
Naprawa ogrzewania tylnej szyby w samochodzie
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 Zajęte dzwoń dalej! ⬇️Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Ścieżki uszkodzone mechanicznie
Naprawa przy użyciu lakieru grafitowego.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
chlopie ty idz na kurs filmowania lepiej bo g. widac a ruchy kamery jak na horrorach w czasie biegu.
Dziękuję za ten filmik. Bede tak robił w moich Polonezach. Mam tylko pytanie ile powinien wskazywać miernik gdy jest prąd a gdy go nie ma. 1? Czy inna wartość? Bo na filmie nie jest to dokładnie pokazane.
Wszystko ładnie,tylko nikt nigdzie w całym necie nie pokazal jak naprawic te ścieżki jesli mamy przyciemnioną szybę,bo przecież większość teraz takie ma.Filmu ani jednego,mało tego przeszukałem całego neta i ani jednego posta na ten temat.Pozdrawiam
Z wrażenia stracił mowe. A tak ogólnie moim zdanie to partactwo.Przerwana jedna czy też dwie nie są przczyną.Przy braku tych ścieżek szyba powinna nadal grzać
Przeciez ten obwod i tak.sie zamknie nawet gdy masz przerwany pasek na srodku. Pomyśl
Nic nie mówi bo oczywiste jest że yo kobieta, i żeby facetom nie odwaliło ze femina umie naprawiać
A Ty niemowa jesteś? Kuźwa jak już coś umieszczasz to fajny jakbyś to wyjaśnił.
Porażka. Niemy film. Szkoda czasu
milczenie owiec..
Lepiej wybrać specjalny klej przewodzący prąd do naprawy szyby.
Polecam klej dwuskładnikowy ELPOX 15.
Polecam zamiast lakieru grafitowego zastosować klej elektroprzewodzący na bazie srebra (cena ok. 20zł). Lakier grafitowy nie jest dedykowany do napraw szyb tylnych, a wspomniany klej nadaje się do tego o wiele lepiej. 3 warstwy w odstępach kilkunastominutowych i grzeje jak ta lala. Lakier grafitowy jest mniej trwały, więc trzeba też uważać przy myciu szyby, czy stosowaniu "antypary".
Dasz za cienko to będzie duży opór i będzie grzać tylko w tym miejscu, a reszta ścieżki słabiej lub wcale. Dasz za grubo to będzie w tym miejscu mały opór, więc nie będzie grzać w tym miejscu wcale, za to będzie grzała reszta ścieżki. Trudno jest trafić idealnie w punkt, ale zawsze można zeskrobać żyletką albo ostrym nożykiem i nałożyć ponownie. Koszt tego lakieru to kilka złotych, zawsze to taniej niż wymiana szyby 🙂
Zrobilem tym tyle ze ten lakier nie przewodzi pradu
czemu ten patol nic nie mówi
Przerwaną ścieżkę szukamy przy podłączonej szybie do aku czy też można przy nie podłączonej?
Witam mam pytanie gdzieś wyczytałem że przy szukaniu przerwanej ścieżki ogrzewanie tylniej szyby musi być wyłączonę żeby nie podawało napięcia bo wtedy przekłamuje multimetr ? Czy to prawda ?
Jaki próbnik należy zastosować do wyłapania przerw ????Jakiś symbol,nazwę poproszę
Czy ten lakier grafitowy nie ma za dużej rezystancji na taka naprawe?
Dzięki 🙂 Dobrze pokazane.
fajny filmik – tylko nie wiemy czy operacja się udała i czy ścieżki grzeją ?