
NOWY SAMOCHÓD, a już jest RDZA! Wystarczyło 100Km…
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 Zajęte dzwoń dalej! ⬇️Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
W ocinku pochylimy się nad tematem zabezpieczeń antykorozyjnych w nowych samochodach. Po dłuższej przerwie odwiedzamy …
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Ekologia niszczy samochody, tak silnikowo jak i blacharsko i lakierniczo.
takie teraz robią samochody z gównolitu żeby za góra dwa lata kupić następny… ilość a nie jakość teraz się liczy, przykre
Przecież to auto pewnie przypłynęło normalnie niezabezpieczone przez ocean XD to jest zupełnie normalne że taki nalot będzie
Gdy przeczytałem tytuł odcinka to od razu pomyślałem że będzie mowa o jakiejś Maździe. Nowe Mazdy na słupkach A i B od wewnątrz auta potrafią mieć 20 mikronów. No i oczywiście nie jest żadną tajemnicą że japońskie samochody mają nieocynkowaną blachę.
Ta rama forda wygląda jak metalowe krzesła z Casto ramy, aby koloru nabrało i bez podkładu oczywiście
16:50 koło tej minuty słyszalny macie bardzo nieprzyjemny pisk w wideo :/ (to chyba ten dźwięk co to się odpala jak przechodzi się obok auta i ma odstraszać zapewne małą zwierzynę, koty, myszy itp.)
co z nowymi filmami ?
Jedno pytanie czym konserwowac spod samochodu? Jaki srodek uzyc? Jest mnostwo srodkow ale ktory jest NAJLEPSZY?
Co dalej w sprawie Mercedesa S?? ??W ogole przestaliscie od 2mc wrzucać filmy, macie długi urlop?
Mów wolniej.
Ta korozja wychodzi ze spawów więc zalanie tego nic nie da bo i tak pod spodem rdzewieje.
To nie rdza tylko nalot na spawach. Normalne jak auto długo stoi. Na tarczach nawet Merca łapie s klasę.
Co z Mercedesem …?
Zróbcie odcinek jakie postępy….
https://www.youtube.com/watch?v=ipdgjCbMgno
A zobaczcie co się dzieje na samochodach z USA, to jest dopiero masakra. W USA nikt nie konserwuje podwozia, później taki samochód trafia na statek gdzie inhaluje się morską solanką przez dwa miesiące, tego nie da się zmyć, wypłukać… kolejny krok to trafienie do warsztatu gdzie pięknie tą sól zakryją woskiem albo tą czarną mazią. Oczywiście tutaj mowa o takich prywatnie ściąganych autach bo samochody ściągane przez dealerów są pokrywane takim woskiem transportowym. Wiadomo że ramy nikt nie konserwuje bo rama to kawał stali i jej utlenienie trwa dekady więc trochę pokryją to woskiem ale to bez sensu. Widział ktoś z Global Motors nowego powiedzmy Mustanga który jest oficjalnie jako nowy ściągany przez dealera do PL? Pod spodem wygląda jak by go ktoś wrzucił do miodu, wosk aż kapie.
No i co w tym dziwnego robicie propagande i tyle
gówno teraz robią nie auta
Stal drożeje inne materiały drożeją wiec na czymś trzeba ciąć koszta 🙈
Wszystkie samochody po 2010 roku nadają się na szrot
Generalnie jakość motoryzacji leci na ryj , jakość blach , jakość części to jest jakiś dramat …
Ten nalot na spawach to raczej nie jest korozja. Tylko podczas spawania metoda mag na spawie robi się miejscami taka szklista powłoka, zdaje się że to przez dodatek krzemu w drucie spawalniczym i farba słabej jakości może tego nie pokryć, poprostu scieknie z tego czy odbije się od tej powłoki
Brak auta najlepiej zabezpiecza przed korozją- według komisarzy (masonów) z obozu koncentracyjnego jakim jest UE .
ruda tańczyła by jak szalona
Jak nazywa się ten spryskiwacz bezprzewodowy? Nie mam prądu w garażu, a chętnie bym wykonał konserwację.
Która marka według Was najlepiej zabezpiecza fabrycznie samochody?
A kiedy reedycja filmu z tłumaczeniem tego, co "antykorozycjonista" mówił w nieznanym mi obcym języku?
Koleżko gdzie polecacie zrobić konserwacje podwozia w focusie mk3 fl 2015 na Podkarpaciu ?
Dodam tylko że np. bardzo dobrze zabezpieczony był przynajmniej do lat 2000 M-B Unimog. Teraz nie wiem jak to się ma jeżdżę smart-em fortwo II więc problem ten mnie "skromnie" interesuje 😁 To co widać na podnośniku nadaje się aby zrobić tzw. paczkę na złomowisku i do huty. Pozdrawiam Łukasz
Super odcinek 👍 krótki, konkretny i merytoryczny w ..uj o nowych autach blacharsko 🤜👏 pozdrawiam
Mówisz na lata będzie, a gdzieś oglądałem kogoś kto to robi i mówili że na półtora roku taki wosk styka
Proponuję Sławka co 3 miesiące. Moim zdaniem częściej nie ma sensu.