Lexus LC 500 to rasowe Gran Turismo. Auto łączy w sobie klasyczną ośmiocylindrową motoryzację i nowoczesne technologie. Pod maską skrywa pięciolitrowe ręcznie składane V8 o wysokoobrotowej charakterystyce, generujące blisko pół tysiąca koni mechanicznych!
Ponad pół miliona złotych – to z kolei cena nowych egzemplarzy w podstawowej odmianie. Nasz, używany egzemplarz z 2018 r. to kwota ponad 300 tys. zł. Ale to nie wszystkie wydatki, jakie poniesiecie kupując „japońskie Ferrari” – jak bywa określany model LC 500, bo auto wymaga regularnego serwisowania by cieszyć się niezawodnością auta i bezpieczeństwem jazdy.
Niestety, jak w supersamochodach, występuje problem z zamiennikami i ich dostępnością. Wiele sklepów internetowych i hurtowni z częściami samochodowymi nie ma Lexusa LC 500 w swoich katalogach, a jeśli nawet deklarują, że części zamienne istnieją, to są one zwykle „bezcenne”, z informacją o dostępności na indywidualne zamówienie. Dlatego bardzo często będziecie zaglądać do ASO Lexusa, a tu… jest ciekawie, bo Lexus to submarka Toyoty.
Wraz z Marcinem zaglądamy pod maskę i podwozie Lexusa LC500 by dowiedzieć się z jakimi wydatkami związanymi z zakupem nowych części i podzespołów musi liczyć się posiadacz tego ciekawego samochodu z korzeniami wolumenowego producenta.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Jak bym miał wybierać LC,S-Klasa,,Seria 6.Pewnie że Lexus byłby wybrany spowodu niezawodności tej marki i przy dziejszej produkcji to normę niezawodności jest Toyota,Lexu.
Skrzynia 75.000 ??? no chyba wymiękam – to moja może nim brykać jak nie przekracza 70km/h i go nie piłuje – dla mnie poczciwa skrzynia zdaje egzamin – wyje , jęczy ale jedzie 🙂
Nie wiem jak to jest możliwe ale w Polsce ceny między salonem a zamieniakami jest ogromna a mieszkając w irl bywa niestety odwrotnie gdzie nieraz częściej kupuje części w salonie ponieważ dostanę części taniej niż w sklepie za zamienik 😐
Niby dlaczego mam się martwić wysoką ceną oryginalnych części? Jest gwarancja na kilka lat, ubezpieczam AC a po okresie gwarancji ewentualnie zamienniki…. A po pierwsze jak będzie do wymiany dyferencjał to ja będę jeździł następną wersją…..
Filmik i o kosztach eksploatacji samochodu za ponad pół miliona z podawaniem cen np. filtrów za 80 zł i ich zamienników raz wielu innych części typu alternator, dyfer albo skrzynia ( które prawdopodobnie się nie zepsują zwłaszcza w lexusie ) to jakaś żenada i strata czasu. To jest co najwyżej film dla nabywcy takiego auta za 15 lat jako używanego, a teraz jak ktoś wyjeżdża takim z salonu to ma w d…e takie problemy bo to są dla niego grosze, a te poważne problemy typu skrzynia nigdy go nie spotkają. Płaci za przeglądy okresowe i to koniec jego zainteresowania w temacie kosztów eksploatacji.
Trochę z innej beczki, Drukarka Hp kolor 1480 Pełnej pojemności tonery 1800 ( z drukarką przychodzą tylko testowe tonery na jakieś 1500 stron) Czemu o tym pisze? Zmienia się model biznesowy na świecie. Już nie chodzi o to aby raz zapłacić ale o stałe przychodu dla firm.
Takie filmiki i to na okrągło powinny być puszczane wszystkim Januszom co to kupują Audi A8, Merca 600 czy inne wozidło kosztujące na starcie po 500-700k zł (a oni oczywiście biorą "kilkulatka" za 50k) a później przy każdej wizycie w serwisie jest "Helena ratuj, chyba mam zawał"… P.S. aczkolwiek patent ze sprzęgłem wymiennym razem z całą skrzynią (zwłaszcza że mówimy raczej o wozie o zacięciu sportowym więc skrzynia jako pierwsza będzie w p***ę dostawać) to już wyższa szkoła dla szejków arabskich….
To rewelacyjny samochód. Pomijając koszt całej skrzyni który jest fsktycznie wysoki to koszty są naprawdę akceptowalne jak popatrzy się na poziom i jakość samochodu.
Jak czytam komentarze ludzi wypowiadajacych sie, ze koszty eksploatacyjne adekwatne do wartosci pojazdu, albo, ze nawet jest tanio, to lapie sie za glowe. Czyli juz widze, dla jakich INTELIGENTOW zostal stworzony taki produkt. To wlasnie WAM bedzie ASO wciskac papierowy zwitek, zwany filtrem kabinowym za 356zl, bo to przeciez Lexus, cena za to samo musi byc 10x wyzsza, a glupi lud jeszcze bedzie przyklaskiwal, ze to nawet nie 0,1% wartosci samochodu bla bla. Normalnie idioci
Ceny mnie zaskoczyły – pozytywnie. Zwłaszcza jak na ASO i klasę – koszt samego auta. To naprawdę nie są duże ceny, zwłaszcza jak kogoś stać na taki pojazd.
