Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

NOWY SAMOCHÓD, a już jest RDZA! Wystarczyło 100Km…



W ocinku pochylimy się nad tematem zabezpieczeń antykorozyjnych w nowych samochodach. Po dłuższej przerwie odwiedzamy …

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

31 thoughts on “NOWY SAMOCHÓD, a już jest RDZA! Wystarczyło 100Km…

  1. Gdy przeczytałem tytuł odcinka to od razu pomyślałem że będzie mowa o jakiejś Maździe. Nowe Mazdy na słupkach A i B od wewnątrz auta potrafią mieć 20 mikronów. No i oczywiście nie jest żadną tajemnicą że japońskie samochody mają nieocynkowaną blachę.

  2. A zobaczcie co się dzieje na samochodach z USA, to jest dopiero masakra. W USA nikt nie konserwuje podwozia, później taki samochód trafia na statek gdzie inhaluje się morską solanką przez dwa miesiące, tego nie da się zmyć, wypłukać… kolejny krok to trafienie do warsztatu gdzie pięknie tą sól zakryją woskiem albo tą czarną mazią. Oczywiście tutaj mowa o takich prywatnie ściąganych autach bo samochody ściągane przez dealerów są pokrywane takim woskiem transportowym. Wiadomo że ramy nikt nie konserwuje bo rama to kawał stali i jej utlenienie trwa dekady więc trochę pokryją to woskiem ale to bez sensu. Widział ktoś z Global Motors nowego powiedzmy Mustanga który jest oficjalnie jako nowy ściągany przez dealera do PL? Pod spodem wygląda jak by go ktoś wrzucił do miodu, wosk aż kapie.

  3. Ten nalot na spawach to raczej nie jest korozja. Tylko podczas spawania metoda mag na spawie robi się miejscami taka szklista powłoka, zdaje się że to przez dodatek krzemu w drucie spawalniczym i farba słabej jakości może tego nie pokryć, poprostu scieknie z tego czy odbije się od tej powłoki

  4. Dodam tylko że np. bardzo dobrze zabezpieczony był przynajmniej do lat 2000 M-B Unimog. Teraz nie wiem jak to się ma jeżdżę smart-em fortwo II więc problem ten mnie "skromnie" interesuje 😁 To co widać na podnośniku nadaje się aby zrobić tzw. paczkę na złomowisku i do huty. Pozdrawiam Łukasz

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!