Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Mechanic Tip: Tightening Brake Line Bolts

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

28 thoughts on “Mechanic Tip: Tightening Brake Line Bolts

  1. If you have to reuse a copper washer (not recomended but sometimes needed) heat it till a dull red and cool in water then sand it on a flat piece of glass or something else very flat till down to clean copper

  2. A copper washer is softer than the steel caliper. The torque spec should be enough to create a seal. If it’s not then I would tighten it more, or polish the sealing surface.

    This may work by pushing the threads from the crest, past the axis, and up against the crest of the thread that is engaged when your going the opposite way (loosening).

    On average there is a <= .006 inch for threads that are in tolerance. Your just smashing the washer down by < .006 in which you could do buy tightening without risking bending the threads.

    I will say it probably works and might be quicker, but definitely not the ideal solution if your going for hardware longevity.

  3. I knew bout tighten bolt but great tip on giving little tap &yea u can tell that caliper been rusty bad with the pit marks &looks like a original factory ford caliper you can tell by ford emblem stamped

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!