Małe koszty jak na furę za ponad pół miliona,tania to explotacja ,to moje 20 letnie auto drosze jest w naprawach
Jak bym miał wybierać LC,S-Klasa,,Seria 6.Pewnie że Lexus byłby wybrany spowodu niezawodności tej marki i przy dziejszej produkcji to normę niezawodności jest Toyota,Lexu.
Skrzynia 75.000 ??? no chyba wymiękam – to moja może nim brykać jak nie przekracza 70km/h i go nie piłuje – dla mnie poczciwa skrzynia zdaje egzamin – wyje , jęczy ale jedzie 🙂
Ceny bardzo przystępne i akceptowalne.
SORRY ALE WOLAŁ BYM CORVETTE C7
Taniutko. Mowie powaznie. Jakby mnie bylo stac na zakup to bym go utrzyma z palcem w nosie…. Ktos chce kupic rx7, 300zx i is250? 😆
Nie wiem jak to jest możliwe ale w Polsce ceny między salonem a zamieniakami jest ogromna a mieszkając w irl bywa niestety odwrotnie gdzie nieraz częściej kupuje części w salonie ponieważ dostanę części taniej niż w sklepie za zamienik 😐
Niby dlaczego mam się martwić wysoką ceną oryginalnych części?
Jest gwarancja na kilka lat, ubezpieczam AC a po okresie gwarancji ewentualnie zamienniki….
A po pierwsze jak będzie do wymiany dyferencjał to ja będę jeździł następną wersją…..
Części się sprowadza z USA bo są tańsze. Jedyny problem to trzeba czekać ale arena rekompensuje straty moralne czekania
Filmik i o kosztach eksploatacji samochodu za ponad pół miliona z podawaniem cen np. filtrów za 80 zł i ich zamienników raz wielu innych części typu alternator, dyfer albo skrzynia ( które prawdopodobnie się nie zepsują zwłaszcza w lexusie ) to jakaś żenada i strata czasu. To jest co najwyżej film dla nabywcy takiego auta za 15 lat jako używanego, a teraz jak ktoś wyjeżdża takim z salonu to ma w d…e takie problemy bo to są dla niego grosze, a te poważne problemy typu skrzynia nigdy go nie spotkają. Płaci za przeglądy okresowe i to koniec jego zainteresowania w temacie kosztów eksploatacji.
Tanio jak na super auto.
Wyjątkowy kurwa jak wyjątkowe wsadzenie chuja między drzwi .
Mega petarda!
Trochę z innej beczki,
Drukarka Hp kolor 1480
Pełnej pojemności tonery 1800
( z drukarką przychodzą tylko testowe tonery na jakieś 1500 stron)
Czemu o tym pisze?
Zmienia się model biznesowy na świecie. Już nie chodzi o to aby raz zapłacić ale o stałe przychodu dla firm.
Takie filmiki i to na okrągło powinny być puszczane wszystkim Januszom co to kupują Audi A8, Merca 600 czy inne wozidło kosztujące na starcie po 500-700k zł (a oni oczywiście biorą "kilkulatka" za 50k) a później przy każdej wizycie w serwisie jest "Helena ratuj, chyba mam zawał"… P.S. aczkolwiek patent ze sprzęgłem wymiennym razem z całą skrzynią (zwłaszcza że mówimy raczej o wozie o zacięciu sportowym więc skrzynia jako pierwsza będzie w p***ę dostawać) to już wyższa szkoła dla szejków arabskich….
Chciałbym NX koszty
Rav4 hybrydę koszty poproszę 🙂
Ceny części niby drogie tylko kiedy to się zepsuje.. To nie jest bmw czy mercedes o audi nie wspomnę..!!
Przy tej cenie auta czesci zamienne maja calkiem przystepne ceny …. w porownaniu do innych marek premium
Za 🙂
Do czego ta Yamaha nie pcha swoich małych żółtych rączek
To rewelacyjny samochód. Pomijając koszt całej skrzyni który jest fsktycznie wysoki to koszty są naprawdę akceptowalne jak popatrzy się na poziom i jakość samochodu.
Zanim w nim zepsuje sie skrzynia czy dyfer to szybciej zgnije od rudej:)
Jak czytam komentarze ludzi wypowiadajacych sie, ze koszty eksploatacyjne adekwatne do wartosci pojazdu, albo, ze nawet jest tanio, to lapie sie za glowe. Czyli juz widze, dla jakich INTELIGENTOW zostal stworzony taki produkt. To wlasnie WAM bedzie ASO wciskac papierowy zwitek, zwany filtrem kabinowym za 356zl, bo to przeciez Lexus, cena za to samo musi byc 10x wyzsza, a glupi lud jeszcze bedzie przyklaskiwal, ze to nawet nie 0,1% wartosci samochodu bla bla. Normalnie idioci
Ceny mnie zaskoczyły – pozytywnie. Zwłaszcza jak na ASO i klasę – koszt samego auta. To naprawdę nie są duże ceny, zwłaszcza jak kogoś stać na taki pojazd.
Mega zawyżone ceny