WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
34 thoughts on “Mocowanie amortyzatora wymiana i diagnoza audi bmw toyota mercedes”
Witam potrzebuję pomocy odnosnie mcpersona w Zafirze B wymienilem amortyzatory na nowe KYB poduszki i łożyska SWAG po miesiącu zaczelo coś pukać i przy kreceniu kierownicą lewo prawo jakby sprężyna co jakis czas przeskakiwala na lozysku u góry założyłem nowe sprężyny KYB i nowe łożyska Lemforder 2 dni to samo dodam tylko że problem ten objawia się dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i nasila się do tego stopnia że dochodzi jeszcze płukanie w macpersonie Żadnych luzow nie mam gumy na wachaczach i stabilizatorach są nowe proszę o pomoc
Ja zakładam sachs do Volvo łożysko i poduszka mam osobno. Po wymianie amortyzatorow na Monroe (poprzedni jeden wylał) szlyszalem strzały przy skręcaniu kołami i stuki w zawieszeniu na nierównościach.
Jedną ręką trzymam mocowanie amorka a drugą bujam samochodem góra-dół. Z jednej strony jest wyczuwalne delikatne uderzenie, naprawdę minimalne. Czy to poprawny sposób na zbadanie łożyska amortyzatora?
Cześć mam pytanie czy możesz objaśnić jak wymienić siłownik – amortyzator zawieszenia citroena c5 z roku 2003. Podobno jest to do zrobienia samemu ale chciałbym poradzić się kogoś mądrzejszego. Problem polega na tym że to zawieszenie hydroaktywne i u mnie ie ma za bardzo chętnych. Z góry dzięki za wszelkie uwagi pozdrawiam
mam problem a mianowicie mocowanie amortyzatora podczas kręcenia kierownicą z lewej strony jest nieruchome a z prawej obraca się (czy to normalne)? poza tym podcas jazdy przy odbijaniu z prawoskretu w lewoskret czasem jest opór (jakby blokowanie lekkie ) po czym przeskok i wraca do normy czy to jednoz łozysk mcpersona może byc ?
Dzieki bardzo dobry material na temat poduszek amorow. Nie ma wiele na ten temat a to rzczywiscie zwieksza swiadomosc uzytkownikow samochodow i mechanikow by zwracac uwage na ta czesto pomijana czesc przy diagnozie w wielu warsztatach.
Siemanko jesteście zajebiści sam jestem Mechanikiem z wieloletnim doświadczeniem i lubię popatrzeć na wasze filmiki. Życzę powodzonka w dalszej realizacje macie duże pojecie lubię jak ktoś wie o czym mówi POZDRAWIAM
Zajebisty filmik tak samo jak wszystkie inne. Ale mam problem. 11:58 odkręcanie poduszki. Gdy odkręcam śrubę trzymajaca poduszke, to obraca się ona razem z całym teleskopem, to samo jest przy dokręcaniu,żeby temu zapobiec złapałem przez szmatke teleskop kluczem hydraulicznym, ale i tak nie moge w ten sposób dokręcić śruby wystarczająco, nie mówiąć o możliwości uszkodzenia amortyzatora. Jak sobie z tym poradzić? potrzebny jest pneumat? samochód to bmw e30.
A co z osłoną na tłok amortyzatora? :/ Bo jak widziałem na filmie to hmmm był w marnym stanie, a brak osłony przyśpieszy jego zużycie, a raczej uszkodzenie.
Michu swietny material. Ja w swoim aucie wymieniałem poduszki 1,5 roku temu, bo byly sparciale. Niby oryginalne, ale lozysko w lewej poduszce juz ma luzy. Upewnilem sie Twoja metoda, bujajac maska. Powiedz prosze, jak dlugo mozna z tym jezdzic, albo co moze sie stac? Jestem teraz za granica i troche minie jeszcze zanim przyjade…
filmik spoko. U mnie po podniesieniu na lewarku koło chodzi razem z mcpersonem jakieś 4 cm w górę i dół. Czy tak ma być ? bo jedni twierdzą że tak a inni że nie. Samochód to ford galaxy 99r.
witam mam pytanie jestem świeżo po wymianie poduszki z łożyskiem w amortyzatorze mojej bory/golfa wszystko poszło gladko ale… przed wymiana talerz przykrecany z góry podczas kręcenia kierownicą jeden sie krecil a drugi dobry nie. teraz po wymianie poduszki i łożyska jest nadal to samo a wydawalo mi sie ze skontrowałem wystarczająco mocno. W czym tkwi problem
Co z tą syrena dalej
dobrze prawisz mądry człowieku ! Pozdro!!! oglądam i używam wszystkich waszych wskazówek.
Kurde 6 lat
Dzięki!
jak czytasz to daj serduszk🧐🤓
Witam potrzebuję pomocy odnosnie mcpersona w Zafirze B wymienilem amortyzatory na nowe KYB poduszki i łożyska SWAG po miesiącu zaczelo coś pukać i przy kreceniu kierownicą lewo prawo jakby sprężyna co jakis czas przeskakiwala na lozysku u góry założyłem nowe sprężyny KYB i nowe łożyska Lemforder 2 dni to samo dodam tylko że problem ten objawia się dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i nasila się do tego stopnia że dochodzi jeszcze płukanie w macpersonie Żadnych luzow nie mam gumy na wachaczach i stabilizatorach są nowe proszę o pomoc
Bardzo przydatne filmiki. Dzięki wam praktycznie wszystko w aucie robię sam:)
Ja zakładam sachs do Volvo łożysko i poduszka mam osobno. Po wymianie amortyzatorow na Monroe (poprzedni jeden wylał) szlyszalem strzały przy skręcaniu kołami i stuki w zawieszeniu na nierównościach.
