Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Jej auto w gazie nie trzymało obrotów! #Naprawy_nie_do_Naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-6,S01E06,235645
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

49 thoughts on “Jej auto w gazie nie trzymało obrotów! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. golf 4 1.6 benzyna + lpg i na lpg przy niskich prędkościach i na postoju też skaczą obroty, bardziej niż tu, co można poradzić? Najwięskszy problem, że w korku czy przed rondem przełączam na benzyne bo może zgasnąć, warto dodać, że raz na jakiś czas na lpg trudniej mu odpalić mimo iż na nim jeździł i był dogrzany

  2. Jeśli filtry wymienione to sprawdzić po korekcie krótko i długoterminowej jakie są odchyły na gazie i benzynie, od razu będzie widać co się dzieje. Być może ma za ubogo i trzeba w sterowniku lpg podnieść korekty po obrotach i luz. Oczywiście, może też reduktor nie trzymać ciśnienia lub wtryski przytkane..

  3. Kontrola luzow zaworowych w silnikach vvti co 30-40tysi na lpg.Gniazda zaworowe wydechowe są mało odporne na zasilanie lpg, pomimo regulacji instalacji sonda afr, w końcu zakres regulacji szklankami się skończy i czeka remont głowicy.mozna stosować dotrysk PB przy 4 tys. obrotów w celu ostudzenia gniazd .

  4. Witam w moim peugeot 306 1.8 po wymianie :cewki , świec , zaworu podcisnienia , regulacji gazu ,wymiana pracownika, wymianie reduktora , wymiana silnika krokowego , wymianie kolektora ssącego, wymianie całej przepustnicy nic nie pomogło dopiero wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego wszystko wróciło do normy ale przez obecne upały sytuacja zaczyna się powtarzać i na dodatek temperatura przekracza 90° ,więc czekam na kolejny film z napraw 🙂

  5. Te auto było w mojej rodzinie 20 lat ….. przy gazie wymiana jednej cewki zapłonowej co roku koniecznie na oryginalną bo się robił z 4 cylindrowego 3 to był standard – oprócz tego wymiana tylko części zawieszenia i oleju każdemu życzę tak awaryjnego auta …. to był pancerwagon a nie samochód …. Falowanie obrotów było w tym samochodzie od kiedy pamiętam głównym problemem to była skrzynia biegów. Gdyby nie to że była to pierwsza toyota z Japonii na Polske bez ocynku na progach to by jeździł dalej bez problemowo niestety trafił na złom bo z blachy zrobił się szwajcarski ser .

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!