Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Jak zawstydzić konkurencję/ Konserwacja podwozia zgodna ze Sztuką.#Mitsubishi#Pajero DrimCar



Schludnie, estetycznie, dokładnie. Film przedstawia atuty naszej firmy oraz pokazuje czym jest dla nas konserwacja podwozia. Przedstawia i podkreśla zalety wykonania usługi zabezpieczenia nowego auta u nas jak i porównujemy podejście dealera odnośnie zabezpieczeń antykorozyjnych. Zapraszam na nasz kanał i przeglądnięcie innych modeli aut które wykonaliśmy. Antykorozji od zwykłej konserwacji po pełne Renowację podwozia.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

41 thoughts on “Jak zawstydzić konkurencję/ Konserwacja podwozia zgodna ze Sztuką.#Mitsubishi#Pajero DrimCar

  1. Tak a co wy chcecie nowe auta robic? :))))) no prosze was…. Fajnie jak jest nowe i wszystko sie fajnie odkreca, sciaga itd,a co z autami 12letnimi???:)))

  2. Zdania na temat stosowania wosków są podzielone- serwisy się tłumaczą, że nie pękają i nie ma tylu reklamacji od klientów. Poza tym argumenty przytoczone w filmie. Wejdzie najprawdopodobniej też niedługo przepis, który będzie zakazywał stosowania nieprzeźroczystych środków- na przeglądzie będzie to egzekwowane. Diagnosta nie podbije też przeglądu, jeśli przewody gumowe, hamulcowe będą "pomalowane"…. generalnie robota DRIM CAR robi wrażenie, tylko… chciałbym zobaczyć zrobione auta po np. 3 latach , czy nie ma choćby wspomnianych pęknięć

  3. Panowie aż mnie serce boli jak widze co widze ,dlaczego chociaż delikatnie nie zmatowiliście fabrycznego podkładu dla lepszej przyczepności konserwacji , przecież to podstawa ….😱

  4. Trafiłem w temat. Szukam firmy takiej jak wasza bo chce wykonać renowację belek wahaczy i podłogi w swoim starym japońcu Mitsubishi eclipse wersja 3g z 2000r. Jeżeli można na was liczyć to proszę o kontakt. Super robota!!!!💪😎

  5. Praca wygląda pięknie, ale, 6 dni roboczych, materiał, praca, gwarancja… max 4000tysiące. Co u was ukraińcy na lewo za 1500 na miesiąc pracują ?

  6. Dobra , dobra ale z którego roku jest to auto. Widać że ocynk na śrubach jak nówka. Inne podzespoły jak z fabryki i to nie jest efekt konserwacji. Reasumując , konserwacja nowego auta zawsze wygląda super. Ale tylko nowego.

  7. Fajnie, ale prawdę mówiąc nie chciałbym żeby mi dokładnie rozbierano całe tylne i przednie zawieszenie, wszystkie te przewody i rureczki i potem składano. Najczęściej się okazuje że coś jest później nie tak. I gadanie że przecież jest skręcone i złozone tak jak było mnie nie przekonuje, żaden mechanik nie przyzna się jeśli coś spierd…..

  8. Nie żebym się czepiał ale też robiłem konserwację całego podwozia i wiem że bez demontażu zawieszenia, przewodów i innych dupereli takich jak wnęki profili nie da się tego zrobić na 100 %

    Film fajny ale mówienie że to Perfect no niestety nie bo nawet na filmie widać miejsca gdzie nie zostało zabezpieczone
    Moja ocena 8/10

  9. widac ze grat na europe robiony na usa nie do pomyslenia taki stan ..wosk daje sie tylko w profile..fabryczne zabezpieczenie podwozia hyundai z usa po 12 latach caly czas dzala..wiec oczym tu mowa…europa to rak i syfilis

  10. baranek też jest głądki i na początku elastyczny, rozpuszczalnik odparuje i się robi skorupka… lepsza ta masa wasza od masy poliuretanowej, tzw mastyki ?

  11. PORZADNE ZABEZPIECZENIE TO 3 WARSTWY.
    JESLI W PROFILACH I NA ZEWNATRZ NIE MA WOSKU TO MOZEMY SPOKOJNIE WSZYSTKO ODTLUSCIC PORZADNIE, POZOSTAWIC FABRYCZNA MASTYKE I MOZNA PRZYSTAPIC DO ROBOTY.

