmy fajny zderzak w kolorze ale mocowania były uszkodzone więc kupiliśmy nawet oryginalne mocowania i chcemy je wkleić wymienić ale trwale .
Jaka to łata wzmacniająca bo nie mogę znaleźć nic podobnego ? Pozdrawiam
chyba mi stanął
A gdzie można kupić taką łatę do podklejenia i możesz pokazać ten klej wypełniający żeby wiedzieć co kupić?
Koniec
Bardzo fajne filmiki. Ja też będę miał taką robotę z błotnikiem. Myślę jednak aby użyć szczypiec do karbowania blachy, co da zakładkę i zamiast spawania migomatem zgrzewanie punktowe. W tym przypadku myślę, że migomatem też jest ok, bo jesteśmy wstanie zabezpieczyć element po obu stronach ale przy profilach zamkniętych już jest lipa. Naprawiałem próg. Był spawany zarówno migomatem jak i gazowo. Pomalowany najllepszymi farbami, a środek był zabezpieczony środkiem do profili zamkniętych. Po 2 latach wszystko zgniło i tak od środka, a pierwsze ogniska korozji już wychodziły po pół roku. Emerytowany blacharz powiedział, że naprawa progu metodą spawania wytrzymuje maksymalnie 2 lata. Polecał wymianę całego progu i zgrzewanie punktowe.
O boziu ile gadania mało roboty
Gdzie można znaleźć taką łątkę? Nie mogę takiej znaleźć :/
co to za klej? na allegro nie widać takich tubek
Czy mógłbym wiedzieć jaki zestaw naprawczy był stosowany do naprawy zderzaka? Chodzi o tą łatę klejącą
KDS
Marker +szlifierka = 0.5cm nierówności
tytuł fajny patrzę łysy – głupie miny i na dodatek odcinek pół dnia – wyłączam
Mechanik mówi "coś takiego" V to jest frez 🙂
Ja polecam ci zakupić multiszlifierke czyli tą małą tak zwaną też multitoolem może i by było dłużej ale jest to małe bardziej poręczne,wygodne, bezpieczne i mocne bo takie narzędzia małe ale rozwijają ogromne obroty moja za niecałe 100zł rozwija 36000 max obr mogę nią wycinać,wiercić,szlifować plastik metal itd,a 2 końcòwką mogę też metal szlifować ale taki jak np.od sikiery,motyki,samochodowy itd
36 – to teściowej pięty można wypolerować! 😉
zgol ten kok wsioku xd
Ma ktoś link gdzie można kupić ten klej?
Lysy! chyba kabel ci po matrixsie zostal !
Nie lepiej to ten plastik laserem zaspawac?
Mam pytanko gdzie taką łatkę dostanę?
Super poradnik, wiele przydatnych informacji na ten temat można znaleźć również pod https://www.youtube.com/user/ataszek/videos
Witaj gdzie można dostać ten zestaw naprawczy do zderzaka ?
Iskry nie popalily ci lakieru bez zabezpieczenia reszty blotnika
zrobie tacie drzwi w mercedesie vito XD
Ciekawa sprawa z naprawą plastikow. Co do spawania mogłeś dodać żeby spawać punktowo i z przerwami w razie czego chłodząc powierzchnię żeby można było dotknąć to goła ręką. Element nie może się nagrzać bo się pofaluje i będzie klops. 😀
Super poradnik kojarzy mi się także inny dobry instruktaż w tym temacie https://www.youtube.com/watch?v=N1w6hqyxNNU może innym się przyda
Elegancko wyszło, równiutko itd. Fajny kanał.
zapomniałeś Łysy wspomniec by po poszczepianiu elementów na spodniej stronie wzmocnic spaw poprzez nałożenie nakłądki z blachy stalowej o grubości koło 1,5 mm długości całego złącza (wraz zpodgięciami) i szerokości około 20mm
Gdzie znaleźć taka łatę wzmacniającą do zderzaka???
Gdzie znajdę zestaw z takim plastem, który przyklejany jest od środka?
Gdzie można kupić taką podkładkę do klejenia?
Pięknie potrafisz spawać tym migiem:) Naprawa zderzaka również pełen profesjonalizm:)
Ja bym się wstydził robić takie filmy, na tak niskim poziomie wiedzy w temacie takich napraw.
Może jakbyś poczytał 10min w internecie o spawaniu, to umiałbyś chociaż trzymać ten palnik pod właściwym kątem. Nie pisz że się dopiero uczysz, bo nie zrobiłeś nic żeby zrobić to choć trochę po garażowemu. Myślę że to nie hejt tylko dobre rady. Pozdrawiam Cię Michu Maciek
Macie pomysł jak zedrzeć warstwę bitumiczną z podwozia we wnętrzu pojazdu? Szybko i sprawnie?
Próbowałem TIG'iem i super wychodzi o ile nie ma ocynku 😀 Jak jest ocynk to TIG odpada, praktycznie się nie da :/
A gdzie link do tej łaty wzmacniającej ?
Poxiliną też się da 🙂
A po co to szpachlować potem? Ten spaw wyszedł na gładko więc nie rozumiem po co szpachlować, myślałem że to się wygładza by właśnie nie używać szpachli :
"jak samemu sklecić zderzak plastikowy" ~ Joda :p
Sprytne Michu dodać odcinek i wysłać powiadomienia do subskrypcji a co do odcinka to super, przyda się kiedyś na pewno
tylko nity i blaszka od tylu panie! 😀
Hmm co do spawania to spoko jestem blacharzem i szczerze to Widziałem 100% gorzej zrobiona robotę i to przez profesjonalistów więc na 5 daje 5 a co do metody tig to na cienkich blachach to nie polecam bo bardziej nagrzewa materiał i nie wprawionemu wyjdą fale dunaju pozdro.
Chłopie po co to spachlujesz … dobrze pospawasz dobrze oszlifujesz i żadna spachla…. boze
Kurcze, w dzisiejszych czasach mamy dostęp do takich klejów i specyfików, że rozwiązania są czasem prostsze niż nam się wydaje i wystarczy do tego własny garaż lub piwnica 🙂 Tak jak na filmie klejenie zderzaka. Sam w zeszłym roku kleiłem dość wielką owiewkę motocyklową od starego policyjnego CBXa. Udało mi się zdobyć klej do plexi i przeźroczystych poliwęglanów, który na prawdę spisał się na medal. Cena spora, ale efekt przeszedł oczekiwania 🙂
Polecam sklep ataszek.pl (mają też kanał na YT i TO NIE JEST REKLAMA 😛 ), technicy dobrze doradzają a wybór klejów jest imponujący.
Do błotnika po idealnym cięciu Micha Tig załatwił by robote
Zrób poradnik o lakierowaniu ale nie tylko lakierem lecz za pomocą kompresora. 🙂
Mam pytanie w sprawie samochodu Chrysler Stratus 2 l v16 96 rok jaki najlepiej użyć olej silnikowy
Masz 100% racji odnosnie tych tanich zamienników bo może zdarzają się takie co niby ładnie pasują i leża ,lecz blacha z jakiej są wykonane jest cieńka (czasem tylko 0,5mm) i bardzo slabej jakości.
Michu Ja jestem spawaczem pro……….. ale tez zajmuje się spawaniem plastiku od niedawna ale sporo wiem od Ciebie Dięki pozdrawiam…