Jedną ręką trzymam mocowanie amorka a drugą bujam samochodem góra-dół. Z jednej strony jest wyczuwalne delikatne uderzenie, naprawdę minimalne. Czy to poprawny sposób na zbadanie łożyska amortyzatora?
JESTEM szczęśliwym czlowiekiem… a jutro na obiad mam…. mam obiad 😀
Michu jeszcze rece mial czyste 😁 czyt. bez tattoo 😁
jaki to jest "dobry producent" ? co warsztat to mówi co innego , z góry dzięki za info
Mało tych filmów w dziale zrób to sam :/
Cześć mam pytanie czy możesz objaśnić jak wymienić siłownik – amortyzator zawieszenia citroena c5 z roku 2003. Podobno jest to do zrobienia samemu ale chciałbym poradzić się kogoś mądrzejszego. Problem polega na tym że to zawieszenie hydroaktywne i u mnie ie ma za bardzo chętnych. Z góry dzięki za wszelkie uwagi pozdrawiam
Michu, czy jest różnica czy śruby wkładamy z lewej, czy z prawej strony (do kierunku jazdy/przeciwnie do kierunku jazdy).
mam problem a mianowicie mocowanie amortyzatora podczas kręcenia kierownicą z lewej strony jest nieruchome a z prawej obraca się (czy to normalne)?
poza tym podcas jazdy przy odbijaniu z prawoskretu w lewoskret czasem jest opór (jakby blokowanie lekkie ) po czym przeskok i wraca do normy
czy to jednoz łozysk mcpersona może byc ?
Stary; robisz kawał dobrego materiału!!!!
pozdrawiam
Oglądałem przed chwilą odcinek z 2019 "pimp my car" i teraz ten, ale skok przez te kilka lat 🙂
bardzo dobry materiał a jak to zdiagnozować kiedy mamy Audi a4 gdzie mocowanie amortyzatora jest zakryty ?
Bardzo fajnie pokazane i wytlumaczone. Łapeczka up 🙂
Dzieki bardzo dobry material na temat poduszek amorow. Nie ma wiele na ten temat a to rzczywiscie zwieksza swiadomosc uzytkownikow samochodow i mechanikow by zwracac uwage na ta czesto pomijana czesc przy diagnozie w wielu warsztatach.
czy taki zabieg mogł mieć istotny wpływ na zbieżność lub inny element geometrii ? Fajny materiał 🙂 Pozdro 🙂
super dziekii aby tak dalej
Siemanko jesteście zajebiści sam jestem Mechanikiem z wieloletnim doświadczeniem i lubię popatrzeć na wasze filmiki. Życzę powodzonka w dalszej realizacje macie duże pojecie lubię jak ktoś wie o czym mówi POZDRAWIAM
Ktory producent będzie lepszy jakosciowo Febi czy Sachs
Na koniec jak zawsze, jedziesz na ustawienie geometrii
Zajebisty filmik tak samo jak wszystkie inne. Ale mam problem. 11:58 odkręcanie poduszki. Gdy odkręcam śrubę trzymajaca poduszke, to obraca się ona razem z całym teleskopem, to samo jest przy dokręcaniu,żeby temu zapobiec złapałem przez szmatke teleskop kluczem hydraulicznym, ale i tak nie moge w ten sposób dokręcić śruby wystarczająco, nie mówiąć o możliwości uszkodzenia amortyzatora. Jak sobie z tym poradzić? potrzebny jest pneumat? samochód to bmw e30.
A co z osłoną na tłok amortyzatora? :/ Bo jak widziałem na filmie to hmmm był w marnym stanie, a brak osłony przyśpieszy jego zużycie, a raczej uszkodzenie.
Michu swietny material. Ja w swoim aucie wymieniałem poduszki 1,5 roku temu, bo byly sparciale. Niby oryginalne, ale lozysko w lewej poduszce juz ma luzy. Upewnilem sie Twoja metoda, bujajac maska. Powiedz prosze, jak dlugo mozna z tym jezdzic, albo co moze sie stac? Jestem teraz za granica i troche minie jeszcze zanim przyjade…
miło by było gdyby kolega informował o innych objawach typu strzelanie przy skręcaniu . proszę się też nie zrażać złymi komentarzami. 👍
@milosnicy
czy to unitra jakas tam stoi na gorze na poczatku?
filmik spoko. U mnie po podniesieniu na lewarku koło chodzi razem z mcpersonem jakieś 4 cm w górę i dół. Czy tak ma być ? bo jedni twierdzą że tak a inni że nie. Samochód to ford galaxy 99r.
witam mam pytanie jestem świeżo po wymianie poduszki z łożyskiem w amortyzatorze mojej bory/golfa wszystko poszło gladko ale… przed wymiana talerz przykrecany z góry podczas kręcenia kierownicą jeden sie krecil a drugi dobry nie. teraz po wymianie poduszki i łożyska jest nadal to samo a wydawalo mi sie ze skontrowałem wystarczająco mocno. W czym tkwi problem
świetny kanał! Bardzo pomocne i interesujące