    1.PODKLAD EPOKSYDOWY Z UTWARDZACZEM – TRANSPOXY MASTERBOND ALUMINIUM ALBO INTERNATIONAL INTERPLUS 256 – 5 LITROW WLACZNIE Z WNETRZAMI PROFILI
    2. WARSTWA OCHRONNO/TLUMIACA Z JAKIEJS GUMY SYNTETYCZNEJ BEZ BITUMENU NAJLEPIEJ – NA TAKIEGO JEEPA SPOKOJNIE WESZLOBY POD PODWOZIE Z 3 LITRY
    3. WOSK – KOLEJNE 5 LITROW DO PROFILI I JAKO ZEWNETRZNE POKRYCIE WSZYSTKICH ELEMENTOW PODWOZIA JUZ PO SCIAGNIECIU TASM OCHRONNYCH

    KOSZT MATERIALOW TO 700 PLN, PODKLAD JEST GESTY I MOZNA NAKLADAC PEDZLEM

    BARDZO DOBRA ALTERNATYWA, ZWLASZCZA NA NOWYM AUCIE JEST, JEST UZYCIE SAMEGO WOSKU I ZASTOSOWANIE KILKU WARSTW WSZEDZIE GDZIE TYLKO SIE DA OD PROFILI PO NAWET ZAKAMARKI WNETRZA.
    JAK SIE KOMUS CHCE TO BARDZO DOBRYM ROZWIAZANIEM JEST WSTRZYKNIECEI WOSKU DO PROFILI POD USZCZELKI DRZW A MIEDZY BLACHE NA KTORA SA WSUNIETE.

    JESLI KATUJEMY OSTRO TERNOWKE PO BEZDROZACH TO ZADNA FARBA NIE DA ZABEZPIECZENIA, KAZDE OTARCIE DO GOLEJ BLACHY BEDZIE SKUTKOWALO ZAPOCZATKOWANIEM KOROZJI A O TAKIE NIE TRUDNO. PRZYPUSZCZAM ZE RACZEJ BEDZIE TRZEBA WYMIENIAC METALOWE ELEMENTY RAMY WYTARTE DO ZERA

    WYDAJE SIE ZE W TAKIM PRZAYPADKU NAJLEPSZA BYLABY PROFILAKTYKA POPRZEZ ZASTOSOWANIE WLASNIE TAKIEGO WOSKU DO PROFILI KTORY MA BARDZO DOBRZE ODPIERA WILGOC..PODOBNIE DZIALA SILIKON…..MOZE WQARTO SPROBOWAC ZMIESZAC WOSK DO PROFILI Z SILIKONEM – CIEKAWE JAK TAKA MIESZANKA BY SIE ZACHOWALA

    JAKIE KONKRETNE SRODKI MOGLIBYSCIE POLECIC NA WARSTWE TLUMIACA? NA PEWNO SA DOSTEPNE JAKIES POLIURETANY DWUSKLADNIKOWE W SPRAYU
    TUTAJ KOLEJNY POMYSL..MOZNA KUPIC POLIURETAN DWUSKLADNIKOWY O TWARDOSCI SH 80 I TO JUZ JEST CALKIEM TWARDE I WYTRZYMALE GOWNO I UZYC JAKO MASY NATRYSKIWEJ Z PISTOLETU CZY NAWET Z PEDZLA. CO MOZE SLUZYC ZA ZAGESZCZACZ DO POLIURETANU DWUSKLADNIKOWEGO? MOZE TO SAMO CO DO ZYWICY EPOKSYDOWEJ CZYLI MACZKA KWARCOWA…?

  12. Czarodziejska farba? A nie widziałem żebyście matowali te wahacze,albo jakiegoś kwasiaka dawali na te już skorodowane wachacze .To ładnie wygląda ale odpanie.A może jakąś przyczepnosciówka daliście.Otuż ja wam powiem ze przyczepnosciówki są do dupy.Ale oczywiście ci co się nie znają będą zachwyceni,bo faktycznie pięknie wygląda.Ale ja lepiej robię bo używam na blachy masę natryskową,tą którą stosują na pierwszy montaż,i zabezpiecza i wycisza

  13. Bardzo fajnie.Ale 🙂 po co oklejać wszystkie gwinty i śrubki. Kozacko wygląda ale po co. Ale naprawdę robota git 100 procent. Śrubki też rdzewieją i można je pomalować a rozkręcić zawsze można. Nie czepiam się tylko trochę się zastanawiam 😉 Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!