Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
35 thoughts on “Mocowanie orurowania dedykowanego dla SUVa! #101_Napraw”
Przechodzi testy zderzeniowe z pieszymi i rowerzystami 🤔 ciekawe którzy są tacy chętni na te testy 😁
Bez cienia wątpliwości największą chyba z zalet jest homologacja tej rury. Poza tym auto trochę fajniej wygląda. Choć zazwyczaj orurowanie znacznie bardziej wystaje do góry. Ta jest taka skromna. Cena powala. Zgadzam się, porządny sprzęt musi swoje kosztować.
Fajne, ale chcąc przykręcić rurę za 2 klocki do samochodu za 100 tys. (w wersji podstawowej) samodzielnie oszczędzając 300 zł, trzeba mieć głowę do interesów. Ja mam w zwyczaju, że zawsze jak biorę się za coś pierwszy raz, to potem tego żałuję – wedle zasady Polak mądry po szkodzie. Dlatego przy takich pieniądzach, nawet bym się nie zastanawiał czy te 300 zł jest warte zachodu.
Nie można dedykować czegoś do czegoś/kogoś, dedykuje się coś komuś w ostateczności czemuś. Dedykowane to nie "przeznaczone", więc w tytule powinno być "Mocowanie orurowania przeznaczonego do SUVa" . Bynajmniej wiecie co mówicie… 😉 A jeśli chodzi o samo orurowanie to nie mam zastrzeżeń.
Obecnie suvy i crossovery są wybierane dla kobiet które nie potrafią zaparkować choćby dostały fiata 500 i 3 miejsca parkingowe w galerii handlowej… Orurowanie przyda się żeby nowego autka nie podrapać przez brak umiejętności
Jednym się podoba, drugim nie według mnie dodaje uroku. 🙂 Jeśli zmniejsza to szanse na uszkodzenie zderzaka warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.
Przechodzi testy zderzeniowe z pieszymi i rowerzystami 🤔 ciekawe którzy są tacy chętni na te testy 😁
Bez cienia wątpliwości największą chyba z zalet jest homologacja tej rury. Poza tym auto trochę fajniej wygląda. Choć zazwyczaj orurowanie znacznie bardziej wystaje do góry. Ta jest taka skromna.
Cena powala. Zgadzam się, porządny sprzęt musi swoje kosztować.
2k to kosmiczna cena za metr rury no ale tak się robi biznes na jeleniach
Drogo kosztuje bo trudno namówić jakiegoś pieszego do testów 😉
nawet fajna ta rura
Nie da sie dospawać blaszki z fejkową homologacją?
Mogę umierać…. Grzesiek użył w końcu klucza dynamometrycznego.
Grzesiek nie przewidzial ze producent w te godzine przewidział przerwy na papierosa co 5 minut i piwsko przy robocie 😉
Właśnie taka dyskretna czarna rurka przydałaby mi się do Hondy CR_V. Tylko gdzie takie cudo można nabyć?
Gdzie można kupić takie najazdy ?
Dziwię się, że w tym warsztacie Dudy tak czysto i schludnie.
Jak się nazywa ten wózek którym wjeżdżasz pod auto siedząc na nim
chlopie to jest nie legalne ciekawe jak pieszego walniesz wtf
Fajne, ale chcąc przykręcić rurę za 2 klocki do samochodu za 100 tys. (w wersji podstawowej) samodzielnie oszczędzając 300 zł, trzeba mieć głowę do interesów. Ja mam w zwyczaju, że zawsze jak biorę się za coś pierwszy raz, to potem tego żałuję – wedle zasady Polak mądry po szkodzie. Dlatego przy takich pieniądzach, nawet bym się nie zastanawiał czy te 300 zł jest warte zachodu.
Niech teraz pieszego potrąci. Nie wiem kto na takie rzeczy homologacje daje. Nawet przy 10 km/h pieszy ma zmiażdżone nogi.
Nie można dedykować czegoś do czegoś/kogoś, dedykuje się coś komuś w ostateczności czemuś. Dedykowane to nie "przeznaczone", więc w tytule powinno być "Mocowanie orurowania przeznaczonego do SUVa" . Bynajmniej wiecie co mówicie… 😉 A jeśli chodzi o samo orurowanie to nie mam zastrzeżeń.
Montowanie takiego czegoś nie powinno być legalne. Albo po zamontowaniu takiego czegoś powinny wzrosnąć opłaty za oc.
Obecnie suvy i crossovery są wybierane dla kobiet które nie potrafią zaparkować choćby dostały fiata 500 i 3 miejsca parkingowe w galerii handlowej…
Orurowanie przyda się żeby nowego autka nie podrapać przez brak umiejętności
Po co mu ten klucz dynanometryczny jak on mu klika a ten dalej cisnie xdd
Rurka i mocowania z gównolitu. Przy pierwszym dzwonie ten badziew wbije sie w chlodnice.
Gratulacje, za 2k zyskujesz ochronę przed… kuną, jenotem, kotem, może psem i sadzonką świerku
Skąd to orurowanie ?
Dobre na parkowanie i małe stłuczki 🙂 ale chyba złe na masę, tym bardziej przy downsizingu
Sens montowania czegoś takiego w suvie jest conajmniej wątpliwy. Chyba wolałbym uderzyć odkształcalnym zderzakiem niż rurą przykręconą do nadwozia.
Robota bez młota program się poprawia
SUV? Ten samochód to crossover…
Jednym się podoba, drugim nie według mnie dodaje uroku. 🙂 Jeśli zmniejsza to szanse na uszkodzenie zderzaka warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.
Główny plus takiego orurowania (przód i boki) to jako taka ochrona na parkingu
I ta reklama Alvays…
No tak w nowym aucie to w 15min przykręcenie czegoś takiego zajmie 🙂
Jaki suv przecież to crossover .
Dobry pomysl i ladnie wygada
W sumie faktycha zajac kot itp nie zniszczy zderzaka
1427848 he
Pierwszy HAH