
Jej auto w gazie nie trzymało obrotów! #Naprawy_nie_do_Naprawy
Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-6,S01E06,235645
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!
#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Super odcinek 👍
golf 4 1.6 benzyna + lpg i na lpg przy niskich prędkościach i na postoju też skaczą obroty, bardziej niż tu, co można poradzić? Najwięskszy problem, że w korku czy przed rondem przełączam na benzyne bo może zgasnąć, warto dodać, że raz na jakiś czas na lpg trudniej mu odpalić mimo iż na nim jeździł i był dogrzany
Miałem podobny przypadek ale w Yaris okazało się że zaczął nawalać czujnik pedału gazu, wymiana i kłopot z głowy
Miałem taką jako pierwsze auto, najlepsza toyota jaka miałem,auris i avensis t27 zmusiły mnie do zmiany ulubionej marki
mam to samo toyota avensisi 2.0 vvti 147
pewnie jezdziła na niskich obrotach. te toyoty trzeba krecić wysoko!!!
To ha naciągnie teraz he
Pff, takie falowanie… W mojej skodzie tak falowało, że jak dojeżdżałem na luzie do skrzyżowania to silnik gasł.
Jeśli filtry wymienione to sprawdzić po korekcie krótko i długoterminowej jakie są odchyły na gazie i benzynie, od razu będzie widać co się dzieje. Być może ma za ubogo i trzeba w sterowniku lpg podnieść korekty po obrotach i luz. Oczywiście, może też reduktor nie trzymać ciśnienia lub wtryski przytkane..
Miałem to samo, wymieniłem świece i śmiga 😉
Robota pewnie przekroczy wartość auta
Kupię każdą. Toyote avensis t22
Toyota Corolla E10 E11 E12
Toyota carina
Zagazowana toyota o pojemności 1.4 ….Brawo ! 🤣😂😉🤘
Podtlenek gazotu się mówi xd
miałem taki sam problem z falowaniem na postoju, powodem był przegryziony przez jakiegoś kunolisa wężyk od podciśnienia 😛
Ciekawe zagadnienie, chętnie zobaczę krok po kroku jak P. Adam zamierza zdiagnozować usterkę i co będzie sprawdzać
0:39 wyczyścili jej w kroku
62
Cewki wymienili ale o swiecach ni wzmianki
Filtrów gazu itp nie zmienia to się dziwi
Etat w budżetówce 🤣🤣🤣🤣
Kontrola luzow zaworowych w silnikach vvti co 30-40tysi na lpg.Gniazda zaworowe wydechowe są mało odporne na zasilanie lpg, pomimo regulacji instalacji sonda afr, w końcu zakres regulacji szklankami się skończy i czeka remont głowicy.mozna stosować dotrysk PB przy 4 tys. obrotów w celu ostudzenia gniazd .
To nie podtlenek LPG tylko "Lepszy Power Gamoniu"😉
❤️
Witam w moim peugeot 306 1.8 po wymianie :cewki , świec , zaworu podcisnienia , regulacji gazu ,wymiana pracownika, wymianie reduktora , wymiana silnika krokowego , wymianie kolektora ssącego, wymianie całej przepustnicy nic nie pomogło dopiero wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego wszystko wróciło do normy ale przez obecne upały sytuacja zaczyna się powtarzać i na dodatek temperatura przekracza 90° ,więc czekam na kolejny film z napraw 🙂
Lpg zostało pewnie założone zbyt szybko. Te silniki muszą się najpierw "dotrzeć" kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
Zawory do regulacji
kiedy nowe odcinki na player?
Mam dokladnie ten sam silnik w corolli e11 i to zaden problem falowanie obrotow tutaj to normalne, a problem podobno lezy gdzies w kolektorze dolotowym, nic strasznego i silnik wcale nie zgasnie.
Kobita mówi że czyścili jej głowice i zmieniali uszczelkę pod głowicą bez jej ściągania 😂😂
Jak tam zgłosić swój samochód ?
w czasie jazdy na luz wrzuć xd
Lpg to zło 😤
Mam sensor tu jest to 🙂
Dej mu na zimnym dziewczyno do odcinki. To powinno pomóc ; )
Te silniki to nie turbo, ale są super wytrzymałe 🙂
słabo w mojej starej vectrze b 2,0 benzyna falowało o 400 obrotów xd
Membrana w parowniku już jest pewnie stara, lewe ciśnienie dostaje i mu się wszystko pieprzy.
Jest luz zaworowy, któraś ze szklanek do wymiany pozdrawiam.
Śmieszny temat🤣🤣🤣
Te auto było w mojej rodzinie 20 lat ….. przy gazie wymiana jednej cewki zapłonowej co roku koniecznie na oryginalną bo się robił z 4 cylindrowego 3 to był standard – oprócz tego wymiana tylko części zawieszenia i oleju każdemu życzę tak awaryjnego auta …. to był pancerwagon a nie samochód …. Falowanie obrotów było w tym samochodzie od kiedy pamiętam głównym problemem to była skrzynia biegów. Gdyby nie to że była to pierwsza toyota z Japonii na Polske bez ocynku na progach to by jeździł dalej bez problemowo niestety trafił na złom bo z blachy zrobił się szwajcarski ser .
Mi tak w Maździe od zawsze było jakby ECU za nisko schodziło z obrotami.
Bardzo Ciekawy Film 🌞😊🍀❤
To bylo falowanie obrotow? omg 😀
Miałem tak podobnie, co prawda w escorcie. Wymieniłem krokowy i nic nie pomogło. Okazał się uszkodzony czujnik ciśnienia bezwzględnego, tzw map-sensor.
Ale nie sprawdzał czy na PB też tak jest?
Ale pouczający material brawo
możliwe że wystarczy wyregulować gaz i tyle ja tak miałem poszedłem do gazownika podregulował i tyle
Panie, ten typ tak ma, jeździć!